Gå til innhold

Puler for strømregningen

Fremhevede innlegg

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Er det bare jeg som sitter igjen med det store spørsmålet; Hva i alle dager gjør hun siden hun har så store strømregninger? Snakker vi 5000kr eller?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Kanskje hun ikke har stor strømregning i det hele tatt, men sier det som en undskylding for å få sex av TS.

• Liker 1
Gjest HankySpanky
Skrevet

Heh, typisk tråd her på KG;

Hun knuller for penger.

Han betaler for sex.

Hun er per KG definisjon et uskyldig lam som ikke gjør noe moralsk forkastelig.

Han er horekunde.

Kyss meg i r*va!

Hun er hore

Han er horekunde

End of story.

Skrevet

Hmm, minner jo litt om prostitusjons-prinsippet, i så fall er du en horekunde.

...

Og hun en hore.

Anonym poster: 44e47c4c72ccfc62a0633215ac35c9bc

Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

Sex har da alltid dreid seg om byttehandel. Det er jo gode grunner for at de aller fleste kvinner anser sex som en gave de gir til mannen.

Jeg som har hele tiden trodd at det var jeg som ga en gave. Endret av Snoken-
  • Liker 1
Gjest HankySpanky
Skrevet

Altså en prostutitert er en proff kvinne som lever av å selge kroppen sin, en dame som har sugar daddy, er ikke proff, la oss si hun har det som hobby, som mange menensker har de en hobby på siden for å få "råd" til litt luksus.

Enhver dame som gir sex i bytte mot gaver eller penger er per definisjon en prostituert.

Samme pokker om hun lever av det eller ei, sex i bytte for varer eller tjenester.

Skrevet

Kiss my ass! Dette er bare bullshit.

Så når mannen får sex hos kona si fordi han var så flink og tok oppvasken, så er han horekunde og hun en hore?

Anonym poster: ff480172b3d4c1025d33f54551886c36

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Kiss my ass! Dette er bare bullshit.

Så når mannen får sex hos kona si fordi han var så flink og tok oppvasken, så er han horekunde og hun en hore?

Anonym poster: ff480172b3d4c1025d33f54551886c36

Tja... Hun ville jo aldri blitt hans kone om han ikke betalte ut av nesa da de datet.

Skrevet

Han gir en gave til henne, hun gir en gave til ham. Litt som julaften rett og slett. Dette er jo så vanlig at jeg ikke forstår at det er et tema en gang. Hvorfor vasker mannen hjemme?

OK - men jeg føler i hvert fall jeg får like mye "gave" tilbake når jeg har sex med en mann. Men jeg skjønner jo at noen menn ikke er så opptatt av andre enn seg selv og sin nytelse under sex. Stakkars dine partnere.

• Liker 2
Gjest brutal mann
Skrevet

OK - men jeg føler i hvert fall jeg får like mye "gave" tilbake når jeg har sex med en mann. Men jeg skjønner jo at noen menn ikke er så opptatt av andre enn seg selv og sin nytelse under sex. Stakkars dine partnere.

Hva behager.? Det er jo slik at gaven hun gir er til for at han skal yte for henne. Både før under og etter han har blitt innvilget tilgang til hennes mest dyrebare handelsvare.

Gjest HankySpanky
Skrevet (endret)

Brutal Mann:

Det finnes faktisk mennesker i denne verden som har sex uten egen vinning.

Endret av HankySpanky
Skrevet (endret)

Med andre ord, alle kvinner er prostituerte.

Nei!

Jeg vil gjerne ha meg frabedt generaliseringene dine. Jeg finner de motbydelige. Ja, noen kvinner bruker sikkert sex som maktmiddel. Helt sikkert. For egen del har jeg aldri gjort det. Og det er sikkert mange med meg føler seg støtt over utsagnet ditt.

Endret av Ellevill
  • Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke moralister som skal komme der å fortelle meg at jeg er et grusomt menneske som skal brenne om jeg selger sex eller som skal komme her å si jeg ikke har blitt oppdratt vell.Det er ingenting galt i å kjøpe sex eller selge sex om dette er noe du styrer selv. Og har heller ingenting med oppdragelse å gjøre.Bare ta noen århundrer tilbake i tid, 99% av dere hadde vært grusomme mennesker i følge samfunnet da. Er ikke noe værre å selge sex enn å selge andre ting, samme går for å kjøpe. Eneste som betyr noe er at det er frivillig.Sex er bra, penger er bra, det finnes ikke noe bedre enn å få både sex og penger i ett.

Anonym poster: 87e7404dbb29eddb1beb8160b6ed75cc

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet (endret)

Brutal Mann:

Det finnes faktisk mennesker i denne verden som har sex uten egen vinning.

Vel, det finnes noen, det er riktig. Men majoriteten kan fint defineres som prostituerte i det både tjenester og materielle gjenstander byttes mot sex over en alv sko. Jeg ser ikke noe galt i det, jeg bare synes det er litt merkelig å ikke kalle en spade for en spade. Folk tenker rett og slett for negativt om prostituerte.

Endret av Niennas
  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke moralister som skal komme der å fortelle meg at jeg er et grusomt menneske som skal brenne om jeg selger sex eller som skal komme her å si jeg ikke har blitt oppdratt vell.Det er ingenting galt i å kjøpe sex eller selge sex om dette er noe du styrer selv. Og har heller ingenting med oppdragelse å gjøre.Bare ta noen århundrer tilbake i tid, 99% av dere hadde vært grusomme mennesker i følge samfunnet da. Er ikke noe værre å selge sex enn å selge andre ting, samme går for å kjøpe. Eneste som betyr noe er at det er frivillig.Sex er bra, penger er bra, det finnes ikke noe bedre enn å få både sex og penger i ett.

Anonym poster: 87e7404dbb29eddb1beb8160b6ed75cc

Mener du at 99% av alle mennesker var prostituerte i 1912? :skratte:

• Liker 1
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Gi sex - få sex.................Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..................

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mange mødre rundt omkring som tydeligvis ikke har gjort jobben sin, som ikke har lært barna sine om selvrespekt og det og klare seg selv. Det gjelder deg og TS, som må betale andres strømregninger i bytte mot sex, høres veldig tragisk ut for å være helt ærlig.

Er glad JEG ikke er sånn, og er glad foreldrene mine aldri var sånn. Makan.

Anonym poster: f8de6ac4c978bf514dcf014ec8d02edd

"JEG er mye bedre enn DEG. Alt DU gjør er feil, og foreldrene DINE vet ikke hva de driver med. DU har kanskje hatt en vanskelig oppvekst som tar slike valg i dag, men det driter JEG i. JEG vil bare vise at jeg er så forbanna mye bedre enn DEG."

Anonym poster: 72a9057e0d14394134dcc35608ab8594

Endret av Niennas
Gjest gressløk
Skrevet

Dette er hvertfall ikke vanlig i mine kretser. Jeg må pent betale strømregningene mine selv.

• Liker 1
Gjest speilpåveggender
Skrevet

Syns det er bra at menn gir gaver for sex. tenk hvor mye vi kan få for sex. bedre det enn å ha sex gratis. gaver er jo bare bonus, hore eller ikke det gir jeg no faen i.

• Liker 1
Gjest speilpåveggender
Skrevet

Syns det er bedre at jeg får dyre gaver hos mannen etter sex, enn å synke så lavt å forvente kjærlighet av dagens menn. Gaver er bare bonus. Men er det en gutt jeg virkelig liker utnytter jeg han så klart ikke sånn, da blir jeg kjent med han før jeg prøver meg seksuelt på han. Vil han gi gaver, rydde huset, kjøpe mat og betale regninger for å ha sex med meg, så får han vær så god gjøre det, plager ihvertfall ikke meg ;) kall meg hore eller ikke, det gir jeg langmarsj i. Sex er deilig

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...