Sweet77 Skrevet 12. januar 2013 #61 Skrevet 12. januar 2013 Han gir en gave til henne, hun gir en gave til ham. Litt som julaften rett og slett. Dette er jo så vanlig at jeg ikke forstår at det er et tema en gang. Hvorfor vasker mannen hjemme? Av samme grunn som at hun vasker hjemme formoder jeg? Hyggelig med en ren kåk, vet du - du burde prøve det en gang. 1
Niennas Skrevet 12. januar 2013 #62 Skrevet 12. januar 2013 Tråden er rydda for støtende innlegg, og hets. Niennas, mod.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #63 Skrevet 12. januar 2013 da jeg leste overskriften tenkte jeg at dere hadde sex for å holde dere varme for å spare strøm Anonym poster: 14608fc5db14fcf7efeed83f68991790 1
Gjest speilpåveggender Skrevet 12. januar 2013 #64 Skrevet 12. januar 2013 Hvorfor er dere damer så redde for hore stempelet her inne? skjønner dere ikke at det bare er en hersketeknikk fra menn for å slippe å bruke penger på dere?
Sweet77 Skrevet 12. januar 2013 #65 Skrevet 12. januar 2013 (endret) Hvorfor er dere damer så redde for hore stempelet her inne? skjønner dere ikke at det bare er en hersketeknikk fra menn for å slippe å bruke penger på dere? Nei. Det er en hersketeknikk for bitre menn som ikke lykkes på damefronten. For at de skal kunne fortelle seg selv at "det er ikke vi som er mislykkete - det er damene som er Ekle Horer så da er det ikke vår skyld. Stakkars offer-oss, så da har vi rett til å tråkke dere langt ned i søla der dere hører hjemme. Untermenschen." Endret 12. januar 2013 av Flair 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #66 Skrevet 12. januar 2013 Jeg liker ikke moralister som skal komme der å fortelle meg at jeg er et grusomt menneske som skal brenne om jeg selger sex eller som skal komme her å si jeg ikke har blitt oppdratt vell.Det er ingenting galt i å kjøpe sex eller selge sex om dette er noe du styrer selv. Og har heller ingenting med oppdragelse å gjøre.Bare ta noen århundrer tilbake i tid, 99% av dere hadde vært grusomme mennesker i følge samfunnet da. Er ikke noe værre å selge sex enn å selge andre ting, samme går for å kjøpe. Eneste som betyr noe er at det er frivillig.Sex er bra, penger er bra, det finnes ikke noe bedre enn å få både sex og penger i ett. Anonym poster: 87e7404dbb29eddb1beb8160b6ed75cc Hvem er det som skrver at du er et grusomt menneske som skal brenne? Jeg tror derimot du kanskje er et kort-tenkt menneske, som kanskje ikke ser for deg konsekvensene på sikt av hva du synes er helt greit. Er det like kult om 30 år til når kanskje livet er en annen fase? Eller når man møter Mannen i sitt liv? Eller når man får barn? Kanskje jeg er moralist, men dette her hører nesten ut som et barnslig opprør, hvor det liksom er OK å selge/kjøpe sex. Tror mange glemmer at det fnnes mange mennesker der ute som kunne ønske de hadde gjort - og tenkt - annerledes visse siuasjoner. Men hvs du vl holde på sånn, vær så god Anonym poster: f8de6ac4c978bf514dcf014ec8d02edd 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #67 Skrevet 12. januar 2013 Det er for meg uforståelig at noen kan hevde at mannen er horekunde samtidig som kvinnen IKKE er hore. Det er faktisk umulig. Hvis en mann er definert som horekunde betyr jo dette at han er kunde hos, ja nettopp, en hore. Det er et ubestridelig faktum. Hvis folk ikke tåler at man kaller kvinnen for hore, ja da får de heller ikke tåle at mannen kalles for horekunde. Enkelt og greit. For øvrig mener i hvertfall jeg at FRIVILLIG prostitusjon er helt ok. Horer eller Gigoloer tilbyr mye glede for ensomme mennesker, og tjener samtidig fett på det. Ser ikke problemet. Problemet er selvsagt trafficing og menneskehandelen. Der det er kriminelle bakmenn som tvinger jenter ut i prostitusjonens verden og tar 99% av pengene de tjener. De blir i mine øyne voldtatt hver gang de har besøk av en kunde. Og hvordan løser så myndighetene dette? Joda, de feier det under teppet, og velger å KRIMINALISERE kundene, altså norske menn. Samtidig forsvinner den delen av prostitusjonen som er styrt av kriminelle under jorden...... Alle undersøkelser viser at de som er tvunget ut i prostitusjonen nå har det betydelig VERRE enn før loven ble vedtatt. Men for regjeringa har det selvsagt aldri handlet om å beskytte de prostituerte, men for dem har det hele kun dreid seg om 2 saker; 1) Få vekk denne svineriet fra gata 2) Håv inn penger i statskassa for ulovlig sexkjøp. Anonym poster: ff480172b3d4c1025d33f54551886c36
Gjest annemor30 Skrevet 12. januar 2013 #68 Skrevet 12. januar 2013 (endret) Hadde ikke giddi for ei regning men en diamantring derimot,ja takk*skratter* Endret 12. januar 2013 av annemor30
Gjest annemor30 Skrevet 12. januar 2013 #69 Skrevet 12. januar 2013 Han gir en gave til henne, hun gir en gave til ham. Litt som julaften rett og slett. Dette er jo så vanlig at jeg ikke forstår at det er et tema en gang. Hvorfor vasker mannen hjemme? Ja, hvorfor vasker mannen hjemme?? For å få seg et ligg? Da skjønner jeg hvorfor mannen i huset her er SÅÅÅÅ sur når han har vasket.......
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #70 Skrevet 12. januar 2013 Ja, hvorfor vasker mannen hjemme?? For å få seg et ligg? Da skjønner jeg hvorfor mannen i huset her er SÅÅÅÅ sur når han har vasket....... Mannen vasker ikke hjemme for å få seg et ligg. Men det er da en kjennsgjerning at når begge parter i et samliv er fornøyd, ja da gjør dette seg utslag også i sengehalmen. For det fleste i hvertfall. Og når begge parter bidrar gjør man den andre parten fornøyd. I prinsippet er jo dette da en slags "handel". Underbevisstheten forteller da mannen at hvis han tar kjøkkenet og oppvasken i dag, så øker sjansen for action i halmen senere.... Årsaken til at dette som regel går den veien, er at mannen som regel er klar når som helst. Han trenger ikke nødvendigvis et strøkent hus for å få lyst. Kvinnene er mer kompliserte og lysten øker f.eks. når huset er gullende rent.. Kall det gjerne primitivt, men slik er realiteten. Anonym poster: ff480172b3d4c1025d33f54551886c36 1
Gjest annemor30 Skrevet 12. januar 2013 #71 Skrevet 12. januar 2013 Mannen vasker ikke hjemme for å få seg et ligg. Men det er da en kjennsgjerning at når begge parter i et samliv er fornøyd, ja da gjør dette seg utslag også i sengehalmen. For det fleste i hvertfall. Og når begge parter bidrar gjør man den andre parten fornøyd. I prinsippet er jo dette da en slags "handel". Underbevisstheten forteller da mannen at hvis han tar kjøkkenet og oppvasken i dag, så øker sjansen for action i halmen senere.... Årsaken til at dette som regel går den veien, er at mannen som regel er klar når som helst. Han trenger ikke nødvendigvis et strøkent hus for å få lyst. Kvinnene er mer kompliserte og lysten øker f.eks. når huset er gullende rent.. Kall det gjerne primitivt, men slik er realiteten. Anonym poster: ff480172b3d4c1025d33f54551886c36 Takk for utfyllende svar og dermed fant jeg årsaken til.... jaja, samme kan det være;)
Gjest brutal mann Skrevet 12. januar 2013 #72 Skrevet 12. januar 2013 Av samme grunn som at hun vasker hjemme formoder jeg? Hyggelig med en ren kåk, vet du - du burde prøve det en gang. Jeg har maskiner som støvsuger og vasker for meg Har ikke tilgang på sex som motivasjonsfaktor. Ikke at det ville vert spesielt vellykket lokkemiddel her uansett Men, menn vasker hjemme fordi kona da er fornøyd nok til å by på sex.
Gjest annemor30 Skrevet 12. januar 2013 #73 Skrevet 12. januar 2013 Jeg bytter ikke vasking mot sex, da fortsetter jeg med å vaske sjøl!
Gjest speilpåveggender Skrevet 12. januar 2013 #74 Skrevet 12. januar 2013 Jeg bytter ikke vasking mot sex, da fortsetter jeg med å vaske sjøl! Hvorfor ikke? da får du både rent hus og ikke minst sex la han styre.
Gjest brutal mann Skrevet 12. januar 2013 #75 Skrevet 12. januar 2013 Jeg bytter ikke vasking mot sex, da fortsetter jeg med å vaske sjøl! Dæng... Dårlig sex mao!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #77 Skrevet 13. januar 2013 I et hvert forhold hvor sex er en del av forholdet vil det selvfølgelig utvikles "handel" rundt sexen. Sex skaper sterke følelser og dermed også selvfølgelig forventning. Selvfølgelig vil minst en av partnerne tilpasse sin oppførsel i forhold til hva som kan øke sjansen for sex. For de som helt vil unngå handel rundt sex så er bare alternativet å leve som singel. En mulighet er selvfølgelig hvis begge er helt aseksuelle og har et fullstendig likgyldig forhold til sex men de er svært få som har det slik. Jeg synes det tyder på liten selvinnsikt og høy dobbeltmoral når man hører hvor negativt enkelte omtaler andre som driver med eller benytter seg av prostitusjon. Jeg synes den største forskjellen er hvor mange man gjør det med. Hvis TS og dama han betaler for i hovedsak bare har sex med hverandre så er de ikke mye forskjellig fra vanlige kjærestepar. Hvis hun derimot har sex med flere menn for å få betalt diverse regninger så blir det noe annerledes. Anonym poster: 86298290c51a2bd4ea930208177c4151
Gjest Raindrops Skrevet 13. januar 2013 #78 Skrevet 13. januar 2013 Så det dere sier er at jeg kan kreve både gaver og sex av pulekompisen min? I tillegg til å få han til å vaske gulv? Herlig, nå skal det jaggu bli andre boller her. 1
Torepop Skrevet 13. januar 2013 #79 Skrevet 13. januar 2013 Hvordan kom dere frem til denne løsningen ts? Slik ?- : Ts: Vil du knulle? Kvinnen: Om du betaler strømregningen min. Ts: OK! ?
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #80 Skrevet 13. januar 2013 Nei. Det er en hersketeknikk for bitre menn som ikke lykkes på damefronten. For at de skal kunne fortelle seg selv at "det er ikke vi som er mislykkete - det er damene som er Ekle Horer så da er det ikke vår skyld. Stakkars offer-oss, så da har vi rett til å tråkke dere langt ned i søla der dere hører hjemme. Untermenschen." Eventuelt så er det en kald og presis analyse av hvordan samspillet mellom menn og kvinner faktisk fungerer. Jeg vet det provoserer feministene, men vi er ikke annet en dyr og vi er mer styrt av biologien en den frie vilje. Sex handler om sex og etterspørsel og det er kvinnene som sitter på varen og menn som etterspør den. Det er og blir slik at hos menneskene så er det mannen som må kurtisere kvinnen for å vise seg verdig til å legge igjen spermen sin i henne. Vi er dyr, hverken mer eller mindre, og vi fungerer på akkurat samme vis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå