Gå til innhold

Puler for strømregningen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tidssone

Hvorfor vasker mannen hjemme?

Dersom det hadde vært for å få sex, så kan jeg ikke fatte og begripe at kvinner gidder å gjøre en eneste ting i hjemmet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal mann

Dersom det hadde vært for å få sex, så kan jeg ikke fatte og begripe at kvinner gidder å gjøre en eneste ting i hjemmet...

He he. Sannheten er nok at mannen ikke er SÅ interessert i sex ;) Men det er jo viden kjent at i de aller fleste forhold så må mannen se til at hjemmet er strøkent ellers kan han glemme å få seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg pulte hjalp meg med en regning like etterpå. Pulte ikke han for å få penger, men han tilbydde. Greit nok for meg. :fnise:

Anonym poster: 8ba2005e73c9e09227088eb0246c6df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

He he. Sannheten er nok at mannen ikke er SÅ interessert i sex ;) Men det er jo viden kjent at i de aller fleste forhold så må mannen se til at hjemmet er strøkent ellers kan han glemme å få seg noe.

får han ja.

For noen poster siden så måtte han kjøpe sex'en med gaver.. og så med huslige tjenester... og han er ikke sååå interessert i sex at det gjør noe...

Ok... kan 'noen' vennligst samle trådene og bli enige om hva menn mener her nå :Hehe:

Endret av Lille-pus
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

He he. Sannheten er nok at mannen ikke er SÅ interessert i sex ;) Men det er jo viden kjent at i de aller fleste forhold så må mannen se til at hjemmet er strøkent ellers kan han glemme å få seg noe.

Jeg visste ikke at det var viden kjent. Før nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

får han ja.

For noen poster siden så måtte han kjøpe sex'en med gaver.. og så med huslige tjenester... og han er ikke sååå interessert i sex at det gjør noe...

Ok... kan 'noen' vennligst samle trådene og bli enige om hva menn mener her nå :Hehe:

At menn må yte en kvinne en tjeneste på et visst nivå for å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Sex har da alltid dreid seg om byttehandel. Det er jo gode grunner for at de aller fleste kvinner anser sex som en gave de gir til mannen.

Vet du er bitter og alt det, men nå må du holde opp da, er jo bare å se på dette forumet hvor kåte damene er, de hadde ikke greid å holde seg borte fra partneren sin noe mer enn partneren dems kunne, å tro disse damene kunne holde seg for å få mannen til å gjøre noe som helst er lite trolig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei vennine som alttid har store strømregninger. Jeg hjelper henne med strømregningene, og hun puler med meg som takk for hjelpen. Er dette vanlig jenter? Er det flere som gjør det på samme måten?

Anonym poster: 138fd1594fb47e5994a49c8318b09b81

helt vanlig jeg gjør det annenhver måned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mødre rundt omkring som tydeligvis ikke har gjort jobben sin, som ikke har lært barna sine om selvrespekt og det og klare seg selv. Det gjelder deg og TS, som må betale andres strømregninger i bytte mot sex, høres veldig tragisk ut for å være helt ærlig.

Er glad JEG ikke er sånn, og er glad foreldrene mine aldri var sånn. Makan.

Anonym poster: f8de6ac4c978bf514dcf014ec8d02edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

At menn må yte en kvinne en tjeneste på et visst nivå for å få.

Og siden de da ikke er så interessert så trenger de egentlig ikke yte noe siden de ikke finner interesse i det de ikke vil ha...

Var det slik det var ;)

Heter ikke 'få' når du bytter noe du har i noe den andre har... Med mindre du er den som sitter igjen med størst utbytte da ;)

Jo høyere opplev verdi på det den andre har, jo mer byr du selv. Enig ? :)

Da må det være slik at menn synes de kommer seirende ut av en slik situasjon siden de både har noe å bytte med, og føler at de får noe i tillegg til bytteverdien (og det stemmer vel ofte godt med virkeligheten).

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Vet du er bitter og alt det, men nå må du holde opp da, er jo bare å se på dette forumet hvor kåte damene er, de hadde ikke greid å holde seg borte fra partneren sin noe mer enn partneren dems kunne, å tro disse damene kunne holde seg for å få mannen til å gjøre noe som helst er lite trolig.

for all del, en finner unntak. Men mengden kvinner som anser sex som en gave de gir til mannen er enorm. Jeg vil påstå dominerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Og siden de da ikke er så interessert så trenger de egentlig ikke yte noe siden de ikke finner interesse i det de ikke vil ha...

Var det slik det var ;)

Heter ikke 'få' når du bytter noe du har i noe den andre har... Med mindre du er den som sitter igjen med størst utbytte da ;)

Jo høyere opplev verdi på det den andre har, jo mer byr du selv. Enig ? :)

Da må det være slik at menn synes de kommer seirende ut av en slik situasjon siden de både har noe å bytte med, og føler at de får noe i tillegg til bytteverdien (og det stemmer vel ofte godt med virkeligheten).

:nigo:

Nja. Det handler vel om at en endelig har fått til noe på tross av alle utfordringene en måtte beseire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Vet du er bitter og alt det, men nå må du holde opp da, er jo bare å se på dette forumet hvor kåte damene er, de hadde ikke greid å holde seg borte fra partneren sin noe mer enn partneren dems kunne, å tro disse damene kunne holde seg for å få mannen til å gjøre noe som helst er lite trolig.

:Nikke:

Delt, felles glede.

Gjelder bare å innse det.... for dem som tror det handler om utpressing og byttehandel ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Mange mødre rundt omkring som tydeligvis ikke har gjort jobben sin, som ikke har lært barna sine om selvrespekt og det og klare seg selv. Det gjelder deg og TS, som må betale andres strømregninger i bytte mot sex, høres veldig tragisk ut for å være helt ærlig.

Er glad JEG ikke er sånn, og er glad foreldrene mine aldri var sånn. Makan.

Anonym poster: f8de6ac4c978bf514dcf014ec8d02edd

Det er vel ingen motsetning mellom å lære sine døtre å være taktiske å slu og det å ha selvrespekt? Det er jo mennene som "betaler" for sex'en som mangler selvrespekt og selvkontroll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mødre rundt omkring som tydeligvis ikke har gjort jobben sin, som ikke har lært barna sine om selvrespekt og det og klare seg selv. Det gjelder deg og TS, som må betale andres strømregninger i bytte mot sex, høres veldig tragisk ut for å være helt ærlig.

Er glad JEG ikke er sånn, og er glad foreldrene mine aldri var sånn. Makan.

Anonym poster: f8de6ac4c978bf514dcf014ec8d02edd

Så så, rolig nå moralfrøken.

Anonym poster: 8ba2005e73c9e09227088eb0246c6df0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Nja. Det handler vel om at en endelig har fått til noe på tross av alle utfordringene en måtte beseire.

Evnen til å dele noe som gir felles nytelse og glede bør oppleves uten forutsetninger om at alt her i verden er utnytting av noen.

Gjensidig respekt, fellesskap og tillit gir slike delte gleder og nytelser, uten mistenksomhet og antagelser om underliggende motiv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

:Nikke:

Delt, felles glede.

Gjelder bare å innse det.... for dem som tror det handler om utpressing og byttehandel ;)

I en ideell verden, så er det slik. Men i en kald og hard virkelighet så er det ikke slik for de aller fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Evnen til å dele noe som gir felles nytelse og glede bør oppleves uten forutsetninger om at alt her i verden er utnytting av noen.

Gjensidig respekt, fellesskap og tillit gir slike delte gleder og nytelser, uten mistenksomhet og antagelser om underliggende motiv.

Og der kommer virkeligheten inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

I en ideell verden, så er det slik. Men i en kald og hard virkelighet så er det ikke slik for de aller fleste.

Det er en tid for å legge gammel bagasje igjen på veiskuldren og ta et skritt forover mot ens egen fremtid.

Åpne for muligheten at gamle erfaringer fra enkeltmennesker kanskje ikke er en gitt sannhet for hele menneskeheten.

Den vinner intet som ikke våger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...