Gå til innhold

Hills prøvedagbok.


Hills

Anbefalte innlegg

Ikke lenge igjen til testing her nå ser jeg! ;)

Nei dette går fort :D

Jeg er faktisk 9 DPO i dag, 4 dager til testing :)

Litt feil på denne tickeren, siden EL kom en dag "for tidlig" :)

IKM er vel Lørdag om ikke jeg regner fegl i farten :)

Heldigvis jobber jeg kveld i dag og i morgen, samt natt til torsdag og natt til fredag, så det skal ikke stå på at dagene blir for lange. :P ( ikke å forglemme skole hver dag, eksamen i denne modulen til neste uke.)

--------------

Nå har jeg fått bekreftet fra min nye arbeidsplass at jeg får ferie likt som min kjære samboer!

Jippi!!

I fjor hadde vi sommerferie motsatt av hverandre, han i uke 29,30 og 31,jeg i uke 27,28,29. hehe.

I år har vi begge samtidig, heldigvis!

Han jobber som en av lederene/koordinator på en stor bedrift,så han kan fikse ferie litt selv, men det er utrolig hektisk i ukene før og etter fellesferien,så derfor er vi SÅ glad det har ordnet seg med lik ferie for oss i år :)

Vi har allerede bestilt turene vi skal på, og er så utrolig heldige å få oppleve nok en drømmeferie.

Vi skal nemlig på en vannvittig opplevelsesrik Islandstur :D

Vi skal på tur med Islandshester, med inkludert lunsj som en kokk tilberede halvveis i turen. Etter dette stopper vi ved en av de største isbreene i Europa, tar på sikkerhetsutstyr og utforsker breen og issprekkene, mens hestene står og koser seg med litt mat. Turen går deretter videre gjennom urørt landskap og varme kilder.

Vi skal også ned i grottene på island og se hvordan Island ser ut under bakken.

4 hjulingtur gjennom urørt landskap,dal og fjell skal vi også, og ikke minst en lengere fottur med bad i varme kilder.

GJETT om vi gleder oss??? :D

Før dette skal vi på en lang fjelltur i gudbrandsdalen i 8 dager, så dette må vel bli drømmeferien?

Gleder meg ubeskrivelig mye,og tenker at det kanskje er greit å ikke ha blitt gravid enda :) Da hadde vi jo ikke kunnet gjøre noe av dette.

Har dere planlagt noe ferie enda?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om du har en fantastisk tid i møte Hills! :)

Hadde vært moro om det klaffet med en liten spire oppi alt dette også! :fnise:

Jeg heier på at dette er pp´en og at spiren sitter! :duskedame:

Ingen ferie planlagt på oss i år. Vi hadde egentlig tenkt oss en tur til Kroatia i september, men hvis spiren klamrer seg fast passer det ganske dårlig da terminen er i oktober :ler: Vet at mannen ønsker seg norgesferie i bil, så kanskje det er det vi lander på i år! :)

Ønsker deg en riktig fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du har det travelt om dagen altså! Effektiv dame ;)

Så utrolig deilig at dere får ferie samtidig, og det høres virkelig ut som en drømmeferie :D Jeg vil være med! :fnise:

Her har vi ingen ferieplaner, vet ikke helt om vi får ferie samtidig heller så :s Dersom det blir valpekjøp kommer jeg nok til å ta ut litt ferie like etter den er hentet, så hvordan sommeren blir vil jo bli spennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til testing da :lur: Bra at dere får ferie sammen ;) Islandstur hørtes ikke feil ut :biggrin:

Dette året skal vi i bryllup i Warszawa, da tar vi en langhelg der siden vi første er der. Ellers blir det hussalg, flytting og prøverør de neste mnd så tror det kan vær godt å ikke ha for mye planer.

Lykke til med testing :klemmer:

Edit: skrivefeil

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har en fantastisk tid i møte Hills! :)

Hadde vært moro om det klaffet med en liten spire oppi alt dette også! :fnise:

Jeg heier på at dette er pp´en og at spiren sitter! :duskedame:

Ingen ferie planlagt på oss i år. Vi hadde egentlig tenkt oss en tur til Kroatia i september, men hvis spiren klamrer seg fast passer det ganske dårlig da terminen er i oktober :ler: Vet at mannen ønsker seg norgesferie i bil, så kanskje det er det vi lander på i år! :)

Ønsker deg en riktig fin dag! :klem:

Norgesferie i bil er faktisk en flott opplevelse.

Dere får sett vannvittig mye fint, ikke minst er dere deres egen sjef og kan bestemme selv når dere tar pauser og hva dere vil gjøre :)

Tusen takk, jeg håper også det ikke skal drøye så alt for mye nå. :)

Skal si du har det travelt om dagen altså! Effektiv dame ;)

Så utrolig deilig at dere får ferie samtidig, og det høres virkelig ut som en drømmeferie :D Jeg vil være med! :fnise:

Her har vi ingen ferieplaner, vet ikke helt om vi får ferie samtidig heller så :s Dersom det blir valpekjøp kommer jeg nok til å ta ut litt ferie like etter den er hentet, så hvordan sommeren blir vil jo bli spennende :P

Valpekjøp er jammen ferie nok.

Så herlig å bli kjent med den lille krabaten og bare kose seg med masse hyggelige opplevelser.

Ferier kan man tidsnok ta alikevel :)

Ferie samtidig er jammen ikke bare når man jobber i helsevesenet altså... Det er bra sikkert.

Der jeg jobbet tidligere rullerte vi på annenhvert år, men hvordan de gjør det her er jeg usikker på...

Travel ja? Nesten litt for travel. haha. Ikke bare å få gjort alt jeg egentlig skal :P

Ikke lenge til testing da :lur: Bra at dere får ferie sammen ;) Islandstur hørtes ikke feil ut :biggrin:

Dette året skal vi i bryllup i Warszawa, da tar vi en langhelg der siden vi første er der. Ellers blir det hussalg, flytting og prøverør de neste mnd så tror det kan vær godt å ikke ha for mye planer.

Lykke til med testing :klemmer:

Edit: skrivefeil

Takk for det, regner med jeg venter bittelitt til med testingen.

Hadde veldig lyst i dag, men lot det fint være. hehe.

Dumt å teste så tidlig å bli oppgitt over en hvit test, så er det kanskje for tidlig å se noe enda alikevel.

Bryllup i Warszawa faktisk, det hørtes utrolig spennende ut :)

Når man da tar seg en langweekend så får man jo oppleve en hel masse.

Hørtes herlig ut!

Krysser fingrene for prøverør,hussalg og flytting, skal si du har nok å holde fingrene i? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hverdagens små gleder altså dere!

Jeg jobbet kveld i går, og skal straks avsted på nok en kveldsvakt i dag.

Min kjære kom hjem til kl 12 for å spise lunsj sammenmed meg, og jeg gjore klar en god salat, kokte egg, og ostesmørbrød.

Tente litt lys,kokte te og laget hjemelaget appelsin/sitron juce.

Han ble SÅ glad og overasket!

Det er så herlig å gjøre slik altså.

Virkelig noe som gjøre dagen noen hakk bedre :) Herlig å glede andre, spesielt de som betyr mest <3

Jeg er veldig heldig å kommer hjem til ferdig middag de dagene jeg har kveldsvakt,så det er veldig fint å kunne gjøre noe hyggelig tilbake :)

Her skinner solen fra blå himmel og tempraturen er ettpar minus, rett og slett skikkelig påskestemning her altså!

Jeg ser litt på mulige turer i påsken som er i nærheten her ( tenker vi tar en telt eller hyttetur) og får ikke riktig bestemt meg.

Bra blir det nok uansett tenker jeg :)

Har dere noen planer for påsken? :)

Jeg kverner også hodet mitt for fult hva oppussing angår, og får virkelig ikke bestemt meg for farger, noe plass.... hehe. huff.

Vurderer å opprette en egen dagbok for byggingen/renoveringen.

Er det noe dere kunne tenke dere og følge med på?

Håper dere alle har en strålende Tirsdag og kan sette litt ekstra pris på både dere selv og de dere er glad i.

Hva gjør DEG glad i dag?

-Hills

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, hverdagens små gleder altså dere!

Jeg jobbet kveld i går, og skal straks avsted på nok en kveldsvakt i dag.

Min kjære kom hjem til kl 12 for å spise lunsj sammenmed meg, og jeg gjore klar en god salat, kokte egg, og ostesmørbrød.

Tente litt lys,kokte te og laget hjemelaget appelsin/sitron juce.

Han ble SÅ glad og overasket!

Det er så herlig å gjøre slik altså.

Virkelig noe som gjøre dagen noen hakk bedre :) Herlig å glede andre, spesielt de som betyr mest <3

Jeg er veldig heldig å kommer hjem til ferdig middag de dagene jeg har kveldsvakt,så det er veldig fint å kunne gjøre noe hyggelig tilbake :)

Her skinner solen fra blå himmel og tempraturen er ettpar minus, rett og slett skikkelig påskestemning her altså!

Jeg ser litt på mulige turer i påsken som er i nærheten her ( tenker vi tar en telt eller hyttetur) og får ikke riktig bestemt meg.

Bra blir det nok uansett tenker jeg :)

Har dere noen planer for påsken? :)

Jeg kverner også hodet mitt for fult hva oppussing angår, og får virkelig ikke bestemt meg for farger, noe plass.... hehe. huff.

Vurderer å opprette en egen dagbok for byggingen/renoveringen.

Er det noe dere kunne tenke dere og følge med på?

Håper dere alle har en strålende Tirsdag og kan sette litt ekstra pris på både dere selv og de dere er glad i.

Hva gjør DEG glad i dag?

-Hills

Jeg ville fulgt :D Elsker å lese om sånne ting også :D Jeg stemmer for at du skal gjøre det!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hau tester liggende her så jeg klarte ikke helt å la bære å brenne av en til morgenen i dag-den ble såklart helt hvit.

Det er forsåvidt helt ok.

Ikke traff vi el skikkelig denne mnd, så det er ikke mye annet å forvente.

Jeg er veldig forberedt på å trå inn i pp 6.

Høres jo vanvittig ut å skrive det, halvveis til utredninger og litt mer jobb en Morro å skulle bli gravid.

Det positive med alt dette er at turene i sommer allefall ikke blir noe problem å gjennomføre. Ikke minst er det nok en fordel også med tanke på den nye jobben jeg nettopp har begynte i.

Jeg har bestemt meg for at om det tar 1 år og ingenting skjer, og vi finner ut at vi eventuelt trenger hjelp til dette, så legger jeg hele babyplanen på hylla for å oppleve en drøm jeg har hatt hele mitt liv.

Uansett hvordan dette ender så kommer det noe godt ut av det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda noen dager til du skal ha TR er det ikke det ? :)

Så deilig med ferieplaner! :) Tenker litt ferie om dagen vi også :) gleder oss til å endelig kan reise oss en tur uten å ha skole å ta hensyn til! :)

Hvordan er det i den ny jobben din Hills? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har en veldig grei innstilling til det hele! Håper selvfølgelig dere slipper å vente så lenge, og at dere slipper å måtte få hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda noen dager til du skal ha TR er det ikke det ? :)

Så deilig med ferieplaner! :) Tenker litt ferie om dagen vi også :) gleder oss til å endelig kan reise oss en tur uten å ha skole å ta hensyn til! :)

Hvordan er det i den ny jobben din Hills? :)

Ja, veldig deilig å planlegge noen skikkelige turer altså, det trenger man virkelig :)

Den nye jobben er helt topp!

Koser meg veldig med både brukere og personalet :)

Høres ut som om du har en veldig grei innstilling til det hele! Håper selvfølgelig dere slipper å vente så lenge, og at dere slipper å måtte få hjelp :)

Ja, jeg har funnet ut av livet er for å leves.

Det skal ikke stå på pause fordi man planlegger barn og blir fortvilet over at det ikke går fort nok.

Livet betyr for mye til å stadig måtte gå med vonde tanker og bekymringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har funnet ut av livet er for å leves.

Det skal ikke stå på pause fordi man planlegger barn og blir fortvilet over at det ikke går fort nok.

Livet betyr for mye til å stadig måtte gå med vonde tanker og bekymringer :)

Det er definitivt til for å leves, man får bare utdelt ett liv, og man bør virkelig gjøre det meste ut av det :) Tror jeg må bli flinkere til å minne meg selv på det du skriver her altså, blir nesten for oppslukt av alt babystyret :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt til for å leves, man får bare utdelt ett liv, og man bør virkelig gjøre det meste ut av det :) Tror jeg må bli flinkere til å minne meg selv på det du skriver her altså, blir nesten for oppslukt av alt babystyret :s

Det ble jeg også, jeg glemte omtent å være kjæreste, venninde og en god kollega.

Det ble totalt altoppslukende, og selv en tur med hundene eller hesten var det ingen glede i, fordi mine tanker kretset rundt babystyret og muligheten for å ikke få til dette på egenhånd.

Jeg tok meg selv i nakken og bestemte meg for at dette var ett skrekkeksempel på hvordan jeg selv ikke vil være.

Man har dette livet og det skal leves, det er ikke noe eller noen som skal få på pauseknappen.

Vi vet aldri hva morgendagen bringer.

Hver dag skal nytes,leves og fylles med positive følelser.

Før eller siden blir man etter all sannsynlighet gravid, og frem til det er det beste vi kan gjøre å leve.

Det å bestille ferieturer hvor man får oppleve masse,reise på en spontan helgetur eller dagstur, ta med lunsjen opp i fjellet/skogen/heia fordi man heller vil spise ute eller inne, gå ut å jogge tur med kjæresten, koke kakao og overaske venninder, være der for de man bryr seg om å gi kjærlighet og respekt til de rundt seg, det er noe av det viktigste vi kan gjøre.

Jeg tro at om man tilater seg å bli "låst" fast i tanker og mønster,så er det en kort vei til å bli egoistisk og slutte å leve.

Phu... Dagens lille tankeboble fra Hills :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Særdeles enig i hva tankeboblen inneholder, og skal virkelig bli flinkere til å huske på disse tingene selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har deres dag vært damer?

Har dere feiret Valentine, eller har dette vært en "vanlig" dag?

Her kom jeg hjem kl 10.30 på formiddagen,etter 12 timer nattevakt.

Har klart å holde meg våken i hele dag og skal på igjen i natt.

Da jeg kom hjem måtte jeg finne på noe for å holde øynene oppe, noe som resulterte i ett brett sjokolademuffins (sunne) og en skikkelig "hotell lunsj" som min kjære kom hjem til, med fruktfat,egg,eggerøre,masse pålegg,te, osv. Han ble kjempe glad =D

SÅ herlig å gjøre litt ekstra stas på han, med tente lys, en bukett blpmster,muffins og skikkelig lunsj.

Kosli å gjøre litt ekstra på slike dager, selvom vi er veldig flinke til å gjøre slik i hverdagen ellers også.

I dag er jeg også 12 DPO og har kjent menssmerter i hele dag omtrent. Vil tro det er tanten som er i annmasj.

TR pleier å komme 16 DPO så det er nok enda noen dager igjen :)

Håper dagen deres har vært fin <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har deres dag vært damer?

Har dere feiret Valentine, eller har dette vært en "vanlig" dag?

Her kom jeg hjem kl 10.30 på formiddagen,etter 12 timer nattevakt.

Har klart å holde meg våken i hele dag og skal på igjen i natt.

Da jeg kom hjem måtte jeg finne på noe for å holde øynene oppe, noe som resulterte i ett brett sjokolademuffins (sunne) og en skikkelig "hotell lunsj" som min kjære kom hjem til, med fruktfat,egg,eggerøre,masse pålegg,te, osv. Han ble kjempe glad =D

SÅ herlig å gjøre litt ekstra stas på han, med tente lys, en bukett blpmster,muffins og skikkelig lunsj.

Kosli å gjøre litt ekstra på slike dager, selvom vi er veldig flinke til å gjøre slik i hverdagen ellers også.

I dag er jeg også 12 DPO og har kjent menssmerter i hele dag omtrent. Vil tro det er tanten som er i annmasj.

TR pleier å komme 16 DPO så det er nok enda noen dager igjen :)

Håper dagen deres har vært fin <3

Hei Hills :hjerte: Jeg er veldig enig i hva du skrev i tankeboblem din, og ser virkelig behovet for å bare være seg selv litt, og ikke la alt gå til hodet på en. :) Men en baby er jo såå etterlengtet..

Dagen idag har vært helt vanlig. Vi feirer ikke noe særlig av slike merkedager, men jeg elsker å kjøpe gaver og blomster, så sambo fikk en orkide og en ny kokkekniv i dag. Akkurat nå er han på tur til sverige på guttetur med slalåm og fest, og her sitter jeg alene og leser på fonetikk.. For en fordeling :fnise:

Ha en fin kveld videre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig lunsj du stilte opp med, kan tenke meg til at han ble glad ja! :) Så flinke dere er som gjør slikt for hverandre. Lyst til å dele muffinsoppskriften forresten?

Menssmerter kan også være symptom på noe annet ;) Blir spennende de neste dagene her.

Valentine hos oss er vel bare en vanlig dag, ihvertfall for hans del. Jeg synes det er koselig med slike dager, og de første årene vi var sammen kjøpte jeg alltid noe ekstra til han og gjorde noe mer ut av dagen enn det samme som hver dag ellers. Men han synes det er et helt idiotisk opplegg kun for å skape kjøpepress og kunne ikke brydd seg mindre, så jeg prøver bare å fortrenge at det er valentine igrunn.

God vakt i natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Jeg liker deg, så jeg følger litt med på deg i kulissene;)

Har gått og tenkt på noe mht til deg i noen dager, så nå bare skriver jeg det. Og tilgi meg om det blit feil, det er ikke meningen å skape stress etc. Bare et tips, eller en tanke. Jeg ser at du spiser en dle greens. det gjorde jeg også. Men i juleferien droppet jeg det. Var hjemme i tre uker, og orket ikke høre på hvor sær jeg er mht til shaker, grønt pulver osv. ikke noe foreldrene mine driver med, for å si det sånn. Og den pp ble jeg gravid. Helt sikkert utrolig tilfeldig. Men da jkeg kom hjem igjen googlet jeg graviditet og greens for sikkerhets skyld. Og dte viser seg at dte ikke er lurt i det hele tatt å ta greens når man er nygravid. det er fordi det meste (spirulina, hvetegress osv) har en utsensende effekt. Og embryoet er jo egentlig et fremmedlegeme. Og vi vil IKKE at kroppen skal rense det ut. Det er også derfor gravide ikke skal overspise ingefær. Så nå har jeg tenk da. Og mine tanker aner jeg ikke om er riktige, det kan godt hende dte er helt på trynet. Men kanskje er det sånn at det ikke er så lurt å ta masse utrensende greier mens man prøver? Kanskje det er til hinder for et befruktet egg som skal feste seg? Om det drøyer, kan du jo vurdere å teste om det funker å kutte ut det grønne pulveret en stund:) Håper IKKE jeg ødelegger noe med å si dette, jeg vil deg virkelig bare det aller beste. Bare mine tanker om mine erfaringer (som kan være tilfeldigheter).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Mildri:-) jeg setter ubeskrivelig stor pris på alt du skriver og skal faktisk ta det skikkelig til meg!

Takk for at du tok deg tiden til å dele dette!

Ett ordentlig svar skal du få av Meg i morgen når jeg er hjemme fra nattevakt med tilgang til pc :-)

Igjen, tusen takk!

Ønsker deg en god kveld og natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

God kveld i natten fru Hills :)

Takk for dine kloke ord tidligere idag! Jeg har virkelig tatt det til meg, og skal prøve så godt jeg kan å minne meg selv på det å leve og gjøre det beste utav hver eneste dag så godt jeg bare kan! :)

Prøvingen tok overtaket på meg en stund, men det går fint nå :) føler selv jeg blir mer og mer avslappet til det hele, og det er jo bare naturlig og kroppen har nokk bare godt av det. Og kun positivt vil komme utav det i tillegg.. :) Tror man ubevisst er klar eller ikke, kroppsmessig, for ett svangerskap. Om man stresser, tenker og analyserer alt heletiden, så vil ikke kroppen tror jeg.........

Håper du har en fin nattevakt og får en fortsatt videre fin helg :)

Valentine`s Day her ble feiret på en litt spesiell, men veldig romantisk og rørende måte :hjerte:

Jeg var en tur og kjøpte kort, sjokolade, hjertesnop og en pakke med Calvin Klein boksere til mannen igår, som jeg pakket inn - og skrev en laaaangt tekst i kortet om hvor mye han betyr for meg osv.

Dette plasserte jeg på kjøkkenbenken igår før jeg la meg, ettersom jeg jobbet kveld så la jeg meg litt senere enn han, slik han våknet til dette imorges.

Og siden han var så tidlig oppe idag, så var han allerede i seng når jeg kom hjem i kveld, han var nokk så sliten etter en lang dag stakkar. Men da når jeg kom inn dørene, så sto det en aldeles nydelig bukett med roser i en vase på kjøkkenbenken, sammen med en eske med hjertesjokolade og verdens fineste og mest rørende kort noensinne.. :rodmer: jeg vil påstå at jeg har funnet drømmemannen i mitt liv, som for meg er verdens beste og helt og holdent perfekt i mine øyne! :fnise: ble sukkersøtt dette her :rolleyes:

Hvordan går det med menssmertene dine? :) Mine har gitt seg.. Men det er normalt..

Du har ingen andre "symptom" som enten er normalt for deg eller uvanlig i forhold til tidligere sykluser?

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...