Gå til innhold

Hills prøvedagbok.


Hills

Anbefalte innlegg

Jeg må bare skrible ned litt tanker her i nattetimene, tankene svirrer,øynene svir og kroppen vil ikke helt falle til ro i natt.

Jeg tenker på dette med prøvingen.

Vi har jo ikke prøvd i mer enn 5 mnd på dette med å bli gravid, men alikevel kjenner jeg på en indre uro som jeg aldri før har kjent.

Ikke bare er hodet og tankene på ville veier, men kroppen kommer med høylytte protester den også.

Jeg har vært gjennom mye i mitt liv, ja kanskje mer enn hva de aller fleste opplever på ett helt liv.

Alikevel har jeg valgt og reise meg,kjempe videre,og bestandig ha den gode mestringsfølelsen, følelsen av at det er håp, ett lys i mørket.

Jeg har alltid funnet en grunn til å kjempe videre, det er nok mye av grunnen til at jeg er der jeg er i dag.

Når jeg og samboer startet som prøvere, var alt så positivt og godt.

Jeg så frem til prøveperiodene, så frem til livet som prøver, å innstilte meg mentalt på at dette kunne ta tid.

Det gikk greit frem til jul, så begynte veggene mine å rase.

Venner ble gravide rundt meg på alle kanter, de som ikke engang hadde prøvd like lenge som oss?

Samtidig var det mye faglig på skolen omkring ufrivillig barnløshet.

Jeg tok meg selv i og ligge å tenke på kveldene, til langt ut på nettene. Risikoanalysere alle situasjonene som kunne gjøre at jeg ikke var i stand til å få barn. Krisetanker kom på løpende bånd og jeg våkner flere ganger i uken med dundrende hodepine. Antagelig pågrunn av tankene som ikke vil slippe taket.

Jeg blir en liten smule bitter og irritert, tenker mye på at jeg syns virkelig jeg har fått nok dritt her i livet, om ikke det skal være vanskelig å bli gravid også.

Tankene har gjort meg mentalt sliten.

På jobb skygger jeg unna kollegaer som jeg til vanlig elsker å snakke med, går heller å gjør andre ting, snakker litt ekstra med pasientene, og kommer stort sett LITT for sent til lunsj, for å slippe all denne pratingen.

Pratingen går stort sett ut på samtaler om barna til alle de ansatte,tantebarna,barnebarna.

Og da er kverna igang igjen...

Ikke fordi jeg ikke unner dem dette, men fordi det tydeligvis er ett punkt i meg som gjør forferdelig vondt.

Jeg er så sliten når jeg kommer hjem fra jobb at jeg sovner etter jobb,stall og tur med hundene.

Jeg har de siste dagene sovet i 3-4 timer på ettermiddagen, og når jeg våkner tar jeg meg selv i og bare ville snu meg og sove videre.

Disse følsene psykisk og fysisk har jeg aldri før opplevd.

En periode som skulle bli fin, gledesbringende og positiv, er på god vei til å bli mitt absolutt verste mareritt.

Jeg angrer på mange måter faktisk på at jeg startet og prøve.

Jeg klandrer nermest meg selv for å ville ha barn i det hele tatt.

Hadde jeg ikke hatt noe ønske om barn, så ville heller ikke hverdagen vært preget av så mye psykisk og fysisk utmattelse som den er nå.

Jeg vil alikevel ikke gi meg...

Den som gir seg er en dritt har jeg lært...

En ting som er bra sikkert er at jeg på ett vis må klare å komme meg litt opp fra den posisjonen jeg er i nå.

Jeg prøver å fokusere på de fine og positive tingene, men uansett hvor mye jeg prøver, så kommer tankene snikene.

Dette er utrolig vanskelig.

Tiltross for at denne prosessen kan kalles for en bagatell i forhold til alt jeg har vært igjennom i livet, så er det virkelig nå jeg for første gang kjenner på følelsen av å ikke klare å reise seg igjen.

Ikke helt klare å se lyset,gleden og håpet.

Det skremmer meg,og er følelser jeg aldri noengang har kjent på før.

Håper jeg finner en vei rundt alle disse tankene og følelsene, for det spiser meg totalt opp...

Jeg kjenner meg igjen i det du sier. Bestevenner får barn, facebook har babyboom og alle rundt deg snakker om barn. Min kjære og jeg er i PP2 nå og jeg er i dag 1DPO. Håper selvfølgelig det skjer noe denne måneden. Det er noe med det å kjenne på at man føler seg litt udugelig. Nå vet jeg at det er heller mer unormalt enn normalt at du skal bli gravid innen 2 måneder, men alikevel så vil jeg så gjerne få det til NÅ! Den skuffelsen og de tårene som presser frem ved negativ test er så utrolig vonde. Jeg kjenner meg igjen i det du sier så du er ikke alene. Min bestevenninne har akkurat fått barn og snakker om det og sender meg bilder hele tiden. Det er så koselig, men jeg vil så gjerne ha en liten en jeg også, så selv om det er hyggelig og jeg elsker henne så er så vondt også. (Hun vet ikke noe om dette prosjektet fordi hun skal få gløde nå da hun akkurat har fått en liten en). Skjer det ikke noe denne måneden heller så må jeg nok fortelle henne det, for da må jeg nok ha støtte.

Varme tanker sendes til deg :-) Håper det klaffer for meg nå og deg neste PP :-)

Stor klem :yvonne:

PS: Jeg er 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen i det du sier. Bestevenner får barn, facebook har babyboom og alle rundt deg snakker om barn. Min kjære og jeg er i PP2 nå og jeg er i dag 1DPO. Håper selvfølgelig det skjer noe denne måneden. Det er noe med det å kjenne på at man føler seg litt udugelig. Nå vet jeg at det er heller mer unormalt enn normalt at du skal bli gravid innen 2 måneder, men alikevel så vil jeg så gjerne få det til NÅ! Den skuffelsen og de tårene som presser frem ved negativ test er så utrolig vonde. Jeg kjenner meg igjen i det du sier så du er ikke alene. Min bestevenninne har akkurat fått barn og snakker om det og sender meg bilder hele tiden. Det er så koselig, men jeg vil så gjerne ha en liten en jeg også, så selv om det er hyggelig og jeg elsker henne så er så vondt også. (Hun vet ikke noe om dette prosjektet fordi hun skal få gløde nå da hun akkurat har fått en liten en). Skjer det ikke noe denne måneden heller så må jeg nok fortelle henne det, for da må jeg nok ha støtte.

Varme tanker sendes til deg :-) Håper det klaffer for meg nå og deg neste PP :-)

Stor klem :yvonne:

PS: Jeg er 25.

Tusen hjertelig takk for ett utrolig fint og hyggelig svar!

Har du laget dagbok enda?

Vil gjerne følge deg på veien videre!

Selv blir jeg 25 i Mars, og vi er ikke så langt unna hverandre i PP heller. :)

Jeg krysser fingrene for at det klaffer for dere nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, denne dagen har vært litt bedre.

Jeg fikk snakket skikkelig ut med mannen, og bare det har lettet 100 kilo på mine skuldre.

Ikke minst har jeg pratet 2 timer i telefonen med min herlige bestevenninde.

Det er ingen som kan måle seg med henne. Virkelig ei jente som forstår alt mellom himmel og jord,ikke minst som bestandig får meg til å føle meg bra.

Hva skulle man gjort uten slike venner?

Hun betyr mer enn ord kan beskrive!

Jeg har fremdeles ikke fått TR på besøk.

Forstår svært lite av denne kroppen!

15 DPO i dag.

Enten må kroppen være på ville veier, ellerså er TR rett rundt hjørne.

Har aldri fått mensen senere enn 15 DPO noengang.

Hadde jo klart positiv test den 4 januar også, altså var test streken sterkere enn kontrollstreken.

Det skal jo svært mye til at dette ikke stemmer og at EL skal ha vært senere?

Hmm...

Merkelig dette.

Tar en ny test på søndag om ikke mensen har dukket opp enda.

Håper alt er greit med dere damer :))

Endret av Hills
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å søte, fine deg.

Tankene du har er veldig normale. Som du kan se av min sært korte prøvedagbok, følte jeg meg som en innleggelsesklar mentalpasient på slutten der, selv om vi bare hadde prøvd i fem mnd. Jeg tenkte på barnløshet konstant. Googlet meg psykisk ustabil og alle forumene jeg kom inn på hadde brukere med en prøve-cv lang som en evighet, noe som skremte meg ytterligere. Jeg bestemte meg for å legge alt på is. "Fryse" prøvestyret et halvt år. Såklart ikke starte på prevensjon, men legge fokuset og aktiv prøving på hylla. Beslutningen var sørgmodig og samtidig en enorm lettelse! Nå viste det seg at jeg faktisk var blitt gravid mitt opp mitt mest hysteriske drama. Og det var også en lettelse! Var nemlig sikker på at uroen og tankekverna og stresset hindret meg i å bli gravid. Men sånn er det ikke:)

Hva med å planlegge noe skikkelig fint i sommer? Lite barnevennlig, en reise for bare deg og din kjære:) drikk vin, oppsøk venner. Ikke Google ( så mye som meg. Jeg ble gal). 80% blir gravide innen ett år, 95% innen to år. Statistikken forteller at dere er innenfor. Og da er det virkelig ingen grunn til å gjøre det ene eller de to åra til et mareritt. Det øker nemlig ikke sjansene;)

Har ei nydelig venninne som prøvde i over to år. Hun var langt nede, planla adopsjon og var mye bitter. Plutselig gravid. Og før hun fikk mensen igjen etter fødsel, var hun jammen gravid på nytt:)

De ordner seg:) ha is i magen, og prøv å gi dagene annet innhold enn babybabybabyøagngstanker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike venner er bare helt ubeskrivelige! Godt at du har noen rundt deg som du kan snakke med om dette, det gjør nok det hele litt lettere. Håper mangel på TR betyr en spire som klamrer seg fast, håper du slipper syklustull ihvertfall.

Håper du har en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å søte, fine deg.

Tankene du har er veldig normale. Som du kan se av min sært korte prøvedagbok, følte jeg meg som en innleggelsesklar mentalpasient på slutten der, selv om vi bare hadde prøvd i fem mnd. Jeg tenkte på barnløshet konstant. Googlet meg psykisk ustabil og alle forumene jeg kom inn på hadde brukere med en prøve-cv lang som en evighet, noe som skremte meg ytterligere. Jeg bestemte meg for å legge alt på is. "Fryse" prøvestyret et halvt år. Såklart ikke starte på prevensjon, men legge fokuset og aktiv prøving på hylla. Beslutningen var sørgmodig og samtidig en enorm lettelse! Nå viste det seg at jeg faktisk var blitt gravid mitt opp mitt mest hysteriske drama. Og det var også en lettelse! Var nemlig sikker på at uroen og tankekverna og stresset hindret meg i å bli gravid. Men sånn er det ikke:)

Hva med å planlegge noe skikkelig fint i sommer? Lite barnevennlig, en reise for bare deg og din kjære:) drikk vin, oppsøk venner. Ikke Google ( så mye som meg. Jeg ble gal). 80% blir gravide innen ett år, 95% innen to år. Statistikken forteller at dere er innenfor. Og da er det virkelig ingen grunn til å gjøre det ene eller de to åra til et mareritt. Det øker nemlig ikke sjansene;)

Har ei nydelig venninne som prøvde i over to år. Hun var langt nede, planla adopsjon og var mye bitter. Plutselig gravid. Og før hun fikk mensen igjen etter fødsel, var hun jammen gravid på nytt:)

De ordner seg:) ha is i magen, og prøv å gi dagene annet innhold enn babybabybabyøagngstanker

Tusen,tusen takk for fantastisk svar!

Setter utrolig stor pris på det du sier, det er som en beskrivelse av meg selv!

Jeg jobber selv med psykiatri pasienter, og har faktisk mer enn 1 gang tatt meg selv i å risikoanalysere og krisemaksimere en god del.

Tar meg selv i nakken alt jeg bare kan, og har nå forstått at slik kan jeg ikke ha det.

Jeg må tenke fremover å kose meg med det jeg har i livet mitt og rundt meg.

Jeg skal bestille time til privar GU så jeg vet at alt er ok, men utover det må jeg bare senke skuldrene mine litt.

Gratulerer så utrolig mye med den lille spiren, det er vel fortjent <3

Slike venner er bare helt ubeskrivelige! Godt at du har noen rundt deg som du kan snakke med om dette, det gjør nok det hele litt lettere. Håper mangel på TR betyr en spire som klamrer seg fast, håper du slipper syklustull ihvertfall.

Håper du har en fin helg! :klem:

Ja hun er helt fantastisk.

Desverre bor vi veldig langt unna hverandre nå, men er hos hverandre omlag 4-5 ganger i året :)

(må fly 1-2 timer hver vei.)

Også snakker vi mye på telefon og sms :) heldigvis!

Hun har termin i slutten av neste mnd! Spennende!!

--------------

Her er TR kommet for fult i går, den 19 ) Auuu.... Det gjore aldri så vondt når jeg gikk på p-piller.

Ibux og Paracet er mine beste venner akkurat nå. hehe.

Kjenner at ting går veldig mye greiere nå.

Jeg klarer å se fremover, se det "positive" i og ikke bli gravid helt med en gang.

Vi holder på å totalrenovere ett stort hus, noe som er litt av ett prosjekt i seg selv.

Spennende prosjekt, vel å merke.

Jeg elsker renovering,interiør og alt som har med dette og gjøre.

Jeg jobbet litt i en stor interiørkjede en periode, bare for morro.

Koser meg så mye med å planlegge og ordne. :)

Hadde jeg blitt gravid nå så hadde jeg hatt termin akkurat når huset skal være innflyttningsklart omtrent, og den siste lille "kronen på verket" vil jeg helst være i stand til å sette selv. :fnise:

I tillegg har jeg en 2 åring (hest) som skal ris inn nå i vår (hun blir 3 i Mai) og dette er noe jeg overhode ikke overlater til noen andre.

ny positiv ting med å ikke være gravid. hehe.

Også har man jo hundene som stadig skal trenes og på turene sine :)

Det fortsetter jo (forhåpentligvis) selvom jeg blir gravid, men alt i alt så er det mye baller i lufta for tiden som gjør at det kan være positivt og ikke ha blitt gravid HELT enda.

Ja også skal vi på ferie til sommeren :)

1 uke på Island og 1 uke skal vi gå gjennom peer gynt rike i gudbrandsdalen :laugh:

Gleder meg noe vannvittig!!

Det er mye å se frem mot, og det er utrolig mye å sette pris på rundt seg.

Det er nok veldig viktig å ikke glemme alt det gode oppe i hele prøvestyret.

Hvordan går det med dere damer? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du kan se det positive i at det ikke klaffer med en gang :) Og det er jo veldig kjekt å kunne gjøre den siste finishen selv når dere er ferdige med renoveringen, jeg hadde følt akkurat det samme!

Til meg er også TR helt annerledes enn når jeg var på pillen, smertene kan virkelig ikke sammenlignes. På pillen merket jeg de nesten ikke, mens nå er det sofa, smertestillende og varmeflaske som gjelder. IKM er vel torsdag ut fra mine beregninger, og med fraværende symptomer så regner jeg med at dustetanta kommer.

Og ferien deres høres forresten helt herlig ut, skjønner godt at du gleder deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for ett utrolig fint og hyggelig svar!

Har du laget dagbok enda?

Vil gjerne følge deg på veien videre!

Selv blir jeg 25 i Mars, og vi er ikke så langt unna hverandre i PP heller. :)

Jeg krysser fingrene for at det klaffer for dere nå :)

Har ikke laget dagbok, følger litt med på deres istedet :-) Jeg er i dag 4dpo og jeg har i helgen harr syke sperter i magen med stråling ut mot ryggen. Det er bedre i dag, men jeg har også hatt rare smaker i munnen og føler meg ekstremt oppblåst. Det er vel umulig å kjenne tegn på graviditet så tidlig? Jeg kommer hvertfall til å bli enormt lei meg hvis jeg får mensen om 10 dager når jeg har hatt så vondt så lenge. Man tenker selvfølgelig at det kan være man har endometriose, men jeg håper virkelig heller at det er et barn på vei. Dette er så spennende, Hills. Jeg håper det sitter for oss begge to! Gleder meg sånn til å følge deg videre :-) Veldig godt å se at det er en til der ute som har mange av de samme tankene som meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, nå trenger jeg en liiiten pause fra bøkene!

Full dag på jobb, stallarbeid og tur med hundene, deretter rett i bøkene. Kjenner at øynene er tørre og hode trenger kaffe. hehe.

Barnesykepleie og Anatomi (for øyeblikket hormonenes oppgave... ikke så enkelt og greit som det høres ut)

Er utrolig spennende men alikevel TUNGT stoff.

Gjett om jeg GLEDER meg til å starte praksisen min :D

Ellers så har vi fått sett litt på fliser til badet, gulv til huset og laminat til veggene.

Det er SÅ vanskelig!!

Jeg vil ha lys grå eik (den er veldig lys, men ikke hvit) på gulvene, og tenkte først på en varm og lys gråtone på laminaten p veggene, men den ble faktisk å virke litt gul sammenmed fargen på gulvplatene.

Nå er jeg faktisk i tankebksen på hvit laminat på veggene.

Vi har mye rustikk/natur inspirert, så hvit kan fungere. Jeg er bare redd det skal bli alt for hardt.

Vi skal ha en vegg med litt kontraster, så jeg tenker at dette kan bryte ned hardheten i det hvite noe, samt at gråtonen i gulvet også er med og bryter opp litt av det hvite.

Hva tror dere? :)

Endret av Hills
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, nå trenger jeg en liiiten pause fra bøkene!

Full dag på jobb, stallarbeid og tur med hundene, deretter rett i bøkene. Kjenner at øynene er tørre og hode trenger kaffe. hehe.

Barnesykepleie og Anatomi (for øyeblikket hormonenes oppgave... ikke så enkelt og greit som det høres ut)

Er utrolig spennende men alikevel TUNGT stoff.

Gjett om jeg GLEDER meg til å starte praksisen min :D

Ellers så har vi fått sett litt på fliser til badet, gulv til huset og laminat til veggene.

Det er SÅ vanskelig!!

Jeg vil ha lys grå eik (den er veldig lys, men ikke hvit) på gulvene, og tenkte først på en varm og lys gråtone på laminaten p veggene, men den ble faktisk å virke litt gul sammenmed fargen på gulvplatene.

Nå er jeg faktisk i tankebksen på hvit laminat på veggene.

Vi har mye rustikk/natur inspirert, så hvit kan fungere. Jeg er bare redd det skal bli alt for hardt.

Vi skal ha en vegg med litt kontraster, så jeg tenker at dette kan bryte ned hardheten i det hvite noe, samt at gråtonen i gulvet også er med og bryter opp litt av det hvite.

Hva tror dere? :)

Så hærlig med litt oppussing! :) synes det høres ut som at hvitt kan fungere jeg da :) har veldig lyst på hvite vegger selv (ser på mine vegger dekket med gammelt, mørkt skråpanel.. sukk..!). er det helt, helt kritt hvitt? eller er det med litt toner i? :) å ja, gulvet høres helt fantastisk ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hei kjære deg :)

Da har jeg lest gjennom dagboken din, og kjenner meg såååå godt igjen i mye av hva du skriver.

Følelsen av at mye i livet har vært tungt og tøft, hvor en alikevel alltid velger å reise seg og kjempe.

Gleden over å bli prøvere, all positiviteten og gode følelser som skylder gjennom kroppen - som blir erstattet med litt mindre positive tanker etterhvert som mnd går.....................

Det er tøft å være prøver, det skal jeg skrive under på.

Men som du nokk har lest osv, så er det helt normalt for friske par at det tar opp til 1 år, også 2 år - før spira sitter.

Uansett om en ønsker, håper og ber om at det skal skje, så er det så mange faktorer som skal klaffe på samme tid for at spire sitter..

Alt jeg kan gi er min sympati, medfølelse og omtanke. Håper du klarer å klamre deg fast til livets lyspunkt og små gleder i hverdagen, og prøve ikke la det å være prøver få overhånd på livet.

Som du skrev at du skygger unna kollegaer på jobb osv.. Det er lettere sagt enn gjort, når ønsket er så utrolig sterkt, men prøv å ikke la prøvinga få ta overhånd..

Jeg heier på oss, med alt jeg har ! :) Er overbevist om at spira vil sitte i løpet av året. Jeg velger å være optimistisk, ha troen og leve i håpet om at det VIL komme til å skje :)

Jo fortere jo bedre selvfølgelig, men er det noe vi ikke har kontroll på - så er det nettopp dette..

Vi får prøve å puste med magen og ikke tenke for mye.. Prøve å slappe av, og nyte sex - uten at det skal bli et tiltak for noen av oss..at det blir en slags negativ ting rundt det hele..

Har troen på at eg sunt og variert kosthold, avslappet holdning og sex annenhver dag vil gjøre underverker :)

For min del så var eggløsningstesting bare stress.. Heller kjøre på annen hver dag, da treffer man blink garantert. Så er det opp til cellene å bedømme om alt er friskt og fungerende til å bli en baby ut av :)

Skal dere få sjekket dere i februar?

Jeg og mannen har tatt blodprøver å slik, alt fint. Sædprøve bra, men med meg så var det manglende eggløsning, så har vært innom 3 kurer med pergotime nå.. Hvor spira faktisk satt en mnd, men det gikk desverre galt... :(

Håper du har det litt bedre, og klarer å finne trøst i alle oss andre KG-damer som sliter med samme problem :klem:

Skal bli spennende å følge deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er fantastiske damer! Ikke minst takk til mina for ett fantastisk svar! Jeg skal svare deg ordentlig tilbake så fort vi får nett igjen! Sitter bare på telefon nå :-) noe galt med nettet i hele kommun her :-\

De siste dagene har vi bare kost oss her i huset! Vi har endelig funnet en flott og godt fungerende utegang til unghest vår, flytter henne så fort været her i fjellet roer seg litt :-)

Det beste av alt er at de har sau som vi skal få trene på med hundene! Skal opp allerede i dag å få ettpar hjem for slakt. Blir godt for eldstemann å få komme på sau igjen. Ikke minst for min og samboer sin del! Født og oppvokst med dyr begge to :-)

Utover hest, hund og sau, så har tanten endelig gått sin vei, noe som betydde etterlengtet sengekos i går! Hehe!

Har fått el testene i posten også så da regner jeg med å starte med testing om noen dagen :-)

Skal bestille time til gyn. På mandag og da skal mannen sjekkes også.

Riktignok ble hans x gravid så jeg vet jo at alt fungerte DA allefall... (trist historie... xen tok abort uten at han viste og han fant det ut da han helt tilfeldig så noen papirer fra sykehuset...)

Hvordan står det til med dere damer?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt det veldig fin den siste tiden, det fortjener dere :) Blir spennende med ELtesting fremover, og håper alt går bra hos gyn og sjekking av dere begge. Skal også bestille meg time så snart tanta har forlatt kroppen for denne gang, gruer meg allerede :P

Ønsker deg en finfin helg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig innledning på en prøvedagbok Hills!

Du er nå fast innlagt i min "kg-rutine", jeg heier på spiren! :D

Ha en super søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som dere har hatt det veldig fin den siste tiden, det fortjener dere :) Blir spennende med ELtesting fremover, og håper alt går bra hos gyn og sjekking av dere begge. Skal også bestille meg time så snart tanta har forlatt kroppen for denne gang, gruer meg allerede :P

Ønsker deg en finfin helg :)

Lykke til :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flotte, damer :)

Nå skal jeg og mannen en tur i stallen å se til hestene.

Det snør noe voldsomt ute, har nok kommet nye 20 cm til nå i dag.

Laver ned :)

I kveld blir det tur med trugene igjen, gleder med til det. Herlig avkobling og trening!

Jeg har ryddet i friluftlivsklærne mine i dag, for å se om det er noe jeg trenger før sessongen startet...

*kremt*

jeg har så mye at dere aner det ikke engang.

Tror nesten ikke jeg tør å ramsle det opp. haha.

Jeg skal allefall klare meg MER enn godt en GOD stund fremover :P

Ettpar småting jeg trenger, og noen ting vi skal fornye, men utover det så har jeg så jeg klarer meg og vel så det. hehe.

Gleder meg til påsketur,sommertur og høsttur (og alle andre helgeturer) kribler i hele meg allerede!

Ser meg litt om etter en skikkelig unde/hest/fjellbil, og har faktisk endt opp på HUMMER :O

Gud bedre for en FANTASTISK bil...

Jeg er forelsket.... hehe :)

Skal i møte med banken en av de førstkommende ukene, så får vi se litt hva de sier :)

Økonomien tilsier allefal at det skal gå helt fint, men jeg trenger litt hjelp fra banken, for de koster noen hundre tusen disse bilene :O

*sikle sikle*

Snør det hos dere?

Har dere hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ny bil. Krysser fingrene for at bankmøtet går fint!!

Så kjekt med mye frilivsutstyr, høres helt herlig ut.

Vært syk i drøye 3 år så ikke blitt stort av slikt, men nå skal vi jammen sette i gang med turer osv igjen.

Kos dere masse i stallen og på trugetur! :)

Det snør stor her også i dag. Blanede følelser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig Mandagen igang og vel så det!

Herlig med en god start på uken :)

Her har jeg fått bakt brød for resten av uken og vært på ukeshandel i dag.

Deretter ble det noen timer i bøkene igjen.

Nyfødtsykepleie til premature/babyer med komplikasjoner og intesivpleie er det jeg har lest om i dag.

Kjempe spennende og stort tema som vi skal ha en god stund fremover.

Kjenner det er litt av en merkelig kombinasjon å lese så mye fagstoff om alt fra prøving,til graviditet og fødsel,til barseltid og videre oppfølging.

Blir liksom som å ha to roller men i samme verden om dere skjønner?

Veldig spesielt. hehe.

Jeg leter meg grønn over ett sted hvor de selger skilt som jeg kan bestille til praksissen min.

Finner bare slike kjedelige hvite,å vil gjerne ha med litt farger osv, syns det passer seg så mye bedre på en barne/føde/nyfødtintensiv enhet.

Åh, nå tok jeg endelig ut brødene fra ovnen her, jeg har ENDELIG funnet en oppskrift som er både sunn,god og luftig!

Herlig!

Håper deres Mandag er fin og at dere har hatt en god start på uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...