Gå til innhold

Life is far too important a thing ever to talk seriously about

Wolfmoon

Anbefalte innlegg

Da er jeg i teorien 60 % sykmeldt fra studiet. Dvs. obligatorisk oppmøte er satt ned, så jeg kan velge litt selv hvilke timer jeg skal på :)

Og jeg møtte fyren igjen i går kveld, han er veldig hyggelig og morsom. Om det er noe mer der, det vet jeg ikke enda, men hyggelig å møte en normal fyr igjen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh, tidlig oppe og på jobb i dag :P Jeg er ikke morgenmenneske i utgangspunktet, og på søndag er det ekstra ille, kjenner jeg :fnise:

Har hatt en fin kveld. Hyggelig selskap og god mat på fredag med Enigma og Purple. I går ble det egentlig en liten date, som ble til en lang date. Har ikke fått gjort så mye som jeg skulle, men hyggelig var det definitivt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter det forrige innlegget her inne er jeg allerede litt sånn ... blæh. Ikke at fyren ikke er hyggelig, for det er han virkelig, men jeg tror vi har veldig forskjellige behov når det kommer til det å møtes og ha kontakt. Jeg kjenner jeg allerede føler meg litt kvalt, med tanke på at vi var sammen omtrent hele søndagen, og nå er det allerede spørsmål om å møtes igjen, etter masse snakking på facebook i går. Jeg kjenner bare at, jeg orker ikke. Jeg får ikke energi av å omgi meg med mennesker, og dette blir rett og slett for mye av meg.

Får se om han innser det, eller om jeg må innse at siden dette kommer så tidlig, så er det ikke aktuelt å fortsette med denne fyren, uansett hvor hyggelig han er ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter det forrige innlegget her inne er jeg allerede litt sånn ... blæh. Ikke at fyren ikke er hyggelig, for det er han virkelig, men jeg tror vi har veldig forskjellige behov når det kommer til det å møtes og ha kontakt. Jeg kjenner jeg allerede føler meg litt kvalt, med tanke på at vi var sammen omtrent hele søndagen, og nå er det allerede spørsmål om å møtes igjen, etter masse snakking på facebook i går. Jeg kjenner bare at, jeg orker ikke. Jeg får ikke energi av å omgi meg med mennesker, og dette blir rett og slett for mye av meg.

Får se om han innser det, eller om jeg må innse at siden dette kommer så tidlig, så er det ikke aktuelt å fortsette med denne fyren, uansett hvor hyggelig han er ..

Så kjedelig da! Men jeg skjønner hva du mener når du sier du føler deg kvalt, og at du ikke får energi av å omgi deg med mennesker. Man trenger litt plass, og i begynnelsen er det jo ekstra viktig at man får litt tid for seg selv og at de ikke er for påtrengende og masete. Får krysse fingrene for at han kan skjønne at du trenger litt tid for deg selv, men samtidig så er det jo gjerne en grunn til at man føler på den måten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi får se hvordan det går. Nå har jeg uansett ikke tid til å møte ham før tidligst neste uke, så sånn sett har jeg jo en god grunn. Men hvis jeg da kommer tilbake og omtrent føler at jeg må møte ham samme dag, uten egentlig å ha lyst, så kjenner jeg at da er det greit å si at nok er nok ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullt lov å si det til ham, at du synes det blir litt for ofte og at du trenger litt tid for deg selv! Men du kan jo se det an nå som du uansett ikke har tid, får se om du begynner å tenke mye på han og savne han eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, foreløpig er det lite savn, kjenner jeg. Spesielt når jeg får en "god morgen lille venn", lille venn? Virkelig? Er jeg en hund eller et barn på 3? Jeg hater den frasen over alt her i verden, det gjorde ikke akkurat at jeg hadde noe større ønske om å se ham :P Og nei, jeg har ikke sagt det enda, jeg orker liksom ikke helt å ta den diskusjonen enda, kjenner jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, foreløpig er det lite savn, kjenner jeg. Spesielt når jeg får en "god morgen lille venn", lille venn? Virkelig? Er jeg en hund eller et barn på 3? Jeg hater den frasen over alt her i verden, det gjorde ikke akkurat at jeg hadde noe større ønske om å se ham :P Og nei, jeg har ikke sagt det enda, jeg orker liksom ikke helt å ta den diskusjonen enda, kjenner jeg :sukk:

Lille venn!? Herregud ... Du er ikke den eneste som hater den frasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn!? Herregud ... Du er ikke den eneste som hater den frasen.

Det er godt å høre, jeg føler meg på en måte litt ... sær, men det er så fryktelig ... nedlatende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre, jeg føler meg på en måte litt ... sær, men det er så fryktelig ... nedlatende!

Jepp! Det er akkurat det det er! Jeg synes ikke du er sær i det hele tatt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det avsluttet. Og fyren ga meg tipset: Husk at du må få oppmerksomhet hvis du skal være i et forhold. Jo takk, men det får da være grenser for hvor mye oppmerksomhet og kontakt man skal ha etter å ha kjent hverandre i to uker :P

Men godt å være ferdig med det, synes jeg. For jeg tror ikke det hadde blitt noe mer uansett, til det er vi nok altfor forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at jeg har sett bilde av fyren, så ville jeg trodd det var fyren jeg datet en liten stund. :tunge1: Sånne menn burde kanskje skjønne at det kan bli for mye oppmerksomhet, og at det er skikkelig turn off og virker desperat? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde nok også kjent hårene reise seg av "lille venn"! Hittil er vi altså tre jenter som hadde reagert, skjønner ikke helt hvem det er som faktisk kan like det der? Haha :P

Jaja, good riddens, høres det ut som - neste kar er sikkert mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kollega synes det hadde vært greit, men jeg føler stengt tatt at jeg har flertallet på min side her altså :laugh:

Det kan rett og slett bli for mye, men noen vil sikkert ha det slik også. Som min kollega som også synes lille venn hadde vært greit ;) Jeg skjønner ikke helt behovet for å "kjempe" for noe som har vart i under to uker da!? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, langhelg hos foreldrene mine. Skal bli deilig med litt hundekos, litt god mat og noen rideturer. Og å møte familien er vel heller ikke så ille :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fastslått en gang for alle, jeg er verdens beste tante som gir verdens beste gaver! :laugh:

Skal ikke så mye til da, når verdens beste er en gammel pc og en tohundrelapp til minecraft :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, koselig da! Jeg har også planer om å bli en supertante ;) Hvor gamle er tantebarnet/-barna dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene jeg har er snart 9, også er det en liten en på vei som vi ikke vet så mye om foreløpig, vi bare krysser fingrene for at alt går bra ;)

Veldig koselig å være supertante, og veldig deilig å dra etter mange dager med mye tett kontakt :fnise: Jeg tror avstand skaper supertanter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuh har jeg nesten ryddet ferdig "hele" leiligheten min. Har jo sett helt jævlig ut her siden midten av februar omtrent, så det var definitivt på tide. Motivasjonen er at jeg har invitert kollegaene mine hit på fredag, så da var det ingen bønn, det måtte ryddes i dag :P

Så er spørsmålet. Hva skal jeg servere? Jeg har noen tanker, blir tapas/meze-inspirert, så hvis noen har noen gode småretter som passer til det som er (svært) enkle å lage, så er det bare å rope ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttboller med salsa, kyllingspyd, scampispyd, hummus, tzatziki, salat, fylte sjampinjonger ...

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...