pandabear Skrevet 30. august 2013 #181 Skrevet 30. august 2013 http://pretty-little-liars-theories.blogspot.no/2013/01/ezra-is-bitch.html?showComment=1377678863364#c1762823111788062654 Her har en PLL fan vært utrolig flink til å sette sammen clues vi har fått gjennom serien! Så hva sier dere? Tror dere Ezra er A? Elsket episode 12! Endelig noen svar. Serien tok seg plutselig opp. Sjekk ut linken som ligger i spoilern, dere som har sett den siste episoden i sesong 4! Oi, rart man ikke har tenkt på noe av det før. 2 måneder pause.. får hetta. Samme her!
Kassiopeia Skrevet 31. august 2013 #182 Skrevet 31. august 2013 (endret) Denne serien har taps seg så sykt at hvis vi ikke får svar på mesteparten i løpet av sesong fire, kommer ikke jeg til og fortsette å se på mer. Fire sesonger hvor vi egentlig ikke har fått svar på en dritt, men bare har fått mer og mer spørsmål. Det har for lengst blitt tydelig at hun som lager serien bare finner på ting underveis og at hun egentlig ikke noe stor ferdigskrevet plan for serien. Blir for teit når hun ikke har funnet ut hvem alle skurkene er selv en gang. Jeg har aldri vært borti en serie som bruker så langt til på å løse en gåte. Er det rart at de får ekstremt mye klager fra fans? Nei. Nå har alt blitt så urealistisk og teit at jeg blir i grunn bare sittende å himle med øynene hele tiden. De to første sesongene var det friskt og spennende og i grunn ganske troverdig til å være en ungdomsserie. Nå har bare hele greia blitt en parodi. Jeg tror serien hadde klart seg mye bedre med et mysterie per sesong. Eller slik som The Killing med to sesonger per. Da kunne hele A greia blitt løst i sesong 1 og 2, Wilden mordet i sesong 3, og gåten om Allie er i livet i sesong 4. Det er virkelig synd at denne serien har blitt så ødelagt, men det er jo slik det blir med de fleste serier nå til dags. De produseres ikke for kvalitet, men penger.. Endret 31. august 2013 av Suvana
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. august 2013 #183 Skrevet 31. august 2013 Denne serien har taps seg så sykt at hvis vi ikke får svar på mesteparten i løpet av sesong fire, kommer ikke jeg til og fortsette å se på mer. Fire sesonger hvor vi egentlig ikke har fått svar på en dritt, men bare har fått mer og mer spørsmål. Det har for lengst blitt tydelig at hun som lager serien bare finner på ting underveis og at hun egentlig ikke noe stor ferdigskrevet plan for serien. Blir for teit når hun ikke har funnet ut hvem alle skurkene er selv en gang. Jeg har aldri vært borti en serie som bruker så langt til på å løse en gåte. Er det rart at de får ekstremt mye klager fra fans? Nei. Nå har alt blitt så urealistisk og teit at jeg blir i grunn bare sittende å himle med øynene hele tiden. De to første sesongene var det friskt og spennende og i grunn ganske troverdig til å være en ungdomsserie. Nå har bare hele greia blitt en parodi. Jeg tror serien hadde klart seg mye bedre med et mysterie per sesong. Eller slik som The Killing med to sesonger per. Da kunne hele A greia blitt løst i sesong 1 og 2, Wilden mordet i sesong 3, og gåten om Allie er i livet i sesong 4. Det er virkelig synd at denne serien har blitt så ødelagt, men det er jo slik det blir med de fleste serier nå til dags. De produseres ikke for kvalitet, men penger.. Helt enig! Det begynte som en spennende, litt annerledes ungdomsserie, og nå er det blitt en latterlig såpeserie. Jeg syns Spencer spesielt har blitt en parodi, replikkene hennes skal liksom være dramatiske, men de er bare pinlige og overtydelige. Serien hadde stort potensiale, men falt i samme fella som mange andre serier f.eks Lost, hvor alt bare baller på seg i stedet for å jobbe mot en løsning. 1
Kassiopeia Skrevet 31. august 2013 #184 Skrevet 31. august 2013 (endret) Helt enig! Det begynte som en spennende, litt annerledes ungdomsserie, og nå er det blitt en latterlig såpeserie. Jeg syns Spencer spesielt har blitt en parodi, replikkene hennes skal liksom være dramatiske, men de er bare pinlige og overtydelige. Serien hadde stort potensiale, men falt i samme fella som mange andre serier f.eks Lost, hvor alt bare baller på seg i stedet for å jobbe mot en løsning. Ja, enig i alt du nevner også! Og Lost er et klassisk eksempel. Det kunne blitt en av de beste seriene noen sinne laget, og hadde enormt potensiale i mine øyne, men måtte dra ut hele serien alt for mange sesonger bare for å tjene mer penger. Det er synd. Kvalitet er virkelig ikke verdsatt blant tv-serier i Hollywood lengre. De som faktisk gjør det, ender jo bare med kansellering. Endret 31. august 2013 av Suvana
rumperister Skrevet 31. august 2013 #185 Skrevet 31. august 2013 Har mistenkt Ezra ganske lenge, særlig etter at jeg så denne: http://www.youtube.com/watch?v=uHmClVytncA men, siden han ble mistenkeliggjort i episode 12, så er han vel ikke A. Er det ikke slik logikken er? Håper vi får noen klare svar snart. Konkrete ting vi fikk vite i sesong 4: - Cece er skummel - Ezra er mystisk - Politimannen er død Hint vi fikk i sesong 4: - Ali er muligens i live - Red Coat er snill (skrudde av sagen, viste de rommet) så får vi vite om ali er død i neste episode?
Gwen Skrevet 31. august 2013 #186 Skrevet 31. august 2013 Helt enig! Det begynte som en spennende, litt annerledes ungdomsserie, og nå er det blitt en latterlig såpeserie. Jeg syns Spencer spesielt har blitt en parodi, replikkene hennes skal liksom være dramatiske, men de er bare pinlige og overtydelige. Serien hadde stort potensiale, men falt i samme fella som mange andre serier f.eks Lost, hvor alt bare baller på seg i stedet for å jobbe mot en løsning. Mener du "Or maybe she's gonna start world war A"? Haha! Jeg ropte "KOM AN DA" høyt for meg selv, hun får så dårlige replikker at jeg kjenner det i ryggmargen. 2
Gwen Skrevet 31. august 2013 #187 Skrevet 31. august 2013 Har mistenkt Ezra ganske lenge, særlig etter at jeg så denne: http://www.youtube.com/watch?v=uHmClVytncA men, siden han ble mistenkeliggjort i episode 12, så er han vel ikke A. Er det ikke slik logikken er? Håper vi får noen klare svar snart. Konkrete ting vi fikk vite i sesong 4: - Cece er skummel - Ezra er mystisk - Politimannen er død Hint vi fikk i sesong 4: - Ali er muligens i live - Red Coat er snill (skrudde av sagen, viste de rommet) så får vi vite om ali er død i neste episode? Vi fikk jo vite det i episode 12?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. august 2013 #188 Skrevet 31. august 2013 Mener du "Or maybe she's gonna start world war A"? Haha! Jeg ropte "KOM AN DA" høyt for meg selv, hun får så dårlige replikker at jeg kjenner det i ryggmargen. Haha! Ja, det var akkurat den jeg tenkte på Men det er bare en av mange, da 1
rumperister Skrevet 31. august 2013 #189 Skrevet 31. august 2013 Vi fikk jo vite det i episode 12? Tja, jo. Skribentene sa at vi fikk vite det i episode 13. Så jeg tar det litt som at vi ikke har fått bevis enda. Det er mange "liars" i PLL. Så stoler ikke på om hun er live før vi ser det, uavhengig av flashbacks, eller andres fortellinger. Hører at Red Coat skal avsløres.. håper ikke det var cece-redcoaten de mente med det, vil.ha.meeer.
-littleme- Skrevet 3. september 2013 #190 Skrevet 3. september 2013 Mener du "Or maybe she's gonna start world war A"? Haha! Jeg ropte "KOM AN DA" høyt for meg selv, hun får så dårlige replikker at jeg kjenner det i ryggmargen. Å Gud, ja! Da jeg så dette ble jeg helt paff, trodde ærlig talt at hele "World War A" var noe en eller annen fan hadde kommet opp med og som de bestemte seg for å bruke på facebookprofilen sin - ikke noe de faktisk brukte i serien. Ble skuffet over den replikken, den ble rett og slett for dum.
Version 2.0 Skrevet 18. september 2013 #191 Skrevet 18. september 2013 Jeg ser på denne serien og har sett alt som er gitt ut til nå! Jeg synes jo egentlig serien er litt teit, men samtidig litt spennende å følge med om de finner ut av ting snart! Jeg synes innimellom de er så utrolig dumme at det gjør vondt som for eksempel når Emily plutselig forsvant under det magi-showet. Det går da faen ikke an å være så distré at man ikke legger merke til at personen ved siden av seg forsvinner, og ennå rarere at Emily ikke klarte å lage et lyd eller vise litt motstand eller at noen andre i publikummet så dette. Ble hun dopa med kloroform eller noe?? Synes også de lyver så åpenbart og har veldig lettlest kroppsspråk. Hannah er også plagsomt sur og nebbete hele tida!! Jaja, irriterer meg mye, men liker serien da. Når kommer neste episode??
Gjest oreokaka Skrevet 18. september 2013 #192 Skrevet 18. september 2013 Jeg vet ikke hvorfor, jeg bare føler IKKE at Ezra er A. Kanskje han jobber MOT A eller noe slikt. Hadde han vært A, ville han vel vært mer interessert i Aria? Spurt henne mer spørsmål om Allison osv. Ikke latt henne "slippe unna" når han plutselig var blitt far for en liten stund. Er noe som skurrer for meg der altså. Også ved å se ansiktsuttrykket hans når han så folk hadde vært i rommet, følte ikke det var riktig uttrykk heller om han hadde vært A. Det er sykt spennende! Gleder meg til neste episode. 1
rumperister Skrevet 19. september 2013 #193 Skrevet 19. september 2013 Jeg ser på denne serien og har sett alt som er gitt ut til nå! Jeg synes jo egentlig serien er litt teit, men samtidig litt spennende å følge med om de finner ut av ting snart! Jeg synes innimellom de er så utrolig dumme at det gjør vondt som for eksempel når Emily plutselig forsvant under det magi-showet. Det går da faen ikke an å være så distré at man ikke legger merke til at personen ved siden av seg forsvinner, og ennå rarere at Emily ikke klarte å lage et lyd eller vise litt motstand eller at noen andre i publikummet så dette. Ble hun dopa med kloroform eller noe?? Synes også de lyver så åpenbart og har veldig lettlest kroppsspråk. Hannah er også plagsomt sur og nebbete hele tida!! Jaja, irriterer meg mye, men liker serien da. Når kommer neste episode?? 22 oktober i USA, så 23 oktober på nett for oss Ser spennende ut! Halloween-episode! De skal dra paralleller til den nye serien "Ravenswood" PROMO: Ps, inneholder stor spoiler for sesong 4, episode 12, dersom noen ikke har sett den. http://www.youtube.com/watch?v=2p1E-yiMpUI
Hattifnatten Skrevet 19. september 2013 #194 Skrevet 19. september 2013 22 oktober i USA, så 23 oktober på nett for oss http://www.youtube.com/watch?v=2p1E-yiMpUI Jeg trodde siste episode som gikk 28.august var sesongavslutning jeg! Men så ser jeg nå at siste episode i sesong 4 er, som du sier, 22. oktober! Når kommer sesong 5 da? Noen som vet?
rumperister Skrevet 19. september 2013 #195 Skrevet 19. september 2013 Jeg trodde siste episode som gikk 28.august var sesongavslutning jeg! Men så ser jeg nå at siste episode i sesong 4 er, som du sier, 22. oktober! Når kommer sesong 5 da? Noen som vet? Litt rart oppsett, men sånn er det: Hver sesong er i to deler - altså A og B. Ca 12 episoder i hver delsesong. sesong A sendes om sommeren, sesong B sendes vinter/vår. Midt inni disse sesongene får vi halloween-episoden som sendes i ca oktober. Sesong 4A startet i juni, så sesong 4B starter i Januar, neste episode er i oktober, og sesong 5 starter rundt juni 2014 :-) Var det overhodet noe å forstå? Kan det med å skrive i krøll. 2
Gjest Aria. Skrevet 7. oktober 2013 #196 Skrevet 7. oktober 2013 Blæ, syntes ikke vi fikk vite så mye nå heller (siste episoden som gikk). Liker serien veldig godt, har savnet en sånn slags thriller-serie, men den minner mer og mer om I gode og onde dager (litt morsomt siden Hannah var med der før). Veldig enig som mange sier at man får svar på en liten ting, men har samtidig fått 10 nye spørsmål/mysterier. Jeg syntes Aria slipper unna med mye og er den som har det lettest av jentene. Var ille på Halloween toget, men det var jo ikke A. A ville ødelegge for Spencer og Toby og klarte det og samme med Caleb og Hannah, men ga bare opp med Ezra og Aria? Det blir kanskje vanskelig å se fordi hun har problemer, men som ikke har med A å gjøre, som det med lillebroren hennes. A plager ikke henne så mye som de andre. Lurer på hva som var greia med hun jenta moren til Hannah så på Halloween? Hva tror dere?
Lana Del Rey Skrevet 7. oktober 2013 #197 Skrevet 7. oktober 2013 Lurer på hva som var greia med hun jenta moren til Hannah så på Halloween? Hva tror dere? Det lurer jeg på også! Men det en vel en av de tingene som vi aldri hører noe mer om.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #198 Skrevet 15. oktober 2013 Her er en teori om at Aria er A. Jeg tror ikke Ezra er A, nemlig. http://idontneednoroad.tumblr.com/ariaisa Er det noen som synes Shay Mitchell er en elendig skuespiller? Hun har jo samme ansiktsuttrykk for ALT. Minner meg om Kristen Stewart. Anonymous poster hash: 68321...383
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #199 Skrevet 16. oktober 2013 Her er en teori om at Aria er A. Jeg tror ikke Ezra er A, nemlig.http://idontneednoroad.tumblr.com/ariaisa Er det noen som synes Shay Mitchell er en elendig skuespiller? Hun har jo samme ansiktsuttrykk for ALT. Minner meg om Kristen Stewart.Anonymous poster hash: 68321...383 Synes hun som spiller Hannah er dårligere. Emily smiler jo av og til!Anonymous poster hash: a70d1...112
Gjest oreokaka Skrevet 23. oktober 2013 #200 Skrevet 23. oktober 2013 Wow, episoden idag!! FYTTI sier jeg bare. Den var drittskummel og bra! Endelig litt ting som blir avslørt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå