Gjest Aria. Skrevet 29. oktober 2013 #221 Skrevet 29. oktober 2013 Nei nei nei... nå ble jeg bare irritert igjen. 2 skritt frem og 15 tilbake. Joda, det var spennende når de gikk rundt i det huset, og de hadde veldig fine kostymer (nok en gang...) og det bygges opp til at det skal skje noe stort, også neida.... en bittleliten avsløring, eller bekreftelse på noe de har hintet om maange ganger. Det er VELDIG urealistisk, det er så mange ting de ikke stiller spørsmål ved, eller heller: de stille de gale spørsmålene ved alt. Også irriterer det meg mer og mer hvor dårlig noen av de spiller, som Hannah og Emily. Aria også til tider. Hannah har jo ett uttrykk for alt, og er alltid sur og små irritert, men hun var litt bedre denne episoden. Og hvor mye alene hjemme er disse jentene? Etter alt som har skjedd så lar foreldrene de være alene hjemme hele tiden. Også Ali da.... "did you miss me" Skal man syntes synd på henne? Hun er jo en helt forferdelig person, virker som en psykopat. Melissa summerte det opp bra "half this town wanted that girl gone" ja, fordi hun var slem. Ezra må jo være den eldre mannen hun traff den sommeren, som har vært nevnt mange ganger før.
charmisss Skrevet 29. oktober 2013 #222 Skrevet 29. oktober 2013 Blir GAL av denne serien! Give som answeeers. Og æsj, liker ikke Alison. Hun kan gjerne forsvinne for min del.
Patronus Skrevet 19. februar 2014 #223 Skrevet 19. februar 2014 Skjønner ikke helt hvor de vil med Spencer's dop-avhengighet. Og hatet forrige episode. Serien har tapt seg helt!! Men klarer ikke slutte å se 1
Gjest Fluttershy Skrevet 21. februar 2014 #224 Skrevet 21. februar 2014 Er midt i sesong to og etter å ha lest denne tråden vet jeg ikke om jeg gidder mere. Er allerede irritert over at jeg får vite så lite.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #225 Skrevet 1. april 2014 4B er virkelig bra, og syns vi har fått en del svar på sesong avslutningen. Gleder meg til sesong 5, og håper litt at det blir siste. Anonymous poster hash: 75533...cae
Gjest Aria. Skrevet 2. april 2014 #226 Skrevet 2. april 2014 Tok seg veldig opp mot slutten! Spennende finale, men det irriterer meg at de tilgir alison og plutselig er det bare synd på henne. Hvem tror dere a er?
Frk.Tyttebær Skrevet 2. april 2014 #227 Skrevet 2. april 2014 Tok seg veldig opp mot slutten! Spennende finale, men det irriterer meg at de tilgir alison og plutselig er det bare synd på henne. Hvem tror dere a er? Jeg tror det kan være jason (broren hennes) fikk en sånn følelse i siste episode!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #228 Skrevet 3. april 2014 Skjønner ikke helt hvor de vil med Spencer's dop-avhengighet. Og hatet forrige episode. Serien har tapt seg helt!! Men klarer ikke slutte å se I PLL- bøkene har Spencer et dop-problem. Mye av det som skjer i serien er hentet fra bøkene og så lager de ofte sin egen tvist. Og hun har lurt på om hun hadde noe med Alisons "død" å gjøre siden hun ikke husker stort fra den natten hun forsvant. Anonymous poster hash: 7b5fe...483
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #229 Skrevet 3. april 2014 Ok... nå har jeg sett noen episoder. Hvorfor, hvorfor, går de ikke til politiet og sier de føler seg truet etc. av alle disse meldingene? Politiet finner ut hvem denne personen er. Done De har ikke en gang prøvd å søke opp nummeret. Nummeret er blokkert. Hvordan skal de søke det opp? De går ikke til politiet, pga at de har mange hemmeligheter de kan få straff for om det blir avslørt. For eksempel the Jenna-thing, hun ble blind, og de var med på det. Toby fikk skylden, og var han som tok straffen for det. Aria dater læreren sin, og om A røper det kommer han i fengsel. Politiet i Rosewood er ikke til å stole på, og de havner i trøbbel de gangene de prøver å gjøre det riktige. Anonymous poster hash: 7b5fe...483 2
Gjest Sunhill Skrevet 3. april 2014 #230 Skrevet 3. april 2014 Jeg tror Wren kan ha noe med A å gjøre, og det er derfor melissa har gått tilbake til han. Jeg tror virkelig at melissa prøver å passe på Spencer og jentene, på en eller annen sær måte. Kan det hende at Wren egentlig ikke er skikkelig doktor siden han både har vært i turnus på sykehuset og radley? Syns hvert fall det er litt merkelig at han både er lege og psykiater. Lurer litt på om grunnen til at Wren jobber på radley var for å finne ut av Mrs. D tilknyttning til stedet. Vet Marlene King har sagt de ikke kommer til å bruke tvilling teorien, men er flere av skuespillerne som har nevnt noen har en tvilling. Hva om det er Mrs. D som har en? Og hun/han var innelåst på radley. Det kan forklare den merkelige telefon-samtalen til Mrs. D i sesong avsluttningen.
-Artemis Skrevet 4. april 2014 #231 Skrevet 4. april 2014 Nummeret er blokkert. Hvordan skal de søke det opp? De går ikke til politiet, pga at de har mange hemmeligheter de kan få straff for om det blir avslørt. For eksempel the Jenna-thing, hun ble blind, og de var med på det. Toby fikk skylden, og var han som tok straffen for det. Aria dater læreren sin, og om A røper det kommer han i fengsel. Politiet i Rosewood er ikke til å stole på, og de havner i trøbbel de gangene de prøver å gjøre det riktige. Anonymous poster hash: 7b5fe...483 Det var jo et uhell, om de hadde stått frem med det i starten så hadde de nok ikke kommet infengsel akkurat, og uansett, de burde jo være voksne nok til å ta den eventuelle straffen de fortjener. selv om nummeret og de ikke kan finne ut av det, så kan jo politiet det. Og for det tredje, kommentaren min var basert på noen få episoder og egentlig ment litt på tull.
Banan Skrevet 6. april 2014 #232 Skrevet 6. april 2014 Gleder meg til juni og neste sesong! Digger virkelig PLL, men håper at det blir siste sesong. Synes ikke de kan dra det så mye lenger nå. Er veldig usikker på hvem A kan være, men har en følelse om at det kan være Jason. Samtidig føler jeg at det nesten ville vært litt for opplagt hvis det var ham. Tror gjerne at det kan være en person vi overhodet ikke tror at det er. Det blir i alle fall veldig spennende å finne ut av det! 1
rumperister Skrevet 6. april 2014 #233 Skrevet 6. april 2014 Gleder meg til juni og neste sesong! Digger virkelig PLL, men håper at det blir siste sesong. Synes ikke de kan dra det så mye lenger nå. Er veldig usikker på hvem A kan være, men har en følelse om at det kan være Jason. Samtidig føler jeg at det nesten ville vært litt for opplagt hvis det var ham. Tror gjerne at det kan være en person vi overhodet ikke tror at det er. Det blir i alle fall veldig spennende å finne ut av det! helt enig i Jason-teorien din! SÅ logisk, men likevel alt for opplagt! Jeg tror at "morderen" er en person som har noe på Mrs.D. At det handlet om utpressing. Kanskje noen i familien til Spencer? Kanskje FAREN til Ali? :O Har lest at Marlene King har sagt at "morderen" aka "Big A" var med i den aller første episoden. Altså kan det ikke være f.eks Cece. Men tar det forfatterene sier med en liten klype salt, de sier mye rart.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #234 Skrevet 6. april 2014 Morderen er allison sin onde tvillingsøster Anonymous poster hash: f61b6...7eb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #235 Skrevet 6. april 2014 Morderen er allison sin onde tvillingsøster Anonymous poster hash: f61b6...7eb I følge bøkene ja.. Men velger de den ruta, er det jo det mest forutsigbare noen sinne :/ Noe som stemmer for at det er Alis tvilling, er jo at moren ville ha dekket over drapet.da. Men det som stemmer mot; I så fall, hvor er den tvillingen nå? For det er Ali som er i live, ref liket de fant hadde brukket armen, noe ali aldri har gjort. Så det kan ikke være "ond tvilling drepte Ali, tok ali sin plass"-twisten. Anonymous poster hash: fc104...571
Gjest Aria. Skrevet 6. april 2014 #236 Skrevet 6. april 2014 Eller det kan være en av de fire Aria, Spencer, Hanna eller Emily.
rumperister Skrevet 7. april 2014 #237 Skrevet 7. april 2014 Eller det kan være en av de fire Aria, Spencer, Hanna eller Emily. Her er det x antall tegn som viser til at Aria er A. Ikke spoiler, men du må være oppdatert. Nesten ikke tvil for min del, etter å ha lest meg gjennom hele: http://idontneednoroad.tumblr.com/ariaisa
FrøkenBaker Skrevet 7. april 2014 #238 Skrevet 7. april 2014 Jeg tror Spencer har en tvilling. De vil ikke bruke tvillingteorien som er i bøkene, men de hinter mye mot at en annen har en tvilling i stedet. Moren til Spencer sa jo "we never knew who would come down for breakfast that morning, you or your evil twin." (Parafrasering her altså.) Det kan også forklare noen av de tingene Spencer ikke husker, for det var ikke henne! Hun har antatt at det var pga. pillene, men kanskje tvillingen hennes har lusket rundt. Ellers har alle tvilling-greiene vært i tilknytning til huset til Hanna. Historiene, halloween-spøkelset, osv.
Vinduskarmen Skrevet 11. april 2014 #239 Skrevet 11. april 2014 Dere burde sjekke ut A-troublemaker på facebook, en amerikansk gutt som har veldig mange gode teorier på sin side, under "notes". Aria-teorien som ble nevnt over her stammer orginalt derfra.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2014 #240 Skrevet 12. april 2014 Dere ser på de her teite tenåringene fremdeles?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå