Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)

Cata

Anbefalte innlegg

Godt nyttår dere :)

Er det lov til å joine tråden selvom man ikke har vært superaktiv på KG, og i tillegg er nydumpa (sånn cirka 1 time) og deprimert?

Hjertelig velkommen skal du være. :jepp: Godt nytt År til alle på KG. :goodbye: Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Er det lov til å joine tråden selvom man ikke har vært superaktiv på KG, og i tillegg er nydumpa (sånn cirka 1 time) og deprimert?

Uffda. :( Join i vei. :klem: Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen uffda? For en ultrakjip måte å dumpe noen på? Lassevis av trøsteklemmer til deg. :klem:

Ja men jeg har idag lært at jeg kan løpe 1 kilometer på 15 cm høye hæler, uten problem - det vil jeg tro kan bli nyttig en gang. Tusen takk :hug:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mannen og jeg stått på altanen og sett på rakettene. Er så greit at andre kan kjøpe og jeg kan se på. Så nå kan jeg si:

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!

Håper alle kommer til å få et fantastisk år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah fyfaen der kom tristheten over meg som en hånd fra helvete. -_-

Og alle er stille? :lete:

:hug: Knuseklem til deg. :hug:

:hug: knuseklemmer deg også jeg. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår alle sammen! Håper alle får ett knall bra år.

Og takker alle brukere på KG, både anonyme og registrerte. Har fått mye bra tips av dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah fyfaen der kom tristheten over meg som en hånd fra helvete. -_-

Og alle er stille? :lete:

Er jeg skikkelig kjip hvis jeg sier at jeg ikke forstår folks fasinasjon for å sette fyr på pengene sine og se de eksplodere på nattehimmelen? Fyreverkerishowene fra OL i London og lignende arrangementer er i det minste litt imponerende, det gjevne fyrverkeri er omtrent som å skru på en lysbryter. Wow det blir lyst, jeg forstår fasinasjonen om du vandret ut av jungelen og så det for første gang, men normale folk? - Nei, det blir fjernt altså.

Det har ikke jeg skjønt heller.

Ikke en sms om godt nytt år, nå ja jeg er vel alene

Godt nytt år :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!! :klemmer:

Tusen takk for alt det gode dere har gitt meg i 2012. Og jeg gleder meg til å henge på KG også i 2013.

Også ble jeg veldig glad da jeg var ute og så på rakettene nå. For sannelig viste det seg at nabo'n vegg i vegg også var hjemme. Og han kom ut og så på rakettene sammen med meg. For første gang på flere år var det faktisk et en person som sto der og sa godt nytt år til meg. *rørt*

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: :klem: Knuseklemmer til alle sammen. :klem: :klem:

Den er jeg med på.

:klem: :klem: Knuseklemmer til alle sammen. :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slett ikke frivillig for min del heller. Det du skriver her, kunne det like godt vært meg som skrev. Jeg har heller ikke mann eller barn. Og heller ikke single venner som det kunne vært aktuelt å feire sammen med. Alle mine er opptatt med sine familier. Og en søster er på hytta på fjellet (dit kan ikke jeg dra om vinteren pga helsa), en søster på 90 mil unna og bror bor 80 mil unna. Så da sitter jeg her alene. Og det er litt trist ja.

Men takket være KG har det bare vært litt trist innimellom - og ikke kjempetrist som nyttårsaften normalt er.

Og nå skal jeg ut og se hva naboene har igjen å fyre med. :jepp:

Godt jeg ikke er alene. Har nettopp vært en tur ute. Traff ihvertfall noen hyggelige naboer å snakke med. Ellers var det ikke mange som var hjemme i blokka der jeg bor. Så litt hyggelig har det vært. Tror det hadde vært kjipt hvis jeg ikke hadde gått ut en tur for å se på fyrverkeriet.

Nå blir det nok Top Gun på TV før en legger seg tror jeg. Får håpe det ikke blir så mye bråk fra den ene naboen her.

Fortsatt godt nytt år 2013!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei her ble man også alene. Grunnen rett og slett var at jeg fant ut av vennene mine bryr seg mer om hva de kan drikke en et godt selskap. Jeg har unge og nekter å plassere hun hos noen barnevakt. Så er litt sur på noen visse personer når man egentlig hadde planlagt og være hos meg da det er greiest mtp at jenta mi skal sove. Men så tolerere jeg ikke alkohol i partymodus heller her da. Greit nok med at man tar en pils eller to, men når de vil høre på høy musikk og drikke seg drita og skyte opp raketter må dem bare det :) Typen er jo her da, men ikke så mye liv i han da han er litt små syk og er sliten. Jehuu.

Anonym poster: a0faa6908a98f1d1bfdfcc84964ac60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldrisuuuur! jeg må få gi deg en klem! :klemmer:

hvordan er kvelden din med det storfine besøket og greier? :)

Stooor klem til deg også Nozze! :hug: Godt Nytt år og takk jeg har det kjempefint! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og da er det på tide for søte eldre damer som jeg å tusle seg til sengs. Det begynner å roe seg med smellene her ute nå, og det er vel ikke verdt å snu alt for mye opp ned på døgnet. Takk for en hyggelig nyttårsfeiring alle sammen, og god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...