Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)


Cata

Anbefalte innlegg

Gjest canvas

Takk for selskapet. ^^

Ja, de er pene. :rodmer: Er de dyre?

Jeg tror de ligger på 6-8 tusen :P Er nok litt i overkant mye for min del - det er drømmekatterasen. Men jeg blir nok også like glad i en hvilkensomhelst blanding - jeg tror noen ganger jeg går bedre overens med dyr enn mennesker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Det er jo ikke natt. Jeg stod jo opp for 1,5 time siden!

Kaanskje du skal døgne? :fnise:

Jeg tror de ligger på 6-8 tusen :P Er nok litt i overkant mye for min del - det er drømmekatterasen. Men jeg blir nok også like glad i en hvilkensomhelst blanding - jeg tror noen ganger jeg går bedre overens med dyr enn mennesker :P

Oida :o Hehe, jeg liker dyr bedre enn mennesker jeg. De er bare.. bedre. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canvas

Oida :o Hehe, jeg liker dyr bedre enn mennesker jeg. De er bare.. bedre. :nigo:

Jepp, jeg er nok enig :P Det finnes ikke et menneske på jord som kan ødelegge en ridetime for meg - og min form for terapi er en tur "hjem til mamma" (5 år siden jeg forlot barndomshjemmet, og jeg sier fortsatt at jeg skal "hjem".. hmmm) og ligge på sofaen med hunder og katter som alle vil ha plass på fanget mitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sittet her alene mde mine hunder i hele kveld jeg, først nå oppdaget å lest gjennom tråden....

Hadde nok hatt mye selskap her inne ser jeg. Ingen har invitert meg noen plass, ikke har jeg kunne dratt pga hundene heller da. Men er litt trist pga ensomhet.

Ønsker alle dere fine mennesker et godt nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jepp, jeg er nok enig :P Det finnes ikke et menneske på jord som kan ødelegge en ridetime for meg - og min form for terapi er en tur "hjem til mamma" (5 år siden jeg forlot barndomshjemmet, og jeg sier fortsatt at jeg skal "hjem".. hmmm) og ligge på sofaen med hunder og katter som alle vil ha plass på fanget mitt :D

Aaw. :rodmer: Ønsker meg hund, jeg.. Men vet ikke om det går så bra med kattai huset. :fnise: Hun er litt sær kan man si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Sittet her alene mde mine hunder i hele kveld jeg, først nå oppdaget å lest gjennom tråden....

Hadde nok hatt mye selskap her inne ser jeg. Ingen har invitert meg noen plass, ikke har jeg kunne dratt pga hundene heller da. Men er litt trist pga ensomhet.

Ønsker alle dere fine mennesker et godt nyttår :)

Det er ikke for seint for selskap da. ^^ Velkommen! Er ikke så mange her nå, men.

Godt nyttår ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canvas

Aaw. :rodmer: Ønsker meg hund, jeg.. Men vet ikke om det går så bra med kattai huset. :fnise: Hun er litt sær kan man si..

Hihi vel det å innføre ny hund/katt i hus har ikke alltid vært lett :P Men når det funker, så funker det bra ;) Har hatt pus som ligger og vasker på hundene og omvendt (våt katt som kommer inn døra, og 4 hunder som styrter mot for å vaske og tørke!) og det ER så herlig å se :rodmer:

Minnie Mus; Velkommen i klubben! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Ser det er flere her som liker dyr bedre en mennesker, jeg er en av dere :icon_lol:

Yay. :5:

Jeg skal bli en gal kattemann i et nabolag. Skrike til ungdommene og vifte med armene.

Da joiner jeg deg så vi kan bli gale katteektepar sammen. :nigo:

Hihi vel det å innføre ny hund/katt i hus har ikke alltid vært lett :P Men når det funker, så funker det bra ;) Har hatt pus som ligger og vasker på hundene og omvendt (våt katt som kommer inn døra, og 4 hunder som styrter mot for å vaske og tørke!) og det ER så herlig å se :rodmer:

Minnie Mus; Velkommen i klubben! :icon_lol:

Hvilke raser har du? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :icon_lol: Hund og katt går som regel bra, ihvertfall hvis hunden kommer først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canvas

Hvilke raser har du? ^^

Må nok korrigere til "hadde", men vi har hatt div blandingspuser, litt skogskatter, både kort- og langhårede (aldri mer enn tre på en gang :P ), og av hunder golden, sheltie og kooiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Må nok korrigere til "hadde", men vi har hatt div blandingspuser, litt skogskatter, både kort- og langhårede (aldri mer enn tre på en gang :P ), og av hunder golden, sheltie og kooiker :)

Ops,my bad.. sorry!

Har lyst på jack russel terrier, jeg. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhhh.. Flere som sliter med å få sendt meldinger eller? Får jo ikke svart folket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at dere har det fint, selv om noen av dere er alene. Kudos!

Håper dere alle sammen har hatt en fin kveld.

Her hadde vi middagsbesøk, kjæresten min lagde en nydelig kalkun. NAMNAM! :danse:

Etter kl 8 ble det bare han og meg, og dyrene våre. Kjempekoselig :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canvas

Ingen dyr her i huset, bare meg. Men skulle ønske jeg hadde en liten skogskatt :)

Har du hatt en fin kveld alikevel da, Petrine? :)

Irrlys; Syns det høres ut som en kjempekoslig feiring :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petrine

Ja

Har du hatt en fin kveld alikevel da, Petrine? :)

Irrlys; Syns det høres ut som en kjempekoslig feiring :hug:

Ja, jeg har det :) Dyr er helt fantastisk å være sammen med, men har ikke hatt dyr siste 10 år. Jeg trives forsåvidt godt alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...