Gjest Lurifix Skrevet 31. desember 2012 #461 Del Skrevet 31. desember 2012 Ah fyfaen der kom tristheten over meg som en hånd fra helvete. -_- Og alle er stille? :lys: godt nytt år mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. desember 2012 #462 Del Skrevet 31. desember 2012 Da var det 2013 gitt.. Nytt år, nye muligheter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrManhattan Skrevet 31. desember 2012 #463 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #464 Del Skrevet 31. desember 2012 *trøster* Nå begynte jeg å grine. x) Takktakktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #465 Del Skrevet 31. desember 2012 godt nytt år mortem Godt nyttår, Lurifixen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 31. desember 2012 #466 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår, folkens! Jeg håper 2013 blir et spennende år Og jeg gleder meg til å møte noen av dere på julebord ^_^ Siden ettåringen ikke fikk sove uansett, så tok jeg med henne på stua, og nå står hun med store øyne og titter ut av vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. desember 2012 #467 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nytt år dere! Tulla sover godt gjennom alt verre med vofs, stakkars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 31. desember 2012 #468 Del Skrevet 31. desember 2012 Er jeg skikkelig kjip hvis jeg sier at jeg ikke forstår folks fasinasjon for å sette fyr på pengene sine og se de eksplodere på nattehimmelen? Fyreverkerishowene fra OL i London og lignende arrangementer er i det minste litt imponerende, det gjevne fyrverkeri er omtrent som å skru på en lysbryter. Wow det blir lyst, jeg forstår fasinasjonen om du vandret ut av jungelen og så det for første gang, men normale folk? - Nei, det blir fjernt altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 31. desember 2012 #469 Del Skrevet 31. desember 2012 Riktig godt nytt år, folkens ! Vi tar sats og gir alt for at 2013 blir det beste året vi har hatt. Varm klem til alle - og et realt nyttårskyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrManhattan Skrevet 31. desember 2012 #470 Del Skrevet 31. desember 2012 Ikke en sms om godt nytt år, nå ja jeg er vel alene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #471 Del Skrevet 31. desember 2012 Ikke en sms om godt nytt år, nå ja jeg er vel alene Du er ikke alene her. Godt nyttår! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 31. desember 2012 #472 Del Skrevet 31. desember 2012 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #473 Del Skrevet 31. desember 2012 Riktig godt nytt år, folkens ! Vi tar sats og gir alt for at 2013 blir det beste året vi har hatt. Varm klem til alle - og et realt nyttårskyss Den signerer jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 31. desember 2012 #474 Del Skrevet 31. desember 2012 Riktig godt nytt år, folkens ! Vi tar sats og gir alt for at 2013 blir det beste året vi har hatt. Varm klem til alle - og et realt nyttårskyss Amen to that! Tre blad Sitronkake har akkurat hengt ut av vinduet oppe og beundret den fantastiske utsikten vi har. Masse flotte raketter i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 31. desember 2012 #475 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår dere Er det lov til å joine tråden selvom man ikke har vært superaktiv på KG, og i tillegg er nydumpa (sånn cirka 1 time) og deprimert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2012 #476 Del Skrevet 31. desember 2012 Er jeg skikkelig kjip hvis jeg sier at jeg ikke forstår folks fasinasjon for å sette fyr på pengene sine og se de eksplodere på nattehimmelen? Fyreverkerishowene fra OL i London og lignende arrangementer er i det minste litt imponerende, det gjevne fyrverkeri er omtrent som å skru på en lysbryter. Wow det blir lyst, jeg forstår fasinasjonen om du vandret ut av jungelen og så det for første gang, men normale folk? - Nei, det blir fjernt altså. Nei, jeg har aldri skjønt greia jeg heller. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #477 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår dere Er det lov til å joine tråden selvom man ikke har vært superaktiv på KG, og i tillegg er nydumpa (sånn cirka 1 time) og deprimert? Da er det absolutt på tide å joine tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 31. desember 2012 #478 Del Skrevet 31. desember 2012 Ikke en sms om godt nytt år, nå ja jeg er vel alene Har dessverre ikke nummeret ditt, men her er en Kg-melding istedet for: Godt nyttår! Jeg håper du opplever masse nytt, og generelt har det fortreffelig dette året. Stor klem fra Niennas. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 31. desember 2012 #479 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår dere Er det lov til å joine tråden selvom man ikke har vært superaktiv på KG, og i tillegg er nydumpa (sånn cirka 1 time) og deprimert? Neimen uffda? For en ultrakjip måte å dumpe noen på? Lassevis av trøsteklemmer til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 31. desember 2012 #480 Del Skrevet 31. desember 2012 Da er det absolutt på tide å joine tråden Da har jeg visst en date ikveld alikevel - med andre KGbrukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå