Niennas Skrevet 31. desember 2012 #441 Del Skrevet 31. desember 2012 niennas: jeg trodde at barn sov lett igjennom smellene jeg? jeg husker da jeg var liten og ikke klarte å holde meg våken til midtnatt. da sa jeg strengt til mamma at hun SKAL vekke meg til rakettene starter... og hver 1. januar så våknet jeg sint på mamma fordi hun ikke vekka meg, men hun sa jo at hun prøvde hver gang, men det funka ikke samme hvor mye hun rista i meg Når vi så på 17.maitoget våknet ikke datteren vår før det tredje korpset gikk forbi Neida, hun har bare våknet en gang så langt, jeg håper hun sover igjennom alt! Sparer du festingen til julebordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. desember 2012 #442 Del Skrevet 31. desember 2012 Hei. Nå har jeg lest alle innleggene her inne og det er godt å vite at en ikke er alene om å være alene på denne dagen. For min del syns jeg det er litt trist, for det ikke frivilllig. Har hverken mann og/eller barn og mine få venner har det, som da også feirer med andre familier. Har fått med meg litt fyrverkeri siden enkelte begynner mange timer før midnatt. Naboen her tente på en fra verandaen og bare slapp den på gresset like utenfor. Men han har aldri vært helt god i huet. Uansett, Godt Nytt År til dere alle her inne!!! Godt nyttår til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #443 Del Skrevet 31. desember 2012 Uansett, Godt Nytt År til dere alle her inne!!! Godt nytt år til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #444 Del Skrevet 31. desember 2012 Hei. Nå har jeg lest alle innleggene her inne og det er godt å vite at en ikke er alene om å være alene på denne dagen. For min del syns jeg det er litt trist, for det ikke frivilllig. Har hverken mann og/eller barn og mine få venner har det, som da også feirer med andre familier. Har fått med meg litt fyrverkeri siden enkelte begynner mange timer før midnatt. Naboen her tente på en fra verandaen og bare slapp den på gresset like utenfor. Men han har aldri vært helt god i huet. Uansett, Godt Nytt År til dere alle her inne!!! Godt nytt år til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #445 Del Skrevet 31. desember 2012 Nå skal jeg ut og se på fyrverkeri, etter en kveld ufrivillig alene - men den har vært bedre enn fryktet! Ønsker dere alle et riktig godt nytt år Anonym poster: 3c0b778b413520f5c640d56f77fb7a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #446 Del Skrevet 31. desember 2012 Der kom første synlige rakett (omsider) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. desember 2012 #447 Del Skrevet 31. desember 2012 Du får pakke en bag og komme:) Jeg lover mye latter og fjas, rare husdyr, kjekke jenter, hjemmebakst, smårar humor.....og prinsessesjampis:D ja til latter, fjas, rare husdyr, kjekke jenter, smårar humor...men kan jeg bytte ut baksten med øl?? Ja! Du får komme opp til nord med tanteungen (kidnapp Petrine sin i samme slengen) så triller vi sammen jeg skal for så vet opp til tromsø snart, men jeg tror nok ikke min bror blir så glad om jeg stjeler med meg mini.... jeg trenger litt tanker fra dere: Mamma elsker elvis!! og dagen etter julebordet her på kg så skjer dette: http://www.oslosurf.com/hvaskjer/56098.html jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg VET at jeg egentlig bare vil være alene og usosial dagen etter julebordet, men jeg vet jeg egentlig bør gripe denne sjangsen for å gjøre mamma glad. det er rett og slett egoistisk av meg å bare tenke på meg selv... jeg trenger ett dytt.... bør jeg bestlle biletter å overraske henne? saken er at bilettene koster 400 kr tilsammen, noe som er 1/3 av HELE mitt måndtesbudskjett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 31. desember 2012 #448 Del Skrevet 31. desember 2012 Hører det eskalerer ute, så godt nytt år til alle her Dere har vært utrolig godt selskap i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 31. desember 2012 #449 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt Nyttår..... Ungen min ringte meg akkurat jeg trodde han skulle si godt nyttår, men han skulle bare si at han hadde lastet ned mange spill på mobilen og nettbrettet og håpet at jeg ikke ble sint. Han trodde det var gratis da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. desember 2012 #450 Del Skrevet 31. desember 2012 Når vi så på 17.maitoget våknet ikke datteren vår før det tredje korpset gikk forbi Neida, hun har bare våknet en gang så langt, jeg håper hun sover igjennom alt! Sparer du festingen til julebordet? jau- det blir visst det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2012 #451 Del Skrevet 31. desember 2012 Hei. Nå har jeg lest alle innleggene her inne og det er godt å vite at en ikke er alene om å være alene på denne dagen. For min del syns jeg det er litt trist, for det ikke frivilllig. Har hverken mann og/eller barn og mine få venner har det, som da også feirer med andre familier. Har fått med meg litt fyrverkeri siden enkelte begynner mange timer før midnatt. Naboen her tente på en fra verandaen og bare slapp den på gresset like utenfor. Men han har aldri vært helt god i huet. Uansett, Godt Nytt År til dere alle her inne!!! Det er slett ikke frivillig for min del heller. Det du skriver her, kunne det like godt vært meg som skrev. Jeg har heller ikke mann eller barn. Og heller ikke single venner som det kunne vært aktuelt å feire sammen med. Alle mine er opptatt med sine familier. Og en søster er på hytta på fjellet (dit kan ikke jeg dra om vinteren pga helsa), en søster på 90 mil unna og bror bor 80 mil unna. Så da sitter jeg her alene. Og det er litt trist ja. Men takket være KG har det bare vært litt trist innimellom - og ikke kjempetrist som nyttårsaften normalt er. Og nå skal jeg ut og se hva naboene har igjen å fyre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 31. desember 2012 #452 Del Skrevet 31. desember 2012 Så koselig å finne så mange her inne nå Trodde jeg var den eneste som satt alene. (Min mann har fått influensa, så han ble sendt hjem til svigermor i går) Takk for både nyttig&unyttig på Kg i 2012, og godt nytt år til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #453 Del Skrevet 31. desember 2012 *** Godt nytt år! *** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #454 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) GODT NYTTÅÅÅÅR! Endret 31. desember 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 31. desember 2012 #455 Del Skrevet 31. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #456 Del Skrevet 31. desember 2012 GODT NYTTÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2012 #457 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nytt år! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #458 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Ah fyfaen der kom tristheten over meg som en hånd fra helvete. -_- Og alle er stille? Endret 31. desember 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #459 Del Skrevet 31. desember 2012 Ah fyfaen der kom tristheten over meg som en hånd fra helvete. -_- Og alle er stille? :lys: *trøster* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 31. desember 2012 #460 Del Skrevet 31. desember 2012 Ah fyfaen der kom tristheten over meg som en hånd fra helvete. -_- Og alle er stille? Drithøy musikk her. Naboene tror sikkert jeg har DEN festen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå