Gjest NozMonster Skrevet 31. desember 2012 #401 Del Skrevet 31. desember 2012 Yeah! :D Ikke før i slutten av juli, vi fikk vite det ganske nettopp. Hva med din fantastiske bror(?)? Jeg blir og tante, for første gang, i slutten av juli .......eeeeeeeeeehhhhhhh??? JEG skal bli tante i slutten av juli !!! foreløpig termin: 27. juli !! dette her var jo skikkelig snodig da! Tror ikke det blir noe nyttårsbarn på meg, gitt. Bebisen lar vente på seg. det er jo ikke rart da.. klokken er jo 23.15...bebiser sover nå vet du! den har jo lagt seg, så den venter nok med å komme ut til den har stått opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 31. desember 2012 #402 Del Skrevet 31. desember 2012 Nåja, min bebis sover ikke, hun våkner av alle rakettene... Ikke særlig ålreit! Heldigvis blir det jo dødsstille halv ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 31. desember 2012 #403 Del Skrevet 31. desember 2012 Haha, her er det omvendt, de bor i Tromsø, men ikke jeg Bor ikke så veeeldig langt unna da, så blir nok å besøke dem ofte Heldig du Mine bor i Oslo, så jeg blir nok bare kjent som tanka i nord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 31. desember 2012 #404 Del Skrevet 31. desember 2012 .......eeeeeeeeeehhhhhhh??? JEG skal bli tante i slutten av juli !!! foreløpig termin: 27. juli !! dette her var jo skikkelig snodig da! det er jo ikke rart da.. klokken er jo 23.15...bebiser sover nå vet du! den har jo lagt seg, så den venter nok med å komme ut til den har stått opp igjen Dette begynner å bli skummelt Husker ikke om det var 27. eller 29. de har termin. Nå gleder jeg meg enda mer! Hadde vært superartig og rart om tre KG'ere ble tante for første gang på samme dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. desember 2012 #405 Del Skrevet 31. desember 2012 det er jo ikke rart da.. klokken er jo 23.15...bebiser sover nå vet du! den har jo lagt seg, så den venter nok med å komme ut til den har stått opp igjen Kjennes ikke ut som hun sover i hvert fall. Hun og magen min danser i takt med musikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. desember 2012 #406 Del Skrevet 31. desember 2012 Har hørt at kan hjelpe. Du får lure gubben med på noe gøy. Gratulerer. Ingenting som å vinne over mann og barn i brettspill:D Nå kan jeg sove godt i natt..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 31. desember 2012 #407 Del Skrevet 31. desember 2012 Heldig du Mine bor i Oslo, så jeg blir nok bare kjent som tanka i nord Du kan dra og leke med mitt tantebarn! Bare si at Stueloff sa det var greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 31. desember 2012 #408 Del Skrevet 31. desember 2012 Heldig du Mine bor i Oslo, så jeg blir nok bare kjent som tanka i nord *tanta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #409 Del Skrevet 31. desember 2012 Tror ikke det blir noe nyttårsbarn på meg, gitt. Bebisen lar vente på seg. Du har enda nesten 40 minutter på deg. *oppmuntrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. desember 2012 #410 Del Skrevet 31. desember 2012 Du har enda nesten 40 minutter på deg. *oppmuntrer* Jeg håper ikke hun kommer sååå fort! Det hørtes veldig skummelt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 31. desember 2012 #411 Del Skrevet 31. desember 2012 Det er veldig koselig å være tante. Men jeg er helt sikker på at du kommer til å få det mange ganger så bra som mamma. Dette er nr. 2, så tror nok det blir helt topp :D :D :D Og når vi er på den positive siden så tror jeg 2013 blir et knallår. Sommeren i år var jo ikke mye å skryte av, men i 2013....da blir det fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #412 Del Skrevet 31. desember 2012 Haha, her er det omvendt, de bor i Tromsø, men ikke jeg Bor ikke så veeeldig langt unna da, så blir nok å besøke dem ofte Dere kan byttelåne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #413 Del Skrevet 31. desember 2012 Blæh, jeg er litt klar for at denne nyttårsaften blir ferdig så jeg kan gå og legge meg, jeg. Jeg vil sove og kose meg i senga, og slappe av. Ikke noe vits i å gå og legge seg før tolv, for med skuddfrekvensen her, tviler jeg på at jeg får sove.... Klaging ferdig, det er nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. desember 2012 #414 Del Skrevet 31. desember 2012 Kjennes ikke ut som hun sover i hvert fall. Hun og magen min danser i takt med musikken Å Marihøna, jeg har tenkt så ofte på å spørre deg i det siste hvordan det går med deg og magen (babyen) din. Håper alt er vel! Du har vel blitt stoooor, kan jeg tenke. Husker jo så godt når du delte den gode nyheten med oss her inne for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 31. desember 2012 #415 Del Skrevet 31. desember 2012 Det deg og din mann vel undt, fortsett oppover i det nye året Høres perfekt ut, min er rolig alene men overfaller alle for kaaaaanskje de vil leke hvis hun sprø 40 ganger Min er tidsinnstilt, 2. juledag smeller det hver eneste år. Nå er jeg klar over det så jeg lar det bare komme og får det ut men hvordan stoppe det?? Kanskje vi ikke skal stoppe det? Kanskje det er den ene gangen i året vi må få det ut? Hvis ikke så er det vel å legge om rutinene som hjelper. Jeg vet hva som må til få rå unngå knekken, men tror ikke det er så populært blant familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. desember 2012 #416 Del Skrevet 31. desember 2012 Blæh, jeg er litt klar for at denne nyttårsaften blir ferdig så jeg kan gå og legge meg, jeg. Jeg vil sove og kose meg i senga, og slappe av. Ikke noe vits i å gå og legge seg før tolv, for med skuddfrekvensen her, tviler jeg på at jeg får sove.... Klaging ferdig, det er nyttår Jeg gleder meg også VELDIG til senga i kveld, kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. desember 2012 #417 Del Skrevet 31. desember 2012 Herlighet så trøtt jeg er......mini også, men hun insisterer på å holde ut til midnatt....har jo prinsessechampagne som skal sprettes! Hun ligger rett ut i hundesenga foran tvn nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2012 #418 Del Skrevet 31. desember 2012 Blæh, jeg er litt klar for at denne nyttårsaften blir ferdig så jeg kan gå og legge meg, jeg. Jeg vil sove og kose meg i senga, og slappe av. Ikke noe vits i å gå og legge seg før tolv, for med skuddfrekvensen her, tviler jeg på at jeg får sove.... Klaging ferdig, det er nyttår Gleder meg til å sove litt jeg også nå. Humøret er utrolig nok godt fremdeles. Men jeg er så trøtt. Dessuten har jeg rent sengetøy på. Så det skal bli veldig godt å krabbe under dyna i natt. Men jeg må nok en tur ut for å se på rakettene først. Litt fyrverkeri må jeg få med meg - for som du sier det er nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. desember 2012 #419 Del Skrevet 31. desember 2012 Å Marihøna, jeg har tenkt så ofte på å spørre deg i det siste hvordan det går med deg og magen (babyen) din. Håper alt er vel! Du har vel blitt stoooor, kan jeg tenke. Husker jo så godt når du delte den gode nyheten med oss her inne for første gang! Så koslig:) Vi har det veldig greit egentlig. Men nå er jeg sliten og har veldig lyst å møte dette vesenet som har bodd inni meg i så mange uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 31. desember 2012 #420 Del Skrevet 31. desember 2012 Du kan dra og leke med mitt tantebarn! Bare si at Stueloff sa det var greit Heh, ja, jeg skal oppsøke alle nybakte foreldre og spørre om de kjenner en Stueloff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå