Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

jaa, jeg venter endaaa!! :ler: nå har vi tilogmed bestemt oss for sted og ca dato, og har begynt å snakke om gjester og kaker og hvilken restaurant. så han må jo fri snart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaa, jeg venter endaaa!! :ler: nå har vi tilogmed bestemt oss for sted og ca dato, og har begynt å snakke om gjester og kaker og hvilken restaurant. så han må jo fri snart :hoppe:

Jeg er i akkurat samme situasjon! Minus dato og restaurant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa, jeg venter endaaa!! :ler: nå har vi tilogmed bestemt oss for sted og ca dato, og har begynt å snakke om gjester og kaker og hvilken restaurant. så han må jo fri snart :hoppe:

Så spennende miss(Mrs.?) Dior!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skulle ønske samboer snart fikk ut finger'n, ønsker meg 2016-bryllup....

Da er vi to... (Jeg vil i tillegg ha det i utlandet, i sommerhalvåret, så burde jo begynne å planlegge snart..)

Anonymous poster hash: 8eebe...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulvepopcorn

 

Da er vi to... (Jeg vil i tillegg ha det i utlandet, i sommerhalvåret, så burde jo begynne å planlegge snart..)

Anonymous poster hash: 8eebe...eff

 

 

Bra det ikke bare er min som er treig  :fnise:  Han tror nok at ting er planlagt og iorden på 1-2-3, han er ikke alltid like flink med planlegging… Selv om jeg ønsker meg et bryllup kun med de aller, aller nærmeste trengs det jo litt forarbeid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han driver og vil ha meg til å tenke skikkelig nøye gjennom om jeg vil ha han i livet mitt resten av livet (snakker om barn også).

Anonymous poster hash: 8eebe...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fridde i går kveld, luringen! :) med en skikkelig fin ring, han har visst hørt nøye etter de gangene jeg har pratet om hva jeg synes er fint på ringer. Han fridde med en frierring, så vi skal snart av gårde og kjøpe oss forlovelsesringer, hihi, det er fortsatt litt sært å si det. Men han ville ha en ring selv, og hadde allerede begynt å se på noen til oss. Gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fridde i går kveld, luringen! :) med en skikkelig fin ring, han har visst hørt nøye etter de gangene jeg har pratet om hva jeg synes er fint på ringer. Han fridde med en frierring, så vi skal snart av gårde og kjøpe oss forlovelsesringer, hihi, det er fortsatt litt sært å si det. Men han ville ha en ring selv, og hadde allerede begynt å se på noen til oss. Gøy! :)

Gratulerer! Nå blir det :bryllup: ! Kan vi også få se bilde av ringen?

Anonymous poster hash: bcd87...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fridde i går kveld, luringen! :) med en skikkelig fin ring, han har visst hørt nøye etter de gangene jeg har pratet om hva jeg synes er fint på ringer. Han fridde med en frierring, så vi skal snart av gårde og kjøpe oss forlovelsesringer, hihi, det er fortsatt litt sært å si det. Men han ville ha en ring selv, og hadde allerede begynt å se på noen til oss. Gøy! :)

Gratulerer så mye! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

(Poster som anonym i tillfellet jeg driter meg ut😂)

Samboeren min forsnakket seg litt etter ett par glass vin for noen måneder siden, om at han hadde planer og drømmer om frieri og bryllup... Å samtidig så babler han om bursdagsgaven min, å at den kom til å bli spesiell.. Vel i dag har jeg bursdag, og jeg håper jo selvfølgelig på et frieri💝 Fikk gave av han og ungene i morgest,men han hvisket meg i øret om at dette bare var starten🙈 Nå er han på jobb og kommer ikke hjem før i sent i kveld! Jeg er så spent og nervøs!! Må prøve å ikke få forventninger, så jeg ikke blir skuffet. Men det er vanskelig 🙊

Anonymous poster hash: 00d5d...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så spennende, du må holde oss oppdatert ja!


Jeg har begynt å miste håpet om at det skjer med det første. Litt ting som har skjedd, som ikke er så bra og sånt, (men jeg er sikrere enn noen gang på at han virkelig elsker meg, så det er "greit" ;) ). Håper vi får ordnet med omstendighetene, så kanskje det kommer etter hvert. Er bare uker til jubileet vårt (men tror nok ikke det skjer da likevel). Har gått fra håp om 2016 bryllup til 2017.



Anonymous poster hash: 8eebe...eff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh... Ingenting som skjer jo! Han kom hjem fra jobb, såg sporten å nå gikk han for å dusje før senga! Ingen tegn til hverken bursdagsgave eller annet 😩

Anonymous poster hash: 00d5d...fcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei...😩 Men det er ulikt han gi meg forhåpninger om en gave til, så jeg forstår liksom ikke... Vi reiser på kjærestetur på mandag. Kanskje det skjer noe da? 🙊

Anonymous poster hash: 00d5d...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å bli en smule skuffet hvis det ikke skjer ja 🙈 Jeg har en sterk intuisjon... Og den pleier som oftest å stemme! Men man vet aldri. Kanskje han har ombestemt seg😩

Anonymous poster hash: 00d5d...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...