Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

Siste bilde, sorry at jeg spammer... Aner ikke hvordan jeg legger inn tre bilder i ett innlegg.

Her er denslags lov altså! Hilsen TS :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha jeg elsker logikken i sånne drømmer! Har masse sånne koko drømmer.

Håper du blir fridd til snart da, pille eller ikke...

Ikke sant. Håper jeg og, hehe. Har sittet og lest en del om bryllup sydover/i utlandet i det siste. *drømmer*. Av en eller annen grunn så har jeg på følelsen av at det kanskje skjer noe på to årsdagen vår om ikke så alt for mange måneder. Men hvem vet? Bare noe jeg har tenkt for meg selv :s

Siste bilde, sorry at jeg spammer... Aner ikke hvordan jeg legger inn tre bilder i ett innlegg.

Oi så fin ring :) Og gratulerer med forlovelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble endelig frid til på tre års dagen vår:) utrolig romantisk han var. Var på ett av norges beste Restaurant. Var der i tre timer og så dro vi på opera taket I Oslo. Satt der litt og der fridde han :) elsker alt ved frieriet og ringen min og er overlykkelig..Hadde aldri trodd han skulle gjøre det så bra:) og såå fin ring den fineste ringen jeg noen gang har sett.

Anonymous poster hash: b8e5b...f93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ett bilde utrolig vanskelig å ta bilde av Diamant:)

Anonymous poster hash: b8e5b...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff for det ikke til...

Anonymous poster hash: b8e5b...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble endelig frid til på tre års dagen vår:) utrolig romantisk han var. Var på ett av norges beste Restaurant. Var der i tre timer og så dro vi på opera taket I Oslo. Satt der litt og der fridde han :) elsker alt ved frieriet og ringen min og er overlykkelig..Hadde aldri trodd han skulle gjøre det så bra:) og såå fin ring den fineste ringen jeg noen gang har sett.

Anonymous poster hash: b8e5b...f93

Gratulerer så masse! Høres veldig romantisk ut!

Anonymous poster hash: bcd87...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble endelig frid til på tre års dagen vår:) utrolig romantisk han var. Var på ett av norges beste Restaurant. Var der i tre timer og så dro vi på opera taket I Oslo. Satt der litt og der fridde han :) elsker alt ved frieriet og ringen min og er overlykkelig..Hadde aldri trodd han skulle gjøre det så bra:) og såå fin ring den fineste ringen jeg noen gang har sett.

Anonymous poster hash: b8e5b...f93

Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor frir du ikke selv?

Er vel litt gammeldags dette at han skal gjøre det?

Mangler vel bare at han skal be din far om din hånd?

Anonymous poster hash: db2f1...55f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor frir du ikke selv?

Er vel litt gammeldags dette at han skal gjøre det?

Mangler vel bare at han skal be din far om din hånd?

Anonymous poster hash: db2f1...55f

Jeg har fridd selv, han sa nei med den begrunnelsen at han ville fri selv...

Anonymous poster hash: c2e50...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor frir du ikke selv?

Er vel litt gammeldags dette at han skal gjøre det?

Mangler vel bare at han skal be din far om din hånd?

Anonymous poster hash: db2f1...55f

Hvorfor kommer du inn i denne tråden for å skrive det? Dette har blitt gjentatt mange ganger allerede. For noen av oss er det mannen som skal fri/mannen som vil fri/andre grunner. Dermed er ikke dette tråden for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvorfor ikke. Tror ikke det skjer da, jeg har hatt angst for det i mange år, så tror jeg har skremt min sambo  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fridd selv, han sa nei med den begrunnelsen at han ville fri selv...

Anonymous poster hash: c2e50...0c8

 

 

Kjenner til den, ja... :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sender på pm Jolene :)

k192 du må jo vise ringen da :D

Hvordan legger jeg inn bilde da? hehe, fant ikke helt ut av det.. :fnise:  :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige dagen spurte han om ikke vi kunne få barn om rundt ett år (tror han mente prøve å få barn). Jeg svarte at det kan vi jo, men du vet hva som skal til før det kommer baby, jeg vil ha en ordentlig ring på fingeren. Da var svaret "det vet jeg". Hehe. Såeh.. Jeg tror kanskje det kommer om ikke så lenge...



Anonymous poster hash: 8eebe...eff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har sagt at han planlegger å fri når vi flytter sammen. Og det blir denne høsten...  :danse:



Anonymous poster hash: 6a9f3...e9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte jeg ble fridd til i natt, og det var absolutt et frieri jeg IKKE kunne tenkt meg! 😅

Han visste ikke hva han skulle si, før han avslutta med "jeg tror jeg vil, vil du?" - også åpna han eska med ringen, uten å gå ned på kne. Ringen var to nummer for stor, og så ut som en sånn type ring menn går med; bare med sløyfe på!?

Haha.

I drømmen spurte jeg om han hadde spurt pappa om mi hånd, og da ble han litt rar og sa "jaja! Selvfølgelig." (Ren løgn).

Så han fikk høre om drømmen i dag tidlig, så forhåpentligvis blir det bedre in real life 😉

Bruker en sølvring på høyre ringfinger som han sitter og tvinner på av og til, så tror nok det ikke er så altfor langt frem i tid! 😊

Anonymous poster hash: dac82...f5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...