Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en sterk følelse av at noe kommer til å skje i nærmeste fremtid... :hoppe::englefjes: Broren og dama skal gifte seg ila høsten, lurer på om det kanskje satte blod på tann? :yvonne: I tillegg er straks skillsmissen med eksen (somlehuer som ikke tenkte på å søke om skilsmisse etter separasjon...:fnise:) hans klar, så da er det jo egentlig bare å kjøre på. Hadde en samtale nå i kveld som startet med "hvis vi skal gifte oss", og endte med hvem vi vil invitere når vi gifter oss (og hvordan han skal spørre om lov av mamma og pappa - ja jeg syns det er en koselig tradisjon). Så får se da, kanskje det skjer noe på årsdagen vår som er like rundt hjørnet?

Anonymkode: 8eebe...eff

Så hyggelig og spennende!:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må vel innrømme at jeg går rundt og håper litt, samtidig er dette en litt spennende og fin tid også da vi akkurat har flyttet sammen og nyter å få legge oss sammen hver eneste kveld. Gleder meg til det skjer og får sommerfugler i magen av å tenke på det. Han er verdens mest fantastiske person, og den dagen han frir er jeg den mest heldige jenta som noensinne har eksistert :rodmer:

-R

Anonymkode: 97d43...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh:rodmer: skulle ønske det var min tur snart... Fikk vårt første barn sammen i sommer og vi har ALDRI vært lykkeligere sammen.. Føler at vi er på riktig plass i livet til at en ring kommer på fingeren... Håper det skjer snart:hjerter_rundt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Jolene!!! :nigo: Endelig! Dette fortjente du, lykke til med planleggingen :hjerte:

 

Jeg venter og venter. Nå har vi snart vært sammen i 5,5 år, begynner å bli på tide altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg så til den tiden kommer med min kjære ^^ det blir nok veldig lenge til, men vi har en litt søt avtale om at jeg kan legge dressen hans frem på senga, som et hint om at jeg venter litt på det, og hvis jeg har lagt den på senga 10 ganger så må han få ræva litt i gir for hvis ikke kommer jeg til å gjøre det, noe han så absolutt ikke har lyst at jeg skal :fnise: høres sikkert kjempe teit ut for andre, men var hans forslag og vi er litt teite sammen, så vi synes dette er kjempe koselig. pluss at jeg kan legge frem dressen for å stresse han litt :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også litt i spenning. Vi har jo bare kjent hverandre i snart 3 år (sammen i ca. 2,5 år) så vi har jo absolutt ikke dårlig tid.. men det er vel noe med spenningen :fnise: 

Har uansett sagt til han om han ikke frir innen en viss tid (altså, han har veldig god tid på seg) så blir jeg å fri. Egentlig så håper jeg at jeg får muligheten :fnise: Samtidig så må jeg vente nok en god stund da :P 

Har uansett ikke sett noen tegn på at han blir å fri snart, så det får holde med dagdrømmingen foreløpig :)

Anonymkode: 64807...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg gift da, men tenkte fortelle hvordan jeg hintet frem til mannen hva slags ring jeg likte, i tilfelle han var inne på tanken om å fri... jeg gjorde dette etter at vi hadde vært sammen noen år og får første barnet. Startet liksom ikke etter 2 uker 😉

Uansett, om jeg så bilder av ringer jeg likte i et blad, så rev jeg ut siden, brettet den sammen og puttet den på steder jeg visste han ville finne det. Det kunne være i lommeboka, i nattbordskuffen eller i en bukse lomme... gav også dette "tipset" bort i talen i bryllupet, til andre jenter som skulle trenge det. Til god latter fra salen...

Nå fikk jeg en enda finere ring enn jeg kunne forestilt meg, men absolutt i min stil, selv om mannen hadde valgt ut diamanten og designet ringen selv 😍

Anonymkode: 4d3e8...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 9.9.2016 at 19.06, missdior skrev:

Hurra Jolene!!! :nigo: Endelig! Dette fortjente du, lykke til med planleggingen :hjerte:

 

Jeg venter og venter. Nå har vi snart vært sammen i 5,5 år, begynner å bli på tide altså :ler:

Tusen takk! Og "den som venter på noe godt?" Haha, er så teit, men det inneholder litt sannhet. Har dere snakket mye om bryllup da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.9.2016 at 12.57, Jolene skrev:

Tusen takk! Og "den som venter på noe godt?" Haha, er så teit, men det inneholder litt sannhet. Har dere snakket mye om bryllup da?

Ja, vi har dato og lokale sånn høvelig klart, så her venter jeg faktisk bare 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, missdior skrev:

Ja, vi har dato og lokale sånn høvelig klart, så her venter jeg faktisk bare 😅

Da er dere jo egentlig forlovet da? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Jolene skrev:

Da er dere jo egentlig forlovet da? :P

jupp! men jeg skal ha den ringen og det spørsmålet før jeg sier at vi faktisk er forlovet :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, missdior skrev:

jupp! men jeg skal ha den ringen og det spørsmålet før jeg sier at vi faktisk er forlovet :nigo:

Haha! Skjønner deg egentlig veldig godt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.9.2016 at 23.22, AnonymBruker skrev:

Jeg må vel innrømme at jeg går rundt og håper litt, samtidig er dette en litt spennende og fin tid også da vi akkurat har flyttet sammen og nyter å få legge oss sammen hver eneste kveld. Gleder meg til det skjer og får sommerfugler i magen av å tenke på det. Han er verdens mest fantastiske person, og den dagen han frir er jeg den mest heldige jenta som noensinne har eksistert :rodmer:

-R

Anonymkode: 97d43...b41

Vel, dette håpet er iallefall historie. For de av dere som er interesserte har jeg en tråd på samliv og relasjoner som heter "hva ville du gjort?". Han kommer ikke til å fri og det vet jeg nå.

Håper på bedre hell i kjærlighet for dere andre. 

-R

Anonymkode: 97d43...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer har vært sammen i snart 6 år nå, så jeg kjenner meg rimelig klar for neste steg! Nå er vi bare 20 år begge to vel og merke, men vi ser for oss en framtid sammen. Han vil fortsatt "leve" litt, og får mild panikk hver gang jeg nevner baby eller brudekjole😅 Skjønner godt at han syntes vi er for unge, men det forandrer ikke at jeg er veldig klar for å ta neste steg i forholdet vårt! 

Endret av hverdagsglitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble fridd til på tirsdag! Venter på ringene våre som kommer til tirsdag tenker jeg :) Så nå er vi i gang og planlegger! :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jubileum 6. november, og vi har tidligere snakket om at det ikke skal bli noe frieri fra noen av oss før etter denne dagen. 
Fredag kveld var vi hos noen venner, og ut på kvelden kom samtalen inn på bryllup og ekteskap. Han vet at det mest romantiske jeg vet er snø og stjerner, og under samtalen glapp det ut av ham, mens han legger armen rundt meg; "Jeg venter bare på den første snøen, jeg". !!!!!!!! Så nå er jeg blitt en som venter, og jeg er så speeeent!!!!! I slekten min er det også en forlovelsesring som går i arv, og når jeg tenker på det, så var ikke den ringen på plassen sin på badet, da jeg besøkte foreldrene mine for noen uker siden. Jeg tror det kommer til å skje i år, folkens..! Kryss fingrene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig det var å lese her, da! Grattis, @Byjenta! !!! :D Hvordan fridde han? :)

Det høres virkelig ut som noe er på gang, ja, @bopera :D Hvor lenge har dere vært sammen? Det virker så koselig med en sånn forlovelsesring som går i arv, sånt har vi ikke i min familie. Krysser fingrene for både snø og frieri snart, jeg ;)

Jeg har en følelse av at det ikke er altfor lenge til jeg kan håpe på et frieri selv. Min kjære har sagt lenge at jeg ikke får fri, for det er hans jobb. Så har vi snakket en stund om forskjellige ting angående bryllup, gjester, mat, vin ... Og i går sa han at han synes vi er på et godt sted og at han føler seg klar til å få barn nå, så fort det ordner seg med jobb for meg (jeg er nyutdanna og arbeidsledig). Han vet veldig godt at jeg vil gifte meg før barn, så jeg har et håp om at han tenker litt på å fri snart. Samtidig har han ikke spurt noe om ringstørrelse, så det taler imot at han planlegger noe. På den andre siden er det mye mulig han vet at jeg ikke eier en eneste ring eller har den minste anelse om egen ringstørrelse :P Det er ikke noe hast, og jeg forventer vel egentlig ikke at han spør med det første. Jeg har bare dette lekende håpet om at kanskje-kanskje! Og det er kos å tenke på, det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sludd Ååå, får virkelig håpe det blir et frieri på deg snart :) Kan hende han frir med roser, og dere plukker ut ringer sammen? :) Min kjære kom hjem fra en lang dag, jobb først så et kurs etterpå. Kom inn døra, med nydelige roser og satte seg på kne foran meg og spurte om jeg ville gifte meg med han. Var utrolig koselig. Etterpå dro vi rett ned til gullsmeden og bestemte ringer til oss. Vi hadde i grunn avtalt hvilke ringer vi ville ha når han skulle fri, da han hadde hinta en stund på at det kom til skje snart. Så bestilte vi ringene, nå graveres de så håper de kommer i morgen, skulle komme mandag - onsdag denne uka, mest sannsynlig mandag eller tirsdag. Så da håper jeg på det! :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...