Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

Update: i dag måtte han dra litt ekstra tidlig på jobb, fordi han skulle handle noe (💍???) Så får jeg melding om at han gleder seg sååå masse til turen vår😁 vi har vært på denne turen mange ganger før, men aldri har han gledet seg så masse før🙈

Anonymous poster hash: 00d5d...fcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Update: i dag måtte han dra litt ekstra tidlig på jobb, fordi han skulle handle noe (???) Så får jeg melding om at han gleder seg sååå masse til turen vår vi har vært på denne turen mange ganger før, men aldri har han gledet seg så masse før

Anonymous poster hash: 00d5d...fcc

Så spennende! Krysser fingrene for deg :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føle egentlig vi er alt for unge enda, så vil ikke gifte meg nå, og det har jeg også vært veldig klar på. Vi er begge 23 år gamle, men jeg gleder meg sånn til å bli eldre :fnise: har vært sammen i 3 år nå, og bodd sammen i 2.

Da vi først møtte sa han at han tidligst skulle gifte seg da han var 30 år gsmmel, tidligst, og det har han ment frem til ganske nylig. Plutselig for noen dager siden ville han gifte seg kanskje når han var rundt 27 år gammel :) så det går hvert fall nedover! Hehe! Jeg syntes mellom 25-27 år er grei alder, og så baren mellom 27-29 et sted :) men skulle helt ærlig ønske jeg var sammen med en litt eldre kar, eller at han var noen år eldre enn meg da, vi er jo begge studenter enda, og han er nok ikke ferdig utdannet før han er nærmere 28 år! Så vet liksom ikke hvordan vi skal få råd til bryllupp og slikt da, vil jo gjerne prioritere å komme oss inn på boligmarkedet også :3

Så ja, håper ikke på noen frieri i nærmeste fremtid, kanskje om 2-3 år ^^ men gleder meg så alt for mye allerede!!!

Anonymous poster hash: 8fedc...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Update: i dag måtte han dra litt ekstra tidlig på jobb, fordi han skulle handle noe (???) Så får jeg melding om at han gleder seg sååå masse til turen vår vi har vært på denne turen mange ganger før, men aldri har han gledet seg så masse før

Anonymous poster hash: 00d5d...fcc

Skjedde det noe på turen? :)

 

Vi har toårsdag til helgen. Lurer på om det skjer da. Men tør ikke håpe i frykt for å bli skuffa hvis det ikke skjer (er så dårlig på å skjule følelser). Var helt sikker på at han kom til å gjøre det da tidligere, men nå når det nærmer seg tviler jeg vel heller sterkt. Men det hadde vært veeeeldig fint da haha. Får vente å se :ball:   :gullengel:  :rodmer:  Hvis ikke det skjer da, så tror jeg han tenker at *noe* må ordnes først, så da skjer det nok ikkke før neste år...

Anonymous poster hash: 8eebe...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt å lese at jeg ikke er den eneste som venter på et mulig frieri. Jeg sier mulig, men vi har snakket om forlovelse og giftemål mange, mange ganger før og han har alltid sagt at det er noe han definitivt ønsker å gjøre (med meg!). Han er for øyeblikket arbeidsløs, og ny i landet, så ting er litt uvisst med tanke på hvor lenge han kan bo i Norge, om han må drive å reise til utlandet og inn igjen o.l... Så han sier at han har en ring tenkt ut (jeg har snakket masse om hvilke ringer jeg liker og gitt han størrelsen min) men at han ikke kommer til å fri før han har fått seg jobb.

 

Om det er noe han sier for å "lure" meg vet jeg ikke, men nå er vi uansett opptatt med en liten valp i hus så det er ikke tid til så mange romantiske stunder... Han har sagt at han vil vente til den helt perfekte timingen, på tur e.l., så det blir nok ikke med det første.

 

Selv har jeg nesten hele bryllupet vårt planlagt: kjole, tema og farger, men det trenger vi ikke å snakke så høyt om enda.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt å lese at jeg ikke er den eneste som venter på et mulig frieri. Jeg sier mulig, men vi har snakket om forlovelse og giftemål mange, mange ganger før og han har alltid sagt at det er noe han definitivt ønsker å gjøre (med meg!). Han er for øyeblikket arbeidsløs, og ny i landet, så ting er litt uvisst med tanke på hvor lenge han kan bo i Norge, om han må drive å reise til utlandet og inn igjen o.l... Så han sier at han har en ring tenkt ut (jeg har snakket masse om hvilke ringer jeg liker og gitt han størrelsen min) men at han ikke kommer til å fri før han har fått seg jobb.

 

Om det er noe han sier for å "lure" meg vet jeg ikke, men nå er vi uansett opptatt med en liten valp i hus så det er ikke tid til så mange romantiske stunder... Han har sagt at han vil vente til den helt perfekte timingen, på tur e.l., så det blir nok ikke med det første.

 

Selv har jeg nesten hele bryllupet vårt planlagt: kjole, tema og farger, men det trenger vi ikke å snakke så høyt om enda.  :fnise:

Vi har og snakket om å gifte oss og barn og framtiden maaange ganger... Men ja... får vel bare vente å se. Har sagt klart og tydelig i fra at jeg _ikke_ vil fri - det er hans opgave. Og jeg(begge to egentlig) vil gifte meg før vi får barn, og han er i grunn veldig gira på barn. Så om det skal bli noe av, må han fri ;) 

Har ikke pratet om hverken hvordan det skal foregå (vel, har sagt at det er hyggelig om han spør pappa først, er litt gammeldags av meg. og at jeg ikke vil det skal være foran alle og en hver, typisk sånn youtubefrieri) eller om hva slags ringer jeg liker. Men han ser jo hva jeg bruker.

 

Jeg har også bryllupet "klart"  :fnise:

Anonymous poster hash: 8eebe...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brudekjolen klar allerede, jeg.  :rodme:

 

Åh, så godt å lese at jeg ikke er den eneste som venter på et mulig frieri. Jeg sier mulig, men vi har snakket om forlovelse og giftemål mange, mange ganger før og han har alltid sagt at det er noe han definitivt ønsker å gjøre (med meg!). Han er for øyeblikket arbeidsløs, og ny i landet, så ting er litt uvisst med tanke på hvor lenge han kan bo i Norge, om han må drive å reise til utlandet og inn igjen o.l... Så han sier at han har en ring tenkt ut (jeg har snakket masse om hvilke ringer jeg liker og gitt han størrelsen min) men at han ikke kommer til å fri før han har fått seg jobb.

 

Om det er noe han sier for å "lure" meg vet jeg ikke, men nå er vi uansett opptatt med en liten valp i hus så det er ikke tid til så mange romantiske stunder... Han har sagt at han vil vente til den helt perfekte timingen, på tur e.l., så det blir nok ikke med det første.

 

Selv har jeg nesten hele bryllupet vårt planlagt: kjole, tema og farger, men det trenger vi ikke å snakke så høyt om enda.  :fnise:

 



Anonymous poster hash: 6a9f3...e9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, vi har satt dato nå :ler: venter fortsatt!

:fnise: Likevel spennende å "følge" med på! Når blir datoen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulvepopcorn

vel, vi har satt dato nå :ler: venter fortsatt!

Da er dere vel egentlig forlovet...? Litt merkelig å sette dato før man frir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dere vel egentlig forlovet...? Litt merkelig å sette dato før man frir?

ja, men jeg har aldri påstått at vi ikke er merkelige :ler:

venter du på et frieri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ulvepopcorn

ja, men jeg har aldri påstått at vi ikke er merkelige :ler:

venter du på et frieri?

Så lenge det funker for dere ;)

Ja, men spørs om jeg må vente i all evighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om flere som har satt dato uten å faktisk være forlovet, bare google i vei så får du se, så det er nok mulig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg også være med!

 

Vært sammen i 2 år, slutten av tyveårene begge to, vi har snakket mye om bryllup og om at vi vil være gift før vi får barn.

 

Han er verpesyk som bare det, så jeg har sagt at da er det bare å få ut fingern (min)  :fnise:  Jeg har fått streng beskjed om at det er hans oppgave å fri, mens jeg ertende sier det er skuddår neste år og jeg "har lov".

 

Vi har faktisk også (spøkende) satt dato i 2017.

 

Har ikke veldig lyst på selve bryllupet egentlig, men liker tanken på det å være gift med drømmemannen :)

 

(Vil være anonym, men for å skille mine innlegg undertegner jeg med -Emilia)



Anonymous poster hash: 63f41...309
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjedde det noe på turen? :)

 

Vi har toårsdag til helgen. Lurer på om det skjer da. Men tør ikke håpe i frykt for å bli skuffa hvis det ikke skjer (er så dårlig på å skjule følelser). Var helt sikker på at han kom til å gjøre det da tidligere, men nå når det nærmer seg tviler jeg vel heller sterkt. Men det hadde vært veeeeldig fint da haha. Får vente å se :ball:   :gullengel:  :rodmer:  Hvis ikke det skjer da, så tror jeg han tenker at *noe* må ordnes først, så da skjer det nok ikkke før neste år...

 

Anonymous poster hash: 8eebe...eff

Nei!! Skjedde ikke en pøkk😂 Jeg må bare slutte å tenke på det... Så får han bare overraske meg når han er klar 🙈

Anonymous poster hash: 00d5d...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!! Skjedde ikke en pøkk😂 Jeg må bare slutte å tenke på det... Så får han bare overraske meg når han er klar 🙈

Anonymous poster hash: 00d5d...fcc

Så teit da! Kjedelig å gå sånn å vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!! Skjedde ikke en pøkk😂 Jeg må bare slutte å tenke på det... Så får han bare overraske meg når han er klar 🙈

Anonymous poster hash: 00d5d...fcc

Nei? Så teit :( Men det er vel sånn som med kjærligheten - skjer når du minst venter det. Kanskje?

 

Anonymkode: 8eebe...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har toårsdag til helgen. Lurer på om det skjer da. Men tør ikke håpe i frykt for å bli skuffa hvis det ikke skjer (er så dårlig på å skjule følelser). Var helt sikker på at han kom til å gjøre det da tidligere, men nå når det nærmer seg tviler jeg vel heller sterkt. Men det hadde vært veeeeldig fint da haha. Får vente å se :ball:   :gullengel:  :rodmer:  Hvis ikke det skjer da, så tror jeg han tenker at *noe* må ordnes først, så da skjer det nok ikkke før neste år...

 

Anonymous poster hash: 8eebe...eff

Det skjedde ingen verdens ting:bond: Tror ikke det skjer noe før til våren jeg. Tidligst. Så tusler ut herfra...

Anonymkode: 8eebe...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...