Gå til innhold

hvor mye spanderer du på julegave til kjæresten?


LosseTosse

Anbefalte innlegg

skriv gjerne også hva du har kjøpt :-) og hvor gammel du er :-)

kan jo begynne med meg selv:

Jeg er 17 år, og har kjøpt julegave til kjæresten min for totalt 1000kr.

Jeg kjøpte en bukse til 800kr, og et armbånd til 200kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt materialkostnad til en lue. Ikke mange kronene, men noe han ønsket seg. Vi skal reise bort sammen over nyttår og bruker dermed ikke penger på gaver,

Anonym poster: cfa8d671ee042b036d8be42edc686cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og har kjøpt verktøy til et par tusen nå, men leiter etter noe mer. Vet ikke hva det blir enda, pris er ikke så viktig, men gaven totalt blir mellom 2500-4000 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp. Jeg er i slutten av 30-årene, har en bra inntekt, og har vel kjøpt gaver til mannen for ca 1000,-

Jeg synes mange unge med trolig ikke veldig god råd bruker vanvittige summer på julegaver.

Det dyreste jeg har kjøpt i år er en klokke til min eldste datter. Kostet 1000,- men betalte med en tilgodelapp jeg fikk da jeg returnerte en gave tidligere i år.

Det viktigste er ikke å finne noe dyrt, men noe trivelig som passer for mottakeren.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt ca 2500 kr på min kjære i år, det ble en playstation og et spill. Men dette blir det siste året vi kommer til å bruke så mye penger på gaver til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 19 år, og har kjøpt han en koffert til 800, ny dressjakke til 600 og tversoversløyfe til 100 kroner. også har jo katten vært ute og kjøpt gave til far... ny lommebok til 200,- . totalt havnet vel jeg og "katten" på 1700 sånn ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27år og bruker ca 5000kr på kombinert jule og bursdagsgave. ( hårklippemaskin, en bildevegg han lenge har hatt lyst å få til + et par solbriller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 og har brukt ca 700 kroner. Det er en ordentlig toalettmappe, hvor jeg oppi den har lagt med gode hudpleieprodukter. Er litt usikker på denne gaven i år for å være ærlig, men jeg håper det settes pris på. Har dessverre ikke så god råd, men i mitt hode er det tanken som teller -og den er god i år.

Anonym poster: a47680b203a44f7a2aecd775bf6279ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27år og bruker ca 5000kr på kombinert jule og bursdagsgave. ( hårklippemaskin, en bildevegg han lenge har hatt lyst å få til + et par solbriller)

hva er en bildevegg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er en bildevegg?

En vegg med bilder :P

Har kjøpt en del rammer som jeg skal sette bilder i av oss to fra de ulike feriene vi har hatt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vegg med bilder :P

Har kjøpt en del rammer som jeg skal sette bilder i av oss to fra de ulike feriene vi har hatt sammen.

Da skal du jo gi ham bilder da, ikke en vegg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal du jo gi ham bilder da, ikke en vegg!

Jeg skal male og henge det opp på veggen også + lime opp noe wall-decor. Så jo.. det er mer enn bare noen bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg skal bruke halv-skatt-pengene mine på å kjøpe en kjæreste, tror jeg. Kan hende jeg ombestemmer meg og kjøper noe fint til meg selv i stedet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En t-skjorte og to gensere, pluss en liten bok hvor jeg har skrevet masse koselig og romantisk i. Tilsammen blir prisen på ca 7-800 kr, litt mer enn jeg egentlig har råd til xD Men den lille boken har jeg brukt masse tid og omsorg på, og jeg tror han kommer til å synes det er koselig :)

Vi er 16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 1200kr. Med gaven som skal i strømpen blir det omkring 1400 tilsammen.

Kan ikke skrive hva jeg skal gi han siden han lusker her inne iblant. Blir litt dumt om han snubler over denne tråden da. ;)

Jeg er 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, mange dyre gaver her ja...har kjøpt ei bok til han, nådeløse nordmenn, til 500 kr.

Har aldri brukt noe særlig mer på gaver vi...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...