Gå til innhold

hvor mye spanderer du på julegave til kjæresten?


LosseTosse

Anbefalte innlegg

Jeg har 27 år, og har kjøpt den nye Wii'en (3200 kr), joggebukse (300 kr) + julestrømpe med godteri, film og juleblad (400 kr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor får folk råd til å kjøpe disse gavene? :o

Er 22 år, i fast jobb og samboeren får en gave som koster litt under 500 kroner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, samboeren min er 22 :)

Jeg har kjøpt en klokke til 1500,- også en morgengave til ca 300 kr ,juleblader, julegodt, julebrus, og ikke minst ett forkle, som står "I love my girl friend" "Alltids en grisegutt men ikke lengre en skitten en ;)" Og ett snuskete bilde på :gjeiper: Det er en tullegave, som har to betydninger, han griser ALLTID med maten, klærne blir alltid skitten som når unger spiser nesten. Pluss vi ble offiselt sammen for 3 måneder siden og flyttet sammen også like etter, så nå er han ikke lengre fri og frank :fnise: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 :fnise: Vi ble enige om å ikke gi gaver i år, er gift og har felles konto så vi gikk heller ut og spiste. I fjor fikk han videokamera da, kosta rundt 3000 kr :) Er 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt 1800 tror jeg.. Litt mer enn jeg regnet med, men så er han verdens herligste, så da synes jeg det går greit. Har ikke brukt i nærheten av den summen til de andre i familien, så sammenlagt blir det ok.

Kjøpte en iPod shuffle med gravering, siden han er såpass glad i å løpe, da kan han feste den enkelt fast. Kjøpte også et gavekort på 900 på XXL siden han ville ha en sykkelcomputer, men sesongen der er jo bare for ski akkurat nå. Har også kjøpt en teak badematte han ønsker seg så, og en stilig kaffekopp i Bodum-stil, siden han alltid tar med seg krusene våre ut i bilen istedenfor en slik en, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en kokebok, en genser og har laget et album med bilder og diverse fra reiser vi har vært på i år.

I underkant av 400 kr tilsammen. Veldig fornøyd med det.

Har ikke god råd, prøver å spare så mye som mulig, for vi elsker å reise og oppleve ting sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs kanskje litt hvor lenge man er sammen og om man er student eller i fast jobb. Jeg kjøpte først sånn "multi-tool" til 300kr da han er veldig handy og litt rotete, greit med alt i et. Men så synes jeg gaven ble litt lite personlig så jeg kjøpte et enkelt armbånd på BJØRKLUND, blanding av skinn og metall, enkelt og maskulint. Graverte datoen vi traff hverandre første gang.

Nå er jeg usikker på om den er for klisje? Jeg ER klisje :) hva pokker skal jeg gi han? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 29 og 30 og faste jobber begge to.

Nå i jula er det så mange andre vi kjøper gaver til, så vi har bestemt at vi heller kjøper dyrere bursdagsgaver til hverandre enn julegaver, da det ikke er like mye gavepenger som skal ut på samme tid.

Jeg og mannen har blitt enige rundt 500 kr til julegaver til hverandre. Han får et xbox spill som han ønsker seg + noe i julestrømpen

Anonym poster: ee7138ebe00448b679674c47f87d7a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel endt på 4-5000 kroner i år. Usaklig mye, det vet jeg, men jeg har ikke så mange andre enn han, også er det ting han trenger og som han burde ha kjøpt seg selv, men ikke unner seg. Så da unner jeg han det for han. (Vi har råd til det da... Ikke at det er en unnskyldning.)

Edit: vi er 27 og 33.

Endret av Cindi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Student på 24. Har kjøpt futsalsko (500), mansjettknapper (500) og sløyfe (500) til kjæresten, til sammen omtrent 1500 kroner. Har tidligere brukt både halvparten og det dobbelte, det varierer fra år til år hva han ønsker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, ser det er mange som sier at typen får noe ekstra i julestrømpa. Er det vanlig å ha julestrømpe når man er et voksent par? Det har ikke vi tenkt på en gang. Og det å lage kalender til hverandre har jeg sett er vanlig. Jeg synes det hadde blitt alt for mange småting om man skulle gjort det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 år og fast jobb med god inntekt. Har kjøpt gave for ca. 2500 kr så langt, vurderer å kjøpe litt mer så regner med det blir 3000 kr tilsammen. Synes det er en helt grei sum å bruke på sin kjære når man har ok økonomi.

Anonym poster: 74e385aeee7f22d360dcc327304d3403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt en bok til litt over 300 kr. Jeg er 35, han 39. Vi har bare vært sammen noen måneder :) men jeg brukte ofte ikke mer enn 5-800 kr på gaver til ekssamboeren min heller.

Anonym poster: 001453fae07ba2fe1f03626bf071c4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...