Gå til innhold

Skravletråd juli - august 2013

Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må bare spørre, Dolly-lepper?

:fnise: Dolly Duck-nebb. Hovne lepper, litt sånn som Fredriksen-tvillingene.. :sexy: Grøss.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som ble hovent hos meg sist var kjønnsleppene... :sjenert: Denne gangen er jeg hoven i beina også, men leppene i ansiktet har jeg tilgode. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg så senest idag et bilde av en av de Fredriksen-døtrene og tenkte på Dolly-leppene beskrevet her inne =)

Jeg har, bank i bordet, ikke merket noe enda... Kommer vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Dolly Duck-nebb. Hovne lepper, litt sånn som Fredriksen-tvillingene.. :sexy: Grøss.. :fnise:

Jammen de er jo så fine og naturlige! :ler:

Her har kostholdsendringen gjort at jeg er mindre hoven enn på lenge, og har faktisk sluttet med støttestrømpene som jeg har brukt daglig i flere månder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har desverre begynt å slite med hovne føtter, når jeg sitter for lenge av gangen, så her går det i støttestrømper.

Det kan virke som om trollet har festet seg i bekkenet, jeg tror det, for nå er det vondt på en helt annen måte enn før, og det kjennes som om jeg jeg faktisk har noe stort som presser inni bekkenet, og gjør det fryktelig ubehagelig å gå og ligge, for å ikke snakke om at det faktisk er vondt.

Min mor kommenterte også at magen min nå er mye "lavere", hvilket tilsier noe lignende har jeg skjønt.

Uansett, jeg går som en krøpling for tiden, og tar babysteg. Vel, jeg har funnet ut at det heter så fordi mor tar bittesmå steg pga baby. Ikke fordi en baby tar små steg :ler: Min fine teori ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedpress, kanskje, Nique?

Har det innimellom jeg også, mere enn forrige gang. Og magen er lav. Så vi begynner å nærme oss! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage har vært lav hele tiden så jeg må vel få den på knærne før jeg kan skilte med noen endringer der :fnise: Jeg bærer lavt og har babyen i trusa snart føler jeg :daane:

Ja, det er veldig stilig med naturlige Fredriksen-lepper :lol: (og litt veikere hakelinje :roll: ) .. Jeg slet mer med vann i forrige svangerskap, så sånn sett er jeg fornøyd med å ha mye midre (foreløpig) denne gangen. Men det går litt opp og ned. Jeg får det mest i hender, føtter og ja.. ansiktet. Mitt heteste tips er bevegelse, støttestrømper og masse rent vann! Har opplevd å gå ned 2 kg på ett døgn av det..

Gåstilen min har faktisk endret seg litt også. Det går faktisk plutselig BEDRE å gå..! Så da blir det spennende å høre i morra om det er fordi hodet kanskje har festet seg og stabiliserer litt. :)

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har nedpress jeg? :klo: Av og til føler jeg at jeg må "holde" magen oppe på en måte. Så vet jeg heller ikke om magen er langt nede eller ikke? :ler:

Nå begynner det hvertfall å nerme seg for oss! :nigo: Ting begynner å komme på stell hjemme også.

Nå mangler det bare at sambo blir frisk i foten sin igjen. Han knakk den forje mandag. Så hopper rundt på krykker med gips på. Sånn skal han i teorien ha til en uke før termin :sjokkert: Jeg liker det ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser innleggene deres så føler jeg at jeg er så innmari langt unna og det er nesten så jeg føler at jeg er tilbake i første trimester, med mine 31 +2, jeg har hverken kynnere eller noen andre plager. Ikke har hun snudd seg heller, og ligger på tvers.

Bank i bordet, det er ikke at jeg ønsker meg kynnere, jeg hadde nok blitt skremt skulle de dukke opp og i panikken tenke at det er rier... :vetikke:

Jordmor i morgen, så er spent på hva hun har å si angående leiet. Såvidt jeg har forstått er det vanlig for førstegangsfødende at de allerede ligger i hodeleie på denne tiden?

Tror jeg har forskjøvet hele fødselen langt unna nå, og selv om det enda er mange uker igjen føles det ikke ut som noe som skal skje meg innen forhåpentligvis(!) 8 uker... Må fremdeles handle ammeBH, innlegg, ammeklær....alt til meg selv som handler om etter fødsel. Det er liksom mer skummelt enn å handle babyklær :fnise:

Siabeo: Ei venninne av meg sa det samme, plutselig ble det greit å gå igjen, og hun hadde ingen plager hun tidligere hadde hatt siden uke 20! Så det var som en ny verden for henne på slutten =) Normalt sett er det vel omvendt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedpress, kanskje, Nique?

Har det innimellom jeg også, mere enn forrige gang. Og magen er lav. Så vi begynner å nærme oss! :hoppe:

Det er mye mulig at det er nedpress, det har gitt seg noe i dag faktisk. for meg er dette en ren gjettelek :ler:

Skal på kontroll i morgen på sykehuset, med medfølgende UL, så får se hva de sier.

Da får jeg også vite hvor mye trollet har vokst i forhold til gjennomsnittet.

Håper det har roet seg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye mulig at det er nedpress, det har gitt seg noe i dag faktisk. for meg er dette en ren gjettelek :ler:

Skal på kontroll i morgen på sykehuset, med medfølgende UL, så får se hva de sier.

Da får jeg også vite hvor mye trollet har vokst i forhold til gjennomsnittet.

Håper det har roet seg litt :)

Så greit at det har gitt seg da! Lykke til i morgen! :blomst: Det er min tur igjen på onsdag. Er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser innleggene deres så føler jeg at jeg er så innmari langt unna og det er nesten så jeg føler at jeg er tilbake i første trimester, med mine 31 +2, jeg har hverken kynnere eller noen andre plager. Ikke har hun snudd seg heller, og ligger på tvers.

Bank i bordet, det er ikke at jeg ønsker meg kynnere, jeg hadde nok blitt skremt skulle de dukke opp og i panikken tenke at det er rier... :vetikke:

Jordmor i morgen, så er spent på hva hun har å si angående leiet. Såvidt jeg har forstått er det vanlig for førstegangsfødende at de allerede ligger i hodeleie på denne tiden?

Min første lå i tverrleie fra ganske tidlig og ble liggende der. Jeg hadde ekstra mye fostervann som gjorde at han ikke bli tvunget til å snu seg, vet ikke hvordan det er med deg? Spennende er det i hvertfall, litt i overkant syntes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første lå i tverrleie fra ganske tidlig og ble liggende der. Jeg hadde ekstra mye fostervann som gjorde at han ikke bli tvunget til å snu seg, vet ikke hvordan det er med deg? Spennende er det i hvertfall, litt i overkant syntes jeg...

Ja hun har ligget tverr siden uke 24 i allefall, har hatt flere sjekker og UL og at det var mye fostervann har blitt nevnt, men jeg vet ikke om det var vanlig eller "mer enn vanlig".

Men idag tror jeg kanskje hun har snudd seg, plutselig er bevegelsene annerledes, og jeg føler mer små-press oppi ribbeina, på en annen måte enn når hun har hatt hodet der oppe. Det er ingen ball der, men likevel trykk stadig vekk?

Krysser fingrene for at hun nå endelig snudde seg idag da! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vevila

Da var lillegutt kommet til verden! Fødselen tok bare 6 og en halv time fra vannavgang til han var ute. Intens opplevelse. Men han var absolutt verdt det<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi!! Gratulerer så mye!! :strix: :strix:

Godt å høre at alt er vel :rodmer: Kos dere i barseldagene. Håper de blir kjempefine! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lillegutt kommet til verden! Fødselen tok bare 6 og en halv time fra vannavgang til han var ute. Intens opplevelse. Men han var absolutt verdt det<3

Gratulerer så mye :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...