Gå til innhold

Malama sine skriblerier


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Malama

Det er relativt bra vær i alle fall, men vi har ikke noen plass å sitte ute vi da... Kan gå en tur... eller være inne. Det er liksom alternativa, ingen uteplass ved denne leiligheta, så... ja, det er noe jeg vil ha neste plass vi bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chica

Pass på solforholdene da... Vi var litt ivrige når vi var på visning her, hadde lett ei stund, og mistet flere leiligheter i budrunder. Falt for leiligheten her og den store verandaen, men tenkte ikke på at det er bare formiddagssol... Så det er bare i helgene at vi får nye litt sol på verandaen:-( Men, veldig greit å ha til å tørke klær + at når det er 20 grader så går det helt fint å sitte der på kvelden og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Ja, ettermiddagssol er tingen. Jeg er oppvokst med det, med stor altan som har sol fra midt på formiddagen (og mamma har ei ega "frokostkrå" som har sol på morgenen) til sola går ned. Deeeeilig å sitte der og spise grillmat ja. Her har vi en halv metr bred liten tarm av noe utendørsareale sm man ikke kan sitte på, den er baer for å komme seg til den utendørs boda vi har, eller som rømningsvei. Vi grilla der et par ganger (ikke helt enkelt, men det blir gjentatt i år, for jeg ELSKER grillmat) men den måtte dessverre spises inne....

Skal ha uteplass med ettermiddagssol neste plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Det er deilig med sommervarme - og grillmat - nam!

Forstår at du ønsker deg en uteplass med kveldssol, for det er jo godt, da.

Ønsker deg en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Ønsker meg en GRILLPLASS mer enn noe annet egentlig. For jeg elsker grillmat... men det blir minimalt av det slik vi bor :(

Om sola så er på andre sida kunne jeg levd med, men kveldssol passer best for mennesker som jobber.... Og enn så lenge så gjør vi jo det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjemmer deg stadig på side to - men jeg finner deg, jeg.

har du hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malama

Ja, helga var fin den, jeg har dt ganske bra for tida egentlig.

Mener ikke å gjemme meg på side to... men glemmer meg....

Men nå oppdaterer jeg i alle fall og sier at jeg har det bra, og at middagen straks er klar (og nettopp på begynt, jeg lager fiskepinner, tar jo ti minutter å steke, og nudler, tar jo tre minutter å koke (ifølge pakken, men vannet må koke opp også da) så alt i alt, middag på et kvarter :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Oi, falt på side to igjen...

Tilbake nå!

Føler meg nesten sprek, jeg GIKK til jobb i dag. Og det viste seg at det tok bare 35 minutter, jeg trodde det var nærmere en time jeg... Tar meg jo en halvtime å komme meg hjem med buss, så kanskje jeg bare skal gå hjem også.. om det ikke begynner å regne masse da... det er ganske grått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvtimes trim morgen og ettermiddag - det er ikke så dumt det. DU var jo ganske sprek som vandre avgårde, da.

Ønsker deg en god helg, og en hyggelig 17. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Det var ikke så ille nei.

Var litt treig til å komme igang på jobb, og var litt sliten når jeg kom hjem, men mest var det egentlig deilig, sammenlignet med nesten like lang tid med busstur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

17. mai er overstått.

Det ble en fin dag, til tross for spådommer om plaskregn. Det ble ikke plaskregn så lenge det var tog i alle fall, men etter at vi var kommet hjem...

Uansett hadde vi en fin dag, med tog og pølse og brus og deilig middag. Ikke is da, for det fristet meg bare virkelig ikke i regnværet, je ble kald da jeg ble våt (da vi gikk ut igjen etter toget for å leie en film) men i stedet fikk jeg sjokoladepudding til dessert, og det gjorde nytten det også.

Håper alle hadde en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnvære og kaldt - det er godt utevær til å være inne i det.

Er enig med deg i at sjokoladepudding er bedre enn is i slikt vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jo vært sånn at rett som det er så er det en fridag.

Ønsker deg en god søndag og en god uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du

bare innom for å ønske deg en god pinsehelg.

Håper du får kost deg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Jepp, nå har vi hatt ei trivelig pinsehelg, med en tur hjem til mine foreldre for 50-årsfeiring.

Vi tok fly, det var deilig, de siste gangene har vi tatt buss, og det tar en evighet, så å fly var deeeeeilig ja, så fort og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare innom med en onsdagshilsen.

Midt i uka - og det stunder mot helg - deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Malama

Takk for det.

Jeg har hatt en slitsom dag, ikke en helt sånn topp dag, så da er det kjekt med en slik hilsen.

I korte trekk: Oppdaga 5 minutter etter at jeg gikk hjemmefra at jeg hadde glemt noe av pålegget til lunsjen, men besluttet at jeg skulle klare meg med det jeg hadde. Oppdaget 5 minutter senere at jeg hadde glemt mobilen også, men besluttet at jeg klarte meg uten denne ene dagen. Oppdaget ett minutt senere at jeg hadde glemt nøklene mine også, og siden jeg kommer hjem opp til en halv time før min samboer.... så bråsnudde jeg og løp hjem, men kom dit 1-2 minutter etter at min samboer hadde gått, så jeg måtte bare snu, IGJEN, og gå til jobb likevel. så drøyt 50 minutter etter at jeg gikk hjemmefra første gangen kom jeg da endelig til jobb (tar ca 35 minutter å gå dit) og fikk på et vis gjort det jeg skulle i løpet av dagen, men redd jeg ødela genseren min da, fordi jeg klarte å få "blekkpulver" på den i forbidelse med at skriveren på jobb ikke akkurat skrev ut med så mye farge, så vi måtte gjøre noe med toneren, og da det ikke fantes en ny å oppdrive fikk jeg ebskjed om å "riste den hardt" så varte den litt til... og vips så hade jeg sorte flekker på fingrene (det gikk lett bort) og genseren min... Fikk bort det meste, men det spørs om jeg får det helt bort. Vi får se. Ikke favorittgenseren min uansett, men jeg fikk den i julegave, så den er ganske ny da...

Men, nå er det tid for CUP! Jepp, Brann mot Hødd, 3. runde i cupen. På tide å gjøre seg klar og bevege seg mot stadion etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj - sånne dager som du beskriver - de er ikke til å samle på. Da blir det meste galt.

Håper resten av uka gikk greit, og at du har hatt en god og avslappende helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

Ja, resten av uka ble bedre.

Skulle ikke så mye til..

Slutten på dagen ble bedre også... 6-0 er kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...