Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Uff og isj. Dette er en periode av året som er tøffere enn hva man har godt av... Er det ikke influensa så er det omgangssyke, og er det ikke omgangssyke så er det bihuler, og det er nys og host overalt. :sur:

God bedring til både deg og junior, dere får ta det rolig og prøve å komme til hektene igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om vi er i samme båt i helga... Potte tett og avskrydd fra halsen og oppover. Virker Ibux for å forhindre ørebetennelse?? Må sende ut mannen for å handle det i dag. Vil virkelig ikke ha ørebetennelse! Håper det går bedre med dere alle i dag, bra dere har en (relativt) frisk pappa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er jo typisk. Jeg ble kraftig oppmuntret, så har blitt vaksinert. Mange her som har vært skikkelig knallsjuke, så glad for det nå.

Hundreåringen er en knallmorsom bok forøvrig! Holdt på å le meg i hjel når jeg leste den :)

Eg angrar litt nå, må eg innrømma. Og nå er spørsmålet: Skal eg vaksinera meg nå? Eg har jo berre hatt den eine av influensatypane som herjar, og eg er ikkje særlig gira på fleire slike rundar som dette. :forvirret:

Skikkelig kjipt. God bedring!! :klemmer:

God bedring snuppa :hug:

Takk, takk. :klem:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og isj. Dette er en periode av året som er tøffere enn hva man har godt av... Er det ikke influensa så er det omgangssyke, og er det ikke omgangssyke så er det bihuler, og det er nys og host overalt. :sur:

God bedring til både deg og junior, dere får ta det rolig og prøve å komme til hektene igjen!

Omgangssjuke - check

Influensa - check

Og influensa har inneholdt både bihulevondt og nys og host, så - check der òg

Er det lov å håpa at eg er ferdig med alt for denne sesongen nå? :pls:

Høres ut som om vi er i samme båt i helga... Potte tett og avskrydd fra halsen og oppover. Virker Ibux for å forhindre ørebetennelse?? Må sende ut mannen for å handle det i dag. Vil virkelig ikke ha ørebetennelse! Håper det går bedre med dere alle i dag, bra dere har en (relativt) frisk pappa! :)

Ibux er betennelsesdempande, så litt virkar det nok. :Nikke: Det virkar som at eg har klart å avverga øyrebetennelse denne gongen, heldigvis. Eg har ikkje hatt spesielt vondt i øyrene sidan fredag. Då var behandlinga opphakka kvitløk i gasbind i øyra (så har du vampyrar i huset, forsvinn dei nok fort :tunge1: ) og varmeflaske inntil. Egentlig har eg mest trua på at det var varmebehandlinga (gjentatt hyppig) som gjorde susen, men kven veit? :vetikke:

God bedring til deg òg!

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noko bedre, men ikkje frisk, så eg er spent på om eg kjem meg på jobb i morgon. Det passar iallfall utrulig dårlig å bli heime, for eg har mykje som ligg etter nesten heile forrige veke heime, og det er fleire ting som skjer i morgon. Eg håper eg kjem meg i veg, men må kanskje prioritera bort nokre møte for noko kortare dag. Då får eg dessutan færre kollegaer å risikera å smitta, så det er vel ikkje berre dumt. ;)

Nå har eg ikkje tatt meir Paracet sidan i går kveld, og tempen er normal. :hoppendeglad: Det var rimelig ekkelt når tempen gjekk opp mot (og fleire gonger også over) 39, under dei "obligatoriske" 8 timane etter forrige Paracet, og særlig at den høge feberen varte i vel 3 døgn. Så nå håper eg det verste er over. Eg har òg mindre vondtar. Det som sit mest igjen, er tetthet, hoste og litt svimling (mulig det kjem av slapphet og all hostinga som tar på? :vetikke: ).

Pjokken er heldigvis i fin form igjen. Apetitten er ikkje heilt tilbake og han hostar og snørrar mykje, men han har sove godt på natta og leiker mykje (noko stovegolvet ber preg av *rotekopp* :daane: ), dansar og spring fram og tilbake på golvet med bussen sin. Eg lurer til og med på om han er lei tv etter desse sjukedagane. :fnise: Nå er han ute på trilletur med faren. Frisk luft og ein far som lokkar med is på McDonald's eller "pannekaker" på BurgerKing - då er ikkje pjokken hard å be. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krabaten har forresten vore veldig rolig desse dagane. Han liker kanskje ikkje badstutemperaturar? :forvirret:

Men i går ettermiddag/kveld sette han turboen på og gav seg omtrent ikkje. Det var full fest med berre enkelte sovepausar frå før pjokken la seg til etter mannen kom og la seg (ein time etter meg - gjett kor mykje eg hadde fått sove til då :roll: ). Det var virkelig godt å kjenna han romstera skikkelig igjen etter fleire dagar med berre smådult. Han merka kanskje at eg var på bedringens veg?

Og i dag er det "jubileum" - 28 veker! :hoppendeglad: Tenk, 9 av 10 overlever om dei blir fødde nå! :hjerte:

(Men han har det med å halda seg inne i MINST 10 veker til. Denne gongen SKAL eg ha litt permisjon utan baby!! :regler: )

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 28 uker! Nå begynner det å bli trygt ja! Så gøy! :)

Men får håpe babyen holder seg inne en god stund til ;) Det er jo det beste, det.

Jeg har også vært syk i det siste - ikke like høy feber som deg heldigvis, men har merket at babyen har vært roligere. Kanskje de blir litt slappe av at vi er syke og? Ikke umulig det. God bedring da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt formen har kommet seg :tommel: og krabaten e i full fres igjen. Håper morgendagen blir god.

Og ja til permisjon med baby i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 28 uker! Nå begynner det å bli trygt ja! Så gøy! :)

Men får håpe babyen holder seg inne en god stund til ;) Det er jo det beste, det.

Jeg har også vært syk i det siste - ikke like høy feber som deg heldigvis, men har merket at babyen har vært roligere. Kanskje de blir litt slappe av at vi er syke og? Ikke umulig det. God bedring da! :)

Ja, dei små må nok merka noko til det når me er sjuke. Eg merker iallfall at krabaten reagerer på hostekulene mine. Det hender han vaknar då, ja. ;)

Godt formen har kommet seg :tommel: og krabaten e i full fres igjen. Håper morgendagen blir god.

Og ja til permisjon med baby i magen!

Permisjon med baby i magen er målet. Eg vil bli lei av å gå gravid og venta på babyen - ikkje få sjokk når dei vil ha han ut ALLEREDE. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldan er helga såååå etterlengta! Endelig - nå håper eg på nokre relativt rolige dagar, slik at eg kjem meg skikkelig etter influensarunden. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! :klem: Ikkje noko kjekt å vera sjuk og få høg feber når ein er gravid. :( Eg fekk også influensa då eg var gravid med vesla, ei vekes tid før ho vart født. Feberen min var også oppe i 39 grader, sjølv om eg tok paracet innimellom for å få feberen ned.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:hoppe: 30 veker i dag! :strix:

Nå merkar eg at eg faktisk begynner å bli klar for å bli ferdig. Kanskje ikkje heilt med det aller første, men eg øyner eit visst håp om at eg blir klar før krabaten melder sin ankomst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er langt bedre, men litt av influensaen sit fremdeles igjen. :hoste:

I dag har pjokken vore på (meget forsinka) 2-årskontroll, og der var det grønt lys og thumbs up. Han har bra språk, han pussa tennene og la bamsen riktig veg i senga og utviklinga ser flott ut. Men han er ikkje akkurat store karen - ligg innanfor normalen på vekt og lengde, men det er ikkje mykje å gå på... Ein positiv ting som helsesøster kunne fortelja, var at dei endelig har begynt med barselgrupper. :nigo: Ei skikkelig barselgruppe savna eg i permisjonen med pjokken, så forventningane er høge. ;)

I morgon er det tid for ny ultralyd på sjukehuset, både doppler og måling av vekst. Det blir spennande å sjå korleis krabaten ligg an, og om det er nokre tegn på svangerskapsforgiftning nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flinke pjokken :tommelopp:

Håper SF holder seg laaaaaaangt unna hos deg denne gangen! Krabaten skal nemlig heve enda litt til.

Håper formen er stigende :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt såg heldigvis fint ut på UL i går. Krabaten var 2,6 % under snittet og blodgjennomstrømminga var fin, så det er fremdeles ingenting som tyder på svangerskapsforgiftning. :tommelsmil: Dessutan hadde krabaten fremdeles "familiejuvelar", og iallfall i går låg han med hovudet ned. Det kan han gjerne fortsetja med. ;) Neste innkalling blir ved 37 veker, og den UL-en har eg òg tenkt å få med meg. (Du har det med å halda deg innanfor fram til den tid, lillebror! :opplyser: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...