dreia Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #341 Del Skrevet 22. februar 2013 Assa, hvordan har du rukket å komme deg til 30 uker, da? Krysser fingrene for at SF holder seg langt unna! Eg trur det må vera noko feil med vekestellinga, for det kan umulig vera berre 10 veker igjen?? Denne graviditeten har berre forsvunne ut i intet, føles det som. Særlig alle vekene på 20-talet. Eg veit ikkje kva som er grunnen til at denne graviditeten har gått så raskt. Om det er fordi det er graviditet nr. 2 eller om det er fordi eg har sluppe å begynna på scratch fleire gonger pga. stadige SA-ar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #342 Del Skrevet 22. februar 2013 Lillebror skal bli inne til du er 40 uker Flott at alt ser bra ut Eg vil gjerne inngå ein slik deal med lillebror. Han gjer iallfall så godt han kan så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #343 Del Skrevet 22. februar 2013 Eg har ein skikkelig sprellemann i magen for tida. Håper han ikkje blir like suuuperaktiv når han kjem ut, for då får eg det meeeget travelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #344 Del Skrevet 25. februar 2013 + mildt = snøsmelting. Det går mot vååååår - og ei noko meir fornøyd dreia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. februar 2013 #345 Del Skrevet 25. februar 2013 Sprellemann i magen og snøsmelting, da er dagene gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 25. februar 2013 #346 Del Skrevet 25. februar 2013 Hjelp! Du er jo snart tobarnsmamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #347 Del Skrevet 26. februar 2013 Pusilus og pysepusen: Ja, tida går fryktelig fort nå. Det er jo snart berre ni veker til termin. Og seks veker til permisjonen - og midt oppi der kjem i tillegg påske! Kva er egentlig greia med å vakna unødvendig tidlig på morgonen? Mannen ligg inne hos pjokken, som var ute på vandring i 2-tida, og nå har eg vore vaken i rundt ein time. Det kan bli ein laaang dag på jobben, dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 26. februar 2013 #348 Del Skrevet 26. februar 2013 Huff, håper du kommer deg gjennom dagen da, tross alt. Men det er jo fantastisk irriterende: her kommer en baby, som har null døgnrytme og skal ha mat til alle døgnets tider, og så får man ikke brukt den siste tiden på å sove skikkelig en gang! Tror jeg har hørt om kanskje tre gravide som sover godt, resten får enten ikke sove om kvelden, eller våkner for tidlig, eller er våken og surrer rundt om natten... Det skal ikke være lett, tydeligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sueno Skrevet 26. februar 2013 #349 Del Skrevet 26. februar 2013 Gratulerer alle sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. februar 2013 #350 Del Skrevet 26. februar 2013 Kjipe natten, håper sprellemannen får en super døgnrytme med en gang og holder seg slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. februar 2013 #351 Del Skrevet 27. februar 2013 Ganske ironisk at man ikke skal få sove skikkelig før småtrollene blir født ja... Noe som gikk feil i planleggingen av naturens gang der! Håper du får sove bedre framover, og at pjokken også forstår at man ikke skal vandre rundt midt på natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #352 Del Skrevet 5. mars 2013 Der var ein visst gradert sjukmeldt, gitt. Og det i ein noko større prosent enn ein hadde sett for seg før dagens legetime. Men med blodtrykk på 150/90 (heldigvis fekk legen målt det litt lågare etter kvart!), turte eg ikkje å seia imot legen heller... Så nå skal eg berre jobba 50 % den neste månaden. Lurer litt på når eg skal få tid til å ta fri då, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 5. mars 2013 #353 Del Skrevet 5. mars 2013 Det hørtes lurt ut med 50% arbeid Har du fått vikar? Da må du delegere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #354 Del Skrevet 5. mars 2013 Vikar har eg faktisk hatt i 1,5 månad allerede. Men opplæring tar tid. Og det er litt kritisk når eg er den einaste på jobb som gjer det eg gjer. Ingen andre kan rutinar osv. Nå trur eg eg får prioritera den siste opplæringa og å laga gode oversiktar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 5. mars 2013 #355 Del Skrevet 5. mars 2013 Hørtes ut som en god idé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 5. mars 2013 #356 Del Skrevet 5. mars 2013 Jøje...bare noen få, små uker igjen..! O_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. mars 2013 #357 Del Skrevet 7. mars 2013 Thumbs up for vikar og gradert sykmelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. mars 2013 #358 Del Skrevet 8. mars 2013 Så godt du har vikar og har fått begynt opplæringen! Godt du ble litt sykemeldt, krabaten skal jo ikke komme før du har hatt litt permisjon vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 11. mars 2013 #359 Del Skrevet 11. mars 2013 Treig, treigere, treigest! Høres fornuftig ut med sykemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #360 Del Skrevet 17. mars 2013 Her er formen sånn passe crappy for tida, men med nokså høgt blodtrykk, lågt jernlager og dårlig med søvn på nettene, er det kanskje ikkje så rart. Jammen godt - og nødvendig! - at eg er delvis sjukmeldt nå. I dag har eg nådd 34 veker. Ein liten milepæl - nå treng eg i det minste ikkje lungemodningssprøyte om krabaten skulle komma tidlig. I morgon har eg komme så langt som då eg blei innlagt med pjokken, så eg kjenner eg er veldig spent på legetimen på tirsdag. Eg håper virkelig ikkje historien gjentar seg... Elles er det og herlig her i Barteby i helga. Mannen og pjokken er mykje ute på tur desse dagane, mens eg sit inne med svimling og vondt bekken. Eg ser virkelig fram til å kunna komma meg litt ut, eg òg! Det hjelper litt å kunna sitja i "solstolen" ved verandadøra, men det blir ikkje heilt det same. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå