Gå til innhold

Andre bolle(r)

dreia

Anbefalte innlegg

Assa, hvordan har du rukket å komme deg til 30 uker, da? :ler:

Krysser fingrene for at SF holder seg langt unna! :jepp:

:vetikke: Eg trur det må vera noko feil med vekestellinga, for det kan umulig vera berre 10 veker igjen?? :overrasket::klo: Denne graviditeten har berre forsvunne ut i intet, føles det som. Særlig alle vekene på 20-talet. ;)

Eg veit ikkje kva som er grunnen til at denne graviditeten har gått så raskt. Om det er fordi det er graviditet nr. 2 eller om det er fordi eg har sluppe å begynna på scratch fleire gonger pga. stadige SA-ar? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillebror skal bli inne til du er 40 uker :Nikke:

Flott at alt ser bra ut :tommelopp:

Eg vil gjerne inngå ein slik deal med lillebror. :tommelsmil: Han gjer iallfall så godt han kan så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein skikkelig sprellemann i magen for tida. Håper han ikkje blir like suuuperaktiv når han kjem ut, for då får eg det meeeget travelt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusilus og pysepusen: :klemmer:

Ja, tida går fryktelig fort nå. Det er jo snart berre ni veker til termin. Og seks veker til permisjonen - og midt oppi der kjem i tillegg påske! :daane:

:Gjesp: Kva er egentlig greia med å vakna unødvendig tidlig på morgonen? Mannen ligg inne hos pjokken, som var ute på vandring i 2-tida, og nå har eg vore vaken i rundt ein time. Det kan bli ein laaang dag på jobben, dette. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, håper du kommer deg gjennom dagen da, tross alt. Men det er jo fantastisk irriterende: her kommer en baby, som har null døgnrytme og skal ha mat til alle døgnets tider, og så får man ikke brukt den siste tiden på å sove skikkelig en gang! :sur: Tror jeg har hørt om kanskje tre gravide som sover godt, resten får enten ikke sove om kvelden, eller våkner for tidlig, eller er våken og surrer rundt om natten...

Det skal ikke være lett, tydeligvis! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ironisk at man ikke skal få sove skikkelig før småtrollene blir født ja... Noe som gikk feil i planleggingen av naturens gang der! :fnise: Håper du får sove bedre framover, og at pjokken også forstår at man ikke skal vandre rundt midt på natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var ein visst gradert sjukmeldt, gitt. Og det i ein noko større prosent enn ein hadde sett for seg før dagens legetime. Men med blodtrykk på 150/90 (heldigvis fekk legen målt det litt lågare etter kvart!), turte eg ikkje å seia imot legen heller... :sjenert: Så nå skal eg berre jobba 50 % den neste månaden. Lurer litt på når eg skal få tid til å ta fri då, men... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vikar har eg faktisk hatt i 1,5 månad allerede. Men opplæring tar tid. Og det er litt kritisk når eg er den einaste på jobb som gjer det eg gjer. Ingen andre kan rutinar osv. ;) Nå trur eg eg får prioritera den siste opplæringa og å laga gode oversiktar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt du har vikar og har fått begynt opplæringen!

Godt du ble litt sykemeldt, krabaten skal jo ikke komme før du har hatt litt permisjon vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen sånn passe crappy for tida, men med nokså høgt blodtrykk, lågt jernlager og dårlig med søvn på nettene, er det kanskje ikkje så rart. Jammen godt - og nødvendig! - at eg er delvis sjukmeldt nå. :Nikke:

I dag har eg nådd 34 veker. Ein liten milepæl - nå treng eg i det minste ikkje lungemodningssprøyte om krabaten skulle komma tidlig. I morgon har eg komme så langt som då eg blei innlagt med pjokken, så eg kjenner eg er veldig spent på legetimen på tirsdag. Eg håper virkelig ikkje historien gjentar seg... :sjenert:

Elles er det :sol: og herlig her i Barteby i helga. Mannen og pjokken er mykje ute på tur desse dagane, mens eg sit inne med svimling og vondt bekken. Eg ser virkelig fram til å kunna komma meg litt ut, eg òg! Det hjelper litt å kunna sitja i "solstolen" ved verandadøra, men det blir ikkje heilt det same. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...