Gå til innhold

Andre bolle(r)


dreia

Anbefalte innlegg

Så herlig med livlige spark som vises på utsiden *bittelittmisunnelig*

Håper, håper mannen spør om kjønn ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg likar det du skriv om engasjert mor, Raven. Det er jo viktigast at eg er der for pjokken, og berre passar på å leva så sunt og fornuftig som mulig for krabaten. Han har jo uansett ikkje noka spesiell glede av at eg tenker på han og teljer ned kvar time og kvar dag. :Nikke:

Så herlig med livlige spark som vises på utsiden *bittelittmisunnelig*

Håper, håper mannen spør om kjønn ;):fnise:

Klar for søsken snart, kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg går til kopimaskina, kopierer papira mine, hentar samtidig nokre papir frå ein anna printer, tar originalane og går tilbake til kontoret - UTAN å ta med kopiane! :klaske: Er det lov å skylda på preammetåke? :sjenert:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..... slikt gjør jeg også - kan jeg kalle det postammetåke tro??

:vetikke: Kanskje. Det kjedelige når det er preammetåke, er at det ikkje er spesielt forenelig med bekkenløysinga. Det tar nemlig litt tid å gå til og frå kopimaskina, sjølv om det ikkje er lange stykket. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg likar det du skriv om engasjert mor, Raven. Det er jo viktigast at eg er der for pjokken, og berre passar på å leva så sunt og fornuftig som mulig for krabaten. Han har jo uansett ikkje noka spesiell glede av at eg tenker på han og teljer ned kvar time og kvar dag. :Nikke:

Klar for søsken snart, kanskje? :fnise:

Deler av meg er veldig klar, mens andre deler ikke er fullt så klar ;) Uansett så blir det ikke noe sykehustur i det øyemed før ammingen er over.

Eg går til kopimaskina, kopierer papira mine, hentar samtidig nokre papir frå ein anna printer, tar originalane og går tilbake til kontoret - UTAN å ta med kopiane! :klaske: Er det lov å skylda på preammetåke? :sjenert:

Det kan jo ikke være noe annet enn preammetåke ;)

Har du vært på ul i dag enda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Eg går til kopimaskina, kopierer papira mine, hentar samtidig nokre papir frå ein anna printer, tar originalane og går tilbake til kontoret - UTAN å ta med kopiane! :klaske: Er det lov å skylda på preammetåke? :sjenert:

Haha, sånn har jeg alltid vært :ler:

Nå håper jeg mannen (og du!!!!) har tatt til fornuft sånn at vi nysgjerrige damer her får vite kjønn. Det er viktig ser du ;) Hvis ikke er jeg redd for at pusilus må kuppe neste UL sånn at vi får vite her

:hoho:

Håper i hvert fall at alt er fint med både den lille og mammaen! :hjerte:

Jeg er akkurat som deg når det gjelder denne graviditeten. Husker så vidt hvilken uke jeg er i, har enda ikke tatt ukebilder (å, så mange jeg tok sist..... stakkar knøttet når han/hun skal få album som storebroren har fått...). Graviditetsdagbok er kjøpt inn, men nesten ikke skrevet i... Huff. Men jeg gjør mitt beste på å være god mamma for han på utsiden da ;)

Og bekkenbelte... manuellterapeuten min sa jeg kunne bruke det MAKS 30 minutter om dagen, og da ikke til butikker, husvask eller noe sånn som mannen kan gjøre. Men til nødvendige ting, som å lage middag (hvis ikke mannen kunne), komme meg til en legetime osv. Det er visstnok ikke bra når man har bekkenløsning og skal i hvert fall ikke brukes for å overse problemet. Da sliter man visstnok mer i ettertid. Så vet du det ;) Jeg har ikke tenkt å bruke mitt denne gangen, kun ta det med ro (så mye som det går).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler av meg er veldig klar, mens andre deler ikke er fullt så klar ;) Uansett så blir det ikke noe sykehustur i det øyemed før ammingen er over.

Det kan jo ikke være noe annet enn preammetåke ;)

Har du vært på ul i dag enda??

Det blir spennande når de startar opp igjen. :jepp:

Nå har me vore på UL, ja. (Men du har jo fått rapport for leeeengst. :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sånn har jeg alltid vært :ler:

Nå håper jeg mannen (og du!!!!) har tatt til fornuft sånn at vi nysgjerrige damer her får vite kjønn. Det er viktig ser du ;) Hvis ikke er jeg redd for at pusilus må kuppe neste UL sånn at vi får vite her

:hoho:

Håper i hvert fall at alt er fint med både den lille og mammaen! :hjerte:

Jeg er akkurat som deg når det gjelder denne graviditeten. Husker så vidt hvilken uke jeg er i, har enda ikke tatt ukebilder (å, så mange jeg tok sist..... stakkar knøttet når han/hun skal få album som storebroren har fått...). Graviditetsdagbok er kjøpt inn, men nesten ikke skrevet i... Huff. Men jeg gjør mitt beste på å være god mamma for han på utsiden da ;)

Og bekkenbelte... manuellterapeuten min sa jeg kunne bruke det MAKS 30 minutter om dagen, og da ikke til butikker, husvask eller noe sånn som mannen kan gjøre. Men til nødvendige ting, som å lage middag (hvis ikke mannen kunne), komme meg til en legetime osv. Det er visstnok ikke bra når man har bekkenløsning og skal i hvert fall ikke brukes for å overse problemet. Da sliter man visstnok mer i ettertid. Så vet du det ;) Jeg har ikke tenkt å bruke mitt denne gangen, kun ta det med ro (så mye som det går).

Godt å vita at eg ikkje er aleine. Men her er det ikkje fare for forskjellsbehandling akkurat med tanke på magebilder og eit fullspekka gravidalbum. Det blei ikkje stort av slikt med pjokken heller. Litt fleire magebilder, ja, men ikkje nokon eg fann verdige til å havna i album, kan ein vel seia. :ler:

Det har eg òg høyrt om bekkenbelter. Eg trur eg ser an litt til om eg treng det eller ikkje. Nå har eg jo krykkene som avlastar litt på vegen til og frå jobb og sånn. Eg håper det er nok. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var me på ultralyd for å sjekka opp om eg var ekstra i faresonen for svangerskapsforgiftning denne gongen. Først sjekka dei veksten - 5,5 % over normalen, så det såg heilt flott ut. Etterpå var det dopplerultralyd som sjekka blodgjennomstrøyminga. Det var visst litt motstand, men ikkje noko å snakka om. Så så langt ser alt heldigvis fint ut. *letta* Og så skal eg tilbake i veke 30 for å sjekka korleis ståa er då. Det er betryggande. :Nikke:

Ein anna ting dei også såg, var at morkaka hadde flytta seg litt oppover, og låg ikkje lenger i vegen for normal fødsel. Puh! Eg kjem trulig til å få innkalling til time for å sjekka den igjen i veke 32, men eg kunne avlysa den, om eg ikkje hadde lyst til å dra. Ei grei løysing, synst eg. Det kan jo godt henda eg føler for ein slik time uansett i dei tider. Sjølv om det blir noko nært opp til kontrollen i veke 30.

Denne gongen blei me spurt om me visste kjønn, og mannen takka fint ja til å vita. Og krabaten var ikkje mykje blyg, så det var INGEN tvil. Pjokken skal få ein lillebror! :rodmer::strix: Så då har magefølelsen min vore rett heile vegen. Skikkelig rart, egentlig.

Nå har eg begynt å få lyst til å strikka noko til krabaten. :hoppe: Men kva? Kanskje finna fram det turkise baby alpaca silk-garnet eg kjøpte i veke 12 - eg venta jo tross alt ein gut, så då måtte han vel få eit turkis teppe? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til pusilus, pysepusen og Gossip girl for riktig tipping. :babygutt: Ja, og så meg sjølv, då. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det faktisk berre 16 veker igjen til termin og 13 veker igjen til permisjonsstart! :hakeslepp: Er eg egentlig klar for dette? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir vel klar en eller annen gang, eller? ;) Gleder meg til å kose med fersk baby da :hjerte:

Får håpa det. Om ikkje før, så blir me vel rimelig klare litt uti fødselen, vil eg tru. :tunge1:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Får håpa det. Om ikkje før, så blir me vel rimelig klare litt uti fødselen, vil eg tru. :tunge1:

Bør i hvert fall bli det! OM jeg rekker å tenke under fødselen da. Sitat jordmor: "ditt mål må jo være å ikke føde hjemme på badegulvet". Iiiiiiiiiiik! Men når den lille er ute må vi vel klare oss uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å så koselig med en gutt til!! :) Da tenker jeg pjokken blir fornøyd! Den magefølelsen din altså....har du prøvd den på lottorekka? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør i hvert fall bli det! OM jeg rekker å tenke under fødselen da. Sitat jordmor: "ditt mål må jo være å ikke føde hjemme på badegulvet". Iiiiiiiiiiik! Men når den lille er ute må vi vel klare oss uansett ;)

Me får setja vår lit til at hormonene gjer jobben om me ikkje klarer å bli klare av oss sjølve på forhånd. :jepp:

Fødsel på badegolvet høyrtest jo fristande ut... Kan tenka meg at mannen din hadde trivdes i ein slik situasjon. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...