Dyregod Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #801 Del Skrevet 19. juni 2015 Ooh, slim!! Slim er bra! Ja jeg håper det! Prøver å ikke ha så høye forventninger for det kan bli laaaange dager dette... Men håper hun kommer i løpet av helga da... Lov å håpe vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. juni 2015 #802 Del Skrevet 19. juni 2015 Hallooo! Ny leser melder seg Ser at fødsel nærmer seg - så gøy! Jeg tipper det skjer noe i løpet av helga, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #803 Del Skrevet 19. juni 2015 Hallooo! Ny leser melder seg Ser at fødsel nærmer seg - så gøy! Jeg tipper det skjer noe i løpet av helga, altså! Heei, hjertelig velkommen skal du være! 😊 Håper på fødsel snart ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. juni 2015 #804 Del Skrevet 19. juni 2015 Ikke snik i køen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #805 Del Skrevet 19. juni 2015 Ikke snik i køen da Tror neppe jeg føder før deg, ikke vær redd Men jeg kniper ikke igjen hvis hun kommer altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #806 Del Skrevet 19. juni 2015 Du vet termin nærmer seg når både søster og pappa ringer på samme kveld for å høre hvordan det går... Og de ringer ikke særlig ofte ellers Vi sees jo endel og har et godt forhold, men de pleier aldri å ringe for å prate, spesielt ikke pappa Men så lenge de ikke kommer til å spørre hver dag er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 19. juni 2015 #807 Del Skrevet 19. juni 2015 Ja du har bare å vente på meg altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #808 Del Skrevet 19. juni 2015 Ja du har bare å vente på meg altså!!! Jaaa skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. juni 2015 #809 Del Skrevet 20. juni 2015 Meldeplikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 20. juni 2015 Forfatter #810 Del Skrevet 20. juni 2015 Melder om null babyer eller fødetegn... Våknet litt skuffa opp idag med magen enda Men igår hadde jeg noen skikkelige tak, så fikk jo forhåpninger da. Men men, skal prøve å nyte lørdagen i det flotte været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. juni 2015 #811 Del Skrevet 20. juni 2015 Melder om null babyer eller fødetegn... Våknet litt skuffa opp idag med magen enda Men igår hadde jeg noen skikkelige tak, så fikk jo forhåpninger da. Men men, skal prøve å nyte lørdagen i det flotte været! Ooh vi liker tak! =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. juni 2015 #812 Del Skrevet 20. juni 2015 Mage her også! Ha en fin lørdag i fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 20. juni 2015 Forfatter #813 Del Skrevet 20. juni 2015 Det hadde passet sååå bra om lillemor kom inatt! For storesøster sover hos besteforeldrene i natt, så da kunne vi bare dratt hvis noe skjedde uten å si ifra! Men SÅ flaks har vi ikke... Men vi skal nok prøve med litt kos for å se om vi får igang noe da. Lille er veldig aktiv ikveld! Er så slitsomt når hun er sånn for det gjør vondt og presser sånn nedover. Men det er jo selvsagt fint at hun har det bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. juni 2015 #814 Del Skrevet 20. juni 2015 Det hadde passet sååå bra om lillemor kom inatt! For storesøster sover hos besteforeldrene i natt, så da kunne vi bare dratt hvis noe skjedde uten å si ifra! Men SÅ flaks har vi ikke... Men vi skal nok prøve med litt kos for å se om vi får igang noe da. Lille er veldig aktiv ikveld! Er så slitsomt når hun er sånn for det gjør vondt og presser sånn nedover. Men det er jo selvsagt fint at hun har det bra da Termin dyregod! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 20. juni 2015 Forfatter #815 Del Skrevet 20. juni 2015 Jaaa, termin nå!! Godt å I hvert fall ha kommet så langt! Bittelitt mer slimpropp har kommet ikveld, men jeg orker ikke prøve noe for å sette igang nå. Hun får bare komme når hun vil.. Tenkte å legge meg nå! God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. juni 2015 #816 Del Skrevet 20. juni 2015 Jaaa, termin nå!! Godt å I hvert fall ha kommet så langt! Bittelitt mer slimpropp har kommet ikveld, men jeg orker ikke prøve noe for å sette igang nå. Hun får bare komme når hun vil.. Tenkte å legge meg nå! God natt Samme her. Er så trøtt og sliten! God natt! Tenk vi har kommet oss til termin =D =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 21. juni 2015 #817 Del Skrevet 21. juni 2015 Termin Heia! Kanskje barna deres bare er av det ekstremt punktlige slaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juni 2015 #818 Del Skrevet 21. juni 2015 Termin!!! Wohooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #819 Del Skrevet 21. juni 2015 Her er det ikke noe baby i hvert fall. Men har sovet godt da Godt å være på termindato nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #820 Del Skrevet 21. juni 2015 Enda en liten del av slimproppen har kommet. Håper det betyr fødsel om ikke så aaaltfor lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå