Gå til innhold

Teite ting dyret ditt gjør


Minya

Anbefalte innlegg

Katten min sitter på vinduskarmen og bjeffer( ja, faktisk..) til fuglene som flyr forbi.

Samme med fluer på sommeren , sitter helt freezed midt på gulvet og bjeffer og kjefter. Hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når lillepus er sulten eller bare vil at matskåla ikke skal være tom, så maltrakterer han det han kommer over. Det kan være ledningsbrytere, belter og spesielt favorittene plastposer og papir/papp. Han spiser det ikke, bare river det i stykker så godt han kan. Fant den ene pensumartikkelen min i 1000 biter da jeg kom hjem i stad. Det var straff for at jeg faktisk hadde gått hjemmefra uten å ha fyllt opp matskålen (selv om de hadde fått frokost en time før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt her og så på kveldens TKFN og ''slapstick Balla'' tryna rundt foran bandet, da det plutselig smalt i gulvet. Pus som lå på sofaen og sov datt ned :fnise: Det er ikke første gang han ruller ned på gulvet i søvne, men det var timingen som var litt morsom :fnise: Han pleide også å sovne i vannskåla si når han var yngre.

''Gamle''pusen ligger å dirrer oppå vaskemaskina når den sentrifugerer, med sånn teit uttrykk i trynet. Han er også så lat at han ligger og spiser...

Anonym poster: 134cedd1e779445b81bd9c37a8c931cc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene pusen vår har daglige "anfall" hvor hun løper og tar sats i veggen. Akkurat som de menneskene som løper oppetter veggen og tar salto.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GGCavendMD

Den ene hunden min tar to poter i vannskålen etter at hun har drukket :P Så løper hun rundt i leiligheten med sin yndlingskyllingleke :roll:

Endret av GGCavendMD
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje mer "eier som gjør teite ting" For noen måneder siden syntes jeg det var en morsom og knakende god ide å lære hunden min å stjele penger fra vesker for så levere det til meg, men hver gang han finner en åpen veske nå så stikker han snuta langt nedi for å finne sedler, og reagerer jeg ikke raskt nok så river han dem i fillebiter. Det samme gjelder sigaretter da jeg lærte han å hente esker... Ikke lett å finne ting i huset for å si det sånn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten min freser til dårlig vær. Hvis det regner og blåser når han skal ut, sitter han i døråpningen og freser. Det virker som han tror han kan skremme bort været med å kjefte på det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min freser til dårlig vær. Hvis det regner og blåser når han skal ut, sitter han i døråpningen og freser. Det virker som han tror han kan skremme bort været med å kjefte på det.

Katter tror jo de er sjef over alt, han er sikkert kjempeirritert på regnet som ikke vil høre på kongen (ham) :D

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min klikker hver gang han har bæsja, løper rundt skikkelig lavt mot bakken, rundt og rundt og rundt. Han er helt tullerusk.

Han åler seg rundt som en sel og lager sellyder (typisk fransk bulldog)

et lite morsomt eksempel ;)

Om kveldene når han er trøtt står han å boffer og hopper med strake ben, kan ikke helt forklare det, men han er sinnsykt rar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuglen min biter, så når hun er på gulvet og kommer nærmt små søskene mine så får de panikk og løper.

Pluss hun banner en del... :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min klikker hver gang han har bæsja, løper rundt skikkelig lavt mot bakken, rundt og rundt og rundt. Han er helt tullerusk.

Han åler seg rundt som en sel og lager sellyder (typisk fransk bulldog)et lite morsomt eksempel ;)

Om kveldene når han er trøtt står han å boffer og hopper med strake ben, kan ikke helt forklare det, men han er sinnsykt rar.

HAHAHA hva eeer det som skjer med hunden? Utrolig søtt :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA hva eeer det som skjer med hunden? Utrolig søtt :D

De er bare teite rett og slett ;)

Han sover ute på gangen om nettene, og hver morgen skal han vekke oss med å gi beskjed om at han er våken. Ser for meg at han har Sid i istid sin stemme og sier "Eg e våken, eg e våken" :fnise: Lydene er slik som dette:

Og så skal han selfølgelig re opp alt han skal ligge på. Om det er senga si, i sofaen min, i et håndkle på gulvet, eller i buret i bilen. Rare vofsen :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter tror jo de er sjef over alt, han er sikkert kjempeirritert på regnet som ikke vil høre på kongen (ham) :D

Å ja, han tror nok han kan regjere over naturkreftene. Nabokatta derimot, er det verre med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha åh nå fikk jeg lyst på Fransk Bulldog <3

Å bli vekket av dyr om morningen er ganske koslig da:) Pus vekker meg iblandt..noen ganger er det koslig, når hun kiler meg i ansiktet med værhårene, maler og er kosete. Andre ganger er det mindre hyggelig, når hun feks står på nærmeste møbel og mjauer av full hals helt til jeg våkner, eller biter meg i tærne/armene til jeg reagerer.... ><

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille ilder gjør mye rart, men hun har i hvertfall funnet ut et par ting;

- Det er veldig fint å gå på do i hjørnet i gangen, slik at dokassen får litt pause i blant.

- Hodetelefonene til kjæresten er den kuleste leken i hele verden (skikkelig svære), og skal helst bli med inn i buret, skuffer og bak sofaen.

- Om hun biter oss i tærene hopper og løper vi rundt litt, veldig morsom lek!

Hun gjør så mye rart, så kommer nok på mer. :)

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg ihjel av denne tråden!

Min hund vekker oss aldri om morgenen, der er det faktisk omvendt. Om klokka ikke er over 10, er hun nesten umulig å få opp.

Å finne rett plass å bæsje kan være usedvanlig vanskelig. Hun traver rundt og rundt før hun bestemmer seg. Og vi må ikke se på(!!), da stopper hun som regel og ser på oss slik: "Har ikke dere noe bedre å se på?"

Får hun ikke nok oppmerksomhet, henter hun sko, sokker, tøfler, håndklær, u name it. Og dreper det!

Hun er på soverommet vårt når hun er alene hjemme, og sover alltid under dyna!

Dersom hun skal leke med andre hunder, slenger hun rumpa og bakenden i huet på dem.

Hun er en fantastisk fin hund, og vi simpelthen elsker henne! :-D

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bartenina

hunden vår går rundt seg selv mange runder før han får bæsja, men er ikke fornøyd før han har gress eller pinner eller hva som helst OPP i rompa, og gjerne har han rennende avføring på slutten av turene og da renner det nedover bakføttene. Yummy...

Katta vår liker å like med trynet inn i f.eks sofaryggen når han skal sove. Ser så teit ut :P og hvis vi ikke er kjappe nok med å slippe han ut når han maser, så hopper han foran tv'en, river i persiennene eller gir plantene og gardinene juling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han faller ned fra sofaen eller senga når han sover - hopper tilbake og angriper meg med et par bitt. Han tror tydeligvis at JEG har dyttet han ned hver gang!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår spiser til han kaster opp, og om vi ikke merker at han har spydd, så spiser han litt til..

En gang gnagde han på en datalader, fikk nok litt strøm, ble skremt å tisset på seg. Stakkars..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesten min står som en prest på gangen, men etterhvert når han begynner å kjede seg så strekker han hodet ned å frem å lager de merkeligste bevegelser med kjeven : *typegapeiallemuligeretningeroppnedfremogtilbake* med kjeven) han har ikke noe vondt med tenner el. alltid gjort det..ser bare utrolig merkelig ut når han begynner med de grimasene,alle i stallen ler seg i hel og klør seg i hodet av den merkelige oppførselen hans :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...