waco Skrevet 11. november 2012 #241 Del Skrevet 11. november 2012 Men det er opp til kvinnen, det er hennes kropp. Det er den eneste måten man kan gjøre det på. Så mener menn skal kunne fraskrive seg farsansvaret slik mødre skal kunne fraskrive seg morsansvaret? Eller er det forskjellsbehandling du tror på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 11. november 2012 #242 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Har du misforstått det hele? JA det virker som du har for en mann som er uønsket far og tatt avstand fra hele fødselen har ikke noe barn. Derfor er han ikke interessert i og betale barnebidrag for et barn han ikke har. Noe annet.: At et et barn som etter har 7000 kr etter sifo std.til underhold og far betaler 4500 kr av de 7000kr. Tror du da mor bruker 2500 fra seg selv + 4500 fra far altså 7000 kr mnd på barnet? NEI og tro meg. Jeg har altfor mange ganger sett at mor bruker barnebidraget på fjas og reiser på seg selv. Det er grusomt og oppleve som bidragforelder. Det hele skulle vært regulert på en annen måte slik at barnet garantert fikk det far betalte og ikke minst at mor betale sin andel. Mor har bokostnader når barnet bor der. Når en ser barnet mangler diverse så lurer en. Eksempel for en mnd: Utgifter til telefon, mediebruk, diverse fritidsartikler: 1450 Utgifter til klær og sko: 650 Utgifter til lek og fritid: 1040 Dette er bare et utklipp på ting som en kan måle direkte og når barnet ikke har fått noe. Spør en barnet om det har fått noen nye sko, neiiiiiiii det er lenge siden ovs. Alle vet midler fra barnebidrag lett kan unndras og det skjer mer enn en aner. Den Staten som som tror alle kvinner er snille og greie og aldri driver med fant og fusk lever i aller høyeste grad i landet vårt. Hele ordningen er grusom da den kan disponeres fritt av bostedsforhold. En kan diskutere opp og ned hva slags rettigheter en mann har ifht. abort og farskap, men faktum er at når fødselen finner sted så har mannen et barn uansett hvordan han stiller seg til det. Barnet er resultat av en handling utført av to mennesker, og et produkt av de samme to menneskenes gener. At han ikke vil ha det betyr ikke at barnets eksistens opphører. JA, jeg mener også at det finnes en rekke umoralske kvinner der ute, som utnytter mannen både for å få barn og deretter pengene som følger med. Men jeg er uenig i at det bør være premissene for regelverket. Man må skille mellom å straffe barnet, og å straffe moren, og det er veldig vanskelig. På generelt grunnlag (jada, jeg er helt med på at det finnes unntak), så vil barnets goder øke når familiens totale inntekt er høyere. Ved å fraskrive seg ansvaret for barnet så fraskriver man barnet rett på en far, det er det som gjør det så alt for kompleks. Hadde det vært snakk om en bil uten følelser, opplevelse av tilhørighet og sosiale og økonomiske behov så hadde jeg vært helt enig. Forskjellen mellom at en kvinne tar abort og at en mann fraskriver seg ansvaret er jo at det blir født et barn som har behov, det er hele årsaken til at det å diskutere muligheten til å si ifra seg farskapet og abort blir to helt forskjellige ting. Hvordan skal man sikre at konsekvensene ikke rammer barnet, uansett hvor utspekulert kvinnen har vært for å skaffe seg det? Endret 11. november 2012 av Ananas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2012 #243 Del Skrevet 11. november 2012 En kan diskutere opp og ned hva slags rettigheter en mann har ifht. abort og farskap, men faktum er at når fødselen finner sted så har mannen et barn uansett hvordan han stiller seg til det. Barnet er resultat av en handling utført av to mennesker, og et produkt av de samme to menneskenes gener. At han ikke vil ha det betyr ikke at barnets eksistens opphører. JA, jeg mener også at det finnes en rekke umoralske kvinner der ute, som utnytter mannen både for å få barn og deretter pengene som følger med. Men jeg er uenig i at det bør være premissene for regelverket. Man må skille mellom å straffe barnet, og å straffe moren, og det er veldig vanskelig. På generelt grunnlag (jada, jeg er helt med på at det finnes unntak), så vil barnets goder øke når familiens totale inntekt er høyere. Ved å fraskrive seg ansvaret for barnet så fraskriver man barnet rett på en far, det er det som gjør det så alt for kompleks. Hadde det vært snakk om en bil uten følelser, opplevelse av tilhørighet og sosiale og økonomiske behov så hadde jeg vært helt enig. Forskjellen mellom at en kvinne tar abort og at en mann fraskriver seg ansvaret er jo at det blir født et barn som har behov, det er hele årsaken til at det å diskutere muligheten til å si ifra seg farskapet og abort blir to helt forskjellige ting. Hvordan skal man sikre at konsekvensene ikke rammer barnet, uansett hvor utspekulert kvinnen har vært for å skaffe seg det? For å ta slutten først. Kvinnen kan ta abort hvis hun mene hun ikke kan sikre barnet selv det beste. Jeg mener fullt og fast at en mann som ikke ønsket barnet og har distansert seg fra dette ikke har noe barn. Når en ikke har noe barn så vil en ikke betale til noe som ikke er ens barn. Dette er vel ikke noe vanskelig å forstå. Det sitter i hodet om en føler seg som far. Det at mannen en gang pulte henne har ikke noe med ansvarsfølelse eller fars følelse å gjøre. Mannen føler seg bare utnyttet om kvinne føder barnet han aldri ønsket og kan aldri bli en god far. Når det store hatet til denne kvinnen som krever han for penger gjennom staten er der hele tiden blir det bare verre om en presser mannen mer. Dette er også elementer psykologi som de fleste bør forstå. Ditt sitat: Hadde det vært snakk om en bil uten følelser, opplevelse av tilhørighet og sosiale og økonomiske behov så hadde jeg vært helt enig. For mannen er dette barnet en bil eller annen død ting uten følelser ovs. Det er derfor han ikke vil betale barnebidraget ovs. Derfor hater er der mot kvinnen/er og Staten. Dette igjen oppfordrer til unnaluring av bidrag og skatter ovs. Mannen vil rett og slett ikke bidra til fellesskapet vi lever i. Dette barnet her ingen eksistens for mannen. De fleste ser vel også at dagens regelverk er urimelig om de tenker seg om. Grunnen til at jeg sier dette er at mange tar det for gitt at det er slik det skal være når Staten vår har bestemt slik den har gjort og ikke endret dette på lang lang tid. Dette selv om samfunnet vi lever i har endret seg enormt siden nåværende regler kom. Jeg vil takke deg Ananas for en fin diskusjon. Jeg har sett du har flere gode innlegg. Vi trenger ikke være enig for at jeg synes det. Du virker være reflektert i motsetning til mye annet som slenges ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2012 #244 Del Skrevet 11. november 2012 Ingen mann skulle trenge å bli far på denne måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 11. november 2012 #245 Del Skrevet 11. november 2012 Ingen mann skulle trenge å bli far på denne måten mhm pule uten beskyttelse på damer som begynner å snakke om barn etter noen måneder med "dating og litt kos". Ingen mann skulle trenge å bli far på den måten, men allikevel velger menn det hele tida! Tror TS hadde nok av sjanser for å unngå situasjonen han er i nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #246 Del Skrevet 12. november 2012 mhm pule uten beskyttelse på damer som begynner å snakke om barn etter noen måneder med "dating og litt kos". Ingen mann skulle trenge å bli far på den måten, men allikevel velger menn det hele tida! Tror TS hadde nok av sjanser for å unngå situasjonen han er i nå. Kondom er noe en ikke bruker når en er blitt kjent med jenta og en har snakket om prevensjon. Da er det normalt med p-piller eller tilsvarende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 12. november 2012 #247 Del Skrevet 12. november 2012 Kondom er noe en ikke bruker når en er blitt kjent med jenta og en har snakket om prevensjon. Da er det normalt med p-piller eller tilsvarende Ja og da er det normalt at man kan få barn. Noe man aksepterer når man slutter med kondom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2012 #248 Del Skrevet 12. november 2012 Ingen mann skulle trenge å bli far på denne måten Herrefred... Hva er det med enkelte mannfolk? Om en ikke ønsker å bli far, må en se til at en har beskyttelse. Hva er denne greia med å fraskrive seg ansvar? Når det blir snakk om at menn må bruke kondom, bryter helvete løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 12. november 2012 #249 Del Skrevet 12. november 2012 Ja og da er det normalt at man kan få barn. Noe man aksepterer når man slutter med kondom. Jeg liker deg, Lurifix. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #250 Del Skrevet 12. november 2012 Herrefred... Hva er det med enkelte mannfolk? Om en ikke ønsker å bli far, må en se til at en har beskyttelse. Hva er denne greia med å fraskrive seg ansvar? Når det blir snakk om at menn må bruke kondom, bryter helvete løst. FORDI MAN IKKE HAR NOEN REttIgheterr DItT NEK! Jeg tar ikke ansvar der jeg ikke har rettigheter! Jeg finner meg ikke i at Jeg er god nok til å bli økonomisk forsørger for et barn jeg for faen aldri sa meg enig i å få av et jævla egoistisk kvinnfolk som driter i både ungen å mannen i bildet. er det så helvetes vanskelig å forstå?! Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewYorkNewYork Skrevet 12. november 2012 #251 Del Skrevet 12. november 2012 Det ikke bare sånn. Ved en borgerlig flertallsregjering kan vi kjapt gå tilbake til abortloven av 1964 hvor menn og kvinner sammen måtte søke om å ta en abort. En kvinne fikk sjeldent innvilget abort dersom barnefar ønsket barnet. En rettferdig og god løsning, når barnet vokser opp kanskje dere til og med kan bli glad i barnet deres? Jeg aner ikke om noen har kommentert dette før (orket ikke lese gjennom alle sidene, alt for mye usakligheter), men hva forventer du av ei dame som tvinges til å beholde barnet? Hvem skal sørge for at hun ikke drikker og røyker gjennom svangerskapet? Hvem skal passe på at hun ikke får en ulovlig abort utfort på et skittent bakrom et eller annet sted? Eller drar til utlandet og får det utført? Hvem skal sørge for at hun spiser sunt gjennom svangerskapet? Og hvordan skal hun kompenseres for et tapt semester dersom hun studerer? Et tapt semester kan bety at hun starter å jobbe 6-12 måneder senere enn hun ellers hadde, er den tapte inntekten noe som skal kompenseres for? Jeg er faktisk enig i at det er en skjevhet i lovgivningen når det gjelder graviditet, abort og fars rettigheter, men hittil har jeg aldri sett noen som har kommet med noe godt alternativ til dagens lovgivning. Slik jeg ser det, kunne man vurdert en måte for menn å "abortere" ved en type rettslig avgjørelse om at han ikke skal regnes som barnets far og fratas alle rettigheter og plikter overfor det, men jeg ser virkelig ingen måte en kvinne skal kunne tvinges til å fullføre en uønsket graviditet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 12. november 2012 #252 Del Skrevet 12. november 2012 FORDI MAN IKKE HAR NOEN REttIgheterr DItT NEK! Jeg tar ikke ansvar der jeg ikke har rettigheter! Jeg finner meg ikke i at Jeg er god nok til å bli økonomisk forsørger for et barn jeg for faen aldri sa meg enig i å få av et jævla egoistisk kvinnfolk som driter i både ungen å mannen i bildet. er det så helvetes vanskelig å forstå?! Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979 Fordi, om du ikke tar ansvar har du ingen rettigheter. Om du ikke ønsker å bli far bruker du kondom. Hvorfor er det så vanvittig vanskelig å forstå for enkelte? Virker som seksualundervisningen på skolen har sviktet noe voldsomt i enkelte tilfeller. Eller kanskje noen ikke fulgte med i timen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #253 Del Skrevet 12. november 2012 Fordi, om du ikke tar ansvar har du ingen rettigheter. Om du ikke ønsker å bli far bruker du kondom. Hvorfor er det så vanvittig vanskelig å forstå for enkelte? Virker som seksualundervisningen på skolen har sviktet noe voldsomt i enkelte tilfeller. Eller kanskje noen ikke fulgte med i timen? Åh jeg blir så lei av å gjenta for de kaklende lite opplyste kvinnfolka at jeg selv er nøye med kondom. Men den er ikke 100 prosent sikker og da står jeg rettighetsløs. Dessuten er det et så rævva argument fordi kvinnfolk bestemmer selv om de lar en mann ligge med henne med eller uten kondom. Så ansvaret er på begge parter. Jeg er fortsatt like rettighetsløs her, enten jeg vil ha barnet eller ikke. Barnet er også rettighetsløst siden moren sel bestemmer om det skal leve, om det skal oppdras alene eller med han, om det skal få hans penger eller ikke bla bla. Barnet er bare hennes våpen til å få det som hun vil. Så lenge dere har abortmuligheter bør menn slippe å ha noe forpliktelser. Så enkelt er det. For å anerkjenne at menn også er mennesker. I praksis betyr det lite for de fleste menn stiller vel opp uansett. Men det er noe med det. Å bli fortalt hva en skal gjøre skaper en liten trass i oss. Det gjør dere kvinner lurt i å forstå og ta hensyn tl. Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 12. november 2012 #254 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg aner ikke om noen har kommentert dette før (orket ikke lese gjennom alle sidene, alt for mye usakligheter), men hva forventer du av ei dame som tvinges til å beholde barnet? Hvem skal sørge for at hun ikke drikker og røyker gjennom svangerskapet? Hvem skal passe på at hun ikke får en ulovlig abort utfort på et skittent bakrom et eller annet sted? Eller drar til utlandet og får det utført? Hvem skal sørge for at hun spiser sunt gjennom svangerskapet? Og hvordan skal hun kompenseres for et tapt semester dersom hun studerer? Et tapt semester kan bety at hun starter å jobbe 6-12 måneder senere enn hun ellers hadde, er den tapte inntekten noe som skal kompenseres for? Jeg er faktisk enig i at det er en skjevhet i lovgivningen når det gjelder graviditet, abort og fars rettigheter, men hittil har jeg aldri sett noen som har kommet med noe godt alternativ til dagens lovgivning. Slik jeg ser det, kunne man vurdert en måte for menn å "abortere" ved en type rettslig avgjørelse om at han ikke skal regnes som barnets far og fratas alle rettigheter og plikter overfor det, men jeg ser virkelig ingen måte en kvinne skal kunne tvinges til å fullføre en uønsket graviditet... Jammen kjære vakre vene om du ønsker å ta abort så må du vel bare få lov til å ligge med menn som også ønsker det samme? Ta med mannen ned på abortkontoret? Hallo, jeg mener om du absolutt ikke vil ha barn og ønsker abort må du ligge med han ene fyren som så fælt ønsker seg unge? Ellers handler det jo bare om å ligge med folk med sammenfallende interesser som jeg ser på dette her? For eksempel om jeg ikke ønsker barn så må jeg ikke ligge med en jente som ønsker seg barn uten kondom, for det kaller jeg uansvarlig, den samme ansvaret må vel dere jenter også ha? Dersom dere ikke ønsker barn, ikke bli befruktet med menn som ønsker seg barn. Sånn ser ihvertfall jeg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2012 #255 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) FORDI MAN IKKE HAR NOEN REttIgheterr DItT NEK! Jeg tar ikke ansvar der jeg ikke har rettigheter! Jeg finner meg ikke i at Jeg er god nok til å bli økonomisk forsørger for et barn jeg for faen aldri sa meg enig i å få av et jævla egoistisk kvinnfolk som driter i både ungen å mannen i bildet. er det så helvetes vanskelig å forstå?! Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979 Er du tilbakestående?? Er det ikke flaut? Å være så dum mener jeg? Om du ikke har rettigheter som du så kaller det for, har du et valg før du sitter i saksa. Det kalles for å bruke prevensjon som forhindrer graviditet!! Hva er det med dette du ikke klarer å ta innover deg?? Dessuten burde ikke smågutter ha sex, da ikke skjønner at sex ikke bare er en hyggelig fritidsaktivitet. Endret 12. november 2012 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2012 #256 Del Skrevet 12. november 2012 Åh jeg blir så lei av å gjenta for de kaklende lite opplyste kvinnfolka at jeg selv er nøye med kondom. Men den er ikke 100 prosent sikker og da står jeg rettighetsløs. Dessuten er det et så rævva argument fordi kvinnfolk bestemmer selv om de lar en mann ligge med henne med eller uten kondom. Så ansvaret er på begge parter. Jeg er fortsatt like rettighetsløs her, enten jeg vil ha barnet eller ikke. Barnet er også rettighetsløst siden moren sel bestemmer om det skal leve, om det skal oppdras alene eller med han, om det skal få hans penger eller ikke bla bla. Barnet er bare hennes våpen til å få det som hun vil. Så lenge dere har abortmuligheter bør menn slippe å ha noe forpliktelser. Så enkelt er det. For å anerkjenne at menn også er mennesker. I praksis betyr det lite for de fleste menn stiller vel opp uansett. Men det er noe med det. Å bli fortalt hva en skal gjøre skaper en liten trass i oss. Det gjør dere kvinner lurt i å forstå og ta hensyn tl. Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979 Abort er ingen prevensjon, det må du ta hensyn til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 12. november 2012 #257 Del Skrevet 12. november 2012 Å herregud. Er dette virkelig en diskusjon?? Man må da kunne bestemme over sin egen kropp. Den dagen menn bærer frem barna, så skal de værsågod få lov til å bestemme om dette er noe de ønsker eller ikke. NEI til abort som prevensjon. Men JA til selvbestemmelse blant kvinner (DETTE ER DET VIKTIGSTE!!). Menn og kvinner er laget forskjellig. Sånn er det fra naturen sin side. Uansett hvordan man vrir og vender på det - graviditet og fødsel vil få størst konsekvenser for kvinnen involvert, derfor bør hun bestemme. Menn - dere kan selv bestemme hva dere vil stappe penisen deres inni. HURRA FOR FRI VILJE OG RETTEN TIL Å BESTEMME OVER EGEN KROPP! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #258 Del Skrevet 12. november 2012 For å ta slutten først. Kvinnen kan ta abort hvis hun mene hun ikke kan sikre barnet selv det beste. Jeg mener fullt og fast at en mann som ikke ønsket barnet og har distansert seg fra dette ikke har noe barn. Når en ikke har noe barn så vil en ikke betale til noe som ikke er ens barn. Dette er vel ikke noe vanskelig å forstå. Det sitter i hodet om en føler seg som far. Det at mannen en gang pulte henne har ikke noe med ansvarsfølelse eller fars følelse å gjøre. Mannen føler seg bare utnyttet om kvinne føder barnet han aldri ønsket og kan aldri bli en god far. Når det store hatet til denne kvinnen som krever han for penger gjennom staten er der hele tiden blir det bare verre om en presser mannen mer. Dette er også elementer psykologi som de fleste bør forstå. Ditt sitat: Hadde det vært snakk om en bil uten følelser, opplevelse av tilhørighet og sosiale og økonomiske behov så hadde jeg vært helt enig. For mannen er dette barnet en bil eller annen død ting uten følelser ovs. Det er derfor han ikke vil betale barnebidraget ovs. Derfor hater er der mot kvinnen/er og Staten. Dette igjen oppfordrer til unnaluring av bidrag og skatter ovs. Mannen vil rett og slett ikke bidra til fellesskapet vi lever i. Dette barnet her ingen eksistens for mannen. Jeg vil komme med et eksempel fra virkeligheten, og høre hva du mener om dette. Jeg kjenner mannen som beskrives i eksempelet. En mann får vite at hans ONS med en kvinne har fått konsekvenser, og han sier at han ikke vil ha noe med barnet å gjøre. Kvinnene aksepterer hans avgjørelse, og bærer fram barnet for å oppfostre det alene. Mannen lever godt med sin avgjørelse en tid, men så skjer det noe som gjør at han ombestemmer seg, han vil ha foreldrerett og samvær, og han trekker barnets mor til retten for å få det. Så skjer det noe igjen, og mannen kutter ut kontakten med sitt førstefødte barn, han vil ikke ha noe mer med barnet å gjøre. I dette eksempelet fikk far fraskrevet seg barnet, og hadde ingen forpliktelser i den forbindelse. Han ombestemte seg, og fikk det igjen som han ville, ved at han fikk foreldrerett og samvær. Dette gikk over en tid, før han ombestemte seg igjen, og taperen er barnet som nå savner sin far, og som, til tross for alle andres forklaringer og unnskyldninger, vet at far ikke ønsker å ha ham i livet sitt. Hva synes du om dette? Er det riktig at far som fraskriver seg ansvaret skal ha ubegrenset "angrerett" på sin avgjørelse? Anonym poster: 1383974c2cab1e44cdb1370dea85f488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewYorkNewYork Skrevet 12. november 2012 #259 Del Skrevet 12. november 2012 Jammen kjære vakre vene om du ønsker å ta abort så må du vel bare få lov til å ligge med menn som også ønsker det samme? Ta med mannen ned på abortkontoret? Hallo, jeg mener om du absolutt ikke vil ha barn og ønsker abort må du ligge med han ene fyren som så fælt ønsker seg unge? Ellers handler det jo bare om å ligge med folk med sammenfallende interesser som jeg ser på dette her? For eksempel om jeg ikke ønsker barn så må jeg ikke ligge med en jente som ønsker seg barn uten kondom, for det kaller jeg uansvarlig, den samme ansvaret må vel dere jenter også ha? Dersom dere ikke ønsker barn, ikke bli befruktet med menn som ønsker seg barn. Sånn ser ihvertfall jeg på det. Og det er her jeg mener at du er alt for lite realitetsorientert. For shit happens. Situasjonen blir ikke alltid slik man hadde tenkt. Uhell skjer av mange forskjellige grunner og plutselig ble ikke ting slik man hadde tenkt eller planlagt. Hva da? Skal man underskrive et slikt papir på forhånd hvor man deklarerer sine intensjoner? Og hva om man da likevel ombestemmer seg? Under hele denne diskusjonen får jeg ubehagelige bilder i hodet fra Margaret Atwoods "The Handmaid's Tale"... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #260 Del Skrevet 12. november 2012 Å herregud. Er dette virkelig en diskusjon?? Man må da kunne bestemme over sin egen kropp. Den dagen menn bærer frem barna, så skal de værsågod få lov til å bestemme om dette er noe de ønsker eller ikke. NEI til abort som prevensjon. Men JA til selvbestemmelse blant kvinner (DETTE ER DET VIKTIGSTE!!). Menn og kvinner er laget forskjellig. Sånn er det fra naturen sin side. Uansett hvordan man vrir og vender på det - graviditet og fødsel vil få størst konsekvenser for kvinnen involvert, derfor bør hun bestemme. Menn - dere kan selv bestemme hva dere vil stappe penisen deres inni. HURRA FOR FRI VILJE OG RETTEN TIL Å BESTEMME OVER EGEN KROPP! Enda et nek som overser alt av fakta og logikk her ja. At menn ikke bir gravide er jo faktisk grunnen til at de ikke skal ha noe ansvar. Det er ikke av dem det kommer u en celleklump de må ta vare på heller. Så hvorfor i all verden ska de betale for noe de ikke vi ha? Det går ikke ann å ta abort i naturen vet du. Hadde du levd for litt siden kunne du ikke arrogant ha hevdet at menn må bøye seg for deg fordi du er gravid. Da måtte du faktisk vært snill, hyggelig og forståelsesfull for å få han til og gidde å ha noe med det barnet du bruker som våpen for å få tak i pengene hans. For som sagt, det er du som blir gravid derfor er det ditt ansvar, mens han er heldig nok til å kunne gå sin vei. Så har dere dessverre fått dere en alfahan gjennom staten som er en bølle mot andre menn og tvinger dem til å please kvinnene i harmet hans men det gjør ikke loven noe mer rett. Bare fordi dere har en pappa som sier at du får gjøre bestemme som du vil over menn og hvis de yter motstnd kommer han med balltre. Dagens lovgiving er ren og kjær kvinnelig hypergami og dere tar den til dere som de sjimpansene i haremet dere oppførere dere som. Lovlig prostitusjon å kreve å få betalt for sexen som har lønnet seg for henne. Du kan sitte her og smile og godte deg over hvor "rett" du har i lovens øyne, men det gjør deg ikke noe mer rettferdig eller respektert enn den sjimpanseprostituerte som ligger med alfachimpen for å få han til å få andre chimannse hanner til å gi henne det hun vil ha som den parasitten hun er. Litt symbolikk for å demonstrere hva det du sier innebærer. Og det er sønnene deres som blir lidende for dette. Dere avler fram nye arbeidere og tjenere for kvinner som alfahannen (staten) bruker i sin feministvridde venstre politikk for å gjøre det enket å være kvinne og adlydende å være mann. Gi sønnene deres retten og verdigheten tilbake om dere er enige i at menn er menneser også. Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg