Gå til innhold

Blitt lurt


Gjest Uønsket far.

Anbefalte innlegg

Kansje den dama skulle skjønt det da at når hun setter et barn til verden som faren ikke vil ha lager hun den konsekvensen for det?

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Dama visste jo at han ikke ville ha noe med barnet å gjøre, det hun ikke visste var at han kom til å ombestemme seg for å først ha samvær, for etter en stund å ombestemme seg nok en gang for å avskrive barnet.

Syns det er helt horribelt at det går annt å fraskrive seg alt ansvar, for så å få ansvar igjen og å stikke av nok en gang.. Jeg kjenner noen som har vokst opp uten far i bildet i det hele tatt, og noen som har opplevd noe lignendes som dette eksempelet. De det er værst for er de som har opplevd at faren etter en stund ville ha kontakt, for så å stikke av nok en gang. Jeg syns om faren angrer på sin avgjørelse med å fraskrive seg barnet, så kan han bare ha det så godt.

Det kan godt være at jeg er veldig dømmendes, men en slik avgjørelse er ikke noe man skal ta lett på, som det kan virke som de angrendes fedrene har gjort. Det må jo være mulig å tenke at "okey, jeg føler meg kanskje ikke 100% klar for barn enda, men dama sier at hun kommer til å beholde uansett hva jeg mener, klarer jeg da å leve med tanken på at jeg har et barn, som er mitt eget kjøtt og blod, uten å ha NOE med det å gjøre i all fremtid?". Isteden for å bare tenke hva man vil her og nå.

Endret av mammamora90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så oppdragelse betyr å krige med den andre foreldren? Lurer på om du må ta deg en tur ut på gata og snakke litt med noen fedre og mødre... Det er ikke det det går ut på.

Du sier du ikke har rettigheter - jeg sier du har det og da hevder du at jeg ikke tenker på ungen. Mener du at menn ikke klarer å ta seg av barn alene? Det syns jeg er veldig snevert av deg, faktisk. Menn er utmerkede omsorgspersoner og fint i stand til å ta seg av sitt eget barn.

Resten av vrøvlet ditt begynner det å bli litt vanskelig å kommentere. Men jeg kan jo for ordens skyld gjenta at du kan unngå å bli far om du bare trere gummi på snoppen før du ligger rundt - eventuelt kan du bli sammen med en du passer sammen med og ønske barn med henne (så oppnår du vel det du etterlyser...?).

Ingen person klarer å være forelder alene. Barnet vil alltid mangle noe essensielt. Gud så vanskelig de skal være å få kvinner til å se litt ut av det de blir presentert gjennom media.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan dere mener man skulle tvangsarbortert fostere? Altså, om en mann hadde smellt ei kvinne på tjukka og ikke ville bli far, skulle man da tvangsinnlagt henne for å ta abort? Hvordan tror dere egentlig det hadde opplevdes? Det finnes drøssevis med jenter/kvinner som har tatt abort og angret seg etterpå og slitt med det i flere år, selv om de valgte det selv. Hvordan tror dere tvangsabort hadde blitt da i forhold? Ser for meg et liv med post - traumatisk stresslidelse og andre psykiske lidelser.

Jeg gleder meg til den dagen det kommer p-piller for menn, så får vi se om disse trådene avtar.. DET blir spennendes det.

Det finnes kvinner som har slitt med at de ble mødre i ettertid også. Life i though, shit happens! Ingen skal tvinge henne til noe som helst. Om hun blir tvunget av egen økonomi eller ytevene til å ta en abort så får det så være. Ikke prøv å samle sympati for hvor tøft det er. Ordningen i dag sender mange unge menn ut i selvmord, men det er så jævla greit for flere av dere for de har jo ikke like sjarmernde kvinnetårer. Så ikke kom her å bruk kvinners følelser som våpen til å begå denne uretten mot menn, mens man har pokerfjes over alle mennene som lider i dette.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes kvinner som har slitt med at de ble mødre i ettertid også. Life i though, shit happens! Ingen skal tvinge henne til noe som helst. Om hun blir tvunget av egen økonomi eller ytevene til å ta en abort så får det så være. Ikke prøv å samle sympati for hvor tøft det er. Ordningen i dag sender mange unge menn ut i selvmord, men det er så jævla greit for flere av dere for de har jo ikke like sjarmernde kvinnetårer. Så ikke kom her å bruk kvinners følelser som våpen til å begå denne uretten mot menn, mens man har pokerfjes over alle mennene som lider i dette.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Menn kan bestemme selv om de vil innvolvere seg i barnets liv eller ikke. Jeg skjønner ikke hvordan de kan lide så ekstremt mye, eneste forpliktelsen de blir tvunget til er barnebidrag, mener du at mange menn tar selvmord fordi de må betale noen tusenlapper med barnebidrag hver måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan bestemme selv om de vil innvolvere seg i barnets liv eller ikke. Jeg skjønner ikke hvordan de kan lide så ekstremt mye, eneste forpliktelsen de blir tvunget til er barnebidrag, mener du at mange menn tar selvmord fordi de må betale noen tusenlapper med barnebidrag hver måned?

Det er snakk om mer enn bare tusenlapper. Og det er ikke det som er det viktigste. Det viktigste er at man blir påminnet denne oppkomlingen man ikke vil ha hele tiden og det sviket man yter det fordi man ikke kan elske det, det sviket moren utsetter enn for osv. Bare prinsippet at vi ikke trenger å involvere oss men må betale er kvalmt. Det sier at vi fortsatt er dugelig pengemaskiner. Vi er nødt til å bekjempe dette. Ekteskapet må også bekjempes og monogame forhold sånn som de er i dag fordi de favoriserer kvinner og gjør menn forbanna. Vi må skape et samfunn der menn slipper å være forpliktet til barn og kvinner siden samfunnet prøver å få menn ut av det uansett men kun bistå øonomisk. Vi må forstå at det er en kjønnskrig mot menn der ute og at kvinner i dag er våre konkurenter og inget annet. Vi må gi menn muligheten til å styre sine egne liv uten kvinnelig innput. I dag er det ikke sånn. Faktisk går mye av sosialiseringen til og for kvinner. Noe må gjøres anderledess. Det må bli PK for menn å være like egoistise som kvinner uten å bli hatet for det.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden, kjenner jeg at jeg er skuffet over mannen. Jeg trodde helt ærlig talt at mannen hadde kommet lenger i 2012, men dessverre så ser det ut som at jo mer kvinner blir frigjort, jo dummere blir mannen.

Hva mener du med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn kan bestemme selv om de vil innvolvere seg i barnets liv eller ikke. Jeg skjønner ikke hvordan de kan lide så ekstremt mye, eneste forpliktelsen de blir tvunget til er barnebidrag, mener du at mange menn tar selvmord fordi de må betale noen tusenlapper med barnebidrag hver måned?

Jeg vet flere har gjort det.

Det er ikke meg du referer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så oppgitt når jeg leser slik som dette.. Har du vært med på leken, må du tåle steken. Aldri ha sex, hvis du ikke er klar for å ta konsekvensene. Og kanskje du burde ha en prat med dine partnere før sex vedr. dobbel beskyttelse og abort spørsmålet hvis du er så redd for å bli "lurt"

Du kan ikke tvinge noen til å ta abort, det er overgrep. Du har lite og ingenting å si. Velger hun å ha barnet, må du punge ut.

For all del, dersom hun har lurt deg, det er kjipt. Og overhode ikke riktig av henne. Men, det er ikke kriminelt / ulovlig. Dårlig moralsk sett ja, men du får gjort fint lite med det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli far uten at jeg har ønsker om dette. Vi hadde avtale om ikke noen barn, ja vi snakket faktisk om det. Det er ei ung kvinne på min egen alder (ca. 21) som jeg har datet og kost litt med i noen mnd.

Jeg er under utdanning, hun er i jobb så for hennes del passer det godt slik jeg har forstått henne da hun er lei hele jobben.

Jeg ble fortalt om denne nettsiden av en venninne. Hun synes jeg burde skrive min historie her og høre hva dere synes.

Vi har vært to om dette og jeg synes jeg skal ha like mye å si om barnet skal beholdes. Men jeg har forstått at det er kvinnen som bestemmer alt her. Dette er ikke riktig, jeg mener det er helt forkastelig at det er slik det er i dag.

Når det er slik, hvordan kan jeg da komme unna dette farskapet?

Ikke forholde seg til kvinnen, barnet og barnebidrag? Ja jeg vet at NAV kan kreve inn bidrag etter at farskap er fastsatt ovs. De kan få meg for retten om jeg ikke vil ta DNA test om det virkelig er jeg som er far til barnet.

Det hele virker så forferdelig urettferdig.

Jeg lurer da også på om kvinnen her har lurt meg og ville blir gravid. Hun andre venninnen (kun venn) min har også noen tanker om dette. Når de begge vet jeg kommer til å tjene bra om jeg får jobb når utdannelsen er ferdig om noen år.

Buhu.

Den som er med på leken, tydeligvis uten regnfrakk, må også tåle steken.

Nå har du lært at det fins "kaninkokere" der ute, på den harde måten.

Det eneste du kan gjøre, er å ta det som en skikkelig mann, dvs betale "gjelda" di og bli kjent med din sønn/datter.

Dette handler ikke om deg lengre, nemlig, men et uskyldig barn. (Er mora trang i nøtta er det desto større grunn for deg å involvere deg.) Det sluttet å handle om deg idet du i et øyeblikks uvett fant det for godt å pule denne dama uten kondom og dermed befruktet henne. Du må skifte fokus fort som faen, og tenke "ups, det var dumt, men my own bad..."

Gratulerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Buhu.

Den som er med på leken, tydeligvis uten regnfrakk, må også tåle steken.

Nå har du lært at det fins "kaninkokere" der ute, på den harde måten.

Det eneste du kan gjøre, er å ta det som en skikkelig mann, dvs betale "gjelda" di og bli kjent med din sønn/datter.

Dette handler ikke om deg lengre, nemlig, men et uskyldig barn. (Er mora trang i nøtta er det desto større grunn for deg å involvere deg.) Det sluttet å handle om deg idet du i et øyeblikks uvett fant det for godt å pule denne dama uten kondom og dermed befruktet henne. Du må skifte fokus fort som faen, og tenke "ups, det var dumt, men my own bad..."

Gratulerer...

Kaninkoker fordi hun ikke tar abort? Jaja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vurdere en ferie fra KG.. Tråder som denne kommer til å gjøre meg direkte mannevond. Snakk om syting og sutring ut av denne verden..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan bestemme selv om de vil innvolvere seg i barnets liv eller ikke. Jeg skjønner ikke hvordan de kan lide så ekstremt mye, eneste forpliktelsen de blir tvunget til er barnebidrag, mener du at mange menn tar selvmord fordi de må betale noen tusenlapper med barnebidrag hver måned?

Hva er noen tusen lapper? Ca 1/4 av bruttolønningen for en del og 1/3 av nettolnningen for svæer mange menn.

Når dette er sagt har det feministiske styresettet i landet vårt fått det slik det ville.

Mannen er kan dyttes bort fra alt der han slipper innvolveres personlig. Han trengs ikke er konkulsjonen til våre politikere når det er vedtatt slike lover og regler som i Norge. Kvinner skal være firgjorte og likeverdige.

MEN MEN......så kommer det. Mannen er ikke dyttet bort fra barnebidrag. Det finner jeg noe merkelig da han er dyttet bort fra alt annet.

Hvorfor er ikke mannen dyttet bort fra barnetbidraget? Ja svaret gir seg selv. Han må da straffes for han pulte med ei dame som ikke ville ha barn men ble gravid og ombestemte seg til å beholde barnet.

Det er merksnodig det hele om barnebidrag her. Det er bare for å TA mannen.

Dette er for dumt.. Dyttes bort men finner han god nok til å SUGE tom kontoen hans. I dag med dagens veldferdsordninger lurer jeg på hvorfor det finnes barnebidrag.

Det finnes så mange andre måter å kunne støtte de som trenger økonomisk støtte.

De jeg skriver om nå er de som blir gravide og ikke vil ha barn. Både menn og kvinner, jeg skriver ikke om de som har vært i parfold og set blir samlivsbrudd etter x antall år.

De som blir foreldre når det ikke var tenkt burde ikke bli det uten at de vil.

Kvinnen kan abortere eller føde.

Mannen kan kun bli far enten han vil eller ikke.

Slik er det i dag,men slik trenger det ikke være. Argumentet er at mannen som ikke vil være far er tatt ut av barnet og det er akseptert av samfunnet bare han betaler barnebidrag. Han betaler til noe som han ikke anser som sitt eget barn.

Hvordan føles dette? Svaret er vel åpenbart. Helt jævlig og det skaper en fiendtlighet mot alt og alle som er innvolvert i de som som blir TATT fra han.

Siden det offisielle Norge har laget et velferdssystem som støtter mødre eller kvinnner som ikke vil foreldre og tar abort. Kan det da ikke lages etter system som gjør mannen

fri for alt som har med barnet å gjøre om kvinnen velger føde det når mannen ikke vil bli far?

Juridisk adopsjon, dvs lov som sier barnet kan adopteres bort til mor alene.

Far blir registert, og når barnet blir 18 år kan det hente ut innformasjon om det er ønskelig.

Dermed er FNs barnekonvensjon overholdt.

Jeg ser ikke problemet har,bare manglende politisk vilje.

Vi lever i 2012 og lover og regler fra 1960 er ikke nødvendige i dag. De virker mot sin hensikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om mer enn bare tusenlapper. Og det er ikke det som er det viktigste. Det viktigste er at man blir påminnet denne oppkomlingen man ikke vil ha hele tiden og det sviket man yter det fordi man ikke kan elske det, det sviket moren utsetter enn for osv. Bare prinsippet at vi ikke trenger å involvere oss men må betale er kvalmt. Det sier at vi fortsatt er dugelig pengemaskiner. Vi er nødt til å bekjempe dette. Ekteskapet må også bekjempes og monogame forhold sånn som de er i dag fordi de favoriserer kvinner og gjør menn forbanna. Vi må skape et samfunn der menn slipper å være forpliktet til barn og kvinner siden samfunnet prøver å få menn ut av det uansett men kun bistå øonomisk. Vi må forstå at det er en kjønnskrig mot menn der ute og at kvinner i dag er våre konkurenter og inget annet. Vi må gi menn muligheten til å styre sine egne liv uten kvinnelig innput. I dag er det ikke sånn. Faktisk går mye av sosialiseringen til og for kvinner. Noe må gjøres anderledess. Det må bli PK for menn å være like egoistise som kvinner uten å bli hatet for det.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Hvis du syns kvinner er så jævla fæle så gjør oss/dem en stor tjeneste: Hold deg unna! Så slipper du å bli "lurt" til å bli pappa. Btw: ts ble ikke lurt til å bli far om han faktisk ikke stod for prevasjon selv, eller ble forsikret at dama gjor det. Kom ikke noe frem i hovedinnlegget at hun hadde insistert å ikke bruke kondom fordi hun gikk på piller, da har han ikke blitt mye lurt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er noen tusen lapper? Ca 1/4 av bruttolønningen for en del og 1/3 av nettolnningen for svæer mange menn.

Når dette er sagt har det feministiske styresettet i landet vårt fått det slik det ville.

Mannen er kan dyttes bort fra alt der han slipper innvolveres personlig. Han trengs ikke er konkulsjonen til våre politikere når det er vedtatt slike lover og regler som i Norge. Kvinner skal være firgjorte og likeverdige.

MEN MEN......så kommer det. Mannen er ikke dyttet bort fra barnebidrag. Det finner jeg noe merkelig da han er dyttet bort fra alt annet.

Hvorfor er ikke mannen dyttet bort fra barnetbidraget? Ja svaret gir seg selv. Han må da straffes for han pulte med ei dame som ikke ville ha barn men ble gravid og ombestemte seg til å beholde barnet.

Det er merksnodig det hele om barnebidrag her. Det er bare for å TA mannen.

Dette er for dumt.. Dyttes bort men finner han god nok til å SUGE tom kontoen hans. I dag med dagens veldferdsordninger lurer jeg på hvorfor det finnes barnebidrag.

Det finnes så mange andre måter å kunne støtte de som trenger økonomisk støtte.

De jeg skriver om nå er de som blir gravide og ikke vil ha barn. Både menn og kvinner, jeg skriver ikke om de som har vært i parfold og set blir samlivsbrudd etter x antall år.

De som blir foreldre når det ikke var tenkt burde ikke bli det uten at de vil.

Kvinnen kan abortere eller føde.

Mannen kan kun bli far enten han vil eller ikke.

Slik er det i dag,men slik trenger det ikke være. Argumentet er at mannen som ikke vil være far er tatt ut av barnet og det er akseptert av samfunnet bare han betaler barnebidrag. Han betaler til noe som han ikke anser som sitt eget barn.

Hvordan føles dette? Svaret er vel åpenbart. Helt jævlig og det skaper en fiendtlighet mot alt og alle som er innvolvert i de som som blir TATT fra han.

Siden det offisielle Norge har laget et velferdssystem som støtter mødre eller kvinnner som ikke vil foreldre og tar abort. Kan det da ikke lages etter system som gjør mannen

fri for alt som har med barnet å gjøre om kvinnen velger føde det når mannen ikke vil bli far?

Juridisk adopsjon, dvs lov som sier barnet kan adopteres bort til mor alene.

Far blir registert, og når barnet blir 18 år kan det hente ut innformasjon om det er ønskelig.

Dermed er FNs barnekonvensjon overholdt.

Jeg ser ikke problemet har,bare manglende politisk vilje.

Vi lever i 2012 og lover og regler fra 1960 er ikke nødvendige i dag. De virker mot sin hensikt.

Treffer spikeren på hodet her ja. Enten nekter kvinner plent å se det, eller så er de egentlig av samme oppfatning av at menn egentlig ikke er så viktige sosialt bare de betaler å gjør sine plikter i samfunnet og blåser i hva vi har å si.

En annen interessant statistikk er jo at flere og flere menn blir barnløse og bir valgt bort, men antageligvis så velger også mange menn bort det å gå inn i ekteskap og monogame forhold med menn fordi de ser de ikke er skapt for dem og aldri hadde en hensikt å ivare ta deres lykke. Det betyr i praksis at flere og flere mannelige, barnløse skattebetalere betaler for kvinners assisterte befruktningsbarn og menn er liksom pliktig til å bistå til å få levedyktige avkom for kvinner uten at de egentlig skal få ta del i noe av barnets liv uansett. For meg er det hel hjernedødt når en kvinne ber meg "tenke på barnet". Hvorfor skal jeg tenke på noe som alle sier jeg ikke har noe med å gjøre? Påtide med lovendringer. Det er helt feil at kun halvebefolkningen skal ha noen rettigheter når det kommer til barn og familie mens menn må dele like mye ansvar for dem. Kvalmt.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syns kvinner er så jævla fæle så gjør oss/dem en stor tjeneste: Hold deg unna! Så slipper du å bli "lurt" til å bli pappa. Btw: ts ble ikke lurt til å bli far om han faktisk ikke stod for prevasjon selv, eller ble forsikret at dama gjor det. Kom ikke noe frem i hovedinnlegget at hun hadde insistert å ikke bruke kondom fordi hun gikk på piller, da har han ikke blitt mye lurt altså.

Han ble lurt ja og svindlet. Hvis dama ikke ville blitt gravid hadde hun krevd at han brukte prevensjon eller hun hadde brukt det selv. Men hun virra uansvarlig rundt med slufsa og nå må han betale fordi det har hun bestemt. Det er ikke riktig.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er noen tusen lapper? Ca 1/4 av bruttolønningen for en del og 1/3 av nettolnningen for svæer mange menn.

Når dette er sagt har det feministiske styresettet i landet vårt fått det slik det ville.

Mannen er kan dyttes bort fra alt der han slipper innvolveres personlig. Han trengs ikke er konkulsjonen til våre politikere når det er vedtatt slike lover og regler som i Norge. Kvinner skal være firgjorte og likeverdige.

MEN MEN......så kommer det. Mannen er ikke dyttet bort fra barnebidrag. Det finner jeg noe merkelig da han er dyttet bort fra alt annet.

Hvorfor er ikke mannen dyttet bort fra barnetbidraget? Ja svaret gir seg selv. Han må da straffes for han pulte med ei dame som ikke ville ha barn men ble gravid og ombestemte seg til å beholde barnet.

Det er merksnodig det hele om barnebidrag her. Det er bare for å TA mannen.

Dette er for dumt.. Dyttes bort men finner han god nok til å SUGE tom kontoen hans. I dag med dagens veldferdsordninger lurer jeg på hvorfor det finnes barnebidrag.

Det finnes så mange andre måter å kunne støtte de som trenger økonomisk støtte.

De jeg skriver om nå er de som blir gravide og ikke vil ha barn. Både menn og kvinner, jeg skriver ikke om de som har vært i parfold og set blir samlivsbrudd etter x antall år.

De som blir foreldre når det ikke var tenkt burde ikke bli det uten at de vil.

Kvinnen kan abortere eller føde.

Mannen kan kun bli far enten han vil eller ikke.

Slik er det i dag,men slik trenger det ikke være. Argumentet er at mannen som ikke vil være far er tatt ut av barnet og det er akseptert av samfunnet bare han betaler barnebidrag. Han betaler til noe som han ikke anser som sitt eget barn.

Hvordan føles dette? Svaret er vel åpenbart. Helt jævlig og det skaper en fiendtlighet mot alt og alle som er innvolvert i de som som blir TATT fra han.

Siden det offisielle Norge har laget et velferdssystem som støtter mødre eller kvinnner som ikke vil foreldre og tar abort. Kan det da ikke lages etter system som gjør mannen

fri for alt som har med barnet å gjøre om kvinnen velger føde det når mannen ikke vil bli far?

Juridisk adopsjon, dvs lov som sier barnet kan adopteres bort til mor alene.

Far blir registert, og når barnet blir 18 år kan det hente ut innformasjon om det er ønskelig.

Dermed er FNs barnekonvensjon overholdt.

Jeg ser ikke problemet har,bare manglende politisk vilje.

Vi lever i 2012 og lover og regler fra 1960 er ikke nødvendige i dag. De virker mot sin hensikt.

Fordi han da blir far uansett om han liker det eller ei, en unge har alltid to foreldre uansett om den ene ikke vil ha noe med han/hun å gjøre. Dessuten gjelder ikke barnebidrag bare menn, det er ikke noe menn betaler, men den foreldren som ikke har daglig omsorg. Du får det til å høres ut som en mannebot eller noe.

Det er bare kvinner som til syvende og sist kan bestemme om de vil ta abort eller ei, fordi det deres kropp. Dette gjelder også de gangene det er far som faktisk vil beholde barnet mens mor ikke vil. Det er kanskje ikke rettferdig, men slik er det, fra naturens side. Man kan ikke tvinge noen til å ta abort, og man kan heller ikke tvinge noen til å beholde et barn. Forskjellen er at når en kvinne velger å beholde et barn når far ikke vil (og hun derfor da ikke tar abort), er at barnet blir født og det er en uskyldig person innvolvert. Mens når kvinnen ikke vil beholde et barn og faren vil, så blir det abort og barnet blir heller ikke født.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han ble lurt ja og svindlet. Hvis dama ikke ville blitt gravid hadde hun krevd at han brukte prevensjon eller hun hadde brukt det selv. Men hun virra uansvarlig rundt med slufsa og nå må han betale fordi det har hun bestemt. Det er ikke riktig.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

HAN da? Han hadde ikke noe ansvar han da vel? Virket som om han hadde mer imot å bli far enn det hun hadde imot å bli mor, så rart at han ikke tenkte tanken på prevansjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han da blir far uansett om han liker det eller ei, en unge har alltid to foreldre uansett om den ene ikke vil ha noe med han/hun å gjøre. Dessuten gjelder ikke barnebidrag bare menn, det er ikke noe menn betaler, men den foreldren som ikke har daglig omsorg. Du får det til å høres ut som en mannebot eller noe.

Det er bare kvinner som til syvende og sist kan bestemme om de vil ta abort eller ei, fordi det deres kropp. Dette gjelder også de gangene det er far som faktisk vil beholde barnet mens mor ikke vil. Det er kanskje ikke rettferdig, men slik er det, fra naturens side. Man kan ikke tvinge noen til å ta abort, og man kan heller ikke tvinge noen til å beholde et barn. Forskjellen er at når en kvinne velger å beholde et barn når far ikke vil (og hun derfor da ikke tar abort), er at barnet blir født og det er en uskyldig person innvolvert. Mens når kvinnen ikke vil beholde et barn og faren vil, så blir det abort og barnet blir heller ikke født.

Hvis jeg hjelper frøkena å grave et hull så hun får plantet hekken sin er jeg da pliktig til å betale for vedlikehold av hekken fordi jeg var med på å plante den? Men tenk på hekken da, den visner jo hvis du ikke hjelper til! And? Det er ikke min hekk, bare hjalp deg. Joda, det er din hekk for det var din grøft og det var du som la ned frøet! Så du er ansvarlig du! Og selv om hekken er å min tomt og den er der formeg, så må du ta ansvar for hjelpsomheten...ehm ugjerninegen din!!! MANN DEG OPP NÅ!

Ser du hvor dumt dette blir?

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble lurt ja og svindlet. Hvis dama ikke ville blitt gravid hadde hun krevd at han brukte prevensjon eller hun hadde brukt det selv. Men hun virra uansvarlig rundt med slufsa og nå må han betale fordi det har hun bestemt. Det er ikke riktig.

Han ble ikke lurt. Han gikk inn i det fullstendig klar over konsekvensene. Jeg vet ikke hvor han bor eller om det er forskjell på byen og bygda. Selv bor jeg på bygda og om en 21-åring som er i jobb begynner å nevne barn så gjelder det bare å dra frem kondomen så fort som mulig. Hun vil ha seg barn for å føle at livet har noe mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAN da? Han hadde ikke noe ansvar han da vel? Virket som om han hadde mer imot å bli far enn det hun hadde imot å bli mor, så rart at han ikke tenkte tanken på prevansjon.

hvorfor trenger han å ta noe ansvar da når hun bare kan nekte han å ha sex hvis han ikke beskytter seg? Når en mann ikke bruker kondom er det fordi han har tillit til dama. Så enkelt er det. Hun gjorde seg selv gravid via han, han må slippe å lide for det.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...