Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

Herregud, folka i den serien har jo 50 liv:p Folk har dødd i hytt og pine, men på et eller annet magisk vis så gjennoppstår de. Hvor mange ganger har ikke enkelte folk dødd der liksom? Sånn som når det gikk en seriemorder løs, og drepte abe, jack, roman og mange etter. Og morderen var marlena, men å ja nei, ingen døde, hun bare faket alle sin død, og alle endte opp på den øya.. Sykeste.. Og han stefano? Alvorlig talt, hvor mange ganger skal den tosken dø, før han er borte for alltid??!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor vanlig er det egentlig å se på dette programmet?

Jeg har alltid sett på det som litt lavkvalitetsunderholdning, selv om jeg innrømmer at jeg var rimelig hekta i et par år :laugh:

(Spørsmålet er ikke ment for å fornærme. Ser bare at det er mange som engasjerer seg :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett Merlena og Roman sammen. De var sammen på 70 og 80 tallet tror jeg?

John og Merlena er best. :) Var vel egentlig Stefano sin "feil" at de ble sammen. Var noe at John og alle trodde han var Roman en periode og Roman var kidnappet av Stefano. Noe i den duren. Da Roman kom tilbake var allerede John og Marlena blitt forelsket.

Marlena var gift med Don Craig (som aldri har vært sett på TV3, siden de startet med 1993 episode) fra 1979 til 1981, og med Roman fra 1983 til 1984, da han døde. John kom til Salem i 1986, hadde hukommelsestap, og han og Marlena forelsket seg. De måtte til slutt flykte fra byen på grunn av Victor (Victor var faktisk skikkelig badass, ikke sånn "Evil, but with a cause" som han var på 90-tallet), og underveis "fant" de ut at John var Stefano. Marlena var dermed forelsket i mannen som hun trodde hadde drept ektemannen hennes et og et halvt år tidligere. Til slutt fant hun et bilde av Roman i mappen som plastisk kirurgen skulle gi dem, og de kunne være sammen uten problemer. De var gift i under et år, før Marlena "døde" i 1987. Deidre Hall forlot serien for en jobb i Our House, som tok opp mindre tid, slik at hun kunne fokusere på å endelig bli mor. Hun ble derimot ikke mamma til sin første sønn før hun kom tilbake til DAYS, litt ironisk. Hun kom tilbake i 1991, det gjorde også "Roman", Wayne Northrup. Drake Hogestyn (John) fikk spørsmål om han ville være Roman eller John, og svarte at han følte Wayne skulle få være "sin" karakter, så kunne han liksom opprette en ny en - John. Marlena kom som sagt tilbake, før Roman, og hun var forelsket i Roman (John), og han i henne. Han var derimot forlovet med Isabella og dermed begynte triangelet. Marlena valgte å gjøre "det eneste rette for alle", og ble sammen med Roman igjen, som var hennes ektemann og biologisk far til barna. Men som vi alle vet, og har hørt Sami hyle om og om igjen... klarte ikke J&M og holde seg unna hverandre lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en som heter Patrick Muldoon som spiller Austin. Hater det når de bytter skuespillere.

Har lyst til å spoile litt. Kan jeg? :fnise:

Patrick Muldoon var den første som spilte Austin, så han er originalen. Originalen er i de fleste tilfeller den beste versjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, folka i den serien har jo 50 liv:p Folk har dødd i hytt og pine, men på et eller annet magisk vis så gjennoppstår de. Hvor mange ganger har ikke enkelte folk dødd der liksom? Sånn som når det gikk en seriemorder løs, og drepte abe, jack, roman og mange etter. Og morderen var marlena, men å ja nei, ingen døde, hun bare faket alle sin død, og alle endte opp på den øya.. Sykeste.. Og han stefano? Alvorlig talt, hvor mange ganger skal den tosken dø, før han er borte for alltid??!

Marlena "drepte" ingen. Andre/Tony "drepte" de og holdt de fange på den idiotiske øya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fakisk han som spiller Roman nå er helt ulik fra han som spilte Roman før. Han som spilte Roman før var en egoistisk og krangla med alle.

Når han etter en stund kommer tilbake, så er han plutselig snill??

Han som spilte Alex North en periode er han som spilte Roman før :ler:

Helt ulik, og helt jævlig. Josh Taylor er den verste replacement-actor DAYS har hatt. Verre enn Charity Rahmer (som spilte Belle i bare noen episoder). Ugh. Ikke minn meg på hvor totalt idiotisk den Alex-storyen var. Snakk om å ødelegge Marlena sin lange, kompliserte, fine historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DOOL er noe av det kuleste som finnes, nettopp fordi det er så hårreisende. Det er ikke snakk om god tv eller noe, det er snakk om Se og Hør på sitt aller beste, og man imponeres over kreativiteten til manusforfatterne.

Og ikke minst av det legendariske "smell the fart"- trynet til John hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så lenge igjen til Lucas og Chole skal skilles. Chloe kommer til å innrømme sine følelser overfor Daniel. Kate forgifter Chloe, og hun havner på sykehuset. Der får Lucas vite sannheten om Chloe og Daniel. Og jeg tror han begynne å drikke igjen. Kate blir mistenkt for å ha forgiftet Chloe. Stefano sletter beviset mot at Kate gifter seg med han. Hun går med på det.

Chloe og Phillip har sex, mens hun er sammen med Daniel. Caroline Brady bytter DNA papirer, som gjør at Chloe virkelig tror at barnet er Daniel sitt. På dåpsdagen avslører Caroline sannheten.

Kristen kommer tilbake, ja. Men det kommer ikke på norsk TV før om noen år. Og da blir hun sammen med Brady og forlover seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du milde for en gjeng ... he he ..

hva skjer med stephanie da ? og han ekle owen-fyren?

og hva med rafe og sami ? og mia ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chole er litt av en tøs. Hun klarer ikke å la være med å tenke på Daniel, også når hun endelig får han er hun utro med han dusten Phillip?!

Kate forgifter Chole ja, men gjør slik at Daniel ser ut som å være den skyldige. Ah takler ikke Kate! :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg, når svigerdatteren din driver og har seg med ekskjæresten din .... og følgelig er utro mot sønnen din ... etter å ha vært gift med den andre sønnen din, som hun nå også tydeligvis etterhvert blir gravid med ....

må innrømme at dersom min svigerdatter hadde .... he he ......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i Salem har jo alle sammen hooka opp med hverandre på et tidspunkt :fnise:

Ser hva du mener, men litt sleipt å gi Daniel skylden for at Chole ble forgiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du milde for en gjeng ... he he ..

hva skjer med stephanie da ? og han ekle owen-fyren?

og hva med rafe og sami ? og mia ?

Stephanie slår opp med Phillip. Dimera og Kiriakis fiendskapet blir for mye for henne. I tillegg til det har Phillip sex med Melanie. Hun blir sammen med en som heter Naten (tror jeg) Hva som skjer videre er jeg ikke helt sikker på.

Mia finner ut sannheten om babyswitching. Sami og Rafe slår opp etterhvert tror jeg. Fordi hun blir sammen med EJ og skal gifte seg med han, men som igjen viser seg å være hevn. Jeg er ikke helt sikker på den historien. Har sett noen videoer på youtube og lest på nettet.

EJ finner ut sannheten om at Nicole mistet babyen og at hun adopterte Sydney. Han kaster dem ut av huset. Etterhvert avslører Rafe at Sydney er datteren til Sami og EJ. Nicole blir arrestert. Jeg tror hun rømmer og kidnapper Sydney. På veien møter hun Vivian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett det klippet på youtube når Sami bitchslapper Nicole 2 ganger :fnise:

Etter sannheten kommer ut.

Nathan er visst barnebarnet til Maggie. Både Steph og Melanie hooker opp med han.

Anonym poster: 9191e186e010c383836f12285698803d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salem folka er :bond: . "Oh I love you and I can`t live without you." Og dagen etter har de plutselig fått følelser for en annen person.

Og Kate... blir hun aldri for gammel til å ha sex med de yngre mennene :bond: EJ, nevøen til Vivian, og snart Rafe. Det er sikkert flere på listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett det klippet på youtube når Sami bitchslapper Nicole 2 ganger :fnise:

Etter sannheten kommer ut.

Nathan er visst barnebarnet til Maggie. Både Steph og Melanie hooker opp med han.

Anonym poster: 9191e186e010c383836f12285698803d

Melanie er jo også barnebarnet til Maggie. Blir hun sammen fetteren sin da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melanie er jo også barnebarnet til Maggie. Blir hun sammen fetteren sin da???

Er hun det? Er ikke hun søsteren til Max da? De hadde han Trent fyren til pappal

Anonym poster: 9191e186e010c383836f12285698803d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun det? Er ikke hun søsteren til Max da? De hadde han Trent fyren til pappal

Anonym poster: 9191e186e010c383836f12285698803d

Etterhvert blir det avslørt av Melanie er datteren til Daniel, og Daniel er sønnen til Maggie Og eksdama til Bo er moren til Melanie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en serie!

Ingen vet egentlig hvem sine biologiske foreldrene er eller hvem som er far til hvem. For et kaos.

Anonym poster: 9191e186e010c383836f12285698803d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er spent på er hvem som er faren til EJ. Er det John? Eller han andre mannen Suzanne var sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...