Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

Enig, selv om jeg ikke ser på nå lenger. Det spesielle med serien er at de aldri filmer utendørs. Alle utendørsscenene blir jo spilt inn i studio.

De filma vel en del utendørs på 80 tallet og sånn? Jeg husker det var mye utendørs. Da kunne jeg se det var ordentlig utendørs og ikke bare i et studio.

Feks den gangen da Hope skulle gifte seg med en Larry (som faktisk ikke var i Salem kirka som alle gifter seg ) fikk vi se Bo komme på mototsykkelen og skulle kidnappe ho. Heiv ho på sykklen og kjørte av gårde :fnise: Løp vekk fra han på en stor gressplen og man så at dette var utendørs.

Bare får å ta et eks :)

Anonym poster: 798015baba10d087c4cb193a9d4de1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De filma vel en del utendørs på 80 tallet og sånn? Jeg husker det var mye utendørs. Da kunne jeg se det var ordentlig utendørs og ikke bare i et studio.

Feks den gangen da Hope skulle gifte seg med en Larry (som faktisk ikke var i Salem kirka som alle gifter seg ) fikk vi se Bo komme på mototsykkelen og skulle kidnappe ho. Heiv ho på sykklen og kjørte av gårde :fnise: Løp vekk fra han på en stor gressplen og man så at dette var utendørs.

Bare får å ta et eks :)

Anonym poster: 798015baba10d087c4cb193a9d4de1e0

Jeg har ikke sett de episodene som gikk så tidlig, men da jeg så filmet de bare innendørs i studio.

Endret av Samaysa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett de episodene som gikk så tidlig, men da jeg så filmet de bare innendørs i studio.

Grunnen til det er at de kanskje ikke har råd til noen annet lengre?

Når vi er inne på bryllup så må jeg si at bryllupet til Bo og Hope i 84 var nydelig. Så vakkert da han sang til henne

Anonym poster: 798015baba10d087c4cb193a9d4de1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ak, salem, stedet der man får barn til man er seksti og har et forhold til bestemorens samboer, der man går fra tre til seksten år over natten, man slipper unna death row og overlever demonangrep .. der man i ren øystein sunde-stil er sin egen bestefar.

da jeg begynte å se hadde crazy vivian og han russiske iva-fyren fanga ei dame i en kiste som stod i stua. levende begravet i stua, alle trodde hun var død. og sannelig hadde hun vannmugge og glass der inne i kista he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at jeg begynte å se da ei som lignet på Hope var innestengt i et fransk slott av DiMera. Husker hun Greta kom til slottet, og jeg tror at hun Gina var moren hennes. Gina ble vel begravd og hennes lojale hjelper gravde henne opp igjen etter hun hadde ligget i jorda en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan man følge med på serien om man ikke får sett det på tv: http://www.days.nu/

Svensk side, koster sånn 40 kroner i måneden om man vil ha premium, men det går an å se episodene uten å betale noe også. Da må man vente litt lenger.

Anonym poster: 45e45b480592da274a92d3894c1cd326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan man følge med på serien om man ikke får sett det på tv: http://www.days.nu/

Svensk side, koster sånn 40 kroner i måneden om man vil ha premium, men det går an å se episodene uten å betale noe også. Da må man vente litt lenger.

Anonym poster: 45e45b480592da274a92d3894c1cd326

Ååå så gøy. Takk for siden. Hvorfor har ikke vi i Norge en slik side :fnise:

Synes Stephanie er kjempe pen og en flink skuespiller. Nicole og Sami er kjempe irriterende :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når hmmeligheten til Nicole komme rut? Gash er så lei av å vente!!

Lurer på hvor mange Sami har datet/giftet seg med gjennom årene :fnise: Det er ikke få.

Anonym poster: 2da0030dbe5d31a1881b7a0be5b2c311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når hmmeligheten til Nicole komme rut? Gash er så lei av å vente!!

Lurer på hvor mange Sami har datet/giftet seg med gjennom årene :fnise: Det er ikke få.

Anonym poster: 2da0030dbe5d31a1881b7a0be5b2c311

Tror ikke det er så lenge til nå. Jeg har lest litt på nettet, men vet ikke om du vil at jeg skal avsløre hva som skjer videre :laugh:

Sami kan være kjempe irriterende iblant synes jeg :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Sami jeg da .... ok, hun var ultrateit da hun kidnappet lillesøster Belle da hun var baby, fordi huin var sjalu, men nå syns jeg hun er kul.

Stephanie irriterer meg litt .... Og Philip er en dott. Brady er kul. Litt Nicole-tøffel, men det er det heldivis slutt på nå

Nicole er slitsomt og dust. Og så aner jeg ikke hva jeg syns om Chloe egentlig. Hvor er han kjekke faren hennes blitt av ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Sami jeg da .... ok, hun var ultrateit da hun kidnappet lillesøster Belle da hun var baby, fordi huin var sjalu, men nå syns jeg hun er kul.

Stephanie irriterer meg litt .... Og Philip er en dott. Brady er kul. Litt Nicole-tøffel, men det er det heldivis slutt på nå

Nicole er slitsomt og dust. Og så aner jeg ikke hva jeg syns om Chloe egentlig. Hvor er han kjekke faren hennes blitt av ?

Var det han som var gift med hun store med det røde håret som het Nancy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. de var adoptivforeldre tror jeg .. ?

han var lege iallefall ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. de var adoptivforeldre tror jeg .. ?

han var lege iallefall ...

Hun var vel den biologiske moren hennes, men hadde gitt henne bort som baby, om jeg ikke husker feil. Chloe kom tilbake til dem da hun var tenåring, men hun var annerledes enn de andre ungdommene og hadde vanskelig for å passe inn.

Craig var lege, ja..

(Ja, jeg har lite å gjøre i kveld) :fnise:

Endret av Samaysa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

De er vel ute av serien..

Jeg hater når det er sånn rollebytte. Jeg liker han nye Brandy. Han er helt grei.

Phillip er teit og Owen irriterer meg hvertfall! Han er liksom så nervøs og forvirra hele tiden.

Takler ikke Kate. Hun skal alltid blande seg opp i barnas liv. Også de fæle leppene da. Grøss

Chole er dødspen og Rafe er hot. Rarrw :fnise:

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes EJ er kjekk jeg :sjenert:

Anonym poster: 2da0030dbe5d31a1881b7a0be5b2c311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Owen suger!! Fysj for en raring.

Men det er veldig liten variasjon i skuespillere for tiden, det er bare de samme duste folka hele tiden. han urteite Dr Baker går meg på nervene.

Jeg vil ha inn igjen Belle og Shawn jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Salem Hospital må være verdens verste sykhus!

Der kan man bytte babyer uten å bli oppdaget, gå inn på lageret å få tak i medisinene/dop, Komme inn på databasen å søke i dokumentene uten å være ansatt osv osv,

Det er jo ikke første gang det vært sånn babyswitch på det sykehuset der :ler:

Anonym poster: 2da0030dbe5d31a1881b7a0be5b2c311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så trist at dem gjør så mye for å bli sammen med en person. Og plutselig er kjærligheten over. F.eks Sami som gjorde så mye og tålte så mye dritt fra Kate for å bli sammen med Lucas. Og plutselig er følelsene borte. Og nå er det Rafe som er nestemann på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så kan man jo også få en daglig påminnelse om hvor viktig det er å leve i øyeblikket ... go with the flow he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...