Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 år senere...

Går dette på TV fortsatt? Noen som ser på? Jeg så på det for 20 år siden da jeg gikk på videregående. Er noen av de gamle skuespillerne fortsatt med eller er alle bytta ut? Lever han som spilte/spilte Stefano enda? Han må jo være minst 90 nå. Og faren til Jennifer Aniston? Må jo være minst 80 han også? 

Anonymkode: c0598...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går dette på TV fortsatt? Noen som ser på? Jeg så på det for 20 år siden da jeg gikk på videregående. Er noen av de gamle skuespillerne fortsatt med eller er alle bytta ut? Lever han som spilte/spilte Stefano enda? Han må jo være minst 90 nå. Og faren til Jennifer Aniston? Må jo være minst 80 han også? 

Anonymkode: c0598...19f

Jeg så mye på det da jeg gikk på skole. Begynte vel å se på det i 99 tror jeg. Aner ikke om det enda går, men vil tro det siden det har gått siden 65. John er født i 37 og Stefano er eldre. Det er hvertfall 7 år siden jeg har sett på, så tror det endel nye skuespillere der. Men tror Hope, Nicole, Lucas, Bo, John osv enda er der enda. Ble faktisk lei meg da Alice Horton døde :( for en søt dame

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Går dette på TV fortsatt? Noen som ser på? Jeg så på det for 20 år siden da jeg gikk på videregående. Er noen av de gamle skuespillerne fortsatt med eller er alle bytta ut? Lever han som spilte/spilte Stefano enda? Han må jo være minst 90 nå. Og faren til Jennifer Aniston? Må jo være minst 80 han også? 

Anonymkode: c0598...19f

Han som spilte Stefano døde i desember 2016. Han hadde slitt med Alzheimers en stund. Faren til Jennifer Aniston er fortsatt med (Victor), men det ryktes at han vil kutte ned på arbeidet.

Mange som var med for 20 år siden er fortsatt med. Marlena, John, Hope, Lucas, Abe, Victor, Maggie, Kate, Roman. Og en del som var med før showet startet her - Justin, Adrienne, Kayla, Steve, Valerie er faktisk med også. Samme skuespillerene. Er ikke kødd at såper varer evig ass.

Spoiler

Vivian kom nettopp tilbake for en liten stund faktisk (i USA). Med en sønn via Stefano. Som heter Stefan. O. Yep.

Billie er tilbake i neste uke i USA tidslinjen.

Laura, Carrie, Austin, Sami, Anna, Tony/Andre, Billie, Kristen, Susan (pluss søsken) har alle poppet innom eller vært med de siste årene. Og ungene som ble født på den tiden som Will, Belle, Shawn-D, Phillip, Brady er selvsagt voksne. Noen er med fast, mens Phillip, Shawn og Belle popper in her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Stefano Dimera dø?! 😱(Vet ikke hva han heter i virkeligheten) Han var jo konge og har gjort mye for Days Of Our Lifes. Han kan IKKE erstattes. (Hater når de bytter skuespillerne) Tony døde vel i serien? Er EJ enda med? Haha Vivian er kul 😋

Jeg har ikke sett på lenge, husker godt Kate og Vivian sloss om Victor back in the days. Savner da Sami og Lucas prøvde å holde Austen og Carrie fra hverandre, men så ble Sami og Lucas sammen senere i serien :P Sami lurte Austin og sa Will var Austin sin sønn, men var egentlig Lucas som var faren. Ble SÅ happy da Austin og Carrie endelig ble sammen :) Så prøvde Kristin å holde Marlena borte fra John og hun faka graviditten sin. Og Stefano ville ha Marlena som sin dronning. Hun som spilte Billie på 90 tallet var skikkelig bitch husker jeg. Utspekulert. Var kjempe gøy da Belle, Chloé, Shawn og de gikk på High school. Husker dere Jan? Hun var fæl og holdt Shawn til fange for hun ville ha han :P

Åh, savner gamle Days Of Our Lifes 😕

Anonymkode: 1f54b...3c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker said:

What? Stefano Dimera dø?! 😱(Vet ikke hva han heter i virkeligheten) Han var jo konge og har gjort mye for Days Of Our Lifes. Han kan IKKE erstattes. (Hater når de bytter skuespillerne) Tony døde vel i serien? Er EJ enda med? Haha Vivian er kul 😋

Jeg har ikke sett på lenge, husker godt Kate og Vivian sloss om Victor back in the days. Savner da Sami og Lucas prøvde å holde Austen og Carrie fra hverandre, men så ble Sami og Lucas sammen senere i serien :P Sami lurte Austin og sa Will var Austin sin sønn, men var egentlig Lucas som var faren. Ble SÅ happy da Austin og Carrie endelig ble sammen :) Så prøvde Kristin å holde Marlena borte fra John og hun faka graviditten sin. Og Stefano ville ha Marlena som sin dronning. Hun som spilte Billie på 90 tallet var skikkelig bitch husker jeg. Utspekulert. Var kjempe gøy da Belle, Chloé, Shawn og de gikk på High school. Husker dere Jan? Hun var fæl og holdt Shawn til fange for hun ville ha han :P

Åh, savner gamle Days Of Our Lifes 😕

Anonymkode: 1f54b...3c9

Yep :( Joe Mascolo hadde vært syk en stund. Jeg syntes alltid at han skulle dø en helt sånn over the top død. Alle fiendene hans er lettet, men så får John og Marlena et brev i posten med en føniks fjær eller noe, litt sånn "MUAHAHAHA AM I DEAD? YOU'LL NEVER KNOW"-stil. Det fortjente Stefano liksom. Han var jo over the damn top, all the damn time. Det gullforgylte buret i Paris sier vel alt. De kommer aldri til å erstatte han, heldigvis.

Spoiler

Tony døde. Eller hva fanken, hvem vet. EJ døde for noen år siden. Men Sami leter gjennom hele fuckings Europa fordi hun tror han lever. Vivian er like sprø som alltid, takk og pris. Det er hun som først spilte Billie som kommer tilbake nå for noen episoder - Lisa Rinna (gift med Harry Hamlin, og hun er med i en av de Housewives seriene, hvis noen ser på det).

Gode gamle DAYS... Herregud, man har jo vokst opp med de karakterene. John og Marlena er mine favoritter, og har alltid vært, og de er fortsatt sammen vettu. Austin og Carrie er sammen, men er ikke med fast (de bor i Switzerland/"Europe" som de alltid gjør i såpeserier). Og herregud, når Carrie endelig slog ned Sami i det bryllupet... DET var etterlengtet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Scherbatsky skrev:

Yep :( Joe Mascolo hadde vært syk en stund. Jeg syntes alltid at han skulle dø en helt sånn over the top død. Alle fiendene hans er lettet, men så får John og Marlena et brev i posten med en føniks fjær eller noe, litt sånn "MUAHAHAHA AM I DEAD? YOU'LL NEVER KNOW"-stil. Det fortjente Stefano liksom. Han var jo over the damn top, all the damn time. Det gullforgylte buret i Paris sier vel alt. De kommer aldri til å erstatte han, heldigvis.

  Vis skjult innhold

Tony døde. Eller hva fanken, hvem vet. EJ døde for noen år siden. Men Sami leter gjennom hele fuckings Europa fordi hun tror han lever. Vivian er like sprø som alltid, takk og pris. Det er hun som først spilte Billie som kommer tilbake nå for noen episoder - Lisa Rinna (gift med Harry Hamlin, og hun er med i en av de Housewives seriene, hvis noen ser på det).

Gode gamle DAYS... Herregud, man har jo vokst opp med de karakterene. John og Marlena er mine favoritter, og har alltid vært, og de er fortsatt sammen vettu. Austin og Carrie er sammen, men er ikke med fast (de bor i Switzerland/"Europe" som de alltid gjør i såpeserier). Og herregud, når Carrie endelig slog ned Sami i det bryllupet... DET var etterlengtet det!

Hæ? Er EJ død?! 😱 tydelig at jeg ikke har sett det på lenge! Hadde en liten crush på han husker jeg 😍 fikk ikke Sami hukommelsestap og når hun fikk hukommelsen tilbake, så faket hun det for å holde på Austen? Herrefred, hun var villig til å gjøre ALT! :P Synes det var gøy da Hope var princess Gina eller hvordan det var, og var fanget på det slottet. Husker også bror til Kristin ville ha Jennifer og gjorde alt for å holde de fra hverandre.  Takk og pris de ikke erstattet Stefano med en annen. Det hadde blitt helt teit, men hvordan døde han i serien? 

Anonymkode: 9183f...0d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var heller ikke klar over at han var død, selv om jeg visste han var gammel. Hvem skal være den store skurken i Salem nå? :P

Men jeg har ramlet helt av og har ikke fått sett på det på hvertfall 7 år. Hvordan var Kristin når hun kom tilbake? Like slu som før eller ble hun snill? Hater når de slue blir snille :dry: Hun som spilte Billie på 2000 tallet var jo snill og hadde en samvittighet. Ikke slik jeg husker Billie. Mine favoritter var Sami og Nicole. Favorittpar Bo og Hope 😍 tenkt at Marlena er 70 :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på dette da jeg gikk på ungdomsskolen og VGS på slutten av 90-tallet og starten av 2000-tallet og digget serien. Fant ut at det går på tv6 og enda bedre, jeg har kanalen. Må se det en dag jeg er hjemme på dagtid, så får jeg se det på viafree om jeg blir hekta igjen. :P Blir gøy å se igjen, er rundt 16 år siden sist. 

Husker så godt alt dramaet med Carrie og Sami, at Sami og Lucas ville ha Austin og Carrie og gjorde alt for å skille dem. Og Marlena stakkar da, som var besatt av en demon, :hoho: Jeg syntes det var så spennende med Hope som var fanget på det slottet også. Og hun dama som alle trodde var død, men som ble holdt fanget i en kiste hos Kate og ble dopet ned hele tiden, hva het nå hun da? Var ikke hun egentlig kona til Victor? Men Kate ville også ha Victor og kodnappet henne og holdt henne fanget? Jeg tålte ikke trynet på Kate husker jeg. :fnise: 

Billie husker jeg ble holdt fanget av en slem og ekkel mann, han var narkoman eller noe tror jeg? Husker jeg syntes det var så fælt. Da var det Lisa Rinna som spilte Billie. 

Og Vivian da, :hoho: som jeg digget den dama! Hun var kul hun! Ikke riktig på en flekk da. :fnise: 

Gud bedre for en serie altså, Salem er stedet hvor alt kan skje! :hoho: 

Så trist at han som spilte Stefano er død, men bra de ikke erstatter han med en annen. Håper en av hans sønner blir den nye, store skurken da. Sykt at Marlena er 70! :hakeslepp: Mye ansiktsløftninger blant skuespillerne i den serien tror jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, jeg har heller aldri likt Kate 🙄 synes hun er så kjerring. Hun og Sami har jo virkelig hata hverandre 🙊 Kate var vel sammen med Stefano på en et tidspunkt. Tror han hadde noe juciey stuf på henne.

Lurer også på hvem som blir den nye skurken i serien. Men hadde ikke Tony en ond tvillingbror som het Andre? At han gjorde alle de fæle tingene og ikke Tony? Tror det var noe sånt, men husker ikke helt. 

Hadde ikke Sami en tvillingbror som het Eric? Hvor ble han av egentlig?

Anonymkode: 9183f...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...