Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er Maggie?

Hope blir 50 i år :)

Anonym poster: 2da0030dbe5d31a1881b7a0be5b2c311

Hun er 69 år :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes han Patrick Lockhart var så kjekk jeg. Hvorfor måtte han slutte?! :grine:

Haha sjekk Bo på 80 tallet da :fnise:

post-34946-0-22126800-1364314202_thumb.j

post-34946-0-75226700-1364314336_thumb.j

Anonym poster: 2da0030dbe5d31a1881b7a0be5b2c311

Anonym poster: 2da0030dbe5d31a1881b7a0be5b2c311

Hahahaha :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han Patrick Lockhart var så kjekk jeg. Hvorfor måtte han slutte?! :grine:

Haha sjekk Bo på 80 tallet da :fnise:

post-34946-0-22126800-1364314202_thumb.j

post-34946-0-75226700-1364314336_thumb.j

Anonym poster: 2da0030dbe5d31a1881b7a0be5b2c311

Anonym poster: 2da0030dbe5d31a1881b7a0be5b2c311

:fnise:

Hope var utrolig pen på 80 tallet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og når hun fåfr vite det er det jo for seint, For da har jo Grace dødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når dør grace da ? jeg har ikke fått sett de siste fjorten dagene ... sist jeg så lå Steph i sånn likoppbevaringsgreie .. kom hun seg ut til slutt .. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når dør grace da ? jeg har ikke fått sett de siste fjorten dagene ... sist jeg så lå Steph i sånn likoppbevaringsgreie .. kom hun seg ut til slutt .. ?

Grace er på sykehuset nå og Daniel har sagt at Sami må forbrede seg på at hun ikke kommer til å overleve.

Ja Owen sitter i fengsel og Steph er ute igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok så det tar ikke så lang tid da med andre ord .. så hva feiler Grace egentlig ? Owen er en ekling ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun hadde en slags hjernebetennelse eller noe.

Hvem synes dere er det beste paret i Salem? Jeg elsker Bo og Hope :)

Var så søtt på begynnelsen av 80 tallet da de begynte å date :) Hope var jo bare 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett Merlena og Roman sammen. De var sammen på 70 og 80 tallet tror jeg?

John og Merlena er best.:) Var vel egentlig Stefano sin "feil" at de ble sammen. Var noe at John og alle trodde han var Roman en periode og Roman var kidnappet av Stefano. Noe i den duren. Da Roman kom tilbake var allerede John og Marlena blitt forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Jeg så på dette på 90-tallet og da var vel Roman og Marlena sammen og Kristen og John? Husker også at Billie var innestengt i en hule eller noe av en slem mann. Tror han het Curtis og var vel faren hennes? Og Vivian og Ivan hadde kidnappet en rødhåret dame alle trodde var død og drev å dopet henne ned for at hun ikke skulle huske noe. Hope var kidnappet av Stefano og var på et eller annet slott. Alle trodde hun var død også.

Marlena som demon var helt konge. Og Susan eller noe som tok plastiske operasjoner for å bli helt lik Kristen for å stjele John. Gud bedre for en serie. :)

Endret av Borghild
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg takler ikke Sami. Synes hun er sutrete og barnselig.

Jeg synes det er forkastelig at hun ikke ville si til EJ at Grace er hans datter. Han har da all rett til å vite det. Eller hun sier det så fort Grace dør. Hadde jeg vært EJ, så hadde jeg blitt lynforbanna!! Han fikk aldri sjans til å bli kjent med henne.

Anonym poster: fcdd1cadabaebd4b970bee396460df98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Tror det va på tirsdag. Husker ikke helt

Jeg får litt vondt av Ej da. Stakkars mann.

Først får han vite at Grace er hans datter også kommer det fram at Sidney er ikke hans og Nicoles datter da hun hadde en spontantabort. Han får så vite at Sidney egentlig er hans og Samis datter , og at Grace er egentlig Mias sin datter. Kaos :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

du milde, ja han har harde dager .. men han er jo ikke bare grei selv heller da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på dette på 90-tallet og da var vel Roman og Marlena sammen og Kristen og John? Husker også at Billie var innestengt i en hule eller noe av en slem mann. Tror han het Curtis og var vel faren hennes? Og Vivian og Ivan hadde kidnappet en rødhåret dame alle trodde var død og drev å dopet henne ned for at hun ikke skulle huske noe. Hope var kidnappet av Stefano og var på et eller annet slott. Alle trodde hun var død også.

Marlena som demon var helt konge. Og Susan eller noe som tok plastiske operasjoner for å bli helt lik Kristen for å stjele John. Gud bedre for en serie. :)

Gode gamle dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

du milde, ja han har harde dager .. men han er jo ikke bare grei selv heller da

Ja, men allikavel får jeg vondt av han.

Jeg synes Sami bare burde ha holdt kjeft om Grace. Hun har holdt kjeft siden hun ble født også forteller hun det til han rett etter Grace dør? Hvorfor det liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EJ er hot :P

Anonym poster: fcdd1cadabaebd4b970bee396460df98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...