Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

det er litt av en gjeng det der ....

litt som øystein sundes "min egen bestefar"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i klubben ABC4-. Jeg har det likedan, ingen vil høre på mine DOOL diskusjoner :P

Lucas begynner og drikke igjen tror jeg. Chloe og Daniel blir sammen etterhvert, gifter seg og får barn. I mellomtiden har hun hatt sex med Phillip, og vet dermed ikke om det er Daniel eller Phillip som er far til barnet. På barnets dåp blir det avslørt at Phillip er faren, og Daniel forlater henne.

Det er ikke lenge til det er over mellom Stephanie og Phillip. Hun blir sammen med Nathan tror jeg. Melanie liker også Nathan. Etterhvert blir hun sammen med Phillip.

Jeg liker Stephanie veldig godt, men jeg stusser over dette med hvor fort hun kommer over sine menn! Da det ble slutt med Max, var hun jo på Phillip uka etter, nesten! Og episoden som gikk på TV igår så møtte hun på Nathan og var nettopp ferdig med Phillip, og da ser man jo at noe skal skje mellom dem to.

Noen som husker da EJ var ny i byen og gjorde alt for å sabotere for Lucas og Sami? Husker spesielt da han hadde låst inn Lucas i et kjølerom (?) for så å "redde han" ut igjen. Ble det noen gang avslørt at EJ sto bak alt det der?

Og jaaaa, Cassie og Rex!! Hahaha ingen som snakker om dem, enda de var unga til Roman og Kate. Eller var de ikke det likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte aldri historien til Cassie og Rex. Hvem var de? Hvordan kom de til verden? Hvor ble de av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte aldri historien til Cassie og Rex. Hvem var de? Hvordan kom de til verden? Hvor ble de av?

Hvis jeg husker riktig, så kom de til verden helt plutselig under et meteorregn. De ble funnet nakne i et krater et eller annet sted, og alle trodde de var aliens. Så tror alle at de er ungene til Tony og Marlena som ble adoptert som spedbarn og som fikk sine gener manipulert av dr. Rolf. Men de finner ut at det var Romans sæd og Kates egg som ble brukt til å skape tvillingene. Så blir jo Cassie "drept" av det alle tror er Marlena... men så døde hun ikke likevel også stakk de fra Salem sammen?

Men vet ikke om det skjedde mer med saken om hvem som var foreldrene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det var Roman og Kate. Men var de mennesker?

Ja de var visst mennesker til slutt. Aner ikke helt hva den historiens poeng var! Utrolig teit...

Jeg skulle gjerne sett på da serien handlet mest om Kiriakis vs. Dimera. Eller den tiden da Bo og Hope, Kayla og Steve datet :P

Men hva er greia med Bo sine syn? Er han gal eller har han en evne? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han en evne til å se hva som vil skje i fremtiden. Eller han får syn når noe forferdelig skal skje. I det siste har han "sett" at Ciara blir borte. Og det blir hun også. Hun blir kidnappet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han en evne til å se hva som vil skje i fremtiden. Eller han får syn når noe forferdelig skal skje. I det siste har han "sett" at Ciara blir borte. Og det blir hun også. Hun blir kidnappet.

Men det er ikke alle syn som stemmer? Han så jo også at roman og hope hooka opp, men det skjedde vel ikke?

syns det er så teit at Sami er ferdig med å sørge over Grace :P Virker hvertfall sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han så at dem var i senga sammen. Var dem ikke det da? Hmm... husker ikke helt.

Hehe... nye dag nye historier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg skikkelig dum: men jeg har alltid trodd at Days of our lives bare var en oppfunnet serie som "Joey" (spilt av Matt LeBlanc) i F.R.I.E.N.D.S hadde en rolle i jeg. Ooops!

Må bare spørre: Har det noen gang vært en Dr. Drake Ramoray spilt av Matt i Days of our lives i det hele tatt, eller var dette bare funnet opp for F.R.I.E.N.D.S? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he Drake var aldri med i DOOL på ordentlig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men noen av skuespillerne har spilt i friends, blandt annet allison sweeney som spiller Samantha brady i DOOL - det er hun som vinner den prisen som joey og rachel tar med seg hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå føler jeg meg skikkelig dum: men jeg har alltid trodd at Days of our lives bare var en oppfunnet serie som "Joey" (spilt av Matt LeBlanc) i F.R.I.E.N.D.S hadde en rolle i jeg. Ooops!

Må bare spørre: Har det noen gang vært en Dr. Drake Ramoray spilt av Matt i Days of our lives i det hele tatt, eller var dette bare funnet opp for F.R.I.E.N.D.S? :O

Hahahah!! Days er en serie som har gått på TV siden 1965! :) Og nei, så vidt meg bekjent så har det aldri vært en slik rolle der :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Velkommen i klubben ABC4-. Jeg har det likedan, ingen vil høre på mine DOOL diskusjoner :P

Lucas begynner og drikke igjen tror jeg. Chloe og Daniel blir sammen etterhvert, gifter seg og får barn. I mellomtiden har hun hatt sex med Phillip, og vet dermed ikke om det er Daniel eller Phillip som er far til barnet. På barnets dåp blir det avslørt at Phillip er faren, og Daniel forlater henne.

Det er ikke lenge til det er over mellom Stephanie og Phillip. Hun blir sammen med Nathan tror jeg. Melanie liker også Nathan. Etterhvert blir hun sammen med Phillip.

S og P slår opp. I mellomtiden har P og M sex på et motell. S og P blir sammen igjen, men hun slår opp da det kommer frem at P og M har hatt sex :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S og P slår opp. I mellomtiden har P og M sex på et motell. S og P blir sammen igjen, men hun slår opp da det kommer frem at P og M har hatt sex :ler:

Åh irriterer meg at Stephanie skal ta tilbake Philip hele tiden! Blir det en egen storyline mellom hun og Nathan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hva er slektskapet mellom Steph og Nathan? For de er vel i slekt? Og Steph og Philip er i slekt somehow? Og hun var også i slekt med Max?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Rex dro jo til Chigago etter han fant ut at Mimi løy til han om at hun var gravid og tok en abort bak ryggen hans.

Cassie bare plutselig forsvant,

MEN husker dere da Jan og MImi kranglet, så datt Jan å slo hodet i en stein? Ligger hun enda i koma? Sist vi så Jan lå hun jo i koma og har ikke hørt noe fra henne siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Og hva er slektskapet mellom Steph og Nathan? For de er vel i slekt? Og Steph og Philip er i slekt somehow? Og hun var også i slekt med Max?

Max er egentlig onkel til Steph, men han er jo ikke Shawn og Carolines biologiske sønn da. De abopterte.han som liten.

Jeg tror ikke Phillip og Steph er i familie. Victor og Kate er jo foreldrene til Phillip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rex dro jo til Chigago etter han fant ut at Mimi løy til han om at hun var gravid og tok en abort bak ryggen hans.

Cassie bare plutselig forsvant,

MEN husker dere da Jan og MImi kranglet, så datt Jan å slo hodet i en stein? Ligger hun enda i koma? Sist vi så Jan lå hun jo i koma og har ikke hørt noe fra henne siden.

Ja stemmer det, Rex hadde kommet så langt med Mimi!

Husker faktisk ikke den scena med Jan, men Wikipedia sier at hun fortsatt er i koma! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...