Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

Jeg bare takler ikke Melanie! Hun er så irriterende altså! :kjefte:

Også Arianna da. Nek...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Roskva

Arianna er jo helt dust!! Bare p.g.a. fortiden til Brady kan hun liksom ikke være sammen med han...stakkars fyr, han er ikke særlig heldig med damene :P

Mye som irriterer meg med den serien, men likevel så må jeg jo bare se hva som skjer :P

De bytter stadig skuespillere, en uke er Shawn en kjekkas med langt hår og brune øyne, neste uka er han en raring med kort hår og blå øyne...

Phillip amputerte jo foten, men der ser det jo ut som de har glemt nå...hehe, men i denne serien er jo alt mulig ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arianna er jo helt dust!! Bare p.g.a. fortiden til Brady kan hun liksom ikke være sammen med han...stakkars fyr, han er ikke særlig heldig med damene :P

Mye som irriterer meg med den serien, men likevel så må jeg jo bare se hva som skjer :P

De bytter stadig skuespillere, en uke er Shawn en kjekkas med langt hår og brune øyne, neste uka er han en raring med kort hår og blå øyne...

Phillip amputerte jo foten, men der ser det jo ut som de har glemt nå...hehe, men i denne serien er jo alt mulig ;)

Foten har sikkert på et mirakuløst vis vokst ut igjen :ler:

Arianna er jo egentlig en drug dealer.

Anonym poster: 9191e186e010c383836f12285698803d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roskva

Må jo ha vært litt av en mirakelkirurg det der, ikke antydning til at noe har skjedd :P

Ellers virker det jo som om det hele bare er innavl, føler alle er i slekt med alle der. Plutselig dukker det opp nye, mens andre forsvinner for aldri bli nevnt igjen...selv om det er snakk om nær familie.

Som han der Rex eller hva han het, x'en til Mimi...han hadde vel en søster også...de var vel barna til en eller annen og plutselig forsvant de.

De flytter visstnok, greit det...men at de aldri blir nevnt etter flyttinga er jo litt rart da...menmen, det er en såpeserie og gang på gang får vi jo sett at her er alt mulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Melanie er søt, jeg. Men jeg liker ikke Arianna. Hun er drug dealer, men hun samarbeider med politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hvorfor er ALDRI tvillingbroren til Sami der? Han bor visstnok i Colerado, men han er aldri der i jula, i begravelser osv. Merkelig.

Folk som forsvinner kommer aldri tilbake. Jack og Jennifer kommer vel tilbake senere, men jeg synes Jack er super plagsom. Han er liksom så klumsete og litt dum.

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Broren til Sami kommer tilbake senere. Tror om 2-3 år. Og da er han prest.

Prest? :hoho:

Ny skuespiller da? Ofte nye skuespiller når de kommer tilbake noen år senere. Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Ja, ny skuespiller. Hater det når de bytter ut skuespillere.

Åhh :roll:

Men nå forsvant jo Erik for flere år siden, så jeg husker han nesten ikke. Går vel kanskje greit med skuespiller bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Will blir også byttet ut. Og han blir sammen med en gutt.

Will blir jo byttet ut hele tiden :ler:

Anonym poster: fcdd1cadabaebd4b970bee396460df98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide med en homse, kan ikke huske noen annen homse der .. ?

sp hva skjer med mia da ? plis si at hun ikke går tilbake til han der chad-idioten ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roskva

Hehe Will homo, artig :P

Tror ikke det har vært homofile med der tidligere, men mener å huske at Jack latet som om han var homo for en del år siden, husker ikke hvorfor, men mener han hang en del med ei eller annen Greta...som vi heller verken har sett eller hørt noe mere til :)

Forferdelig dårlig serie som man fort blir hekta på, dårlige skuespillere også, men så langt har vel John vært den verste.

Hele serien irriterer meg grønn, men likevel må jeg jo for alt i verden ikke gå glipp av for mange episoder i løpet av en uke :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ser faktisk ut som John skal drite på seg når han ser skeptisk ut eller i det hele tatt skal tenke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roskva

:ler: haha ja du sier noe der, makan til dårlig skuespiller skal man lete lenge etter...og han som har vært med så lenge også.

Alt han gjør er så overdrevet og påtatt, og stakkaren tror sikkert selv han er dyktig. Godt han ikke har vært i bildet på en stund, klarer ikke la være å irritere meg over han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lage meg en bruker for å delta i denne diskusjonen! Har ingen venner som orker å høre på meg snakke om serien, og alle sier at jeg er gal som googler og "youtuber" DOOL :P

Hva skjer med Lucas når alt blir avslørt? Så et klipp her om dagen av at det blir avslørt at ungen til Chloe er Phillip sin, og ikke Daniel sin. Dette skjer visst etter at Daniel og Chloe er gift, Phillip og Melanie er gift og Melanie er datteren til Daniel. For da er det drama a la: Phillip er faren til ungen til kona til faren til sin egen kone. hahaha

Men hvor er Lucas? Og hvor lenge etter at Stephanie bryter forlovelsen med Phillip blir han sammen med Melanie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben ABC4-. Jeg har det likedan, ingen vil høre på mine DOOL diskusjoner :P

Lucas begynner og drikke igjen tror jeg. Chloe og Daniel blir sammen etterhvert, gifter seg og får barn. I mellomtiden har hun hatt sex med Phillip, og vet dermed ikke om det er Daniel eller Phillip som er far til barnet. På barnets dåp blir det avslørt at Phillip er faren, og Daniel forlater henne.

Det er ikke lenge til det er over mellom Stephanie og Phillip. Hun blir sammen med Nathan tror jeg. Melanie liker også Nathan. Etterhvert blir hun sammen med Phillip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...