Gå til innhold

Days of our lives

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg er spent på er hvem som er faren til EJ. Er det John? Eller han andre mannen Suzanne var sammen med?

Hvem er Suzanne? Mener du ho Susan som var sånn Kristin look alike?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Suzanne? Mener du ho Susan som var sånn Kristin look alike?

Ja, hun som var helt lik Kristen.

Gjest Sunshine23
Skrevet

haha husker hun gale Susan :hoho:

Var et eller annet med at Kristin var gravid med John og hun hadde en spontanabort. Hun sa ingen ting til John for hun var redd for å miste han til Marlena. Litt samme greia med Nicole og EJ.

Stefano fikk hun Susan til Salem og fikk henne operert? for å bli prikk likk Kristin og være Kristin i noen månder. Susan var gravid med EJ.

Skrevet

Og PLUTSELIG har Ej blitt voksen :fnise:

Gjest Sunshine23
Skrevet

Susan var jo gravid med EJ i 98 tror jeg, Da skulle han egentlig ha vært 10-11 år nå da :fnise:

Barna vokser så himmla fort i den serien..

Gash kan ikke Chole og Daniel bare bli sammen allready?!

Skrevet

Kate er svigermor fra helvete!!!!!

• Liker 1
Skrevet

sitter og ser på at de er på sykehuset med syke Grace nå ... henger litt etter fordi jeg har vært borte en stund så jeg har ti tolv episoder å ta igjen. går fint å ha på i bakgrunnen mens jeg jobber, he he, er ikke akkurat hjernekirurgi å følge med her ... men da er det sånn å forstå at baby Grace dør snart da altså. Det blir jo trist :(

AnonymBruker
Skrevet

sitter og ser på at de er på sykehuset med syke Grace nå ... henger litt etter fordi jeg har vært borte en stund så jeg har ti tolv episoder å ta igjen. går fint å ha på i bakgrunnen mens jeg jobber, he he, er ikke akkurat hjernekirurgi å følge med her ... men da er det sånn å forstå at baby Grace dør snart da altså. Det blir jo trist :(

Hvor ser du episodene hen?

På TV3 viser de begravelsen til Grace.

Anonym poster: 2da0030dbe5d31a1881b7a0be5b2c311

Skrevet

Det jeg er spent på er hvem som er faren til EJ. Er det John? Eller han andre mannen Suzanne var sammen med?

Stefano.

AnonymBruker
Skrevet

Det viser seg etterhvert at det ER Stefano som er faren til EJ likevel :) Det ankommer etterhvert en til sønn av Stefano også, han er ganske ung.

Anonym poster: 45e45b480592da274a92d3894c1cd326

Skrevet

Hvor ser du episodene hen?

På TV3 viser de begravelsen til Grace.

Anonym poster: 2da0030dbe5d31a1881b7a0be5b2c311

Opptak på Get-boksen :) Tar dere snart igjen, men skjønner jo at jeg ikke skal glede meg så veldig, babybegravelser er jo ikke moro :(

Gjest Sunshine23
Skrevet

Heregud hvor mange barn har egentlig Stefano? :ler:

Skrevet

hadde vært moro å se et forståelig familietre ....

Skrevet

Det er jo Ej, Lexie, Tony, Peter og Kristin?

Peter og Kristin er jo adoptert.

Bare jeg som synes Melanie er irriterende??

Skrevet

hvem er mammaen til Lexie .. ?

Skrevet

hvem er mammaen til Lexie .. ?

Ho derre synske dama Celeste eller hva hun nå heter. Hun er ikke med lengre tror jeg. Jeg har ikke sett henne der på evigheter.

Skrevet

Chad er også sønnen til Stefano.

AnonymBruker
Skrevet

Chad er også sønnen til Stefano.

Whos is Chad?

Anonym poster: 9191e186e010c383836f12285698803d

Skrevet

Ho derre synske dama Celeste eller hva hun nå heter. Hun er ikke med lengre tror jeg. Jeg har ikke sett henne der på evigheter.

Stemmer det, hadde helt glemt henne ... rare dama .... jeg har heller ikke peil på hvem Chad er ... ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...