Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 12. september 2013 #1001 Skrevet 12. september 2013 WOW! The Fox har nesten 20 500 000 views nå! Måtte bare dele det. haha. Varmer opp med litt gamle IKMY klipp. Gleder meg sånn til dagens episode. 3
Kiarapus Skrevet 12. september 2013 #1002 Skrevet 12. september 2013 For å si det slik; Jeg har hatt nærkontakt!
Rainbow Skrevet 12. september 2013 #1003 Skrevet 12. september 2013 For å si det slik; Jeg har hatt nærkontakt! Ojojoj!
Gjest kattinka Skrevet 12. september 2013 #1004 Skrevet 12. september 2013 Nå begynner det snart!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1005 Skrevet 12. september 2013 Hadde vært greit med den "VIP" plassen under showet dems, men tror ikke jeg hadde turt... :-P Anonymous poster hash: 54957...05c 1
Kiarapus Skrevet 12. september 2013 #1006 Skrevet 12. september 2013 Jeg hadde såå hardt turt!! :D Jeg sitter her å skummer igjennom tråden her nå, og så FANTASTISK at det er flere her som er totalt fjortis når det kommer til de! Wuhuuu! :D For å si det slik; Jeg blir i kjempe form! :D 3
Ixnay Skrevet 12. september 2013 #1007 Skrevet 12. september 2013 Ser ut som tog og intro-sang er kommet for å bli. Synes helt klart dansen og at de sang inn de første gjestene var bedre. Skjønner at de kanskje vil fornye seg, men "why change it, if it ain't broke?" Synes dansen var en frisk start på programmet og bygde liksom opp forventningene. Forresten enig med deg Rainbow, Magnus ødelegger - men jeg lo godt når han skulle ri og hesten la seg ned. Hva synes dere ellers? Morsomt hvor gira de ble av den 3d greia (det var jo stilig da) - De er litt geeks Synes jeg kjenner igjen litt mer stilen de hadde i radioprogrammet i serien enn tidligere. At de trekker inn ting som han mars og han 3d fyren Som når de hadde den blomsterpotten som skulle ut i rommet, og han overnaturlige fyren på radioprogrammet Julian.. Kiarapus - du må høre på podcastene fra sommerprogrammet de hadde. Det kommer en link til det i løpet av tråden - fantastisk! Ceti-ceti Ikea skjetsjen var morsom 1
Kiarapus Skrevet 12. september 2013 #1008 Skrevet 12. september 2013 Jeg syns også magnus er såå teit! Dustegubbe som tar bort tiden jeg skal få se på vegard og bård!! Podcast?? :O *klarer nesten ikke å vente!* Jeg har kommet til side seks nå! Tror jeg har ett par siden igjen å lese.. Går litt trekt med dysleksi, men jeg må jo ha med meg alt!! Jeg måtte le litt under forje ukes episode av IKMY. For midt under episoden så tikket det inn en facebook melding til meg fra ei gammel skolevenninne der det sto "Loverboyen din er på tv!" Og jeg bare.. "*røøøødme* Hva mener du?" Hun husket den dag i dag at på ungdomskolen så sto det på hele penalet mitt og på alle bøkene mine "I love Vegard Ylvisåker"... Oooooops!! 1
Ixnay Skrevet 12. september 2013 #1009 Skrevet 12. september 2013 Jeg syns også magnus er såå teit! Dustegubbe som tar bort tiden jeg skal få se på vegard og bård!! Podcast?? :O *klarer nesten ikke å vente!* Jeg har kommet til side seks nå! Tror jeg har ett par siden igjen å lese.. Går litt trekt med dysleksi, men jeg må jo ha med meg alt!! Jeg måtte le litt under forje ukes episode av IKMY. For midt under episoden så tikket det inn en facebook melding til meg fra ei gammel skolevenninne der det sto "Loverboyen din er på tv!" Og jeg bare.. "*røøøødme* Hva mener du?" Hun husket den dag i dag at på ungdomskolen så sto det på hele penalet mitt og på alle bøkene mine "I love Vegard Ylvisåker"... Oooooops!! Ja, hehe du har noen sider å kose deg med en stund fremover! Gled deg til podcastene, de er fantastiske! Bare vær oppmerksom på at hvis du hører dem på buss etc. så kan du fort bli oppfattet som gal når du ufrivillig ler høyt Vittig - ser frem til å høre om nærkontakten jeg også forresten
Kiarapus Skrevet 12. september 2013 #1010 Skrevet 12. september 2013 Flaks jeg sitter her midt i sofaen min og den eneste jeg plager er vell gubben. Men han er vant til at så fort han legger seg så begynner jeg å spille youtube klipp å le høyt, så han overlever nok Okey, nå ser jeg jo i tråden her at dere er jo like gale som meg, så da kan jeg trykt fortelle! Var litt redd for å virke for hysterisk, men tror ikke det er stor fare for det For en god del år siden, tror det måtte ha vært mens jeg gikk på videregående, så var klassen min på Pirbadet i Trondheim. Og plutselig, midt forran trynet på meg, der sto de. I trange badebokser.... Jeg trudde jeg skulle dø! XD Og JA, jeg ble selvfølgelig totalt fjortis, og turte ikke å gå bort til de.. Den første flausen jeg gjorde var det at det var jo ikke noe hemmelighet for de i klassen hvilket syn jeg hadde på de, så jeg sto å sa til bestevenninden min "Åh herriguuuud, jeg tror jeg besvimer!! Vegard er jo bare så helliskes peeeen!!" Og da kniset venninnen min bare å ba meg se over skulderen min. 2 meter bak meg sto selvfølgelig Bård med verdens største "Haha! Jeg skal sladdre-smil"... Jeg DØDE! Etter den flausen så ble jeg jo så flau at jeg skulle liksom spille "cool" jeg da, å liksom ikke bry meg om at de var der og bare overse de. Men uansett hvor jeg gikk, uansett hvilket basseng jeg gikk i. Vegard var alltid rett bak meg! Og da jeg gikk opp i basenget med strøm (For dere som ikke har vært der, det er ett sånn basseng med ett hjørne der man kan snurre rundt og rundt en sånn påle bare ved hjelp av strømmen i vannet). Så kom han jammen der også! Og der er det litt vanskelig å holde kontroll. Så vannet skyldte han opp over meg, så han lå å kavet oppå meg, iallefall 10-12 ganger!! Jeg fikk ikke sove DEN natten, for å si det slik... 7
Adhara Skrevet 12. september 2013 #1012 Skrevet 12. september 2013 Tråden er ryddet i henhold til reglene. Vennligst ikke navngi privatpersoner. Mvh Irrlys, mod. 1
Bazinga! Skrevet 12. september 2013 #1013 Skrevet 12. september 2013 Åh, o-fag. Må inrømme at jeg fniste litt da Bård sa "rett og slett" i tirsdagens episode. Tenker automatisk på produsent...geir(?) og strikk 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1014 Skrevet 12. september 2013 Pourquoi est la vignette en francaise? Anonymous poster hash: 8efc1...32d
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 13. september 2013 #1015 Skrevet 13. september 2013 Åh, o-fag. Må inrømme at jeg fniste litt da Bård sa "rett og slett" i tirsdagens episode. Tenker automatisk på produsent...geir(?) og strikk Må send de en epost eller noe å si at vi krever at Geir kommer å sitter å holder vakt! å skyter de med strikk hver gang de sier "rett og slett". Jeg legger merke til når de sier det, samme hvor de er å hva de gjør. 1
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #1016 Skrevet 13. september 2013 I min gjennomgang av denne tråden her så har jeg nå kommet til Der de tulleringer på det barnprogrammet. Nå har jeg ledd så kraftig at jeg har grått så mye at jeg har vondt i øynene!!!
Rainbow Skrevet 13. september 2013 #1017 Skrevet 13. september 2013 Jeg hadde såå hardt turt!! :D Jeg sitter her å skummer igjennom tråden her nå, og så FANTASTISK at det er flere her som er totalt fjortis når det kommer til de! Wuhuuu! :D For å si det slik; Jeg blir i kjempe form! :D Haha, så utrolig bra du har funnet fram til fjortisgjengen! Jeg syns det er litt flaut at jeg blir SÅ gira av dem fordi jeg er på deres alder, men sånn er det visst. Føler meg veldig som en boyband-fjortis! Ser ut som tog og intro-sang er kommet for å bli. Synes helt klart dansen og at de sang inn de første gjestene var bedre. Skjønner at de kanskje vil fornye seg, men "why change it, if it ain't broke?" Synes dansen var en frisk start på programmet og bygde liksom opp forventningene. Forresten enig med deg Rainbow, Magnus ødelegger - men jeg lo godt når han skulle ri og hesten la seg ned. Hva synes dere ellers? Morsomt hvor gira de ble av den 3d greia (det var jo stilig da) - De er litt geeks Synes jeg kjenner igjen litt mer stilen de hadde i radioprogrammet i serien enn tidligere. At de trekker inn ting som han mars og han 3d fyren Som når de hadde den blomsterpotten som skulle ut i rommet, og han overnaturlige fyren på radioprogrammet Julian.. Kiarapus - du må høre på podcastene fra sommerprogrammet de hadde. Det kommer en link til det i løpet av tråden - fantastisk! Ceti-ceti Ikea skjetsjen var morsom Ja, argh, dumme Magnus!! Men enig at det var morsomt med ham og hesten. Jeg så på en reklame at de skulle ri, og huska Vegards tapre forsøk på ridning fra "Hvem kan slå Ylvis". Bård kom med særs dårlige råd den gangen, så jeg regna med at han ikke var så mye bedre. Men de hadde i alle fall fått beskjed om å ha lave hender! Hesten til Magnus tenkte vel at "herregud, denne fyren har ikke peiling, jeg gjør som jeg vil". Og til slutt at det var like greit å legge seg ned for å få ham av! Lo godt av Vegards bekymrede blikk og "eh..er dette så lurt...?" Han prøvde sikkert å være minst mulig kjendis og bare komme seg gjennom uka, og så kommer lillebror til hest og deklamerer ridderaktige setninger på dårlig østlandsk! Ja, nerdegreia (spesielt Vegard sin) kommer godt til syne i de innslagene om 3D-printer og Mars! Så søtt! Julian Berntsen er en bergensk artist, så jeg har alltid lurt på hvorfor de brukte ham til overnaturlig-spalta. Ikea-greia var morsom, MEN det gjorde de jo i fjor på Unicef-programmet!! Greit å bruke en "gammel" sketsj, men da kunne de jo sagt at "vi gjorde det igjen". Virka dessuten som det bare var de folka som ikke ville identifiseres som faktisk ringte. Jeg savner også veldig både dans og innsynging. Kan hende de ble lei av dans, fordi det tar veldig lang tid å lære koregrafien, mange retakes på innspilling og sånn. Kanskje for mye styr? Synge popsanger som crooners er morsomt, men ikke like morsomt! Åh, o-fag. Må inrømme at jeg fniste litt da Bård sa "rett og slett" i tirsdagens episode. Tenker automatisk på produsent...geir(?) og strikk Haha, jeg reagerer alltid når de sier rett og slett. I radiointervjuer og alt. Vegard ble litt kurert av strikk, mens Bård sier det hele tida ennå. Jeg og samboer sier "rætt og slætt" ganske ofte når vi hører noen bruker det. Kiarapus...HERREGUD for en historie!!!! Hva sa han når han holdt på sånn?? Jeg er helt lost for words. At det går an, hahaha!! Du må jo ha blitt så flau at du omtrent besvimte! Også med badetøy på og alt, da! Jiiiz!! Tror det med å sladre om noe sånt er veldig typisk Bård. Ser for meg det lure og sleske smilet fra reklameplakatene! Stakkars deg! Eller, heldiggris! Litt begge deler! 2
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #1018 Skrevet 13. september 2013 Haha, så utrolig bra du har funnet fram til fjortisgjengen! Jeg syns det er litt flaut at jeg blir SÅ gira av dem fordi jeg er på deres alder, men sånn er det visst. Føler meg veldig som en boyband-fjortis! Kiarapus...HERREGUD for en historie!!!! Hva sa han når han holdt på sånn?? Jeg er helt lost for words. At det går an, hahaha!! Du må jo ha blitt så flau at du omtrent besvimte! Også med badetøy på og alt, da! Jiiiz!! Tror det med å sladre om noe sånt er veldig typisk Bård. Ser for meg det lure og sleske smilet fra reklameplakatene! Stakkars deg! Eller, heldiggris! Litt begge deler! Jaa, det var aldeles supert! Her har jeg gått i alle de år og følt meg som en enstøing for ingen av mine venner har delt min entusiasme. Og så kommer jeg hit og så dukker alle dere opp midt i fanget på meg! Ja har du hørt på maken til opplevelse?? Er det RART jeg døde, liksom?? Jeg har jo faktisk ligget i vannet hud mot hud med vegard! (men det må ikke gjesten lese altså... fått med meg i tråden her nå at hun får litt spesielle tanker ) Jaaa, det var akkurat sånn super sleskt glis han hadde! Det var ikke å ta feil av hva han tenkte! Han pøbelen! Nei det ble ikke akkurat så veldig dyp samtale akkurat da. Ble mest bare sånn "oops, sorry, åy, haha nå igjen" og masse kaving.
Bazinga! Skrevet 13. september 2013 #1019 Skrevet 13. september 2013 Syns Magnus er SÅ morsom, på sin egen rare måte. Han har forresten lagt ut flere bilder og filmer fra IKMY-gjengen på sin egen og TV-Norges Instagram.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1020 Skrevet 13. september 2013 Er det noe sted jeg kan se introen (gratis) til episoden som var på tirsdag?? Syns den var så god. Anonymous poster hash: 55d63...686
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå