Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 13. september 2013 #1021 Skrevet 13. september 2013 (endret) Jeg synes vi burde sende mail til ylvis! på derre [email protected] Å si i fra at vi ønsker mer sketsjer og tull. Som f.eks de få sekundene med kjemi-triks fra Vegard er mer enn nok. Litt avbrekk fra all pratinga under intervjuene. Og de sangene som "unnskyld kjære oslo" og "Tobias-sangen" osv. Det å kreve at de lager mange filmer er vell ikke lurt, økonomisksett for dem liksom. For de har vell mye på lur og som er ferdig laget og planlagt. Men... ett klipp hver episode er farlig lite altså. Da mister de seere fordi folk ser det på youtube neste dag. Bra med litt små innslag å ikke bare gjester som prater høl i hue på oss. Og ikke minst introdans/sang. Å at de synger inn gjester! Fjern toget, en gang er ok, to ganger er for mye. Vil heller at Calle roper de inn, enn toget. Jo flere som sender mail om hva VI ønsker, jo større sjanse for at det faktisk hører på oss. så Slipper de å miste flere seere. Det blir litt tynt og tregt når gjestene skal styre hele showet fra start til slutt. (Mener jeg altså, snakker ikke for andre nå) Det klør i fingrene mine, vil sende mail. Men som du ser, jeg sliter med å komme til poenget å alt blir veldig langt. Jeg bør slutte å skrive nå, men aner ikke hvordan jeg slutter en post. Såe... Trylleshowet fra Ylvis 3 er genialt da! Ser på det nå.. okey nå må jeg slutte. Vegaaaard Endret 13. september 2013 av SnusmumrikkenXx
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #1022 Skrevet 13. september 2013 Det der kan jo egentlig oppsummeres ganske kort; Vi vil ha MERE YLVIS OG MINDRE PISS! Jeg er helt enige i at det toget var overhode ikke noe gøy å se for andre gang. Jeg vil ha intro-sang til gjestene! Og intro-dans på starten av showet! 1
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #1023 Skrevet 13. september 2013 Hvorfor, HVORFOR har nrk fjernet episoden av brille der ylvis var med??? Altså, jeg forstår hvorfor, men WHYYYYYY??? Jeg skulle jo sette meg ned å kose meg å se det jeg joooo!!! *se stygt på nrk!* *se bort på dekoderen* Hurraaaa! Jeg hadde det jo liggende dekoderen fortsatt!! *kysse på fine dekoderen*
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1024 Skrevet 13. september 2013 Hvorfor, HVORFOR har nrk fjernet episoden av brille der ylvis var med??? Altså, jeg forstår hvorfor, men WHYYYYYY??? Jeg skulle jo sette meg ned å kose meg å se det jeg joooo!!! *se stygt på nrk!* Hvorfor har de fjernet det?Anonymous poster hash: e41fc...4ce
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #1025 Skrevet 13. september 2013 Hvorfor har de fjernet det?Anonymous poster hash: e41fc...4ce På nett-tv siden deres så står det iallefall at de fjerner alle program som er over 30 dager gammle.
Bazinga! Skrevet 13. september 2013 #1026 Skrevet 13. september 2013 (endret) Hvorfor, HVORFOR har nrk fjernet episoden av brille der ylvis var med??? Altså, jeg forstår hvorfor, men WHYYYYYY??? Jeg skulle jo sette meg ned å kose meg å se det jeg joooo!!! *se stygt på nrk!* *se bort på dekoderen* Hurraaaa! Jeg hadde det jo liggende dekoderen fortsatt!! *kysse på fine dekoderen* Vet ikke hvilken episode du tenker på, men Bård er med i sesong 1, Bård og Vegard er med i sesong 2 og Vegard er med i sesong 3. Finner de inne på de forskjellige kanalene til Funkenhauser på Vimeo. http:// vimeo.com/funkenhauser/channels (Ta bort mellomrom etter http://) Edit: Så ikke slutten på innlegget ditt, men nå ligger i alle fall linken der Endret 13. september 2013 av Bazinga!
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #1027 Skrevet 13. september 2013 What? Jeg har bare fått med meg den der de begge to var med jeg! Håper jeg klarer å finne fra sesong 1 og 3 da!! :O Jeg måtte vise den der tulleringingen fra fin fredag til gubben og guttungen her når de kom hjem, og gubben lå å rullet i sofaen i latterkrampe! :D Og nå sitter jeg å ser Ylvis 3 med guttungen her.. Guttene mine er godt oppdratt!
Gjest kattinka Skrevet 13. september 2013 #1028 Skrevet 13. september 2013 What? Jeg har bare fått med meg den der de begge to var med jeg! Håper jeg klarer å finne fra sesong 1 og 3 da!! :O Jeg måtte vise den der tulleringingen fra fin fredag til gubben og guttungen her når de kom hjem, og gubben lå å rullet i sofaen i latterkrampe! :D Og nå sitter jeg å ser Ylvis 3 med guttungen her.. Guttene mine er godt oppdratt! Link????
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #1029 Skrevet 13. september 2013 Link???? http://tv.nrk.no/serie/fin-fredag/msub20002811/18-11-2011#t=3m14s Tulleringingen begynner på 21:22
Gjest kattinka Skrevet 13. september 2013 #1030 Skrevet 13. september 2013 http://tv.nrk.no/serie/fin-fredag/msub20002811/18-11-2011#t=3m14s Tulleringingen begynner på 21:22 Tusen takk
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #1031 Skrevet 13. september 2013 Tusen takk Bare hyggelig Må få høre hva du syns også da! :D
Ixnay Skrevet 13. september 2013 #1032 Skrevet 13. september 2013 Haha, så utrolig bra du har funnet fram til fjortisgjengen! Jeg syns det er litt flaut at jeg blir SÅ gira av dem fordi jeg er på deres alder, men sånn er det visst. Føler meg veldig som en boyband-fjortis! Ja, argh, dumme Magnus!! Men enig at det var morsomt med ham og hesten. Jeg så på en reklame at de skulle ri, og huska Vegards tapre forsøk på ridning fra "Hvem kan slå Ylvis". Bård kom med særs dårlige råd den gangen, så jeg regna med at han ikke var så mye bedre. Men de hadde i alle fall fått beskjed om å ha lave hender! Hesten til Magnus tenkte vel at "herregud, denne fyren har ikke peiling, jeg gjør som jeg vil". Og til slutt at det var like greit å legge seg ned for å få ham av! Lo godt av Vegards bekymrede blikk og "eh..er dette så lurt...?" Han prøvde sikkert å være minst mulig kjendis og bare komme seg gjennom uka, og så kommer lillebror til hest og deklamerer ridderaktige setninger på dårlig østlandsk! Ja, nerdegreia (spesielt Vegard sin) kommer godt til syne i de innslagene om 3D-printer og Mars! Så søtt! Julian Berntsen er en bergensk artist, så jeg har alltid lurt på hvorfor de brukte ham til overnaturlig-spalta. Ikea-greia var morsom, MEN det gjorde de jo i fjor på Unicef-programmet!! Greit å bruke en "gammel" sketsj, men da kunne de jo sagt at "vi gjorde det igjen". Virka dessuten som det bare var de folka som ikke ville identifiseres som faktisk ringte. Jeg savner også veldig både dans og innsynging. Kan hende de ble lei av dans, fordi det tar veldig lang tid å lære koregrafien, mange retakes på innspilling og sånn. Kanskje for mye styr? Synge popsanger som crooners er morsomt, men ikke like morsomt! Haha, jeg reagerer alltid når de sier rett og slett. I radiointervjuer og alt. Vegard ble litt kurert av strikk, mens Bård sier det hele tida ennå. Jeg og samboer sier "rætt og slætt" ganske ofte når vi hører noen bruker det. Kiarapus...HERREGUD for en historie!!!! Hva sa han når han holdt på sånn?? Jeg er helt lost for words. At det går an, hahaha!! Du må jo ha blitt så flau at du omtrent besvimte! Også med badetøy på og alt, da! Jiiiz!! Tror det med å sladre om noe sånt er veldig typisk Bård. Ser for meg det lure og sleske smilet fra reklameplakatene! Stakkars deg! Eller, heldiggris! Litt begge deler! Jaa - trodde jeg hadde drømt eller noe (deja vu) syntes jeg hadde sett den ikea greia før. Takk ,da var det ikke jeg som var gal Jeg har så utrolig dårlig hukommelse på sånt - fordelen er at ting virker nytt selv om jeg har sett det før Søte rampe ponnien som benyttet sjansen! Herlig når han dyttet ting overende osv. og! Vegards ansiktsutrykk var fantastisk - akkurat som du skriver! Kanskje han (Julian) har en interesse for det "paranormale" på siden av syngingen? Hadde ikke hørt om ham før jeg *google* Klarte ikke å finne noe om det.. Haha "rett og slett" Det med strikken var artig - hører fortsatt morselyder og jeg Kiarapus - det var en fantastisk historie! Må ha vært litt av en opplevelse. Godt at du har funnet noen likesinnede her inne :D
Ixnay Skrevet 13. september 2013 #1033 Skrevet 13. september 2013 Håper ikke dette betyr at Ylvis forsvinner til USA: http://www.dagbladet.no/2013/09/13/kultur/musikk/ylvis/29260255/ Er det noen som kan få til en karriere der, så er det de to..
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #1034 Skrevet 13. september 2013 Kiarapus - det var en fantastisk historie! Må ha vært litt av en opplevelse. Godt at du har funnet noen likesinnede her inne :D Jaa, det var en opplevelse jeg kommer til å huske til jeg blir gammel altså! Håper ikke dette betyr at Ylvis forsvinner til USA: http://www.dagbladet.no/2013/09/13/kultur/musikk/ylvis/29260255/ Er det noen som kan få til en karriere der, så er det de to.. Å nei....... Det virker skummelt! Skal de dra fra oss???? Neiii, det kan de da ikke! Vi får tro at de bare skal styre med amrikanske avtaler om intervjuer og slik (som skal foregå over skype!) Og ikke noe mere enn det.... SANT???
Ixnay Skrevet 13. september 2013 #1035 Skrevet 13. september 2013 Jaa, det var en opplevelse jeg kommer til å huske til jeg blir gammel altså! Å nei....... Det virker skummelt! Skal de dra fra oss???? Neiii, det kan de da ikke! Vi får tro at de bare skal styre med amrikanske avtaler om intervjuer og slik (som skal foregå over skype!) Og ikke noe mere enn det.... SANT??? SANT, de har å holde seg i moderlandet!
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #1036 Skrevet 13. september 2013 SANT, de har å holde seg i moderlandet! Jeg melder meg frivillig til å bryte meg inn å stjele passene deres så de ikke får reist noen plass! Men hva syns vi om at The Fox er fjernet fra Itunes i dag pga annklagelse for plagiat?? Dummeste jeg har hørt!
Ixnay Skrevet 13. september 2013 #1037 Skrevet 13. september 2013 Jeg melder meg frivillig til å bryte meg inn å stjele passene deres så de ikke får reist noen plass! Men hva syns vi om at The Fox er fjernet fra Itunes i dag pga annklagelse for plagiat?? Dummeste jeg har hørt! Bra plan! Enig, lurer på hva som skjer med det. Jeg fant den på youtube når jeg søkte etter den nå...
Kiarapus Skrevet 13. september 2013 #1038 Skrevet 13. september 2013 Bra plan! Enig, lurer på hva som skjer med det. Jeg fant den på youtube når jeg søkte etter den nå... Ja, den finnes på youtube. Den er bare slettet fra Itunes. Jeg syns det er så utrolig teit! Vi vet jo at når gutta lager sanger så lager de jo totalt randum tekster med melodier som er en full pakke av alt som er typisk av den sjangeren sang de lager. Og at da plutselig noen skal komme å klage på plagiat. Hva forteller det da om de som mener de har plagiert de?? Gutta har laga en "mobbe" sang, og en eller annen plass sitter det faktisk noen som sitter å mener "nei, dette er jo min geniale melodi, de har stjålet dette fra meg!". Da må alle popsang skribenter i hele verden si at de har plagiert de da, for sangen høres jo bare ut som en totalt standard pop sang.. Makan til folk! Sikkert bare noen som er sjalu på suksessen deres og som prøver å putte kjepper i hjulene på de!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1039 Skrevet 13. september 2013 Teksten "ring-ding-ding-ding-ding" er jo prikk lik Crazy Frog. Ellers kan jeg ikke skjønne hva det skulle være plagiat fra. Anonymous poster hash: eea7c...a3a 1
Rainbow Skrevet 14. september 2013 #1040 Skrevet 14. september 2013 Har dere lest dette Billboard-intervjuet med Bård?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå