Rainbow Skrevet 5. september 2013 #921 Skrevet 5. september 2013 (endret) Nå er visst "The Fox" blitt en hit over hele verden, omtrent. Gå på twitter og søk #ylvis!! Jeg gjorde det, og da kom det opp over tredve tweets, hvorav nesten alle utenlandske, mens jeg scrolla ned lista over de som var der fra før! Jeg har fortsatt ikke sett den, selv om den ligger ute på linkene over og på youtube. Ville ha det som overraskelse til tirsdag, så har holdt igjen, selv om det er vanskelig, men nå så jeg et lite klipp på en tv-reklame, og må jo bare si...herregud! De er altså SÅ geniale, denne sesongen kommer til å bli helt fantastisk!! Åh, så kult med Brille!! WOW! Dette skrev TvNorge på Facebook nå: "Dere har sikkert sett den nå, men videoen fra I kveld med YLVIS er akkurat nå den ALLER MEST POPULÆRE videoen på YouTube. Og da snakker vi i hele verden! Vi er helt over oss av stolthet, og gratulerer så mye til Ylvis-gutta som har premiere på showet sitt 10. september. " *Stolt av dem selv, jeg* Endret 5. september 2013 av Rainbow81 2
missdior Skrevet 5. september 2013 #922 Skrevet 5. september 2013 Nå er visst "The Fox" blitt en hit over hele verden, omtrent. Gå på twitter og søk #ylvis!! Jeg gjorde det, og da kom det opp over tredve tweets, hvorav nesten alle utenlandske, mens jeg scrolla ned lista over de som var der fra før! Jeg har fortsatt ikke sett den, selv om den ligger ute på linkene over og på youtube. Ville ha det som overraskelse til tirsdag, så har holdt igjen, selv om det er vanskelig, men nå så jeg et lite klipp på en tv-reklame, og må jo bare si...herregud! De er altså SÅ geniale, denne sesongen kommer til å bli helt fantastisk!! Åh, så kult med Brille!! WOW! Dette skrev TvNorge på Facebook nå: "Dere har sikkert sett den nå, men videoen fra I kveld med YLVIS er akkurat nå den ALLER MEST POPULÆRE videoen på YouTube. Og da snakker vi i hele verden! Vi er helt over oss av stolthet, og gratulerer så mye til Ylvis-gutta som har premiere på showet sitt 10. september. " *Stolt av dem selv, jeg* Den ER så morsom!!!!
Gjesten Skrevet 6. september 2013 Forfatter #923 Skrevet 6. september 2013 http://www.vgtv.no/#!/video/67486/videopremiere-ylvis-the-fox Ler så jeg gråter. Er visst et intervju med de også http://www.vgtv.no/#!/video/67451/ylvis-med-ny-laat-det-var-kanskje-litt-misbruk-av-stargate Artikkelen finner dere her http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10142883 Gleder meg til sesongstart! HAHAHA TAKK! Jeg ler så jeg griner! Vegard skal forresten være med i premieren av Brille på Tv Norge 16. september Hurra! Nå er visst "The Fox" blitt en hit over hele verden, omtrent. Gå på twitter og søk #ylvis!! Jeg gjorde det, og da kom det opp over tredve tweets, hvorav nesten alle utenlandske, mens jeg scrolla ned lista over de som var der fra før! Jeg har fortsatt ikke sett den, selv om den ligger ute på linkene over og på youtube. Ville ha det som overraskelse til tirsdag, så har holdt igjen, selv om det er vanskelig, men nå så jeg et lite klipp på en tv-reklame, og må jo bare si...herregud! De er altså SÅ geniale, denne sesongen kommer til å bli helt fantastisk!! Åh, så kult med Brille!! WOW! Dette skrev TvNorge på Facebook nå: "Dere har sikkert sett den nå, men videoen fra I kveld med YLVIS er akkurat nå den ALLER MEST POPULÆRE videoen på YouTube. Og da snakker vi i hele verden! Vi er helt over oss av stolthet, og gratulerer så mye til Ylvis-gutta som har premiere på showet sitt 10. september. " *Stolt av dem selv, jeg* Wow, de gutta er helt utrolige! Kanskje de får en ny artikkel av Perez Hilton
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 6. september 2013 #924 Skrevet 6. september 2013 Jeg blir så stolt over ylvis-gutta! Alle her veit jo hva de kan å hvor fantastiske de er til alt de gjør. Men man blir litt stolt når hele verden også innser det. <-- Minner meg sånn om Vegard! Han gjorde det på IKMY.. Å trur jeg har sett han gjort det andre steder også.... Bård å så klart. Men minner meg mest om Vegard. haha. Random.
Bazinga! Skrevet 6. september 2013 #925 Skrevet 6. september 2013 Jeg blir så stolt over ylvis-gutta! Alle her veit jo hva de kan å hvor fantastiske de er til alt de gjør. Men man blir litt stolt når hele verden også innser det. <-- Minner meg sånn om Vegard! Han gjorde det på IKMY.. Å trur jeg har sett han gjort det andre steder også.... Bård å så klart. Men minner meg mest om Vegard. haha. Random. Jeg tenker også ALLTID på Vegard når jeg ser den smilyen
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #926 Skrevet 6. september 2013 Da jeg var i oslo for en par ukers tid siden møtte jeg på disse brødrene har alltid syntes at bård har vært så kjekk , så idet han bøyde seg ned for å gi meg en kveld tok jeg å vrei hode rundt og ga ham et ordentlig smellkyss :***** gjett om han ble rød i trynet :D og vegar holdt på å le seg ihjel Bård takket faktisk for kysset Anonymous poster hash: c88c8...2ee 2
Rainbow Skrevet 6. september 2013 #927 Skrevet 6. september 2013 Da jeg var i oslo for en par ukers tid siden møtte jeg på disse brødrene har alltid syntes at bård har vært så kjekk , så idet han bøyde seg ned for å gi meg en kveld tok jeg å vrei hode rundt og ga ham et ordentlig smellkyss :***** gjett om han ble rød i trynet :D og vegar holdt på å le seg ihjel Bård takket faktisk for kysset Anonymous poster hash: c88c8...2ee Åh herregud! Det hadde jeg ALDRI turt! Så tøff du er! Den historien din reiser egentlig en hel haug nye spørsmål. Hvor var dette, hvordan fikk du til å få klem og hvordan forløp samtalen? Så kult! Hadde fått fullstendig panikk i ettertid om jeg hadde gjort noe sånt, hehe! Men det hadde nok aldri skjedd! 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #928 Skrevet 6. september 2013 Åh herregud! Det hadde jeg ALDRI turt! Så tøff du er! Den historien din reiser egentlig en hel haug nye spørsmål. Hvor var dette, hvordan fikk du til å få klem og hvordan forløp samtalen? Så kult! Hadde fått fullstendig panikk i ettertid om jeg hadde gjort noe sånt, hehe! Men det hadde nok aldri skjedd! for å si det sånn så er jeg absolutt ikke kjent i Oslo, viste nesten ikke hvordan man kom til karl Johan.... haha! Men da vi var på vei ned mot aker brygge gikk vi mange smugveier følte nesten annenhver person jeg gikk forbi var narkoman, men så går jeg prutselig øye på de da.. inne i et smug. og da benytter jeg sjangsen når jeg først spurte om en klem Anonymous poster hash: c88c8...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #929 Skrevet 6. september 2013 Er jeg den eneste som synes det er kjempemorsomt at dama til Darren Criss og Jaime Lynn Beatty (fra Starkid) digger den nye videoen til Ylvis? https://twitter.com/jaimelynbeatty/status/376022744602660865 https://twitter.com/MiaVonGlitz/status/376050509951422464 Anonymous poster hash: 91541...987
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #930 Skrevet 6. september 2013 Er jeg den eneste som ikke finner den morsom? Haha, skjønner ikke greia... Anonymous poster hash: 36cf5...9be 1
Ixnay Skrevet 8. september 2013 #931 Skrevet 8. september 2013 Har sagt det før, men det kan ikke sies nok. De gutta er GENIALE! The Fox er jo fantastisk - gleder meg masse til ny sesong! Rainbow - imponert over at du ikke har sett den enda. Du har virkelig noe å se frem til. Like genial som alt annet som kommer fra disse gutta
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 8. september 2013 #932 Skrevet 8. september 2013 Et "intervju" med Vegard. Det er sånn random Internett-wannabe-kjendis-person som intervjuere han. På engelsk. Snakker så klart om The fox. http://www.youtube.com/watch?v=MlOcooLrogI
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #933 Skrevet 8. september 2013 Jeg innrømmer det. Jeg er forelsket i Bård. Anonymous poster hash: 93ff7...cca
Bazinga! Skrevet 8. september 2013 #934 Skrevet 8. september 2013 (endret) Brille ligger forresten ute på vimeoprofilen til Funkenhauser. Vegard er med i episode 3. http:// vimeo.com/channels/582225 edit: Irriterende å legge inn linker fra vimeo. Ta bort mellomrommet Endret 8. september 2013 av Bazinga!
Rainbow Skrevet 8. september 2013 #935 Skrevet 8. september 2013 for å si det sånn så er jeg absolutt ikke kjent i Oslo, viste nesten ikke hvordan man kom til karl Johan.... haha! Men da vi var på vei ned mot aker brygge gikk vi mange smugveier følte nesten annenhver person jeg gikk forbi var narkoman, men så går jeg prutselig øye på de da.. inne i et smug. og da benytter jeg sjangsen når jeg først spurte om en klem Oj. Jeg hadde fortsatt ikke turt det, hehe! Kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg hadde følt meg for gammel til å spørre om klem, selv om jeg har gjort det med noen bandfolk oppgjennom åra, da! Er jeg den eneste som synes det er kjempemorsomt at dama til Darren Criss og Jaime Lynn Beatty (fra Starkid) digger den nye videoen til Ylvis? https://twitter.com/jaimelynbeatty/status/376022744602660865https://twitter.com/MiaVonGlitz/status/376050509951422464 Jeg syns det er kjempekult at mange kjente folk og utenlandske nettsider linker til den og skriver om den! Men jeg må innrømme at jeg ikke vet hvem disse to er, da...*host* Er jeg den eneste som ikke finner den morsom? Haha, skjønner ikke greia... Det er du helt sikkert ikke! Den er jo ganske så spesiell, og jeg må innrømme jeg syns det er rart at det er akkurat denne som eksploderer, og ikke en av de andre hitene deres som jeg egentlig syns er morsommere. Denne begynner definitivt å bli en jeg liker bedre og bedre, men synes fortsatt feks "Pressure" og "Egeland" er morsommere. Et "intervju" med Vegard.Det er sånn random Internett-wannabe-kjendis-person som intervjuere han. På engelsk. Snakker så klart om The fox. http://www.youtube.com/watch?v=MlOcooLrogI Ja, det så jeg i går, morsomt!! Har sagt det før, men det kan ikke sies nok. De gutta er GENIALE! The Fox er jo fantastisk - gleder meg masse til ny sesong! Rainbow - imponert over at du ikke har sett den enda. Du har virkelig noe å se frem til. Like genial som alt annet som kommer fra disse gutta Jeg har ikke greid å holde meg, da! Kjæresten og jeg fant ut at det var litt vel feil at hele verden (bokstavelig talt) snakka om videoen mens vi som fans ikke hadde sett den. Det ble rett og slett feil. En absurd opplevelse, hehe! Hatti-hatti-hatti-ho! Og liker så godt at de synger så seriøst i hvert sitt vers før de plutselig er rever. Brille ligger forresten ute på vimeoprofilen til Funkenhauser. Vegard er med i episode 3. http:// vimeo.com/channels/582225 edit: Irriterende å legge inn linker fra vimeo. Ta bort mellomrommet Kult!! Er det fra den nye sesongen? Snakka ikke du om at han var med i den første episoden? Eller var det ønsketenking fra min side? Jeg innrømmer det. Jeg er forelsket i Bård. Jeg også. Og Vegard. 1
Bazinga! Skrevet 8. september 2013 #936 Skrevet 8. september 2013 Jo, trodde det var første episoden, men var visst tredje. Er fra sesong 3, ja
miramis Skrevet 9. september 2013 #937 Skrevet 9. september 2013 De har begge vært ganske så fæle mobbere på barne- og ungdomsskolen. Noen ganger er de morsomme, men syntes de har blitt litt høye på seg selv.
Bazinga! Skrevet 9. september 2013 #938 Skrevet 9. september 2013 De skal være med på p3morgen i morgen. Tror gjestene pleier å komme i 8 tiden, men podcast blir nok lagt ut i løpet av dagen 1
Gjest kattinka Skrevet 9. september 2013 #939 Skrevet 9. september 2013 De har begge vært ganske så fæle mobbere på barne- og ungdomsskolen. Noen ganger er de morsomme, men syntes de har blitt litt høye på seg selv. Hvordan vet du det?
Rainbow Skrevet 9. september 2013 #940 Skrevet 9. september 2013 De skal være med på p3morgen i morgen. Tror gjestene pleier å komme i 8 tiden, men podcast blir nok lagt ut i løpet av dagen Yay!!! Savner fortsatt den podcasten fra de var på Nitimen i fjor, jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå