Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir lagt ut på nrk.no, ikke sant? Jeg er ikke hjemme når det går :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør det helt sikkert. Ellers er det vel reprise en eller annen dag! :)

Takk for info, Bazinga! :hoppe: Blir koselig å se dem på tv igjen.

Skrevet

Åh, nå ble jeg forelska igjen, gitt! :rodmer:

Skrevet

Åh, nå ble jeg forelska igjen, gitt! :rodmer:

Jeg også! Mest i Vegard, da... :sjenert: Jeg begynte med å være absolutt mest opptatt av Bård, men så har det bare blitt mer og mer Vegard.

De er så kule! Og så tøffe! Og tør å si så mye rart :biggrin:

Skrevet

Jeg har alltid likt Vegard mest, men merker jeg får mer og mer sansen for Bård. Men de er best sammen da, håpløst å velge bare én.

Skrevet

Hos meg er det ingen tvil om at det er Vegard :rodmer:

Skrevet

Har du sett episoden enda? Vegard forteller så mye morsomt, men jeg skal ikke spoile deg. :rodmer:

Skrevet

Har du sett episoden enda? Vegard forteller så mye morsomt, men jeg skal ikke spoile deg. :rodmer:

Jeg har sett den! Skjønne Vegard :rodmer:

Skrevet

Han var veldig søt der, ja! Med de derre luktegreiene sine, og gressklipperen som sto og var lei seg! :fnise:

Bård er også kjempefiiiin!!

Fikk dere med dere slutten (etter rulleteksten) da de spilte baklengssangen..eh..baklengs?

Skrevet

Han var veldig søt der, ja! Med de derre luktegreiene sine, og gressklipperen som sto og var lei seg! :fnise:

Bård er også kjempefiiiin!!

Fikk dere med dere slutten (etter rulleteksten) da de spilte baklengssangen..eh..baklengs?

Jaaaa, digga det med roboten! :hoho:

Ja, det var kult at NRK faktisk spilte det baklengs etterpå! ...jeg ble faktisk litt skuffa over at det ikke var helt riktig :sjenert: Hvah, er de ikke perfekte?? :sjokkert::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke fått det med meg, men så det nå! Synd at de bommet da, det var ikke lett å få med seg mye av teksten der...

Skrevet

Er det noen av dere som vet om IKMY seson 2 ligger ute på nett noe sted?

Skrevet

Me 2, men når Bård smiler (det smilet han ikke smiler så ofte, så smelter jeg jo litt) - Ok vanskelig å velge..

Det var en fin episode da, de er noen sjarmtroll de der to!

Skrevet

Jaaa, sånn som han smiler på det bildet de la ut på julaften! :rodmer:

Vanskelig å velge, ja. Jeg var skikkelig gira på Vegard før, i sesong to ble jeg veldig på Bård, og nå...eh..vet jeg ikke helt! :fnise:

De er så søte med nerdeting, tenkte meg at det med hukommelseteknikker ville fascinere dem! Kommer ikke over det med gressklipperen, det var så søtt!

Vet ikke om sesong 2 ligger ute, nei. Når sesong tre kommer skal jeg ha vett til å ta det opp!!

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Det ligger veldig mange episoder fra sesong 2 på youtube... De resterende ligger på thepiratebay. Finner det ikke på tvnorge sin nettside. Så det er nåkk bare de to plassene du kan finne de. (som jeg vet om)

Skrevet

Jaaa, sånn som han smiler på det bildet de la ut på julaften! :rodmer:

Vanskelig å velge, ja. Jeg var skikkelig gira på Vegard før, i sesong to ble jeg veldig på Bård, og nå...eh..vet jeg ikke helt! :fnise:

De er så søte med nerdeting, tenkte meg at det med hukommelseteknikker ville fascinere dem! Kommer ikke over det med gressklipperen, det var så søtt!

Vet ikke om sesong 2 ligger ute, nei. Når sesong tre kommer skal jeg ha vett til å ta det opp!!

Ja ikke sant! :rodmer:

Haha ja den gressklipper historien var søt! "stod på plenen og så lei seg ut" "også viste deg seg at den hadde mistet et hjul" hihi Snakk om å få noen til å se for seg en trist hundeaktig gressklipper da...

Rart ikke TVN har dem ute - eller at de har kommet ut på dvd! De ligger på TPB da..

• Liker 1
Skrevet

Åh, blir veldig sjarmert av Vegard :rodmer:

Husker jeg så et program for mange år siden om to som skulle gå en lang tur i fjellet for å besøke en gammel mann som de hadde kjøpt sjokolade til. Han ene ville spise sjokolade på vei opp, mens han andre kjeftet. Rett etter nyttår lå jeg syk en uke og skaffet meg netflix, og tror dere ikke jeg fant klippet igjen? Bård og Vegard i Norges Herligste! Så rart at jeg kom over det igjen, visste ikke at det var de eller at det var på Norges Herligste da jeg så det på TV første gang, men kjente igjen klippet med en gang da de begynte å diskutere om sjokoladen.

Har dere sett det? Ligger ute på netlix i alle fall.

Skrevet (endret)

Bård har fått instagram! :hoppendeglad:

Bård Ylvisåker@bylvisaker 10h

Okei da, føkk it. Jeg kjører opp @bylvisaker på insta. Men jeg har ikke troen. Det kommer til å floppe. Følg i vei:)

....

Har dere sett det? Ligger ute på netlix i alle fall.

Ikke sett det, men har Norges Herligste på DVD. Bare ikke kommet så langt som til å se det ennå. Er så mye slitsomme folk og ikke så mye Ylvis! Kan jeg gjette på at Vegard spiser sjokolade og Bård kjefter? :fnise:

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Skrevet

Kan jeg gjette på at Vegard spiser sjokolade og Bård kjefter? :fnise:

Motsatt. Vegard sier "Jeg er storebroren din og sier at du ikke får lov" tror jeg.

Gøy at Bård har fått instagram, får bare håpe at han faktisk legger ut bilder også :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hvordan var det i fjor med innspillingen av i kveld med ylvis,når sluttet innspillingen av det sene showet?

Er det noen som vet det?

Endret av Solras

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...