Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan vet du det?

Kjenner flere som har gått på skole med de.

Videoannonse
Annonse
Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Yay!!! :hoppe:

Savner fortsatt den podcasten fra de var på Nitimen i fjor, jeg...

Er det den som aldri ble lagt ut? Men som skulle bli lagt lagt ut.

Skrevet

Ja, men da MÅ det jo være sant, da.

Nå er det 3 år mellom dem, men du kjenner vel noen som gikk i klassen til Bård, og noen til Vegard, som kan bekrefte at de begge to var den store mobberen i sin klasse?

Anonymous poster hash: de898...29e

• Liker 2
Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Søskenbarnet til, faren til, barnebarnet til læreren til firmenningen av Ola fortalte at hunden til naboen var elskerinnen til Einstein. Det fortalte naboen på andre siden av gaten meg. <-- sånn høres det ut når du svarer slikt.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men da MÅ det jo være sant, da.

Nå er det 3 år mellom dem, men du kjenner vel noen som gikk i klassen til Bård, og noen til Vegard, som kan bekrefte at de begge to var den store mobberen i sin klasse?

Anonymous poster hash: de898...29e

Søskenbarnet til, faren til, barnebarnet til læreren til firmenningen av Ola fortalte at hunden til naboen var elskerinnen til Einstein. Det fortalte naboen på andre siden av gaten meg. <-- sånn høres det ut når du svarer slikt.

Dere får tro hva dere vil, bryr meg egentlig midt i ræven. Min yngre kusine går på skole med en ylvisunge og faren oppfører seg _fortsatt_ ufordragelig. Bor rett i nærheten av de i tillegg, og de jeg kjenner som fortalte de var mobbere gikk på samme skole i 7 år så har nok av "beviser" på hvordan de var.

• Liker 1
Skrevet

De har begge vært ganske så fæle mobbere på barne- og ungdomsskolen.

Noen ganger er de morsomme, men syntes de har blitt litt høye på seg selv.

Håper bare det første er et stygt rykte!

Til det andre så er det en av de tingnene jeg liker så godt med dem, at det ikke virker som de har latt suksessen gå til hodet på seg. De gjør det de synes er gøy, og figurer i media når det er behov for det, for å promotere show etc.

Skrevet

Det er du helt sikkert ikke! Den er jo ganske så spesiell, og jeg må innrømme jeg syns det er rart at det er akkurat denne som eksploderer, og ikke en av de andre hitene deres som jeg egentlig syns er morsommere. Denne begynner definitivt å bli en jeg liker bedre og bedre, men synes fortsatt feks "Pressure" og "Egeland" er morsommere.

Jeg har ikke greid å holde meg, da! Kjæresten og jeg fant ut at det var litt vel feil at hele verden (bokstavelig talt) snakka om videoen mens vi som fans ikke hadde sett den. Det ble rett og slett feil. En absurd opplevelse, hehe! Hatti-hatti-hatti-ho! Og liker så godt at de synger så seriøst i hvert sitt vers før de plutselig er rever. :hoho:

Jeg også. Og Vegard. :fnise:

Enig med deg i det første. Liker veldig godt Stonehenge også jeg!

Hehe ja, fantastisk. The elephant goes toot -- the fish goes blub - Fraka-kaka-kaka-kow hahaa

Og ikke minst "how will you speak to that horse - will you communicate by mooorse" (hva er greia med de og morse?) :fnise:

Haha kommet mange cover på sangen

Skrevet

Håper bare det første er et stygt rykte!

Til det andre så er det en av de tingnene jeg liker så godt med dem, at det ikke virker som de har latt suksessen gå til hodet på seg. De gjør det de synes er gøy, og figurer i media når det er behov for det, for å promotere show etc.

Likte de før, men syntes de faktisk har blitt slik du frykter i det siste, at de har blitt alt for "cocky". Det er ikke noe rykte, har snakket direkte til de det gjelder og ikke hørt det igjennom 3-4 ledd. :)

Skrevet

De var på nitimen i dag også! Håper podcast blir lagt ut denne gangen.. jeg fikk bare med meg halvparten fordi jeg tilfeldigvis fant det da jeg zappa rundt på radioen på vei til jobb.

Ja, det var en podcast som aldri ble gitt ut fra 9.nov i fjor. Til tross for at flere etterlyste den.

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

De var på nitimen i dag også! Håper podcast blir lagt ut denne gangen.. jeg fikk bare med meg halvparten fordi jeg tilfeldigvis fant det da jeg zappa rundt på radioen på vei til jobb.

Ja, det var en podcast som aldri ble gitt ut fra 9.nov i fjor. Til tross for at flere etterlyste den.

Takk for at du sier i fra! Selv hører jeg ALDRI på radio, såe er avhengig av at andre skriver om det på nett eller legger de ut på youtube. Altså podcastene når Ylvis er med hehe.

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Jeg liker å se nye bilder av gutta. Aner ikke om dere også er slik. Men det har kommet to nye. Radioprogrammene har egne sider på face, der legger de ut bilder av gjestene.

Her er direkte link til bildene:

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/540677_10152018900288277_524775549_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1234698_681136471914842_1870741655_n.jpg

Også VG, dagbladet og/eller adressa har lagt ut et nytt bilde. Som ikke har blitt publisert før. Men orker ikke å leite. Men google snapper opp alt, etter hvert.

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Et lite spørsmål. Ganske seriøst men også litt... random?
Hva hadde dere tenkt om jeg tok en Ylvis-tatovering? Altså, ikke en tatovering hvor det står "Ylvis" men noe som representerer de, en liten søt pingvin kanskje? et/en quote? Eller noe fra noe de har gjort eller sagt. osv. osv. ikke tenkt så mye på det, mer lekt litt med tanken på det.

Har ikke tenkt å ta en i dag. eller i morgen. Men om jeg enda er "fan" i 2018/2019, å har lyst på en så tar jeg en. Jeg må ha hvert fan i minst 10år før jeg tar en tatovering for noe. Min egen lille regel. haha

Men hva hadde dere tenkt? At jeg er gal? Snål? eller.. who cares attitude? For meg så er det litt rart, vi bor jo i lille norge, her er ingenting stort. Om jeg møter noen med en Kurt Nilsen tatovering så hadde jeg død av latter. Men om det hadde hvert Michael Jackson tatovering så hadde jeg sett på det som en hyllest til artisten. Om dere skjønner.. Hjernen min fungerer ikke, dette ble alt for langt. Jeg ville bare stille et lite spørsmål. :danse: <-- Vegaaaaaaard

Skrevet

Hva hadde dere tenkt om jeg tok en Ylvis-tatovering? Altså, ikke en tatovering hvor det står "Ylvis" men noe som representerer de, en liten søt pingvin kanskje? et/en quote? Eller noe fra noe de har gjort eller sagt. osv. osv. ikke tenkt så mye på det, mer lekt litt med tanken på det.

Har ikke tenkt å ta en i dag. eller i morgen. Men om jeg enda er "fan" i 2018/2019, å har lyst på en så tar jeg en. Jeg må ha hvert fan i minst 10år før jeg tar en tatovering for noe. Min egen lille regel. haha

Men hva hadde dere tenkt? At jeg er gal? Snål? eller.. who cares attitude? For meg så er det litt rart, vi bor jo i lille norge, her er ingenting stort. Om jeg møter noen med en Kurt Nilsen tatovering så hadde jeg død av latter. Men om det hadde hvert Michael Jackson tatovering så hadde jeg sett på det som en hyllest til artisten. Om dere skjønner.. Hjernen min fungerer ikke, dette ble alt for langt. Jeg ville bare stille et lite spørsmål. :danse: <-- Vegaaaaaaard

Det kan være risky. Hva om du møter dem en gang og de er ufyselige og frekke, digger Ylvis-gutta selv og tviler på at det vil bli slik, de er jo fortsatt veldig lekne og hyggelige (selv om en del oppfatter dem som cocky også)

Synes det ville vært kult jeg, så klart ikke tatovert Ylvis over hele ryggen, men som du sier et symbol du vet representerer de.

Anonymous poster hash: 54957...05c

Skrevet

Hadde tenkt at du har et kjedelig liv som tar en tatovering av kjendisbrødre.

Dog har jeg aldri skjønt at folk føler de må vie livet sitt til andre mennesker.

For meg er kjendiser, presidenter, kongelige, rockestjerner you name it - helt vanlige mennesker.

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Hadde tenkt at du har et kjedelig liv som tar en tatovering av kjendisbrødre.

Dog har jeg aldri skjønt at folk føler de må vie livet sitt til andre mennesker.

For meg er kjendiser, presidenter, kongelige, rockestjerner you name it - helt vanlige mennesker.

Hehe kjedelig liv? Skjønner poenget ditt. Men jeg vil eller ha tatovering av noe som betyr noe for meg, som jeg har gode minner knyttet til. Om det er en film, kjendis eller sang. Å ikke en random blomst. Jeg tar ikke av Ylvis på grunn av Ylvis altså, men for de minnen jeg har på grunn av Ylvis. blablabla langt igjen. Men skjønner det siste du skrev, men ikke det med kjedelig liv :)

Skrevet

Jeg har vært fan siden tidlig 2000tallet, så det er over ti år siden. Hihi. Føler meg gammel :P

Men har du lyst, så hvorfor ikke? De er jo gledesspredere, når man ser tatoveringen vil man med en gang bli glad og i godt humør. :)

Anonymous poster hash: eea7c...a3a

Skrevet

Teknisk feil eller tull??!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...