Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper vi fortsatt får sett hele episoden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varer lenge nå til å være tull .....

Skrevet

Men fader da. Trodde først det var tull, men er vel ikke det når det varer så lenge...

• Liker 1
Skrevet

Whaaaaaa? Teknisk feil?? :sjokkert:

Skrevet

Samme her. Jeg vil se Ylvis!!

Skrevet

Veldig merkelig da, aldri sett det bildet før på tv Norge og akkurat når de skal sende premieren på ny sesong så skjer dette?

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Tilbake! Håper det holder seg slik! :D

Ylvis på tv'n igjen!!! :danse:

Skrevet

Nå kom det her. Håper vi fortsatt får se hele episoden, ja.

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Kan man tekste programmet?

Egentlig så skal man kunne det. Men det funket ikke i starten. Måtte ta det bort på grunn av at bilde ble forminsket. 299 skal man bruke. du kan prøve etter pausen igjen. Er avhengig av tekst-tv selv, mer for andres skyld. Jeg overlever uten. Men akkurat i kveld skiiiter jeg i naboene. Ungene bråker klokken 5 om morgningen, hver morgen, samme om det er ferie, helg eller ukedag! Så nå er det min tur! (Slemt gjort, jeg vet. Men ikke min skyld jeg er tunghørt)

• Liker 1
Skrevet

Egentlig så skal man kunne det. Men det funket ikke i starten. Måtte ta det bort på grunn av at bilde ble forminsket. 299 skal man bruke. du kan prøve etter pausen igjen. Er avhengig av tekst-tv selv, mer for andres skyld. Jeg overlever uten. Men akkurat i kveld skiiiter jeg i naboene. Ungene bråker klokken 5 om morgningen, hver morgen, samme om det er ferie, helg eller ukedag! Så nå er det min tur! (Slemt gjort, jeg vet. Men ikke min skyld jeg er tunghørt)

Takk :)

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Hvorfor synger de ikke inn gjestene? *Snufs*
Håper det blir noe i en trailer igjen! Som dagens spørsmål og Tid for hobby. Noen andre som vil ha det?

Skrevet

Whaaaaaa? Teknisk feil?? :sjokkert:

Det er nok den nye regjeringen sin skyld. "Morn'a Ylvis!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...