Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Fremhevede innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vegard Ylvisåker på Josh Groban konsert! Må se :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vegard Ylvisåker på Josh Groban konsert! Må se :)

Jippi, takk!

Fantastisk :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå har de begynt å reklamere for neste sesong. Gleder meg jeg :danse:

Har planer om å se en innspilling denne gangen, men er sååå redd for å bli dratt opp på senen. Skjønner at sjangsen er veldig liten, men jeg er så sjenert og vil absolutt ikke, så det hadde jo vært typisk at det ble meg.. :P

Dere som har sett showene, hvordan gjorde de det der?

Skrevet

Har de?! Ååååh, så gøy!! :hoppe: Jeg blir ivrig bare jeg ser et lite glimt av dem i "denne høsten på tvNorge".

Det er veldig lite sannsynlig, ja. I fjor var jeg der tre ganger, og de gjorde aldri noe med noen. Og det er lov å si nei, da klipper de bare og spør noen andre! :) Det er jo ikke live. Jeg hadde ikke takla det jeg heller, hadde bare sagt "ebedieehh??!"

Jeg har glemt å se på klippet du la ut over her, må huske å sjekke det ut!!

Skrevet

Sitter på dataen og hører plutselig stemmen til Bård i bakgrunnen. Bård og Vegard er på sommeråpent på NRK. Finner sikkert episoden på nett-tv :)

Skrevet (endret)

Har de?! Ååååh, så gøy!! :hoppe: Jeg blir ivrig bare jeg ser et lite glimt av dem i "denne høsten på tvNorge".

Det er veldig lite sannsynlig, ja. I fjor var jeg der tre ganger, og de gjorde aldri noe med noen. Og det er lov å si nei, da klipper de bare og spør noen andre! :) Det er jo ikke live. Jeg hadde ikke takla det jeg heller, hadde bare sagt "ebedieehh??!"

Jeg har glemt å se på klippet du la ut over her, må huske å sjekke det ut!!

Så bra!

Krysser fingrene for at det ikke blir meg! :)

Åh, ser nå innimellom dubstep og Egeland sangene... Gleder meg!!

Nå har jeg sett klippet fra sommeråpent - filmstjerner i Afrika, det må jo bare bli artig. Eneste kjipe er at de har med seg Magnus, siden jeg ikke er så begeistret for ham. Det kan jo bli bra det og :)

Haha vittig med Tore som skikkelig kniser på 21:32 "Nei hihiih" :P

Endret av Ixnay
Skrevet

Ylvis er på sommertid i kveld, skru på tv 2 nå :)

Skrevet

Åh, er det reprise noen gang? Var ikke hjemme! Evt gratis på Sumo eller noe?

Skrevet (endret)

Sumo koster detsverre penger, men se på tv guiden, kanskje det går i reprise. Det burde i vert fall gjøre det.

Jeg har funnet ut at det går i reprise 23:50 i kveld

Endret av Solras
  • Liker 2
Skrevet

Yay! Fant det ut selv samtidig! :fnise: Må sette på opptak!! :hoppe:

Skrevet

Det koster noe med 40 kroner for en ukes abonnement på sumo. Jeg tror det er vert det :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg lo godt av Bårds siste Twitter-post "Save me....må være adoptert..."

vine.co/v/hM7bQtEAPM0

Jeg har ikke sett det ennå, jeg har bare sett bildet som ble lagt til på Ylvis sin Facebookside: :hoho:

Så det virker da (dessverre om man ikke har det tilgjengelig) veldig morsomt! Men har sett at de etter hvert legger ut en del Sommertid-klipp på Tv2Play, går jo an å håpe at det kommer dit!

post-41744-0-29934400-1376420102_thumb.j

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

I kveld med ylvis har premiere 10 september 😄 Gleder meg!

• Liker 2
Skrevet

I kveld med ylvis har premiere 10 september Gleder meg!

Jeg og!!! :bolledeig::hoppendeglad:

Skrevet

Vegard skal forresten være med i premieren av Brille på Tv Norge 16. september :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...