Ixnay Skrevet 10. september 2013 #981 Skrevet 10. september 2013 Ja. her kommer en...random(?) video. Vet ikke hva jeg skal si. Men det er noe med chess å en løvsuger å gjøre. http://www.youtube.com/watch?v=4f8iLLWwBrg Haha søte apene som henger over skuldrene deres og lurer på hva de driver med da Har dere sett dette? http://www.dagbladet.no/2013/09/10/kultur/ylvis/vegard_ylvisaker/bard_ylvisaker/the_fox/29200998/ All pr er god pr.. Likte episoden - tenk for et press de har hatt på seg til å levere. Folk har hatt høye forventninger og ventet på sesongpremieren..
Ixnay Skrevet 10. september 2013 #982 Skrevet 10. september 2013 Gutta har som vanlig gjort jobben sin godt What Does the Fox Say? The Viral Music Video Isn’t Totally Wrong Anonymous poster hash: 77b3a...be1 Så bra!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #983 Skrevet 10. september 2013 Har dere sett dette? http://www.dagbladet.no/2013/09/10/kultur/ylvis/vegard_ylvisaker/bard_ylvisaker/the_fox/29200998/ Du tok det vel ikke bokstavlig? Det er bare tull jo Anonymous poster hash: 77b3a...be1
Gjesten Skrevet 10. september 2013 Forfatter #984 Skrevet 10. september 2013 Du tok det vel ikke bokstavlig? Det er bare tull jo Anonymous poster hash: 77b3a...be1 Jeg vet det
Silfen Skrevet 10. september 2013 #985 Skrevet 10. september 2013 Calle sa vel strengt tatt terningkast NEI og ikke null.
MissStiles Skrevet 11. september 2013 #986 Skrevet 11. september 2013 Hvorfor synger de ikke inn gjestene? *Snufs* Det samme tenkte jeg. Blir gjestene kjørt inn med minitog hver gang?
Rainbow Skrevet 11. september 2013 #987 Skrevet 11. september 2013 (endret) Så koselig at det har kommet masse nye folk inn i tråden vår! Hva syns dere om gårsdagens episode? Jeg syns for det første det var veldig veldig koselig å se dem igjen! Det var litt trist at de ikke sang inn den ene gjesten, det med toget ble automatisk umorsomt pga Magnus. (Argh, Magnus!! Hvorfor syns alltid folk man digger at kjedelige folk er fantastiske?) Lo veldig godt av at Calle skremte Pernille Sørensen, og av hvor festlige gutta er når de snakker østlandsk. Vet de at det høres HELT feil ut, tro? Syns også de greiene i Sverige var morsomt, de er så søte når de driter ut seg selv og ikke andre. Også de kostymene, da! Virker nesten som de føler de må unnskylde at de er stolte og fornøyde av suksessen til "The Fox", men det tror jeg nesten er fordi det er så overraskende for dem, de har ikke hatt tid til å la det synke inn. Håper introdansen kommer neste gang, at det med sang bare var fordi det var første. Er det forresten noen som vet om det var bare skuespillerfamilier i starten eller ikke? Bård ropte da i alle fall "Sofie", som ene datteren heter på ordentlig! Gleder meg til morgendagens episode, men den er de vel helt utslitte på, siden den ble spilt inn etter den som gikk i går, og de var grytidlig oppe for å promotere. Endret 11. september 2013 av Rainbow81
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 11. september 2013 #988 Skrevet 11. september 2013 Er det forresten noen som vet om det var bare skuespillerfamilier i starten eller ikke? Bård ropte da i alle fall "Sofie", som ene datteren heter på ordentlig! Jeg elsket gårsdagens episode. Ble litt skuffet over at det bare var en "sketsj"/video. Elsker videoene. Gjesten bryr jeg meg ikke stort mye om. Noen ganger kan det være interessant å høre på, på gjesten. Men det er svært sjeldent og jeg har ingen eksempler akkurat nå får de gjorde ikke så store inntrykk. Selvfølgelig følger jeg med, på grunn av Bård og Vegard. Jeg ble.. ikke skuffet. Ylvis skuffer aldri. Men føler det var på en måte introduksjons-episode hvor de bare kom på skjermen for å si "her er vi! Vi er i gang igjen". Men når de har kommet godt i gang så blir det bra :D Håper så klart på dansene, avslutting/start samme hvor de putter det, bare de danser. Har litt lyst til å sende epost om et ønske om tid for hobby/dagens spørsmål-lingende ting i år også. Ler til griner av det! Det er det beste med IKMY. Men får vente å se på Torsdag, eventuelt også neste uke for å se om de kommer med noe slikt. Krysser fingrene for det. Fra meg blir det terningkast: 5+ Fordi jeg vet det blir bedre å bedre for hver episode. Å en liten minus fordi programmet er så himla kort!!!!!!! Hvorfor kan de ikke få en time på skjermen?! Å om det med Sofie. Jeg så etter hun, så kom jeg på at jeg ikke har peiling på hvordan hun ser ut. Har sett hun, men husker ikke hvordan hun så ut. Kudos til gutta for at de er så flinke til å skjerme barna sine! Merket at de sjeldent/aldri poster bilder av de på nett? Å om de gjør det, så viser de ikke ansiktet. Applaus fra meg for den altså, selv om jeg er nysgjerrig å vil se de. Så mener jeg (husk min mening. ikke angrip meg) at det er positivt for barna selv at de ikke bretter de ut på nett. Takker mine foreldre daglig for at barnebilder og hjemmevideoer av meg ikke er på nett. Nå er jeg født på slutten av 90-tallet, men de kunne ha lagt ut bilder på facebook uten min samtykke å vite (at jeg ikke veit det. Heter det vite?) nå liksom.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #989 Skrevet 11. september 2013 Sofie var med i to episoder i forrige sesong. Anonymous poster hash: eea7c...a3a
Rainbow Skrevet 11. september 2013 #990 Skrevet 11. september 2013 (endret) Sofie var med i to episoder i forrige sesong.Anonymous poster hash: eea7c...a3a Var hun? Jeg husker det fra første sesong, hvor hun hadde laga sangen de fremførte som danseband i Sverige og når hun leste dikt om at "det er gøy når pappa jobber, for da kommer det en kul mann på besøk" eller noe. Men var hun med i forrige også? Edit, det var kanskje ikke Sofie, det, men eldstedattera?? Endret 11. september 2013 av Rainbow81
Bazinga! Skrevet 12. september 2013 #991 Skrevet 12. september 2013 Tror hun som leste opp dikt ikke var i slekt med de en gang. Ble presentert som Kristine Ylvisåker, og jeg tror ikke Bård har noen barn som heter det. Tror ikke hun som var med da Bård ble revet bort av politiet heller er i familie, selv om han ropte Sofie(?). Syns de er flinke å skjerme barna fra det hele, så derfor tror jeg ikke de har brukt sin egen familie i programmet. Men uansett, gleder meg til ny episode i kveld!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 12. september 2013 #992 Skrevet 12. september 2013 Tror hun som leste opp dikt ikke var i slekt med de en gang. Ble presentert som Kristine Ylvisåker, og jeg tror ikke Bård har noen barn som heter det. Tror ikke hun som var med da Bård ble revet bort av politiet heller er i familie, selv om han ropte Sofie(?). Syns de er flinke å skjerme barna fra det hele, så derfor tror jeg ikke de har brukt sin egen familie i programmet. Men uansett, gleder meg til ny episode i kveld! Sofie skrev en sang. Hun var faktisk med. Men hun Kristine er ikke datteren hans fordi Sofie er eldst. Bård sine barn: 4år, 8år og 11år. (Jens, Nora og Sofie) Vegard sine barn: 4år og 6år (Mads og Emma). Ingen kristine her. Dessuten så er jeg 99.9% sikker på at eldste datteren til Bård heter Sofie å hun er eldst. PS: Aldrene stemmer ikke 100% fordi jeg orker ikke å finne fødselsdato. Å det første jeg fant var en artikkel fra 2011 hvor aldrene ble skrevet. plusset på 2år bare. Så Jens kan for eksempel være 3år men fyller 4år snart. Å jeg gleder meg til ny episode også!! Er så gira nå at jeg stryker med snart.
Rainbow Skrevet 12. september 2013 #993 Skrevet 12. september 2013 Husker at hun var med når de lagde sangen, ja. Og at de da filma hjemme på rommet hennes. Men huska ikke at det ikke var samme jenta som leste dikt. Så da er det Nora som sier "titt-titt" i morsegreiene i O-fag? Og har vi en hjerneskade som går rundt og tenker på sånne ting?
Bazinga! Skrevet 12. september 2013 #994 Skrevet 12. september 2013 (endret) Og har vi en hjerneskade som går rundt og tenker på sånne ting? Definitivt Endret 12. september 2013 av Bazinga!
Bazinga! Skrevet 12. september 2013 #995 Skrevet 12. september 2013 (endret) Sofie skrev en sang. Hun var faktisk med. Men hun Kristine er ikke datteren hans fordi Sofie er eldst. Bård sine barn: 4år, 8år og 11år. (Jens, Nora og Sofie) Vegard sine barn: 4år og 6år (Mads og Emma). Ingen kristine her. Dessuten så er jeg 99.9% sikker på at eldste datteren til Bård heter Sofie å hun er eldst. PS: Aldrene stemmer ikke 100% fordi jeg orker ikke å finne fødselsdato. Å det første jeg fant var en artikkel fra 2011 hvor aldrene ble skrevet. plusset på 2år bare. Så Jens kan for eksempel være 3år men fyller 4år snart. Å jeg gleder meg til ny episode også!! Er så gira nå at jeg stryker med snart. Aaah, ja jeg visste jo at det var Sofie som skrev sang, men tenkte på i programmet på tirsdag. Dårlig formulering av meg, det der. Endret 12. september 2013 av Bazinga!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 12. september 2013 #996 Skrevet 12. september 2013 Aaah, ja jeg visste jo at det var Sofie som skrev sang, men tenkte på i programmet på tirsdag. Dårlig formulering av meg, det der. Dårlig forklart her også. Men kort fortalt. Jo de har hatt familie med på showet, Sofie en gang (sang). Men, ikke på Tirsdag. Å ikke hun som leste opp diktet. Det jeg skulle frem til. Men om barna deres var med i testpanelet på Tirsdag, er en annen sak. En av de kan være gjemt inne blant alle de barna, hvem vet, ikke jeg ihvertfall.
Kiarapus Skrevet 12. september 2013 #997 Skrevet 12. september 2013 JAAAAAAAAAA!!! EN Ylvis-fan tråd!! Hurraaa!!! Nå ble jeg glad!! En gjeng med andre mennesker som er like gale som meg! :D :D Jeg elsker dere alle sammen!! Jeg gleeeeder meg til dagens episode!
Rainbow Skrevet 12. september 2013 #998 Skrevet 12. september 2013 JAAAAAAAAAA!!! EN Ylvis-fan tråd!! Hurraaa!!! Nå ble jeg glad!! En gjeng med andre mennesker som er like gale som meg! :D :D Jeg elsker dere alle sammen!! Jeg gleeeeder meg til dagens episode! Vi elsker deg også!! Her har du femti sider med babling, youtube-skatter og mye annet rart! Velkommen inn i de gales verden!
Kiarapus Skrevet 12. september 2013 #999 Skrevet 12. september 2013 Vi elsker deg også!! Her har du femti sider med babling, youtube-skatter og mye annet rart! Velkommen inn i de gales verden! Jeg føler meg som en feit unge i godteributikken på juleaften!! Jeg skal se igjennom her litt nå, så skal jeg etterpå fortelle dere om den gangen Vegard plaget meg!!
Rainbow Skrevet 12. september 2013 #1000 Skrevet 12. september 2013 Jeg føler meg som en feit unge i godteributikken på juleaften!! Jeg skal se igjennom her litt nå, så skal jeg etterpå fortelle dere om den gangen Vegard plaget meg!! Den gangen HVA?!! Gleder meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå