Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Her er et gammelt klipp fra 2001 som jeg fant på youtube :)

Endret av Solras
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho:

Så kult!! Den har jeg ikke sett før. Artig når det dukker opp gamle ting fra Absolutt Norsk! Lurer på om de er flaue for de gamle tinga fra den tida der, hehe!

Ang. det med når siste innspilling er ferdig vet ikke jeg det, jeg var på den aller aller siste, (ellers har jeg kun vært på den første innspillinga) og da var det vilt mye forsinkelser, så da var de ferdig først kvart over elleve om kvelden. Men det tror jeg ikke er vanlig.

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Jeg eier ikke retningssans også er jeg født med en usedvanlig mangel, jeg har ikke kjangs til å regne ut distanse av å se på et kart. Så derfor spør jeg: Der hvor de filmer/sender episodene av ikmy, er det langt unna et teater? Altså det norske teateret, oslo nye teater eller nasional theatret?

Vurdere å få være publikum til IKMY, men samtidig få med meg et teater stykke i Oslo.

Skrevet

Dete er på Grünerløkka. Det er ganske langt fra National, men grei avstand til de to andre du nevner. Uansett er det jo veldig greit kollektivt. Det går trikk fra Jernbanetorget til nesten rett utafor der de spiller inn episodene. Og fra Jernbanetorget går det jo greit å gå til teatrene, evt ta banen. :) Det går an å gå fra Jernbanetorget til Grünerløkka også, men uten retningssans er det best med trikk! :)

Men å få det med deg på samme dag tror jeg ikke er så lett å rekke med mindre stykket begynner veldig seint, siden første innspilling varer til åttetida eller noe.

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Dete er på Grünerløkka. Det er ganske langt fra National, men grei avstand til de to andre du nevner. Uansett er det jo veldig greit kollektivt. Det går trikk fra Jernbanetorget til nesten rett utafor der de spiller inn episodene. Og fra Jernbanetorget går det jo greit å gå til teatrene, evt ta banen. :) Det går an å gå fra Jernbanetorget til Grünerløkka også, men uten retningssans er det best med trikk! :)

Men å få det med deg på samme dag tror jeg ikke er så lett å rekke med mindre stykket begynner veldig seint, siden første innspilling varer til åttetida eller noe.

Tusen takk for et bra svar. Jeg kan gå rett frem :D Men det å begynne å svinge til høyre og venstre er en risikosport. Jeg har bodd i Tr.heim i 20år, og kommer meg bare til Trondheim torg, noe annet enn det så må jeg ha en ledsager. Men siden jeg er lat og som sagt, sliter med å gå fritt, så funker taxi også haha.

Så om jeg drar så gjør jeg det slik at jeg får to-tre dager nedi Oslo :) Gjorde det sist da jeg så Ylvis 4, men da planla vi ikke godt nok. Vi bare bestilte billetter å plutselig så satt vi der i salen haha. Så da ble det en hel dag på hotellet, livredd for å gå ut. Klarte å gå rote meg bort da jeg skulle på butikken, å jeg så butikken fra døren til hotellet -_-

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Fra Ylvis.com "De som ikke har fått med seg showet kan håpe på at det kanskje kommer en DVd fullspekket med alt fra Ylvis 4."

Det er to ord jeg ikke liker i den setningen å det er "håpe" og "kanskje". Men siden de i det hele tatt nevner en DVD så er det vell mer enn et håp at det kommer en! Jeg gleder meeeg *gira*

btw, noen som har hørt noen dato for IKMY 3? innspilling og slikt?

Skrevet

Er det noen av dere som har det klippet fra Ylvis var på senkveld? De fjernet det fra youtube for en stund siden, og det kom aldri tilbake. Det var et kjempegodt intervju, jeg har så lyst til å se det igjen :( Jeg tenker på det intervjuet dette bildet er fra.

Skrevet

Så kult!! Gleder meg til å se! Nå er det Gullruten, Ylvis skal opptre!! :hoppe:

Skrevet

Åh, så utrolig kule de er! Fantastisk sceneopptreden med Kirgisistan-galskap!

Også så kjekke i dress på slutten da de delte ut hederspris!! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Takk for at dere skrev dette her! Da fikk jeg satt det på opptak i dag.. Så ikke på gullruten og hadde egentlig ikke tenkt til å se reprisen heller før dere skrev at Ylvis skulle være med. Gleder meg til å se senere

Åh, så utrolig kule de er! Fantastisk sceneopptreden med Kirgisistan-galskap!

Også så kjekke i dress på slutten da de delte ut hederspris!! :rodmer:

Så utorlig geniale de er!! :pls:

Skrevet

Ble litt nyforelska i går :rodmer: De er så fine!

• Liker 1
Skrevet

Jaa! Gleder meg veldig til nye episoder med IKMY!

• Liker 1
Skrevet

Wooow, så stilig!! Hvordan vet du at det er hans?

:fnise: Den prisen er vel omtrent det leiligheten hans i Oslo kosta, hehehe!

Skrevet (endret)

Wooow, så stilig!! Hvordan vet du at det er hans?

:fnise: Den prisen er vel omtrent det leiligheten hans i Oslo kosta, hehehe!

Han hadde en liten presentasjon på Tørnquist :) "I denne hadde vi batterier" :fnise:

Endret av Bazinga!
Skrevet (endret)
<a href= Endret av Snuppa97
Skrevet

Han hatte en liten presentasjon på Tørnquist :) "I denne hadde vi batterier" :fnise:

Åh, kult! Har ikke fått sett det klippet ennå! Gleder meg! :hoppe:

Skrevet

Fint hus!

Link til Tørnquist klippet? :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...