AryaUnderfoot Skrevet 12. desember 2012 #601 Skrevet 12. desember 2012 Jaaa! Hadde ikke gjort noe å danse mellom dem, der, altså! Syns Bård har veldig pent ansikt også, jeg. Skitten singlet og skinnjakke er lissom heeelt greit! Hihi, nei absolutt ikke Ja, Bård er en sjønnas! Har egentlig alltid likt ham best, men etter podcastene så har jeg fått skikkelig sansen for Vegard. Om en uke er det Bård igjen sikkert. Haha, skikkelig sånn kortvarige fjortis-crusher på gang.
Rainbow Skrevet 12. desember 2012 #602 Skrevet 12. desember 2012 I dag har jeg drevet og bakt julekaker, så da har jeg hatt O-fag på øret. De er så morsomme! Er så gladfor at dere posta info om o-fag her, så jeg kan få glede av å høre på dem. Er veldig glad for at noen fant link til dem! (Bazinga! ?) Jeg hadde bare en drøm om å få høre dem! Det er kjempemorsomt å gå rundt og høre på dem hele tida. Nå har jeg stemmene deres på hjernen, og når noen snakker nynorsk på nyhetene får de Brynjar Kvam-stemme for meg! Hihi, nei absolutt ikke Ja, Bård er en sjønnas! Har egentlig alltid likt ham best, men etter podcastene så har jeg fått skikkelig sansen for Vegard. Om en uke er det Bård igjen sikkert. Haha, skikkelig sånn kortvarige fjortis-crusher på gang. Hehe, veksler litt jeg også. Forrige sesong var jeg mest Vegard-jente, nå har jeg blitt mer på Bård. Men så er det sånne ting som den motorsykkelen, da! Utrolig fjortis-crushing på dem for min del også. Nesten litt pinlig, haha! Tenker "det må nesten være slitsomt å være SÅ kule!"
Gjesten Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #603 Skrevet 13. desember 2012 Tenker "det må nesten være slitsomt å være SÅ kule!" Jeg tror ikke det er slitsomt. Jeg tror heller ikke noe på det. Jeg tror er kule profesjonelt og ekte nerder hjemme
Rainbow Skrevet 13. desember 2012 #604 Skrevet 13. desember 2012 sikkert! De er naturlig kule, så de trenger ikke tenke over det engang!
Gjesten Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #605 Skrevet 13. desember 2012 Seee! Han synger jo så bra live 1
Ixnay Skrevet 13. desember 2012 #606 Skrevet 13. desember 2012 Er veldig glad for at noen fant link til dem! (Bazinga! ?) Jeg hadde bare en drøm om å få høre dem! Det er kjempemorsomt å gå rundt og høre på dem hele tida. Nå har jeg stemmene deres på hjernen, og når noen snakker nynorsk på nyhetene får de Brynjar Kvam-stemme for meg! (...) Hahha jeg og! Også hører jeg morselyder inni hodet "tita, ceti ceti! Be-be-be-bib!" Skulle egentlig tro at jeg er i ferd med å klikke 1
Bazinga! Skrevet 13. desember 2012 #607 Skrevet 13. desember 2012 Hører hele tiden "mitt namn.... det e Brynjar Kvam" i hodet, jeg. Teller ned dagene, for neste uke skal jeg på Ylvis 4. GLEDER meg! 2
Ixnay Skrevet 13. desember 2012 #608 Skrevet 13. desember 2012 Hører hele tiden "mitt namn.... det e Brynjar Kvam" i hodet, jeg. Teller ned dagene, for neste uke skal jeg på Ylvis 4. GLEDER meg! Ikke misunnelig jeg altså! Håper de kommer en plass som ikke er for langt unna neste år så jeg får sett showet.
Gjesten Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #609 Skrevet 15. desember 2012 Wææ, jeg finner ikke klippet fra sist gutta var på Senkveld! Noen som vet hvor jeg kan finne det? Ser ut som det er fjernet fra youtube
Bazinga! Skrevet 16. desember 2012 #610 Skrevet 16. desember 2012 Wææ, jeg finner ikke klippet fra sist gutta var på Senkveld! Noen som vet hvor jeg kan finne det? Ser ut som det er fjernet fra youtube Finner det ikke jeg heller, så tror det er tatt vekk. Kan finnes det finnes på tv2 sumo eller noe?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #611 Skrevet 16. desember 2012 Så dere godgutta på svensk tv i går da? :D Anonym poster: aa96e0b41bc7a6f1352e61d1731df5bb
Bazinga! Skrevet 16. desember 2012 #612 Skrevet 16. desember 2012 Ja! Hærlig å se noe nytt igjen. Og så var det litt gøy å se David igjen, også http://www.svt.se/robins/se-program/
Rainbow Skrevet 20. desember 2012 #615 Skrevet 20. desember 2012 I’m baack! GLEDER meg til å se opptaket fra svensk tv! Men har litt lyst til å spare det, siden det er det første og siste ferske Ylvis-greiene jeg får sett på lenge! Var det gøy? Kult å komme hjem til to usette youtube-videoer også, blir gøy å se! Har hørt endel på O-fag, har nå bare to uker igjen. Spoiling coming up for de som ikke har hørt så langt: Syns det er så gøy med nyhendnad! Og når de ler så godt av de alternative greiene Julian Berntsen kommer med. Og den ene gangen de igjen fikk masse mailer om at de ikke kan si R, og Vegard (tror jeg det var, lenge siden jeg hørte den episoden nå) sier "Ja, vi VET det, hva skal vi gjøre, da?? Holde kjeft??!" Håper de snart kommer med noen datoer for Ylvis 4 som det går an å dra til. Så det jo da det gikk så lenge i Oslo, men det er over et år siden nå.
Gjesten Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #616 Skrevet 20. desember 2012 Velkommen tilbake! Jeg synes ikke det intervjuet på svt var sååå spennende egentlig. Alltid koselig og gøy å se dem på intervju, men ble litt skuffet faktisk... Jeg er ferdig med o-fag nå T-baneturer er ikke noe gøy lenger Jeg koser meg fortsatt med første sesong av IKMY da, så det er i alle fall noe
Gjesten Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #617 Skrevet 20. desember 2012 (endret) Jeg håper forresten også at Ylvis 4 kommer til et sted i nærheten av Oslo, jeg har jo aldri sett det Endret 20. desember 2012 av Gjesten
Rainbow Skrevet 21. desember 2012 #618 Skrevet 21. desember 2012 I dag hørte jeg på Ylvis i bilen, og da jeg satt i kø begynte jeg å le så høyt at en mann som kjørte i motgående retning (og også satt i kø) stirra åpenlyst på meg og ikke slutta selv om jeg lot som ingenting og retta på headsettet så han skulle se det (og ikke tro jeg var splitter pine gal som lo alene i bilen). Når Vegard hadde et utrolig absurd kåseri om festivaler ble det bare sånn..! Lo også veldig av Bård som hadde et slags lydspor til alle bivirkningene på en av Ibux-greiene. Men da var det hvertfall ingen som så meg! 1
Ixnay Skrevet 22. desember 2012 #619 Skrevet 22. desember 2012 (endret) Ååh de nederland telefonene er så morsomme - Så mange som begynner å snakke engelsk til dem "Ich spreche nicht englisch, aber nederlandsche" Hahah Jeg er på sesong to og er enig i litt merklig klipping, for et par episoder siden så sluttet hele plutselig mitt i nederland samtalen og de har sagt veldig sjeldent hadet til nå.. Det er jo litt pussig Vil få ha med alt jeg! Jeg skal ta tog og fly 1. dag og da har jeg tenkt til å høre på gutta. Er så kjekt, de gjør jo turene kortere (til tross for en og annen pinlig episode når man plutselig begynner å le høyt der man sitter alene med en haug fremmede rundt seg). Endret 22. desember 2012 av Ixnay 1
Rainbow Skrevet 23. desember 2012 #620 Skrevet 23. desember 2012 Hihi se hva jeg fant! Awwww!!! Så flink! Og så morsomt! Så gøy å se noe man ikke har sett før!! Har sett "Robins" nå. Syns det var litt kort. At det var et dårlig program sånn generelt, med platte vitser og rar utfordring med de skigreiene. Men de er jo så søte, stiller opp på alt de blir spurt om. Syns også det var litt lite, hvis man er svensk og aldri har hørt om dem før får man jo ikke så veldig inntrykk, man kan tro det er et rent skjult kamera-program. Men det er jo kult at de skal vise best of-sendinger på svensk tv! Og de var jo veldig søte og morsomme, da. Som alltid, hehe! Morsomt med Vegard som skulle forklare hvordan man forteller barna om arbeidsdagen..."Nei, først sendte i noen til tørking..." Kult at David fortalte det alle som dissa Ylvis i den forrige tråden ikke trodde på, at de sier ifra til de som er filma med skjult kamera, og at de må skriver under på at det er greit å vise på tv! Likte også at han skrøt sånn av Ylvis, at de er irriterende talentfulle og sånn. For på showet har det jo vært en intern fleip med at han misliker dem og egentlig ikke har hatt det noe gøy. Bra han fikk vært litt ærlig også. Men ja, det var kort og de kunne fått mer utav det! Fin sang, da! Ååh de nederland telefonene er så morsomme - Så mange som begynner å snakke engelsk til dem "Ich spreche nicht englisch, aber nederlandsche" Hahah Jeg er på sesong to og er enig i litt merklig klipping, for et par episoder siden så sluttet hele plutselig mitt i nederland samtalen og de har sagt veldig sjeldent hadet til nå.. Det er jo litt pussig Vil få ha med alt jeg! Ja, det er så morsomt, hehe! Og Bård bare kjører på med litt norsk innimellom "Haaar dooo deeet?" Veldig veldig teit at de er klippa så dårlig, særlig den midt i samtalen. Men det blir bedre etter hvert i sesongen. Kan lissom ikke klage til NRK heller. "Dere hadde noen podcaster for fire år siden...som dere har tatt vekk fra nettsiden og som vi fant fordi noen andre lasta dem opp igjen...kan dere redigere dem bedre?" Men irriterende, vil jo høre alt! Blir bra å høre på dem på tog og fly. Jeg gjorde det på Englandsferien nylig, og det gjorde definitivt at tiden gikk fortere! Selv om jeg måtte prøve å ikke sprute ut i latter høyt flere ganger. Det er vanskelig! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå