Gå til innhold

Alle gode ting er TRE !!


Pludre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg bestilt bord på Friday's til i morgen klokken 19. Bordet står på Maya Nilsen :)

Håper vi ses da :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Takk for sist.

Bare synd at tiden går så altfor fort...

Blir spennende da å se horoskopet...

Men jeg må innrømme at jeg har ikke særlig tro på slikt altså.

Men underholdning - det er det... :wink:

Ble skikkelig glad for å høre at det går bedre med deg og mannen.

Det er i forhold som ellers i livet:

"Det går opp og ned...

Og det er derfor det er så mange av oss..." :Hehe:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for igår

Var veldig koselig. Gjenget må treffes mye oftere. Og da må jo smårollingen(e) din(e) være med også.

Stoor klem (uff jeg har sett på teletubbiene ensomme pumpemorninger *grøss*) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heisann

Fant ut det var på tide å oppdatere dere litt om hva som har skjedd den siste mnd her hos meg :wink:

Jeg begynte i jobb igjen 2.juni, og stortrives på plass bak rattet igjen, det er bare så artig.

Overtid har jeg også kjørt, det er jo alltid kjekt med litt ekstra penger......

Ellers så går det mye bedre med meg og mannen nå, vi har hatt ett møte på familiekontoret, og skal inn dit igjen på tirsdag. Er veldig kjekt å endelig ha kommet til etter å ha stått på venteliste i omtrent et halvt år :enig_animasjon:

Også har jeg en kjempestor overraskelse til dere:

JEG ER GRAVID !!! :hoppe:

Det var ikke helt planlagt, men øve-prøvingen gikk litt over styr, og her sitter jeg da og er 5+2 idag :Nikke:

Vi ble selvsagt litt sjokka da mensen ikke dukka opp, men også veldig glade, for vi har jo snakket om å begynne å prøve skikkelig nå til høsten, det ble bare klaff litt tidligere enn forventet...... :ler:

Så i begynnelsen av mars blir vi foreldre til en liten :babysmokk: til, og vi gleder oss stort til det.

Formen min er ikke så verst, men jeg har mine perioder med kvalme også er jeg veldig trøtt.

Luktesansen min er også helt på tur, men det husker jeg fra de andre svangerskapene mine, så det er jo helt normalt.

En annen ting er at jeg er veldig :sinna: om dagen, det skal ingenting til før jeg eksploderer....

Nåde den som kommer i veien for meg i trafikken, han får både fløyte og det som verre er :ler:

Ellers så har det vel ikke skjedd så mye her, jo, en liten ting er det, og det er at jeg har fryktelig lyst på løkringer :Hehe:, dere vet sånne friterte som de har på Fridays, dem de har på Burger King kan ikke måle seg, for de er det strøkavring på :kvalm:

Tenkte jeg skulle bli flinkere å oppdatere dagboken nå som jeg er blitt gravid, er så kjekt å ha noe å se tilbake på. Tenkte jo å skrive dagbok med de andre to også, men jeg tenkte som så at jeg husker nok hva som skjedde, men der tok jeg jaggu feil.... :sjokk:

jaja, gjort er gjort og spist er spist, er lite å gjøre med det nå.

Dette var en liten oppdatering fra Pludre, mer kommer senere.

:klem: fra Pludre og lillegull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: Gratulerer Pludremor :hoppe: :hoppe:

Har tenkt masse på deg og syns det var veldig godt å høre at du og mannen har det bedre nå.

HELT enig i at det hadde vært koselig å treffes snart altså :D Er gjerne ikke så lett å få til i disse travle feriedager, men.. Kanskje i august.. Da begynner vel Hermione og jeg å bli ganske så sprekkeferdige tenker jeg. Særlig hun :) Blir spennende å se framover nå. Jeg er så fryktelig spent på hvordan vesla i mon mage ser ut.

Stor klem fra Meta og Milla Sofie :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer, Pludre.

Flott å lese at det går bedre mellom deg og mannen. Supert.

Kos deg i sommer da

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh så koselig overraskelse da :hoppe:

Gratulerer så masse Pludre :klem2:

Blir gjerne med å spiser løkringer på Fridays jeg altså, verdens beste tror jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :klappe:

Og kjekt at det går bedre med deg og mannen.

Blir gjerne med på Fridays eg og. Men løkringar får eg halsbrann av, så det trur eg ikkje at eg vil ha :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Gratuerer så masse med :babysmokk: på vei.

Må få lov å gratulere deg her inne også. :klem:

Takker og bukker for at du oppdaterte dagboken min.

Nå er kontoret oppe og går.

Jippi - bedre enn å sitte på gulvet ja...

Måtte bare innom aller raskest og oppdatere meg.

Nå skal jeg opp og ringe deg... :wink:

Sommerklem fra naboMayamor :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp mamma-Pludre :vinke:

Jeg var på besøk hos Ny Dag i går og vi ble enige om at det hadde vært trivelig med et treff i sommer. Mayamor foreslår jo også treff, så kanskje vi kunne forsøke? Forslaget fra Ny Dag og meg er uke 31. Altså ikke til uken, men uken etter det. Hadde vært superkoselig å få gratulere deg med graviditeten face-to-face :Nikke:

Håper du får en super helg!

Klem fra Meta :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Nå håper jeg at du har lagt deg og ikke sitter på nettet...

Guttene dine skal jo tidlig hit i morgen vet du.

Og da vil vi se en opplagt mamma som passer på seg selv... :wink:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei

Da blir det treff tirsdag til uken :hoppe: Bizzy er så grei at hun sier vi kan være der :) Håper du kan komme :)

Er ikke helt sikker på når vi skal treffes denne gangen. Enten så må vi spise før vi kommer, eller så kan vi bestille pizza fra Peppes? Vet ikke hva du syns jeg?

Forresten så tenkte jeg kanskje det var greit at noen av oss andre baker siden hun holder hus. Jeg kan bake. Hvis du har anledning, så hadde det vært greit :)

Klem Meta

Ps.. Adressen til Bizzy kan jeg sende på en PM om du vil komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Flere som er sliten om dagen og ikke er masse på nett...?

Eller bare en gjentagelse av dagbokhistorien din...?

Det er gøy å mobbe... :Hehe:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt at det blir treff hos Bizzy tirsdag klokka 1830. Kakespising og skravling står på planen.

Håper du kommer :)

Send meg en PM hvis du vil, så skal jeg sende deg adressen til Bizzy.

GOD HELG :blomst_opp:

Klem fra Meta :vinke:

Ps.. Tror jeg har fått med meg at du skal jobbe?? Kjempesynd isåfall :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skal nok jobbe ja, begynner på jobb 1720, og er ikke ferdig før ti på halv ett om natta :cry:

Hadde veldig lyst til å være med, men det går dessverre ikke dennen gangen.

Jeg har fridag på torsdag, men da skal vi ha bursdagsbesøk her, for gutta fyller år 28 og 31 juli.

Og til dere som måtte lure på hvorfor jeg ikke har skrevet noe her på en stund, er det fordi jeg er gravid og er fryktelig sliten og trøtt for tiden. Jeg er faktisk klar for senga når jeg kommer hjem fra jobb.

Er ikke bare bare å kjøre buss....... :roll:

Jaja, jeg kommer sterkere tilbake senere....

Klem fra Pludre 8+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...