Gå til innhold

Ok antall sexparnere for kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Idiotisk regel. At ein ikkje har lyst på ein kjærast som har ukritisk sex med alt og alle er jo ein ting, men å setje ei rigid grense for antall partnarar, er jo meiningslaust.

Og nei, eg føler meg ikkje truffe, hadde vore innafor om eg så hadde vore fire år ;)

det at man har hatt mer enn ti trenger ikke bety at man har ukritisk sex med alt og alle. Man kan ikke dømme folk basert på antall slik når man ikke vet hvorfor. Noen mennesker kan ha hatt en periode i livet der de var svært usikre eller de har opplevd noe i livet som gjør at de tror de må ha sex med folk de dater for å få de til å like de for eksempel. Det er trist selvsagt, men slike folk puler ikke bare rundt i den intensjonen å bare pule rundt. Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det at man har hatt mer enn ti trenger ikke bety at man har ukritisk sex med alt og alle. Man kan ikke dømme folk basert på antall slik når man ikke vet hvorfor. Noen mennesker kan ha hatt en periode i livet der de var svært usikre eller de har opplevd noe i livet som gjør at de tror de må ha sex med folk de dater for å få de til å like de for eksempel. Det er trist selvsagt, men slike folk puler ikke bare rundt i den intensjonen å bare pule rundt.

Det meiner eg då ikkje heller. Eg skreiv ingenting om noko max-antall. For meg finnest det ikkje noko slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Da jeg sluttet å leve etter prinsipper, glemte jeg at alle andre fortsatt gjør det. Det må være ganske trist, egentlig..

Det provoserer ikke meg, men om kjærsten min hadde sagt at han kun kunne date meg dersom jeg hadde hatt sex med alder-15, hadde det nok ikke blitt noe forhold mellom oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...