Gå til innhold

Ok antall sexparnere for kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Ok, vi i guttegjengen har lagd meg en liten huskeregel over hva som kan regnes som godt kjæresteemne med tanke på sexpartnere:

Alderen minus femten (uansett debutalder)

Altså, den nye dama mi er for eksempel 27

og har hatt tolv partnere med meg og kommer dermed akkurat innenfor grensen.

Provoserer det dere damer at noen av oss menn tenker slik?

Anonym poster: 3597e70ba2d5d067c2d26617f49fc2a0

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

provoserer ikke men syns det er helt meniongsløst. om hun har hatt 12 eller 15 hvilken forskjell vil det utgjøre for deg? Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Men oppfyller du og de andre kravet til ts, eller protesterer dere fordi dere føler dere truffet ;) ikke frekt ment, men det har mye å si.

Anonym poster: 4edb007dc00a28394e5ac397fc69848c

Jeg oppfyller kravet. Det er fortsatt idotisk.

Edit: Haha, jeg glemte én, never mind :lol:

Endret av Raindrops
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hadde jo ikke stoppet meg, men hatte definitivt telt negativt for min del.

Det er litt anderledes med gutter. Vi må jobbe for sexen, dermed sier det noe om sjarm og pågangsmot, mens jenter som har hatt for mange greier ikke holde på menn eller liker å ha stor variasjon (altså ikke godt i et forhold). Å leke seg litt er HELT ok, men det får da være grenser.

Men det må sies at jeg bare har et par fler en dama. Hun hadde selvsagt vært like bra menneske om hun hadde hatt femti sexpartnere, men den tanken, den byr meg imot rett å slett.

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

det at du kommer å sier det er annerledes for gutter provoserer meg. Virker som at du kun bryr deg om antall sexpartnere fordi du vil sikre deg å ha hatt flest av en eller annen dustegrunn. Barnslig er det.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville det provosert deg hvis kvinner hadde et krav om at en mann måtte ha hatt et antall sexpartnere som overstiger alderen pluss femten for å være aktuell som kjæreste? For å bevise sjarm og pågangsmot selvsagt.

Nei, tro meg det er ikke annerledes for jenter.

Jo, jenter foretrekker en mann som har ligget med så mange som mulig. Menn foretrekker ei jente som har ligget med så få som mulig. Det er forskjellen på kjønnene.

Anonym poster: 16a8db44a548d76e6c23393bcb41ded4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Alle har sine prefereanser! Det hadde vært ok, synd men ok.

Det er, som en sier her, mest en regel lagd for gøyskyld.

Men det er noe i det for min del. Jeg blir skeptisk når dama overskrider det tallet,

jeg utelukker henne ikke, men det trekker ned.

Om damer tenker slik omvendt, så la det så være! (selv om jeg betviler at noen har en slik regel)

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

dustepreferanser. Om du ikke tåler antall tidligere sexpartnere ikke spør da for faen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at du kommer å sier det er annerledes for gutter provoserer meg. Virker som at du kun bryr deg om antall sexpartnere fordi du vil sikre deg å ha hatt flest av en eller annen dustegrunn. Barnslig er det.

Ser at mange missforsto det med at gutter må jobbe for sexen, og det gjør at vi liksom prøver å oppnå et høyt anntall. Nei, jeg tror ikke det er så vansklig for gutter å få sex, spesielt hvis man er mer eller mindre ok menneske. Og nei, de fleste gutter går ikke rundt å skryter, ikke etter videregående. Men det er en forskjell mellom kjønnene. Det er ikke vansklig for gutter, men det er enklere enn ingenting for jenter. Og antallet for gutter er det faktisk fint få som bryr seg om (som jeg har oppfattet det).

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jenter foretrekker en mann som har ligget med så mange som mulig. Menn foretrekker ei jente som har ligget med så få som mulig. Det er forskjellen på kjønnene.

Anonym poster: 16a8db44a548d76e6c23393bcb41ded4

For noe tull! Det har vært mange tråder her inne startet av jenter som har mislikt at kjæresten har hatt mange partnere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Menn har det med å lage hemmende regler for seg slev. Regler som ikke fungerer.

og så klager de over at de ikke får seg noe samtidig.. I wonder why liksom..
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dustepreferanser. Om du ikke tåler antall tidligere sexpartnere ikke spør da for faen

Jeg spurte ikke, hun fortalte om sine "ville år" og vi kom dermed inn på det. Dessuten, hvis jeg er redd for å spørre er det for meg noe galt. For meg er det viktig å kunne snakke om det meste. Jeg har spurt mine to første kjærester om antall, men da var jeg ung. Jeg holder meg unna det, ikke fordi jeg er redd for svaret (hvis jeg har en misstanke om at hun er løs, så blir det ikke noe mer uansett). Hvis hun derimot plutselig fortalte at hun hadde latt over femti mann slippe til, måtte jeg fått litt tid til å tenke. Dette handler ikke om at hun er uaktuell, bare at det for meg ville være ubehagelig.

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jo, jenter foretrekker en mann som har ligget med så mange som mulig. Menn foretrekker ei jente som har ligget med så få som mulig. Det er forskjellen på kjønnene.

Anonym poster: 16a8db44a548d76e6c23393bcb41ded4

Bitch, you dumb.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg ser dobbeltmoralen. Men den har en grunn i mine øyne.

Hva er grunnen?

Men oppfyller du og de andre kravet til ts, eller protesterer dere fordi dere føler dere truffet ;) ikke frekt ment, men det har mye å si.

Anonym poster: 4edb007dc00a28394e5ac397fc69848c

Jeg oppfyller kravet, men tviler sterkt på at jeg hadde vært en dårligere kjæreste dersom jeg ikke gjorde det.

Jo, jenter foretrekker en mann som har ligget med så mange som mulig. Menn foretrekker ei jente som har ligget med så få som mulig. Det er forskjellen på kjønnene.

Anonym poster: 16a8db44a548d76e6c23393bcb41ded4

Jeg tror aldri jeg har møtt eller hørt om jenter som foretrekker en mann som har ligget med så mange som mulig. Heldigvis har jeg ikke møtt så mange av typen menn du nevner heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jo, jenter foretrekker en mann som har ligget med så mange som mulig. Menn foretrekker ei jente som har ligget med så få som mulig. Det er forskjellen på kjønnene.

Anonym poster: 16a8db44a548d76e6c23393bcb41ded4

det der er bullshit. Ja jeg vil ha en med erfaring, men jeg bryr meg ikke hvor mange han har hatt før meg. En som har hatt 50 er ikke mer attraktiv for meg enn en som har hatt tre
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ser at mange missforsto det med at gutter må jobbe for sexen, og det gjør at vi liksom prøver å oppnå et høyt anntall. Nei, jeg tror ikke det er så vansklig for gutter å få sex, spesielt hvis man er mer eller mindre ok menneske. Og nei, de fleste gutter går ikke rundt å skryter, ikke etter videregående. Men det er en forskjell mellom kjønnene. Det er ikke vansklig for gutter, men det er enklere enn ingenting for jenter. Og antallet for gutter er det faktisk fint få som bryr seg om (som jeg har oppfattet det).

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

vet du hvorfor vi ikke bryr oss? Fordi vi jenter faktisk har forstått hvor irrelevant det er. At du og resten av huleboervennene dine bryr dere om antall sexpartnere sier jo bare at dere må ta tak i dere selv og holdningene deres. Det er DERE det er noe galt med, ikke jentene med mange sexpartnere.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jenter foretrekker en mann som har ligget med så mange som mulig. Menn foretrekker ei jente som har ligget med så få som mulig. Det er forskjellen på kjønnene.

Anonym poster: 16a8db44a548d76e6c23393bcb41ded4

Ser at en annen anonym bruker har skrevet dette. Vil bare si at det er ikke meg, ts. Jeg tror de fleste jenter ikke bryr seg så veldig om antall sexpartnere mannen har hatt, innenfor visse grenser selvsagt.

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg spurte ikke, hun fortalte om sine "ville år" og vi kom dermed inn på det. Dessuten, hvis jeg er redd for å spørre er det for meg noe galt. For meg er det viktig å kunne snakke om det meste. Jeg har spurt mine to første kjærester om antall, men da var jeg ung. Jeg holder meg unna det, ikke fordi jeg er redd for svaret (hvis jeg har en misstanke om at hun er løs, så blir det ikke noe mer uansett). Hvis hun derimot plutselig fortalte at hun hadde latt over femti mann slippe til, måtte jeg fått litt tid til å tenke. Dette handler ikke om at hun er uaktuell, bare at det for meg ville være ubehagelig.

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

slutt å bruk uttrykket LØS så lenge du kun bruker det om jenter. Det er ekstremt kvinnefiendtlig
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det provoserer ikke, men da er det viktig at dere som menn også følger regelen. Må forøvrig si at det er trist at dere gidder å fokusere så mye på fortiden. Tenk om du treffer ei helt fantastisk dame da, og det eneste som hindrer deg i å danne en fremtid med henne er at hun har hatt litt for mange sexpartnere? Litt teit, egentlig..

Det underliggende premisset ditt er at denne jenta på en eller annen måte er "unik" eller "spesiell". Vel, hun er ikke det. Det finnes ingen unike jenter. Om hun ikke tilfrestiller dette kravet, er det bare å gå videre å finne seg en annen jente. Det finnes ikke èn spesiell person for oss der ute, det finnes millioner av potensielle partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katten.

slutt å bruk uttrykket LØS så lenge du kun bruker det om jenter. Det er ekstremt kvinnefiendtlig

Hehe, nå pleier jo du å være ganske mannefiendtlig :nigo:

Men jeg er 100% enig med deg i denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det underliggende premisset ditt er at denne jenta på en eller annen måte er "unik" eller "spesiell". Vel, hun er ikke det. Det finnes ingen unike jenter. Om hun ikke tilfrestiller dette kravet, er det bare å gå videre å finne seg en annen jente. Det finnes ikke èn spesiell person for oss der ute, det finnes millioner av potensielle partnere.

Noen av oss er derimot så unike at det kun finnes én som kan holde ut med oss.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det underliggende premisset ditt er at denne jenta på en eller annen måte er "unik" eller "spesiell". Vel, hun er ikke det. Det finnes ingen unike jenter. Om hun ikke tilfrestiller dette kravet, er det bare å gå videre å finne seg en annen jente. Det finnes ikke èn spesiell person for oss der ute, det finnes millioner av potensielle partnere.

Er faen ikke rart du er singel. Klart det fins en spesiell der ute for alle. Det mener nå jeg. om du ikke mener det så vet ikke du va virkelig kjærlighet er.

Man blir ikke forelsket pga at den andre innfrir visse krav.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hehe, nå pleier jo du å være ganske mannefiendtlig :nigo:

Men jeg er 100% enig med deg i denne tråden.

er bare mannefiendtlig mot menn jeg ikke liker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...