Gå til innhold

Ok antall sexparnere for kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, vi i guttegjengen har lagd meg en liten huskeregel over hva som kan regnes som godt kjæresteemne med tanke på sexpartnere:

Alderen minus femten (uansett debutalder)

Altså, den nye dama mi er for eksempel 27

og har hatt tolv partnere med meg og kommer dermed akkurat innenfor grensen.

Provoserer det dere damer at noen av oss menn tenker slik?

Anonym poster: 3597e70ba2d5d067c2d26617f49fc2a0

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får tenke hvordan du vil for min del :) Men om hun nye kjæresten din, som du sikkert er veldig glad i hadde hatt f.eks 20 sexpartnere, hadde det da plaget deg så mye at det ikke hadde blitt et forhold mellom dere? I såfall er det ditt problem og ditt tap ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det provoserer ikke, men da er det viktig at dere som menn også følger regelen. Må forøvrig si at det er trist at dere gidder å fokusere så mye på fortiden. Tenk om du treffer ei helt fantastisk dame da, og det eneste som hindrer deg i å danne en fremtid med henne er at hun har hatt litt for mange sexpartnere? Litt teit, egentlig..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vi i guttegjengen har lagd meg en liten huskeregel over hva som kan regnes som godt kjæresteemne med tanke på sexpartnere:

Alderen minus femten (uansett debutalder)

Altså, den nye dama mi er for eksempel 27

og har hatt tolv partnere med meg og kommer dermed akkurat innenfor grensen.

Provoserer det dere damer at noen av oss menn tenker slik?

Anonym poster: 3597e70ba2d5d067c2d26617f49fc2a0

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Kan ikke si jeg bryr meg. Hadde dog stusset litt om typen lurte på hvor mange jeg hadde hatt sex med.

Anonym poster: 1df7a5462a2bbdd0d911ff22a1f78f11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faens lame å henge seg opp i om kjerringa har vært ute ei vinternatt eller tjue. Det er DEG hun er interessert i, ikke pikken din. Er du mer interessert i fitta hennes enn resten kanskje? Og dette kommer fra en mann, i tilfelle du lurer.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en dame på 50 kan ha hatt 35 partnere? Hvor gamle er dere og følger dere formelen?

Anonym poster: d81d1c4a69a2058210460c3d1b228d72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tenke hvordan du vil for min del :) Men om hun nye kjæresten din, som du sikkert er veldig glad i hadde hatt f.eks 20 sexpartnere, hadde det da plaget deg så mye at det ikke hadde blitt et forhold mellom dere? I såfall er det ditt problem og ditt tap ;)

Hadde jo ikke stoppet meg, men hatte definitivt telt negativt for min del.

Det er litt anderledes med gutter. Vi må jobbe for sexen, dermed sier det noe om sjarm og pågangsmot, mens jenter som har hatt for mange greier ikke holde på menn eller liker å ha stor variasjon (altså ikke godt i et forhold). Å leke seg litt er HELT ok, men det får da være grenser.

Men det må sies at jeg bare har et par fler en dama. Hun hadde selvsagt vært like bra menneske om hun hadde hatt femti sexpartnere, men den tanken, den byr meg imot rett å slett.

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke provosert. Hva guttegjengen din måtte ha som formel på hvor mange sexpartnere det er ok å ha hatt er meg revnende likegyldig.

Er det vanlig å fortelle hverandre hvor mange man har hatt sex med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provoserer det dere damer at noen av oss menn tenker slik?

Det provoserer meg ikke, men det forbauser meg at noen menn faktisk er så enkle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens lame å henge seg opp i om kjerringa har vært ute ei vinternatt eller tjue. Det er DEG hun er interessert i, ikke pikken din. Er du mer interessert i fitta hennes enn resten kanskje? Og dette kommer fra en mann, i tilfelle du lurer.

Å ha sex er ikke bare at noen putter pikk i fitte. Og om det bare var det. At hun møtte fremmede, utenen å hilse eller se hverandre i øynene, men bare brette ned buksa og knulle, så ville jeg nok ikke sett på det med noe formildende blikk.

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt anderledes med gutter. Vi må jobbe for sexen, dermed sier det noe om sjarm og pågangsmot, mens jenter som har hatt for mange greier ikke holde på menn eller liker å ha stor variasjon (altså ikke godt i et forhold). Å leke seg litt er HELT ok, men det får da være grenser.

Anonym poster: 9f6eb878f455f96e9a3f23c54b3353fc

Men damen legger jo grensen for sin leiking selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her hres jo ut som en sånn regel man bare lager for morroskyld.

Men nei, jeg blir blir heller ikke sammen med jenter jeg oppfatter som løse. Men jeg spør ikke om antall sexpartnere, går på om jeg har sett at hun er løs og om vennene mine har hatt seg med henne.

Anonym poster: 0c739815c2002bf4fca2a3b4994891e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går på om jeg har sett at hun er løs og om vennene mine har hatt seg med henne.

Anonym poster: 0c739815c2002bf4fca2a3b4994891e1

Så hvis hun var jomfru da hun pulte kompis nr 1 og så noen mdn etterpå så pulte hun kompis nr 2 og ingen imellom der så er damen løs???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er litt anderledes med gutter. Vi må jobbe for sexen, dermed sier det noe om sjarm og pågangsmot, mens jenter som har hatt for mange greier ikke holde på menn eller liker å ha stor variasjon (altså ikke godt i et forhold). Å leke seg litt er HELT ok, men det får da være grenser.

Ville det provosert deg hvis kvinner hadde et krav om at en mann måtte ha hatt et antall sexpartnere som overstiger alderen pluss femten for å være aktuell som kjæreste? For å bevise sjarm og pågangsmot selvsagt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, den nye dama mi er for eksempel 27

og har hatt tolv partnere med meg og kommer dermed akkurat innenfor grensen.

Flaks at du ikke møtte henne et år tidligere da!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis hun var jomfru da hun pulte kompis nr 1 og så noen mdn etterpå så pulte hun kompis nr 2 og ingen imellom der så er damen løs???

Skrevet litt dårlig av meg, nei hun er ikke nødvendigvis løs, men jeg hadde ikke blitt sammen med henne.

Anonym poster: 6dc2033365f9e4aa7ce0d25216c4a2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kunne jeg aldri blitt kjæreste med noen i din gjeng ;) bryr meg ikke om hvor mange min kommende partner har hatt sex med, kommer aldri til å spørre om det heller, så lenge han er sykdomsfri ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...